Nou! Ik vraag me af of de ambtenaar van de burgelijke stand een naam als Befke, Kaak of Likje goed zou keuren....quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:36 schreef cattie het volgende:
Sjak, bij Jetske vind ik andere Friese, korte, stoere namen goed passen. Hier zijn er een boel te vinden. (Al zitten er ook een boel rare tussen.)
Keesje voor een meisje vind ik zo lief! Net als Teuntje....quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:46 schreef sjak het volgende:
Ik zie er genoeg leuke tussen staan, dank je cattie. Genoeg om avonden over door te zeuren
Wat mij niet leuk lijkt is om een ke-klank bij Jetske te doen. Teveel van het goede.
Haha, befke, likje ik zie ze al aankomen.
Hier is trouwens in de kennissenkring pas een meisje geboren dat Keesje is genoed. Ik moet er nog even aan wennen...
Dan denk ik aan "ieuw" (als je het op zijn engels uit zou spreken).quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:48 schreef cattie het volgende:
Keesje, dan moet ik aan Flodder denken!
Wat vinden jullie van Ewe voor een jongen?
dan moet ik meteen weer denken aan iemand van mijn vakantiebaantje vroeger "Fieke"quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef cattie het volgende:
Of Fokje? Als echte fokbaby?
En ik had een 'Freeke' als collega bij het zwembad...quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet ik meteen weer denken aan iemand van mijn vakantiebaantje vroeger "Fieke"
quote:
Nou, dat vind ik niet hoor. Ik word daar altijd heel kwaad om namelijk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:21 schreef poppetje46 het volgende:
och ja maar goed dat iedereen zijn eigen smaak heeft rockabella
Heet jij ook al Lollabella!? Anders ga ik je nickname afkraken!!!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik niet hoor. Ik word daar altijd heel kwaad om namelijk.
Ja dat was het, het was een Algerijn!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:23 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik moet vaak erg lachen om jouw posts, zo lekker subtiel
Aisha vind ik wel een leuke naam, maar wel meer iets voor een getint kindje.
Dat liedje Aisha is trouwens gezongen door Khaled, een Algerijnse man.
Joey,Ashley,Alicia,Brian,Dylan een beetje dat soort Engelse namen vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Hm, klinkt als een kruising tussen Dammit en Demis (Roussos)quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:25 schreef MissMSX het volgende:
Als ik ooit een zoon zou krijgen wil ik'em Dammis noemen (zo heet m'n vader).
Meisjesnamen vind ik moeilijker: Muriel en Emma vind ik dan wel mooie namen.
Stt! Laat me nu ffquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:26 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Heet jij ook al Lollabella!? Anders ga ik je nickname afkraken!!!![]()
![]()
![]()
Ontopic:Asshley denk ik dan altijd...
Je moet 't ook niet op z'n Engels uitsprekenquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hm, klinkt als een kruising tussen Dammit en Demis (Roussos)
Sowwy
Hoe dan wel? Dámmies?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet 't ook niet op z'n Engels uitspreken
Dan doet het me denken aan iemand die te lang nadenkt bij een potje dammen... "Dam es! "quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet 't ook niet op z'n Engels uitspreken
Het is een oud-Hollandse naam. Je spreekt het uit zoals Vivi zegt:quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:30 schreef MaLo het volgende:
[..]
Hoe dan wel? Dámmies?
Is het Grieks ofzo?
Rustig blijven ademhalen!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan doet het me denken aan iemand die te lang nadenkt bij een potje dammen... "Dam es! "
Zie, nu word ik al weer kwaad, omdat onze smaken zo verschillen. When does the hurting stop?
sjeen, hoe kan iemand nou je ex-stiefzus zijn? of is ze overleden misschien?quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben overigens geen fan van Ashley, dat is het ex-stiefzusje van vriendlief![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef bixister het volgende:
Aaf? is dat wat voor bij Jetski?
[..]
sjeen, hoe kan iemand nou je ex-stiefzus zijn? of is ze overleden misschien?
Daar wordt-ie hard vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Maar dan nog denk ik dat Dammis veel gepest gaat worden en dat iedereen ''dammit'' zegt..
of ''dim es'' of inderdaad ''Dammis ga es dammen"
Dan is die vader/moeder uit elkaar met diegene van wie dat kind is denk ik.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:35 schreef bixister het volgende:
Aaf? is dat wat voor bij Jetski?
[..]
sjeen, hoe kan iemand nou je ex-stiefzus zijn? of is ze overleden misschien?
Hmm, nou bedankt hèquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:22 schreef Sjeen het volgende:
En Shirley vind ik ook niks,
Dat vind ik ook écht een leuke naam, maarquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:23 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind helemaal leuk: Roos, Madelief, Sofie,Skylar
Ik had tot dit topic werkelijk nog nooit van de naam gehoord. Ik vind hem niet mooiquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een oud-Hollandse naam. Je spreekt het uit zoals Vivi zegt:
Ik heb de mijne net overgehaald volgens mij, dat het geen Roos meer is, maar Skylarquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:39 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm, nou bedankt hè![]()
![]()
[..]
Dat vind ik ook écht een leuke naam, maarvindt het niks.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |