quote:Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan nog: dit geldt alleen in Nederland. In Duitsland is er een project geweest (een soort BB fur ever) dat ruim anderhalf jaar heeft gelopen.
Leuk voor je, Brian. Je bent de langstzittende kandidaat in een NL rls. Je bent daarmee ook direct de meest gehate. Of het een nu samenhangt met het ander weet ik niet. Wellicht heeft iemand anders daar een vakkundig oordeel over?
Volgens mij was het plan die Duitse BB heel lang te laten lopen maar is uiteindelijk gestopt na 1 jaar en 1 dag.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dan nog: dit geldt alleen in Nederland. In Duitsland is er een project geweest (een soort BB fur ever) dat ruim anderhalf jaar heeft gelopen.
Leuk voor je, Brian. Je bent de langstzittende kandidaat in een NL rls. Je bent daarmee ook direct de meest gehate. Of het een nu samenhangt met het ander weet ik niet. Wellicht heeft iemand anders daar een vakkundig oordeel over?
jep maar jaap wil een forum beginnen waar mensen kunnen reagerenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Had je deze post al gelezen ?
[..]
Het zal waarschijnlijk wel mogen, maar dan zal sjoerd dat in beheer hebben en Jaap er niet op mogen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
jep maar jaap wil een forum beginnen waar mensen kunnen reageren
dat mag nooit
maar als dan dat dus
Ik moet hier wel om lachen. Huub doet de hele dag niet anders dan streamers beïnvloeden, ook nog eens regelmatig met Lieke samen. Hij is er alleen wat slimmer in en de streamer trapt er in.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ach de tijd van BB bart is voorbij die regelmatig gesprekjes hield met de camera's om zo de zieltjes thuis te raken. Ik heb dat Huub in de tijd dat ik nog streams had nooit zien doen en volgens mij doet hij dat nog niet.
Op Huub zijn site kun je tegenwoordig ook reakties neerzetten.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat mag nooit
maar als dan dat dus
Natuurlijk mag Japio een brief aan Sjoerd sturen en hem vragen een forum te starten. Alleen Japio heeft geen internet en kan zelf niet op dat forum. En de leden van dat forum mogen best een vliegtuig voor Japio huren, waarom niet .....quote:Op woensdag 12 september 2007 14:18 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat mag nooit
maar als dan dat dus
Het verschil tussen Jaap en Huub is, Huub heeft fansquote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet hier wel om lachen. Huub doet de hele dag niet anders dan streamers beïnvloeden, ook nog eens regelmatig met Lieke samen. Hij is er alleen wat slimmer in en de streamer trapt er in.
Het mooie is natuurlijk dat Dennix en Jaap een tijdje terug nog liepen te blaten dat al die aandacht voor die fora en post die Huub kreeg alleen maar was omdat hij zielig is. Inmiddels begint het toch een beetje te knagen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:09 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Zou hij nu werkelijk niet snappen dat de 3 grootste fora, voornamelijk voor Huub en Lieke zijn door het gedrag van de overige 5 ????
Het programma bestaat uit het beinvloede van de streamers. Huub doet dat goed oa door zijn eerlijkheid en het verantwoording nemen voor zijn daden.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet hier wel om lachen. Huub doet de hele dag niet anders dan streamers beïnvloeden, ook nog eens regelmatig met Lieke samen. Hij is er alleen wat slimmer in en de streamer trapt er in.
Ja, volgens Japio was het succes van de 5 af te lezen aan het stijgend aantal brieven voor Huub en Lieke. En de popu-poll was al helemaal niet belangrijk ........quote:Op woensdag 12 september 2007 14:23 schreef marky het volgende:
[..]
Het mooie is natuurlijk dat Dennix en Jaap een tijdje terug nog liepen te blaten dat al die aandacht voor die fora en post die Huub kreeg alleen maar was omdat hij zielig is. Inmiddels begint het toch een beetje te knagen.
Jaap is niet slim genoeg om iets te leren qua populariteit.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap volgt nu een bij cursus huub ?
hoe wordt ik populair
slimmer dan wie?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fan van iemand in DGKquote:Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jaap en Huub is, Huub heeft fans![]()
denk dat je daar dan alleen jaap fans komenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natuurlijk mag Japio een brief aan Sjoerd sturen en hem vragen een forum te starten. Alleen Japio heeft geen internet en kan zelf niet op dat forum. En de leden van dat forum mogen best een vliegtuig voor Japio huren, waarom niet .....
Die boer van net kost hem 10 %quote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk heeft Japio 100% populariteit. Wat hij niet weet is dat bij iedere boer 1% eraf gaat en iedere ruft kost 3%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |