Hij doelt daarmee op de afluisterpraktijken en het overleggen/analyseren van hun acties. Dennis zegt dat Huub niets meer is en onderaan de hierarchie van DGK staat momenteel. Hij heeft nog een aantal plannetjes in zijn hoofd, maar zegt vervolgens niet wat die plannen zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
James Bond?
Ik raap mezelf maar weer even op.
![]()
![]()
ach james bond vind ik over t algemeen geen hol aan. dus wat dat betreft is er wel enige gelijkenisquote:Op woensdag 12 september 2007 15:09 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian vergelijkt hun acties van de afgelopen tijd met een film van James Bond. Ze worden echt paranoia daar.
wat een stom gelul...............quote:Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef ikreageer het volgende:
Brian: het is zo effectief wat we zien gebeuren , we ruiken bloed zeg maar, we kunnen huubs kracht wehalen Jaap: verandering in huubs pionnenstructuur Brian: Ja;
Brian: het aanknopingspunt wat je nu net schetst , de aanval zit in een potje en dat is nu weg.
Brian: de kracht weghalen is ontzettend effectief, er blijft niets over , en het is klaar.
Wat een kuttekop is die Brian zeg, te stom om te poepen!!
Zooo, die lui denken echt diep! Dat is voor een simpele ziel als ik echt niet te volgen hoor.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef ikreageer het volgende:
Brian: het is zo effectief wat we zien gebeuren , we ruiken bloed zeg maar, we kunnen huubs kracht wehalen Jaap: verandering in huubs pionnenstructuur Brian: Ja;
Brian: het aanknopingspunt wat je nu net schetst , de aanval zit in een potje en dat is nu weg.
Brian: de kracht weghalen is ontzettend effectief, er blijft niets over , en het is klaar.
Wat een kuttekop is die Brian zeg, te stom om te poepen!!
De muziekleraar die net is aangekomen.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:19 schreef Nomrc2 het volgende:
wie is die huub waar ze het de hele tijd over hebben ?
dennix begint elke les met te vertellen dat hij last van zijn keel heeftquote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
De muziekleraar die net is aangekomen.
lijkt me best een toffe peerquote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
De muziekleraar die net is aangekomen.
Vandaar dat het zo beroerd klinkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:22 schreef Borga het volgende:
[..]
dennix begint elke les met te vertellen dat hij last van zijn keel heeft![]()
Ik ben blij dat jij het schreef want ik kon alleen maar twijfelen of ik het goed had gehoord.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. Huub is nou al een aantal dagen ziek.
Brian. ik was zo weer beter dus dat is zo'n zwakste van Huub.
Nou ja wat heeft ziek er nou weer mee te maken zeg.
Excuses Excuses Excusesquote:Op woensdag 12 september 2007 15:22 schreef Borga het volgende:
[..]
dennix begint elke les met te vertellen dat hij last van zijn keel heeft![]()
Ik ben meercelligquote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio werkt als een soort zaaddodend middel. Geen levende cel blijft over op de streams .......
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef riri het volgende:
Krijgen we dat gejengel weer...uit meteen maar weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |