FAPPO..quote:
Is het al zover met die vrouw van je ? dat je moet fappen ?quote:
Whehehehehehe....quote:Op woensdag 12 september 2007 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Is het al zover met die vrouw van je ? dat je moet fappen ?
Kak!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij kan vrijdag niet. Anders had hij graag meegedaan met ons team.
Of... "ze knabbelde liefdevol aan mijn rand"?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:58 schreef Armageddon het volgende:
"Gij zult andermans worst niet stelen!"
"Worstje worstje aan de wand, ik heb je liever in de hand"
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Of... "ze knabbelde liefdevol aan mijn rand"?
Klopt!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef Blight het volgende:
De melding "schenk even wat te drinken in" een keer of dertien zien, gevolgd door "door een fout in de sessie ben je uitgelogd" is géén pretje.
LOLz. Je bent weer ff in de kantine wezen lunsen...? Of hangen die bij je op de afdeling?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zijn een paar spreuken die hier op een kalender staat van een worstenfabrikant.
Heuhj!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh.
Blijft een toffequote:Op woensdag 12 september 2007 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Rookworst zonder r is ook worst.
In de kantine ja. Even nog een paar opzoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
LOLz. Je bent weer ff in de kantine wezen lunsen...? Of hangen die bij je op de afdeling?
Worsten slogans blijven altijd wel zeer vermakelijk!
What the fuck?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de kantine ja. Even nog een paar opzoeken.
"Smullen zult gij nooit verleren"
"Beschermen zult gij de worst met heel uw leven'
"Wie het kleine niet eert, is de grote worst niet weert"
"Als niets meer baat kan een worst geen kwaad"
![]()
Ik mail gewoon met mijn dokter.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme waarom is die achterlijke dokter maar een half uur op een complete werkdag te bereiken?.
Homo-erotisch getinte party's moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo had je een worstenproeverij georganiseerd?
Het enige wat ik van mijn dokter krijg is een punthoofd!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mail gewoon met mijn dokter.
whehehe, prutserquote:Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ow één van die apparaten uit de patchkast had toch een functie!![]()
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:24 schreef Blight het volgende:
Ik verveel me die tiefus. Ik denk dat ik maar ONZ mod word.
Valt wel mee, gewoon zo'n geyle vrouwenstem die zegt dat alle lijnen bezet zijn. Nu hoorde je gewoon helemaal nakkes meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
whehehe, prutser
nog een belangrijke functie ook of?
Doe je goed!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef scarefreak het volgende:
Vanavond maar weer eens uit eten met de collega's
Alles op kosten van de baas!
Verlostang nodig gehad bij je geboorte?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het enige wat ik van mijn dokter krijg is een punthoofd!.
Ik ben ambtenaar. Uit verveling bedenk je wel eens dat soort evenementen. Het was een groot succes.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo had je een worstenproeverij georganiseerd?
Ik ben ook ambtenaar. Het enige wat ik wel eens bedenk is dat ik eerder naar huis gaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar. Uit verveling bedenk je wel eens dat soort evenementen. Het was een groot succes.
Ik hoor het al. Hoog tijd dat de belastingen omlaag gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar. Uit verveling bedenk je wel eens dat soort evenementen. Het was een groot succes.
http://www.abandonia.com/genre.php?search=MDK !quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef k_i_m het volgende:
Zou MDK nog ergens te krijgen zijn?
[afbeelding].
.
.
dat de fabrikant het losgelaten heeft en het derhalve semi-legaal is.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef k_i_m het volgende:
En wtf is abandonware? Ik loop echt achter geloof ik.
abandonware = (oude) software die niet meer verkocht en/of onderhouden wordt. (Meestal omdat de maker er van niet meer bestaat.)quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef k_i_m het volgende:
En wtf is abandonware? Ik loop echt achter geloof ik.
Dank! Ik had zelf al een andere site gevonden waar je hem kon downloaden.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.abandonia.com/genre.php?search=MDK !
Wel speelbaar met DosBox of D-Fend, denk ik.
Lekker is dat, op Ebay proberen ze het nog voor $20 te slijtenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat de fabrikant het losgelaten heeft en het derhalve semi-legaal is.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de kantine ja. Even nog een paar opzoeken.
"Smullen zult gij nooit verleren"
"Beschermen zult gij de worst met heel uw leven'
"Wie het kleine niet eert, is de grote worst niet weert"
"Als niets meer baat kan een worst geen kwaad"
![]()
Hetzelfde hier, en altijd de vraag wie er nu weer aan de beurt is om koffie te halenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben ook ambtenaar. Het enige wat ik wel eens bedenk is dat ik eerder naar huis ga.
Koffie halen?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:57 schreef scarefreak het volgende:
Hetzelfde hier, en altijd de vraag wie er nu weer aan de beurt is om koffie te halen
De koffiejuffrouw is de vrouw die 's ochtends vroeg de automaat bijvultquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Koffie halen?
Daar hebben wij de koffiejuffrouw voor.![]()
Je icon heb ik al een tijd als achtergrond. Mooie fotoquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor een Oldbie-Ambtenaren tag
Mijn vriendin vond hem ook erg beeldig toen ze hem thuis tegenkwam op het beeldschermquote:Op woensdag 12 september 2007 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je icon heb ik al een tijd als achtergrond. Mooie foto!
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef k_i_m het volgende:
Zou MDK nog ergens te krijgen zijn?.
.
.
En dat soort mensen lopen dus gewoon rond in Nederland. En men verbaast zich over bijlmoorden....quote:Op woensdag 12 september 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam Fok!frontpage nog serieus nemen....
Och, lees 1 dagje mee in TRU en je nichtje van 3 lijkt de nieuwe Einstein te worden omdat ze haar veters wel kan strikken.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat soort mensen lopen dus gewoon rond in Nederland. En men verbaast zich over bijlmoorden....
En nee, das nergens overtrokken of grappig bedoeld.
Jaja, nog ff zeiken op dancequote:Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right (x3)
Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE
Do the DANCE
The way you move is a mystery
Do the DANCE
You're always there for music and me
Do the DANCE
Do the DANCE
Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right
Do the DANCE (do the dance)
Do the DANCE
Do the DANCE
Under the spotlights
Neither black nor white
It doesn't matter
As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Under the spotlights
Neither black nor white
It doesn't matter
As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Do the DANCE
Do the DANCE
Do the DANCE
Justice -DANCE.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
welk nummer is het in godesnaam.
Overigens zijn rappers nog het ergste, die versta je uberhaupt niet.
Ik niet. Onduidelijk gebrabbel. Zit trouwens ook zo'n soort "fout" in.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef scarefreak het volgende:
Die van Kanye West vind ik nog wel redelijk goed te pruimen.
www.myspace.com/jedimindtricks luister Bloody Tears.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
welk nummer is het in godesnaam.
Overigens zijn rappers nog het ergste, die versta je uberhaupt niet.
Zeef het resultaat gezet in lijn 252 van bestand db.class nou verdomme gewoon eens lui tering ding!quote:Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Mooi ! , ik niet !quote:
Mooi zo.quote:
is dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:31 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Moet ik gewoon een nieuwe versie downloaden van MSN
You tell mie men!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef GI het volgende:
In wat voor wereld leven we als het voetbalelftal van frankrijk verliest van de schotse versie ?
Een perfekte!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef GI het volgende:
In wat voor wereld leven we als het voetbalelftal van frankrijk verliest van de schotse versie ?
ik ook niet !quote:
Dus je hebt toen Trillian maar geinstalleerd?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het moest anders kon ik niet inloggen.
Bestaat dat nog?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dus je hebt toen Trillian maar geinstalleerd?
Nostalgie.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:54 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Dus je hebt toen Trillian maar geinstalleerd?
quote:maar ik weet nog goet met gerrit van annie die toen sjaan had gevingerjanust bij de loodrechtste plassen en dan linksaf
nou ja doet er niet toe maar ik weet nog goet dat ik zei ja dat is een gevalletje eerst wraak dat je dus zegt ze zitten aan mijn wijf of zus of iets anders met een kudt
Ik kom niet meer bij hier.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:15 schreef Kreator het volgende:
De verhalen van Kouwes lees ik echt niet meer... jezus wat een gebrabbel over niets. Z'n gedigten zijn nog wel okayig.
Whehe. Dat is waar. Ik zeg ook niet dat hij niet briljant is, maar de eerdere afleveringen waren leukerquote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef Kreator het volgende:
Rutger is briljant. weet je wie pas ongeleuflijk sneu ende triest is? Sunchaser met z'n copycat foktv-bagger.
Wij hadden peren in de tuin. Van die fucking dikke. Lekkerquote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef Kreator het volgende:
Ik eet sinds kort 3 stuks fruit per dag.. Best okayig, als je van fruit houdt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind dat Rutger de laatste tijd ook wel weer wat vermakelijkere afleveringen mag maken. Die vallen ook tegen.
Skaterhippie nog welquote:Op donderdag 13 september 2007 09:39 schreef Kreator het volgende:
Waarvan ben jij eigenlijk moderator, skaterhippie?
Heb niet altijd een pet op hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Kreator het volgende:
En waarom heb je eigenlijk altijd een pet op? Is dat om je onzekerheid te verbergen?
Geloof er nix van.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb niet altijd een pet op hoor. Nu ook niet.
Ben je niet in de war met ICQ?quote:
Zal het eens bekijken binnenkort dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met ICQ?
Aan Trillian wordt nog steeds ontwikkeld. En persoonlijk vind ik het een stuk beter werken dan de MSN client van Microsoft zelf.
Nop, der zit een kut fade in. Dus na je knuffel plaatje kan ik wel ' alle vrouwen zijn hoeren ' doen. Maar niet met een mooie infade planeet en weet ik wat.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:10 schreef Armageddon het volgende:
Heb je al een geupdate icon voor me petmans?
Jahquote:Op donderdag 13 september 2007 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh. Nu wel op tijd op je werk Houz?
Opzich kan ik tot een uurje of 10 binnen komen kakken, maar ja dan zit je weer tot 7uur achter je bureau.quote:
Tja, dan liever om 8 uur héquote:Op donderdag 13 september 2007 11:04 schreef Houzer het volgende:
[..]
Opzich kan ik tot een uurje of 10 binnen komen kakken, maar ja dan zit je weer tot 7uur achter je bureau.
Dan ben ik een keer rond half 9 thuis.
Ik ook van jou!quote:Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Kutambtenaren!
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:29 schreef boem-dikkie het volgende:
" was een vrouw moest naar viese terapeut " whehe.
" ish niet goed dezshe hek "
Dus jij bent UIO's kutambtenaar?quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:35 schreef n00cL30n het volgende:
Dus jij bent UIO's kutambtenaar?
Oh, ehm. Oké.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Dat moet um weer worden! Mijn icon!
IK OOK VAN JOU!
Briljant!
![]()
Heb je diegene niet gewoon in zijn snor gespuugd bij het opperen van deze geste?quote:Op donderdag 13 september 2007 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Word je als projectleider ergens opgezet, krijg je er iemand naast als 'aanjager'. Onder het mom 'ja, het zijn toch ambtenaren hè en we willen jou als inhoudelijk projectleider'. Alsof ik ze zelf niet achterna kan zitten. Wat een gelul.
W'rom nie'?quote:
Waarom las ik Anthonie Krakeling, Angela Milf, Bedorven Horens in Ik (Slik) Ook Van Jou ?quote:
Neh.. dat is gewoon te makkelijk mennn.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:kan ook door merel een kruis maken en daarna een plaatje met . " Nevermind
"
Ik ben ambtenaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef n00cL30n het volgende:
W'rom nie'?
Je zit me gewoon expres confuus te maken heur!
Neuh laten we maar aardig blijven.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:39 schreef boem-dikkie het volgende:kan ook door merel een kruis maken en daarna een plaatje met . " Nevermind
"
LoLzquote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz
Eer aan jezelf enzeau... (Niet slag aan jezelf)quote:Op donderdag 13 september 2007 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh laten we maar aardig blijven.
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Waarom las ik Anthonie Krakeling, Angela Milf, Bedorven Horens in Ik (Slik) Ook Van Jou ?
![]()
Ik ook. Het heeft ook zo z'n voordelen.quote:
Ja, denk aan de werktijden. En de vrije dagen.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ook. Het heeft ook zo z'n voordelen.
Raggende tyfus, het telefonisch spreekuur is pas om 13.00 uurquote:
Nu maar hopen dat de hele teringzooi een grote bende is , en dat het wordt verbodenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Invallen FIOD bij RTL en SBS
Het klok-klepel-blaat gehalte is weer hoog.
Dat bedoel ik dus met klok-klepel geblaat.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Joene het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de hele teringzooi een grote bende is , en dat het wordt verboden![]()
Zijn daar geen pilletjes voor?quote:
Wel eerst de dokter een receptje laten schrijven hoor!quote:
Ze hebben RITA uitgezet bij de VVDquote:Op donderdag 13 september 2007 14:31 schreef Armageddon het volgende:
Wat denk je wat!? Ben ik net op mijn werk terug. Bellen ze op. Ow het ligt hier toch!!
*schuim op bek*
Weet ze ook eens hoe dat voelt.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze hebben RITA uitgezet bij de VVD
Jammer dat het geen Moslim is alleen dan .quote:Op donderdag 13 september 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet ze ook eens hoe dat voelt.
[/inkop]
Kunnen ze haar visum voor de Tweede Kamer niet intrekken?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Weet ze ook eens hoe dat voelt.
[/inkop]
Ach het is niet mijn favo politieke figuur, echter ik vind het manwijf karakter altijd wel te waarderenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef Jarno het volgende:
Van mij Rita op het eerste vliegtuig naar Oezbekistan en er halverwege uitgeflikkerd worden, maar dta is mijn mneing whehehehe.
Die ging ik juist halen!quote:
Ja, zadel Turkije er maar mee op!quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef Jarno het volgende:
Van mij Rita op het eerste vliegtuig naar Oezbekistan en er halverwege uitgeflikkerd worden, maar dta is mijn mneing whehehehe.
Ik zou eerst al mijn collega's bijtenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Behalve als het rabies is. Als je dan schuim op je bek hebt kun je beter je begrafenis gaan regelen.
Kunnen ze gelijk die wouter bos erbij tiefen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:37 schreef Jarno het volgende:
En die Communist van een Marijnisse graag ook!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:16 schreef Houzer het volgende:
[..]
Kunnen ze gelijk die wouter bos erbij tiefen.
helaasch welquote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef k_i_m het volgende:
Tering hee, zijn julllie allemaal aan het werk ofzo.
Altijd leuk. Ik mag over een maand weer wat collega's uitzwaaien bij een etentje.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Ah, over een kwartier hebben we een etentje met het werk. Goed om te weten natuurlijk.
We zwaaien er twee van onze afdeling uit. Dat er ondertussen nog minimaal twee aan het solliciteren zijn zegt natuurlijk ook wel wat.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:31 schreef Kuukske het volgende:
Altijd leuk. Ik mag over een maand weer wat collega's uitzwaaien bij een etentje.
Ah, binnenkort nog een etentje.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
We zwaaien er twee van onze afdeling uit. Dat er ondertussen nog minimaal twee aan het solliciteren zijn zegt natuurlijk ook wel wat.
Ik vermoed dat ze stiekem toch bij de PVV gaat aansluiten.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:34 schreef Armageddon het volgende:
Rita rocks!
http://www.bozebuur.nl/files/Boze%20Buur-Taida.mp3quote:Op donderdag 13 september 2007 16:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze stiekem toch bij de PVV gaat aansluiten.
Als je dit nou niet gepost had, had je om 17:00 de deur uit kunnen lopen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Godverdomme weer te laat. Wil je net weglopen, komt de directeur binnengestormd met vragen over de wet bescherming persoonsgegevens en welke artikelen precies van toepassing zijn. Alsof ik niet liever de kroeg in duik.
Joh, ik moet vandaag van 5 tot 17:00. Doe ij roel or wot?quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:41 schreef Jarno het volgende:
Dat het vroeg is, ik geen zin heb, nog in bed wil liggen en dat ik hoop dat vandaag binnen 5 minuten voorbij is!
Dat, maar dan wat gecomprimeerd.
Sjoe du men! Ik moet ook tot 17 uur, en ik ga ook echt 16:59:59 weg enzo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Joh, ik moet vandaag van 5 tot 17:00. Doe ij roel or wot?
Succes!quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:34 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga even de jongens beneden helpen. Het is al de hele week nachtwerk namelijk. Tot straks!
Leuk als in: "Gut, wat is het leuk om een breinaald door mijn scrotum te jagen!" bedoel je?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:14 schreef Kreator het volgende:
Hey Misstique, goedemorgen!!!. Leuk dat jij er ook weer bent.
Dag Krea.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:14 schreef Kreator het volgende:
Hey Misstique, goedemorgen!!!. Leuk dat jij er ook weer bent.
Het is erg makkelijk vooral. Zorg dat je 1 min voor 9 binnen bent en laai je bord vol voer, neem mee naar je werkplek en begin je werkdag rustigquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
Dat ontbijt op het werk klinkt wel okay HW.
Niet dat ik aan ontbijt doe, maar eenmaal op m'n werk zo ik een criossantje niet afslaan dnek ik.
Kim, de happy-karma-positivo vibe van het topic, wat doe je?!quote:
Last van een hormonale depressie?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kim, de happy-karma-positivo vibe van het topic, wat doe je?!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:28 schreef Houzer het volgende:
[..]
Last van een hormonale depressie?
Als jij een hormonale depressie bent, dan heb ik er last van ja.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:28 schreef Houzer het volgende:
Last van een hormonale depressie?
Ik ga vanmiddag heel erg op tijd weg (lees: een uurtje of 4), om me dan eerst vol te schransen aan de tapas en vervolgens de schouwburg naast de tapasbar in te schuiven en me te laten vermaken door Youp. En na afloop laat ik me in de cigar-bar in het centrum waarschijnlijk goed vollopen met Guinness.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is erg makkelijk vooral. Zorg dat je 1 min voor 9 binnen bent en laai je bord vol voer, neem mee naar je werkplek en begin je werkdag rustig.
Nu maar hopen dat de pleuris niet uitbreekt en ik kom mijn dag wel door. Vanavond maar weer even aan de Happy Hour frosty pints.
Speciaal voor jou Kree, eigenlijk ben ik namelijk best vrolijk vandaagquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef Kreator het volgende:
Ons zonnetje in huis. Een dag zonder KIM is een dag zonder positieve klank.
Klinkt ook niet vervelend nee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag heel erg op tijd weg (lees: een uurtje of 4), om me dan eerst vol te schransen aan de tapas en vervolgens de schouwburg naast de tapasbar in te schuiven en me te laten vermaken door Youp. En na afloop laat ik me in de cigar-bar in het centrum waarschijnlijk goed vollopen met Guinness.
Ik kom m'n avond ook wel door denk ik
Leuk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
me te laten vermaken door Youp.
Dat hoop ik wel ja!quote:
Nu je het zegt, ik heb haar ook al even niet gezien.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er eigenlijk met Rip? Al de hele week niet gezien, ook niet op MSN.....
doet ze aan belspelletjes dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb haar ook al even niet gezien.
Zit ze bij de FIOD?
Bel dr straks wel ff ofzo..... zal wel weer met vage TV shit bezig zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb haar ook al even niet gezien.
Zit ze bij de FIOD?
Dat doet iedereen toch?quote:
Kan goed. Ik weet dat het bij ons op de TV-tak ook stervens druk is.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bel dr straks wel ff ofzo..... zal wel weer met vage TV shit bezig zijn.
als je doelt op het "zo lang mogelijk niet opnemen als je schoonmoeder belt", dan kan ik dat beamenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat doet iedereen toch?
Neequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als jij een hormonale depressie bent, dan heb ik er last van ja.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je doelt op het "zo lang mogelijk niet opnemen als je schoonmoeder belt", dan kan ik dat beamen
Waarom heeft die jouw nummer in godsnaam, ik neuk dr dochter (van mijn schoonmoeder dan he?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je doelt op het "zo lang mogelijk niet opnemen als je schoonmoeder belt", dan kan ik dat beamen
tsjah, laat ik zeggen dat m'n schoonvader onze huiseigenaar is en hij heeft zo af en toe wel contact met z'n vrouwquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom heeft die jouw nummer in godsnaam, ik neuk dr dochter (van mijn schoonmoeder dan he?) waarom moet ze mijn nummer?
.
Niet dat ik iets tegen mijn schoonouders heb hoor, integendeel. Maar ik weet hoe dat gaat, ze hebben een PC van mij gekregen en als ze mijn mob nummer hebben hangen ze bij elk wissewasje aan de lijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, laat ik zeggen dat m'n schoonvader onze huiseigenaar is en hij heeft zo af en toe wel contact met z'n vrouwen die heeft hem blijkbaar ooit mijn telefoonnummer ontfutselt
.
Gezellig tochquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet dat ik iets tegen mijn schoonouders heb hoor, integendeel. Maar ik weet hoe dat gaat, ze hebben een PC van mij gekregen en als ze mijn mob nummer hebben hangen ze bij elk wissewasje aan de lijn.
Ik bepaal wel wanneer ik mensen ziequote:
Tally heeft een time-outquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:29 schreef Armageddon het volgende:
Waar is Tally eigenlijk?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga het eens even vragen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:41 schreef Blight het volgende:
Ben je al mod, Arma?
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:43 schreef Joene het volgende:
[ As Js ] [ Royal Flush -- As,Ks,Qs,Js,Ts ]
Ambtenaarquote:
De allereerste keer dat het me met real money overkomtquote:
www.pokerhand.orgquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:49 schreef Joene het volgende:
[..]
De allereerste keer dat het me met real money overkomt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |