LIEFDADIGHEID?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:33 schreef 2h2h het volgende:
mijn dochter staat er niet bij is wel al 2 en half maar goed.
haar naam is CHARITY
Nou, ik niet, je hebt Engelse kampnamen, zoals "Charity", "Lateesha" en "Kevin" en dat soort meuk, en normale Engelse namen zoals "Dean", "Kate", "Sean" etc.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:47 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Grappig.
Ik vind die naam juist van hetzelfde genre als 'Dean'.
Klopt, maar goed, like always, smaken verschillen. Ik kan trouwens namen als "Gijs" etc. hartstikke leuk vinden, ligt ook helemaal aan het kindje, soms "past" het gewoon.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:00 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, namen zijn nu eenmaal nogal persoonlijk. Ik ben er me zeer van bewust dat mensen die van die soort namen houden, de naam Fons helemaal niks vinden.
Mag ik vragen hoe Dean als meisje geheten had? was het dan ook een engelse naam geworden?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Klopt, maar goed, like always, smaken verschillen. Ik kan trouwens namen als "Gijs" etc hartstikke leuk vinden, ligt ook helemaal aan het kindje, soms "past' het gewoon.
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de Engelse namen, maar "Dean" vond ik gewoon een stoere naam, maar niet zo algemeen als "Sem" of "Nick" of iets anders wat je momenteel zo veel hoort. En juist niet in de aso-categorie, zoals veel Engelse namen snel zijn.
Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf niet van Engelse namen, maar vind Dean geen aso-naamquote:Op woensdag 12 september 2007 18:07 schreef Vivi het volgende:
Ik ben eigenlijk helemaal niet van de Engelse namen, maar "Dean" vond ik gewoon een stoere naam, maar niet zo algemeen als "Sem" of "Nick" of iets anders wat je momenteel zo veel hoort.
En juist niet in de aso-categorie, zoals veel Engelse namen snel zijn.
Nou weet je, ik had géééén idee, voor een meisje, wel heel veel namen die ik leuk vond, maar niet dé klik zeg maar.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe Dean als meisje geheten had? was het dan ook een engelse naam geworden?
Ja toch, niet danquote:Op woensdag 12 september 2007 18:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik houd zelf niet van Engelse namen, maar vind Dean geen aso-naam
Tja, en zo doet "Fons" mij weer denken aan een ietwat slome corpulente slagerszoon met een notoire transpiratielucht om zich heenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Aso zou ik nu ook niet meteen zeggen, maar het doet me wel denken aan een mams die van veel goud, sieraden, en luipaardenprints houdt.
Ik hoef niet per sé euforische reacties, ik wilde graag eerlijke reacties.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:46 schreef Bass-Miss het volgende:
Om euforische reacties te krijgen had hij het met de geboorte van zijn dochter moeten posten vrees ik.
Ik vind de naam Fons een beetje oubollig. Zelfde straatje als Piet en Huub.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Vivi het volgende:
Tja, en zo doet "Fons" mij weer denken aan een ietwat slome corpulente slagerszoon met een notoire transpiratielucht om zich heen
Wat laat jij je kennen zegquote:Ik vraag me trouwens af wat jou definitie van "aso" dan is, als je personages met de uiterlijke kenmerken van de Veerkampjes al blijkbaar geen aso noemtOf was je gewoon schijnheilig?
Je punt was namelijk al duidelijk voordat je het uitspelde hoor.
Nee sorry, ik hoop nog steeds stiekem dat stinkie ooit nog voor een 2e wil gaan en vooralsnog blijft die naam daarvoor staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:21 schreef cattie het volgende:
Maar nu het een jongentje wordt, kun je toch wel de meisjesnaam zeggen, BE?![]()
Dan beloof ik nu niet te gaan rellen!![]()
Draagt ze ook gestreepte pyamaatjes?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef _Bar_ het volgende:
Overbuumeisje van eind juli geboren met de naam Jaily spreekt uit als djeelie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |