Ik dacht dat jij de nieuwe miljowannebee was ; ) sorry.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Leuk stukje schreef je gister over mij
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:35 schreef ikreageer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de nieuwe miljowannebee was ; ) sorry.
En dan te bedenken dat Brian dit soort stompzinnige riedeltjes oplepelt om indruk te maken.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Zooo, die lui denken echt diep! Dat is voor een simpele ziel als ik echt niet te volgen hoor.
Geniale breinen zijn het.
Ik vind hem lijken op een laag bij de grondse klootzak die het liefst stiekem met z'n tengels aan kleine jongetjes zit. Slaat misschien nergens op, maar kan er ook niets aan doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef riri het volgende:
Als je dennix zo ziet oefenen met zingen op de streams en het geluid staat uit moet ik toch eerlijk zeggen dat ik hem verdomd veel van een kikker vind lijken....kan er ook niets aan doen
Bwian is strateeg in andere de kastanjes voor hem uit het vuur laten slepenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Brian dit soort stompzinnige riedeltjes oplepelt om indruk te maken.
Hij is nu ongetwijfeld weer erg ingenomen met zichzelf, omdat hij bewoners, streamers én redactie weer eens heeft laten zien dat hij een ijzersterk analyticus en strateeg is.
Ze moet wel overal bij zijn de laatste tijd hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef riri het volgende:
Brian:"Wat een slijmbal is die Lieke"
tjeeeeee wat kijkt die gozer scheel hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |