FAPPO..quote:
Is het al zover met die vrouw van je ? dat je moet fappen ?quote:
Whehehehehehe....quote:Op woensdag 12 september 2007 11:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Is het al zover met die vrouw van je ? dat je moet fappen ?
Kak!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij kan vrijdag niet. Anders had hij graag meegedaan met ons team.
Of... "ze knabbelde liefdevol aan mijn rand"?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:58 schreef Armageddon het volgende:
"Gij zult andermans worst niet stelen!"
"Worstje worstje aan de wand, ik heb je liever in de hand"
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Of... "ze knabbelde liefdevol aan mijn rand"?
Klopt!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef Blight het volgende:
De melding "schenk even wat te drinken in" een keer of dertien zien, gevolgd door "door een fout in de sessie ben je uitgelogd" is géén pretje.
LOLz. Je bent weer ff in de kantine wezen lunsen...? Of hangen die bij je op de afdeling?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zijn een paar spreuken die hier op een kalender staat van een worstenfabrikant.
Heuhj!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh.
Blijft een toffequote:Op woensdag 12 september 2007 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Rookworst zonder r is ook worst.
In de kantine ja. Even nog een paar opzoeken.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:14 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
LOLz. Je bent weer ff in de kantine wezen lunsen...? Of hangen die bij je op de afdeling?
Worsten slogans blijven altijd wel zeer vermakelijk!
What the fuck?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de kantine ja. Even nog een paar opzoeken.
"Smullen zult gij nooit verleren"
"Beschermen zult gij de worst met heel uw leven'
"Wie het kleine niet eert, is de grote worst niet weert"
"Als niets meer baat kan een worst geen kwaad"
![]()
Ik mail gewoon met mijn dokter.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:42 schreef k_i_m het volgende:
Godverdomme waarom is die achterlijke dokter maar een half uur op een complete werkdag te bereiken?.
Homo-erotisch getinte party's moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo had je een worstenproeverij georganiseerd?
Het enige wat ik van mijn dokter krijg is een punthoofd!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik mail gewoon met mijn dokter.
whehehe, prutserquote:Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef Armageddon het volgende:
Ow één van die apparaten uit de patchkast had toch een functie!![]()
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:24 schreef Blight het volgende:
Ik verveel me die tiefus. Ik denk dat ik maar ONZ mod word.
Valt wel mee, gewoon zo'n geyle vrouwenstem die zegt dat alle lijnen bezet zijn. Nu hoorde je gewoon helemaal nakkes meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
whehehe, prutser
nog een belangrijke functie ook of?
Doe je goed!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:06 schreef scarefreak het volgende:
Vanavond maar weer eens uit eten met de collega's
Alles op kosten van de baas!
Verlostang nodig gehad bij je geboorte?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Het enige wat ik van mijn dokter krijg is een punthoofd!.
Ik ben ambtenaar. Uit verveling bedenk je wel eens dat soort evenementen. Het was een groot succes.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef Armageddon het volgende:
Hoezo had je een worstenproeverij georganiseerd?
Ik ben ook ambtenaar. Het enige wat ik wel eens bedenk is dat ik eerder naar huis gaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar. Uit verveling bedenk je wel eens dat soort evenementen. Het was een groot succes.
Ik hoor het al. Hoog tijd dat de belastingen omlaag gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben ambtenaar. Uit verveling bedenk je wel eens dat soort evenementen. Het was een groot succes.
http://www.abandonia.com/genre.php?search=MDK !quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef k_i_m het volgende:
Zou MDK nog ergens te krijgen zijn?
[afbeelding].
.
.
dat de fabrikant het losgelaten heeft en het derhalve semi-legaal is.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef k_i_m het volgende:
En wtf is abandonware? Ik loop echt achter geloof ik.
abandonware = (oude) software die niet meer verkocht en/of onderhouden wordt. (Meestal omdat de maker er van niet meer bestaat.)quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef k_i_m het volgende:
En wtf is abandonware? Ik loop echt achter geloof ik.
Dank! Ik had zelf al een andere site gevonden waar je hem kon downloaden.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef Blight het volgende:
[..]
http://www.abandonia.com/genre.php?search=MDK !
Wel speelbaar met DosBox of D-Fend, denk ik.
Lekker is dat, op Ebay proberen ze het nog voor $20 te slijtenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat de fabrikant het losgelaten heeft en het derhalve semi-legaal is.
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
In de kantine ja. Even nog een paar opzoeken.
"Smullen zult gij nooit verleren"
"Beschermen zult gij de worst met heel uw leven'
"Wie het kleine niet eert, is de grote worst niet weert"
"Als niets meer baat kan een worst geen kwaad"
![]()
Hetzelfde hier, en altijd de vraag wie er nu weer aan de beurt is om koffie te halenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben ook ambtenaar. Het enige wat ik wel eens bedenk is dat ik eerder naar huis ga.
Koffie halen?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:57 schreef scarefreak het volgende:
Hetzelfde hier, en altijd de vraag wie er nu weer aan de beurt is om koffie te halen
De koffiejuffrouw is de vrouw die 's ochtends vroeg de automaat bijvultquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Koffie halen?
Daar hebben wij de koffiejuffrouw voor.![]()
Je icon heb ik al een tijd als achtergrond. Mooie fotoquote:Op woensdag 12 september 2007 14:59 schreef scarefreak het volgende:
Tijd voor een Oldbie-Ambtenaren tag
Mijn vriendin vond hem ook erg beeldig toen ze hem thuis tegenkwam op het beeldschermquote:Op woensdag 12 september 2007 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je icon heb ik al een tijd als achtergrond. Mooie foto!
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef k_i_m het volgende:
Zou MDK nog ergens te krijgen zijn?.
.
.
En dat soort mensen lopen dus gewoon rond in Nederland. En men verbaast zich over bijlmoorden....quote:Op woensdag 12 september 2007 14:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe kun je in godsnaam Fok!frontpage nog serieus nemen....
Och, lees 1 dagje mee in TRU en je nichtje van 3 lijkt de nieuwe Einstein te worden omdat ze haar veters wel kan strikken.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat soort mensen lopen dus gewoon rond in Nederland. En men verbaast zich over bijlmoorden....
En nee, das nergens overtrokken of grappig bedoeld.
Jaja, nog ff zeiken op dancequote:Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right (x3)
Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE
Do the DANCE
The way you move is a mystery
Do the DANCE
You're always there for music and me
Do the DANCE
Do the DANCE
Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right
Do the DANCE (do the dance)
Do the DANCE
Do the DANCE
Under the spotlights
Neither black nor white
It doesn't matter
As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Under the spotlights
Neither black nor white
It doesn't matter
As strong as you might
Working day and night
Whatever happens
Do the DANCE
Do the DANCE
Do the DANCE
Justice -DANCE.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
welk nummer is het in godesnaam.
Overigens zijn rappers nog het ergste, die versta je uberhaupt niet.
Ik niet. Onduidelijk gebrabbel. Zit trouwens ook zo'n soort "fout" in.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef scarefreak het volgende:
Die van Kanye West vind ik nog wel redelijk goed te pruimen.
www.myspace.com/jedimindtricks luister Bloody Tears.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef Paxlie het volgende:
welk nummer is het in godesnaam.
Overigens zijn rappers nog het ergste, die versta je uberhaupt niet.
Zeef het resultaat gezet in lijn 252 van bestand db.class nou verdomme gewoon eens lui tering ding!quote:Warning
mysql_query(): Unable to save result set in line 252 of file {config_root}/www.inc/global/classes/db.class.php
Mooi ! , ik niet !quote:
Mooi zo.quote:
is dat zo?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:31 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen! Moet ik gewoon een nieuwe versie downloaden van MSN
You tell mie men!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef GI het volgende:
In wat voor wereld leven we als het voetbalelftal van frankrijk verliest van de schotse versie ?
Een perfekte!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:35 schreef GI het volgende:
In wat voor wereld leven we als het voetbalelftal van frankrijk verliest van de schotse versie ?
ik ook niet !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |