Ook fake eerlijkheid.....hij speelt dat gewoon hartstikke goed, veel beter dan de rest. Dat geef ik hem na. Op de één of andere manier komt hij iedere keer weer weg met zijn veelvuldige misstappen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef marky het volgende:
[..]
Het programma bestaat uit het beinvloede van de streamers. Huub doet dat goed oa door zijn eerlijkheid en het verantwoording nemen voor zijn daden.
Ik dacht al, waar blijft ie nou?quote:
Jazeker. Maar dat was geen boer meer ..... een komplete scheet die de verkeerde afslag had genomen en bij de verkeerde uitgang uitkwam.quote:
Hebben ze jou nog niet gebeld of je er in wil?quote:
Denk het feit dat hij bijna nooit over andere bewoner rodelt veel belangrijkre rol speelt.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook fake eerlijkheid.....hij speelt dat gewoon hartstikke goed, veel beter dan de rest. Dat geef ik hem na. Op de één of andere manier komt hij iedere keer weer weg met zijn veelvuldige misstappen.
Dat, en het feit dat hij wel enige vorm van zelfreflectie laat zien. In tegenstelling tot de anderen met hun continue vingerwijzen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:34 schreef farceman het volgende:
Denk het feit dat hij bijna nooit over andere bewoner rodelt veel belangrijkre rol speelt.
dat vraag ik me afquote:Op woensdag 12 september 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook fake eerlijkheid.....hij speelt dat gewoon hartstikke goed, veel beter dan de rest. Dat geef ik hem na. Op de één of andere manier komt hij iedere keer weer weg met zijn veelvuldige misstappen.
We moeten met zijn allen inderdaad meer rodelenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:34 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk het feit dat hij bijna nooit over andere bewoner rodelt veel belangrijkre rol speelt.
Klopt als een zwerende vingerquote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat vraag ik me af
denk dat je eerlijk niet helemaal kan spelen
is misschien iets voor nix en japio, samen op een tweepersoonssleetje naar benendenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:37 schreef Borga het volgende:
[..]
We moeten met zijn allen inderdaad meer rodelen![]()
hebben ze gisteren nog geprobeerdquote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef farceman het volgende:
Heeft nu ook Jaap last van het Huub virus?
Kan iemand van de redactie die maloten eens vertellen dat er ook andere tegenspelres dan Hub zijn?
Laat ze Brian weer eens aanpakken ofzo
beseft dus niet dat posts ook héél kritisch kunnen zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 14:08 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap gaat een eigen forum oprichten
huub slijmt vlogens jaap
hij onderschat de streamers
dom dom dom dom
Hij beseft niet zo veel van ''das wahre leben''quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
[..]
beseft dus niet dat posts ook héél kritisch kunnen zijn
Mochten die lui van BB wel eens van het terrein af? Zo niet is Brian dus absoluut niet de langst zittende.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natuurlijk zit Brian wel aaneengesloten in dat programma. Een bezoek aan aan een tandarts, vliegles, avondje uit is ook geen onderbreking. Die nacht in dat hotel was niets anders dan een verlengstuk van DGK.
Ik zeg .... laat maar komen dat forumquote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef avonne het volgende:
[..]
beseft dus niet dat posts ook héél kritisch kunnen zijn
Denk dat ze beter Brian tegen Dennis kunnen uitspelenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hebben ze gisteren nog geprobeerd
zoen inciden nad en mannie
liep uit op een zeer slecht stukje amateurtoneel
gokjequote:Op woensdag 12 september 2007 14:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zeg .... laat maar komen dat forum![]()
Brian probeert ook eerlijk over te komen/te acteren, en dat is gewoon lachwekkend.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:36 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat vraag ik me af
denk dat je eerlijk niet helemaal kan spelen
geef me de link eens, ik wil wel zien hoe jubelend het daar aan toe gaat.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gokje
binnen 2 posts een ban ?
ik ben van z'n hyves gebanned
na wat kritische opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |