abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53126236
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef 2h2h het volgende:
mijn dochter staat er niet bij is wel al 2 en half maar goed.

haar naam is CHARITY
LIEFDADIGHEID?
  woensdag 12 september 2007 @ 17:51:09 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53126282
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:47 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Grappig.
Ik vind die naam juist van hetzelfde genre als 'Dean'.
Nou, ik niet, je hebt Engelse kampnamen, zoals "Charity", "Lateesha" en "Kevin" en dat soort meuk, en normale Engelse namen zoals "Dean", "Kate", "Sean" etc.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53126432
Tja, namen zijn nu eenmaal nogal persoonlijk. Ik ben er me zeer van bewust dat mensen die van die soort namen houden, de naam Fons helemaal niks vinden.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:07:35 #29
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53126574
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, namen zijn nu eenmaal nogal persoonlijk. Ik ben er me zeer van bewust dat mensen die van die soort namen houden, de naam Fons helemaal niks vinden.
Klopt, maar goed, like always, smaken verschillen. Ik kan trouwens namen als "Gijs" etc. hartstikke leuk vinden, ligt ook helemaal aan het kindje, soms "past" het gewoon.

Ik ben eigenlijk helemaal niet van de Engelse namen, maar "Dean" vond ik gewoon een stoere naam, maar niet zo algemeen als "Sem" of "Nick" of iets anders wat je momenteel zo veel hoort.

En juist niet in de aso-categorie, zoals veel Engelse namen snel zijn.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 12 september 2007 @ 18:08:40 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_53126595
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:07 schreef Vivi het volgende:

[..]

Klopt, maar goed, like always, smaken verschillen. Ik kan trouwens namen als "Gijs" etc hartstikke leuk vinden, ligt ook helemaal aan het kindje, soms "past' het gewoon.

Ik ben eigenlijk helemaal niet van de Engelse namen, maar "Dean" vond ik gewoon een stoere naam, maar niet zo algemeen als "Sem" of "Nick" of iets anders wat je momenteel zo veel hoort. En juist niet in de aso-categorie, zoals veel Engelse namen snel zijn.
Mag ik vragen hoe Dean als meisje geheten had? was het dan ook een engelse naam geworden?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_53126610
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:07 schreef Vivi het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de Engelse namen, maar "Dean" vond ik gewoon een stoere naam, maar niet zo algemeen als "Sem" of "Nick" of iets anders wat je momenteel zo veel hoort.

En juist niet in de aso-categorie, zoals veel Engelse namen snel zijn.
Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf niet van Engelse namen, maar vind Dean geen aso-naam
  woensdag 12 september 2007 @ 18:14:00 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53126733
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe Dean als meisje geheten had? was het dan ook een engelse naam geworden?
Nou weet je, ik had géééén idee, voor een meisje, wel heel veel namen die ik leuk vond, maar niet dé klik zeg maar.

En we wisten met 20 weken al dat ik een jongetje kreeg dus..

Enkele meisjesnamen van mijn lijstje waren:
(mijn lijstje dus, nooit besproken met de teerbeminde ).

Giulia/Giulietta
Storm (jaja)
Isis
Indy (maar dat vind mijn vriend afschuwelijk).
..ben er al heel veel kwijt eigenlijk

Maar ze waren dus allemaal niet "HET".

Er is dus nooit 1 meisjesnaam geweest, zeg maar

[ Bericht 4% gewijzigd door Vivi op 12-09-2007 18:20:15 ]
  woensdag 12 september 2007 @ 18:14:36 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53126742
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf niet van Engelse namen, maar vind Dean geen aso-naam
Ja toch, niet dan
pi_53127092
Aso zou ik nu ook niet meteen zeggen, maar het doet me wel denken aan een mams die van veel goud, sieraden, en luipaardenprints houdt.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:35:42 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53127219
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Aso zou ik nu ook niet meteen zeggen, maar het doet me wel denken aan een mams die van veel goud, sieraden, en luipaardenprints houdt.
Tja, en zo doet "Fons" mij weer denken aan een ietwat slome corpulente slagerszoon met een notoire transpiratielucht om zich heen

Ik vraag me trouwens af wat jou definitie van "aso" dan is, als je personages met de uiterlijke kenmerken van de Veerkampjes al blijkbaar geen aso noemt Of was je gewoon schijnheilig?
Je punt was namelijk al duidelijk voordat je het uitspelde hoor.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:35:02 #36
106546 PanPan
Zlatan-frituurpan
pi_53130693
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Om euforische reacties te krijgen had hij het met de geboorte van zijn dochter moeten posten vrees ik.
Ik hoef niet per sé euforische reacties, ik wilde graag eerlijke reacties.
Maar ik wil best foto's plaatsen van mijn kinderen, het is alleen zo sneu voor de andere kindjes, die verbleken er een beetje bij

Oh ja, ik ben een meisje.
Met een normale naam
Dan zal zo de straatverlichting wel aan gaan...
pi_53130957
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Vivi het volgende:
Tja, en zo doet "Fons" mij weer denken aan een ietwat slome corpulente slagerszoon met een notoire transpiratielucht om zich heen
Ik vind de naam Fons een beetje oubollig. Zelfde straatje als Piet en Huub.
quote:
Ik vraag me trouwens af wat jou definitie van "aso" dan is, als je personages met de uiterlijke kenmerken van de Veerkampjes al blijkbaar geen aso noemt Of was je gewoon schijnheilig?
Je punt was namelijk al duidelijk voordat je het uitspelde hoor.
Wat laat jij je kennen zeg
Je bent ook niet bepaald tactvol wanneer jij een naam niet leuk vindt.

Mijn kleine neefje heet Stan. Ik vind het een neutrale naam, niet lelijk en niet geweldig. Ik houd wel van korte, Hollandse namen maar vind hem niet stoer genoeg.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:51:52 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53131203
Nee, klopt, ik ben niet tactvol, toen BM een keer vroeg wat mensen vonden van de naam "Fons" heb ik daarom ook mijn mond gehouden, omdat ik weet dat ik zoiets niet tactvol kan brengen.

Ik houd alleen niet van die schijnheiligheid die ze tentoonspreid, als ik me daardoor laat kennen door daar tegen te ageren dan is dat maar zo

Smaken verschillen en dat houd je toch, dat kan!

Maar van die stiekeme opmerkingen met blije smilies erachter terwijl je gewoon loopt te neten en dat dondersgoed weet, dat vind ik nogal triest, zeg dan meteen wat je vind, dat kan ik nog meer respecteren dan dat gluiperige gedraai.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:57:35 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53131411
Nou goed... ehm... de meningen over en weer zijn wel weer duidelijk.
Zullen we nu dan weer gewoon heel lief on-topic gaan?

*denkt
*probeert on-topic opmerking te verzinnen...
pi_53131429
Ik zou persoonlijk ook niet voor Charity kiezen.

Dean vind ik juist een hele stoere gave naam!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:58:36 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53131452
Dit lijkt me hét moment om je naam te verklappen BE
  woensdag 12 september 2007 @ 20:59:17 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53131474

Ik heb er even over zitten denken... maar nee... ik heb veel over voor de lieve vrede in OUD, maar dat toch niet...
Nog 100 nachtjes geduld!
pi_53132155
Nee, je gaat 3 weken voor de datum poppen, want dan kunnen we echt niet langer wachten. De afspraak voor de inleiding is al gemaakt hoor
pi_53132226
Maar nu het een jongentje wordt, kun je toch wel de meisjesnaam zeggen, BE?
Dan beloof ik nu niet te gaan rellen!
pi_53132460
jemig alweer zo'n handig topic!
nou wij hebben ook al lopen brainstormen over namen en de namen die we nu verzonnen hebben staan geen van allen in deze lijst
de namen van mn 2 zoontjes zijn trouwens boyd en liam misschien ook leuk voor in de lijst??
owja en als het meiden waren geweest zouden ze jill en lois geheten hebben
  woensdag 12 september 2007 @ 21:29:37 #46
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_53132536
Ik vind Keje leuk!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 12 september 2007 @ 21:40:43 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53132988
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef cattie het volgende:
Maar nu het een jongentje wordt, kun je toch wel de meisjesnaam zeggen, BE?
Dan beloof ik nu niet te gaan rellen!
Nee sorry, ik hoop nog steeds stiekem dat stinkie ooit nog voor een 2e wil gaan en vooralsnog blijft die naam daarvoor staan. Mocht ik hem nou tegen die tijd niet leuk meer vinden zal ik het wel laten weten.

Ik vind Keje niet zo, heel eerlijk gezegd. Ik vind het niet lekker in de mond liggen.
Het is vast zo'n naam die went en dan heel passend is, maar vooralsnog ben ik blij dat Lena Lena is.
pi_53133069
Overbuumeisje van eind juli geboren met de naam Jaily spreekt uit als djeelie
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_53133231
Als je Keje uitspreekt zoals het er staat, dus Kee-je, dan vind ik het eigenlijk ook niet zo leuk. Wat BE zegt, ligt niet zo lekker in de mond. Maar als je het uitspreekt als Kee/Kay (wat ik wel zou denken als ik het geschreven zie staan als Kaeye) dan vind ik het al een stuk leuker!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 12 september 2007 @ 22:02:51 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53133459
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef _Bar_ het volgende:
Overbuumeisje van eind juli geboren met de naam Jaily spreekt uit als djeelie
Draagt ze ook gestreepte pyamaatjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')