Wow, dit ziet er wel goed uit zeg! Net zoals NG2 btwquote:Op woensdag 12 september 2007 11:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Infinite Undiscovery Discovered: First details on the new Tri-Ace Xbox 360 RPG.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, die ken ik, maar daar staat simpelweg dat ie aangekomen is in Weiterstadt, maar nu wil ik graag weten wat ze d'r verder mee uitvreten, of is dat niet mogelijk?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:45 schreef Scarface2004 het volgende:
http://www.ups.com/WebTracking/track?loc=nl_NL&WT.svl=PriNav @ Jimmie
quote:* Exhilarating ninja action: Assuming the role of a ninja warrior, experience the new "finishing blows" system that combines gore with fast action and a well-honed combat system. In addition to a variety of brutal new primary weapons and enhanced versions of previous favorites, Ninja Gaiden 2 features both land and water-based action with advanced on-water battles providing a beautiful counterpoint to the land-based action.
* Easy to play, hard to master: Ninja Gaiden 2’s new auto-healing system featuring semi-permanent damage restored at save points is the natural evolution of the franchise’s distinctive gameplay, and introduces a new twist to managing health. Featuring a newly implemented auto-healing functionality and save point system, as well as an extensive story mode and multiple difficulty levels available from the start of the game, the gameplay is accessible to more casual players and challenging to even the most demanding gamers.
* Massive content and engrossing story: The themes of revenge and friendship in Ninja Gaiden 2 give rise to a series of dramatic events to create a truly compelling story. From Tokyo to New York and to the Netherworld, the story leads you through a 30-hour story mode as you skillfully maneuver Ryu Hayabusa through a demonized world fraught with peril and danger. In addition to the single-player campaign, upload Karma scores to Xbox LIVE® leaderboards and participate in an all-new Master Ninja Tournament.
* Realistic graphics in next-generation gaming: Built from the ground-up from Team Ninja’s in-house gaming engine for Xbox 360, Ninja Gaiden 2 represents the best in amazing visuals, responsive control, and thrilling combat with an extensive assortment of ninja weaponry.
Lijkt me beter dat je dat niet komt te wetenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
ja, die ken ik, maar daar staat simpelweg dat ie aangekomen is in Weiterstadt, maar nu wil ik graag weten wat ze d'r verder mee uitvreten, of is dat niet mogelijk?
Dat vroeg ik in het vorige topic ook al..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Waar kan ik de rep status van m'n 360 eigenlijk nakijken?
Waarom wil jij de reparatie status van mijn xbox weten?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:49 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat vroeg ik in het vorige topic ook al..![]()
Bij mij staat er nog steeds dat ie is afgeleverd in Weiterstadt, maar ik heb alweer een week een nieuwe xbox thuis staan van ze.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
ja, die ken ik, maar daar staat simpelweg dat ie aangekomen is in Weiterstadt, maar nu wil ik graag weten wat ze d'r verder mee uitvreten, of is dat niet mogelijk?
Euhm... ijsmeis kan dat toch ook voor je checken aangezien ze bij MS werktquote:Op woensdag 12 september 2007 11:46 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Whaha ik dacht dat je gamer reputation bedoelde..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:50 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Waarom wil jij de reparatie status van mijn xbox weten?
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whaha ik dacht dat je gamer reputation bedoelde..![]()
Ligt het ECHT niet aan je tv?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef Klonk het volgende:
yeah, de ups meneer bracht net een gloedje nieuwe 360, helaas nog gewoon een premiummaar goed ikke gelukkig, dus ikke ga gamen komen er onder het spelen in eens allerlei rare dingen in beeld, eerst witte stippen en dan lijkt het net of de polygonen door het beeld vliegen. Dadelijk maar eens de stekkers langslopen en als dat niets oplost wordt ik een petiet peu pissig
Het kan ook aan de hardeschijf liggen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ligt het ECHT niet aan je tv?
Nee ik kan me voorstellen dat je aardig pissed off wordt als het nu weer niet werkt..
Had je ditzelfde probleem met je oude xbox?
Dan ligt het misschien aan de kabels.....
nee, met de vorige had ik een heel ander probleem, maar ik ben de afgelopen paar dagen wat aan het rotzooien geweest qua snoeren enzo, dus eerst dat maar eens checken, en de televisie is verder nog meer dan dik in orde.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ligt het ECHT niet aan je tv?
Nee ik kan me voorstellen dat je aardig pissed off wordt als het nu weer niet werkt..
Had je ditzelfde probleem met je oude xbox?
Dan ligt het misschien aan de kabels.....
Eis van MS een nieuwe die je deze week nog binnekrijgt en wat extra goodies zoals games en controllers, doen ze echt wel.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, met de vorige had ik een heel ander probleem, maar ik ben de afgelopen paar dagen wat aan het rotzooien geweest qua snoeren enzo, dus eerst dat maar eens checken, en de televisie is verder nog meer dan dik in orde.
Hoop voor je dat je het snel oplost dan..quote:Op woensdag 12 september 2007 14:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, met de vorige had ik een heel ander probleem, maar ik ben de afgelopen paar dagen wat aan het rotzooien geweest qua snoeren enzo, dus eerst dat maar eens checken, en de televisie is verder nog meer dan dik in orde.
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Eis van MS een nieuwe die je deze week nog binnekrijgt en wat extra goodies zoals games en controllers, doen ze echt wel.
Als je Xbox meteen op de dag kapot gaat als je hem terug krijgt(is hem ook al gebeurd, ook andere) dan krijg je meestal keuze uit een spel of een controller oid.quote:
Dat van dat laadje heb ik ook. Soms wil ie niet meteen open, of je krijgt idd dat het spel niet wil starten. Het schijnt een bepaalde serie dvd spelers te zijn die met dit probleem te kampen heeft. Maarja, geen zin om hem nu op te sturen daarvoor, voor de rest doet hij het gelukkig nog.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Oh. Tegenwoordig moet ik de lade trouwens 4x weer dicht doen wil het spel eens opstarten, anders gooit ie 'm er dus weer uit. Daarnaast gaat de lade heel moeilijk open, behalve met het bovenstaande dus, als ik juist wil dat ie dichtblijft
.
dat is zieligquote:
En jij denkt niet dat ze je ook maar een beetje gaan wantrouwen??quote:Op woensdag 12 september 2007 14:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je Xbox meteen op de dag kapot gaat als je hem terug krijgt(is hem ook al gebeurd, ook andere) dan krijg je meestal keuze uit een spel of een controller oid.
Als het je 3e X is die op de dag kapot gaat mag je toch wel wat meer krijgen.
quote:
boeit me geen ruk, als ik meer dan 400 euro over de toonbank gooi dan wens ik een goed werkend product te hebben, wat zij er van denken zal me vierkant aan me reet roesten.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat ze je ook maar een beetje gaan wantrouwen??![]()
nu maar hopen dat het niet ijsmeis isquote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
boeit me geen ruk, als ik meer dan 400 euro over de toonbank gooi dan wens ik een goed werkend product te hebben, wat zij er van denken zal me vierkant aan me reet roesten.
en nu ga ik gezellig bellen, heb net van alles nagekeken, verschillende games, met en zonder harde schijf, met en zonder memory unit, ik heb nu al medelijden met de helpdeskmedewerker die mij dadelijk aan de telefoon krijgtwant echt ik hang niet op voordat er een fatsoenlijke oplossing is
![]()
Ik geef je natuurlijk groot gelijk... en hoop voor je dat dit toch maar eens opgelost wordt.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
boeit me geen ruk, als ik meer dan 400 euro over de toonbank gooi dan wens ik een goed werkend product te hebben, wat zij er van denken zal me vierkant aan me reet roesten.
en nu ga ik gezellig bellen, heb net van alles nagekeken, verschillende games, met en zonder harde schijf, met en zonder memory unit, ik heb nu al medelijden met de helpdeskmedewerker die mij dadelijk aan de telefoon krijgtwant echt ik hang niet op voordat er een fatsoenlijke oplossing is
![]()
waarom niet ?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
nu maar hopen dat het niet ijsmeis is![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik had een betere TT, "Waar Cyberia CoD4 uitnodigingen negeert"
Heb je dadelijk NOG een maand livequote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef Klonk het volgende:
jippie, ik krijg een nieuwe av kabel (waarom die kapot zou zijn geen flauw idee maar ze doen maar) en ik krijg iets ter compensatie
snappen ze dan niet dat ik gewoon een werkende 360 wil
ach gratis is altijd leukquote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef Klonk het volgende:
jippie, ik krijg een nieuwe av kabel (waarom die kapot zou zijn geen flauw idee maar ze doen maar) en ik krijg iets ter compensatie
snappen ze dan niet dat ik gewoon een werkende 360 wil
Jayj nog een GoW'er...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:21 schreef Klonk het volgende:
Ik loop nu wel een beetje achter maar ik mocht een game uitzoeken en uit het rijtje wat hij opnoemde vond ik Gears of War toch de beste keuze.
Nah, nu maar hopen dat het opgelost is
rustig tot 10 tellen en je pilletjes nemen (en IMG tags gebruiken in plaats van URLquote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
NINJA GAIDEN MOTHERFUCKERS
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan zou ik Perfect Dark nemen.. Puur en alleen omdat ik GoW al heb..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Klonk het volgende:
ff denken, PGR 3, Kameo, een voetbalspel FIFA volgens mij, Perfect Dark en GoW
Je bent gek... Wacht toch tot novemberquote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Bananenman het volgende:
Nog even en ik ga geld betalen voor die key op eBay...
omdat er alleen maar shooter hoeren zittten hierquote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
Anyway waarom heeft dit topic weer een CoD4 titel terwijl NG2 bekend is gemaakt
serieus
Nja.. je ziet waar de meerderheid op af gaat hè...quote:Op woensdag 12 september 2007 15:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat er alleen maar shooter hoeren zittten hier
op een paar na
veder zijn het BLOED mooie screens![]()
het gaat niet alleen voor ninja gaiden op , maar op bijna alles wat geen shooter isquote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nja.. je ziet waar de meerderheid op af gaat hè...
Ik praat ook liever over iets wat ik al gespeeld heb dan over een spel wat nog moet uitkomen en wat me niet veel interesseert.![]()
Natuurlijk is het ieder zijn ding, maar er is niet veel reactie op de NG screens.
Ik zou zeggen.. Doe der wat aan.. Interesseer ons.. en dan niet met "mooie plaatjes"quote:Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het gaat niet alleen voor ninja gaiden op , maar op bijna alles wat geen shooter is![]()
dan krijg ik weer rpg hoer naar me toegesmeten van cyberiaquote:Op woensdag 12 september 2007 15:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik zou zeggen.. Doe der wat aan.. Interesseer ons.. en dan niet met "mooie plaatjes"..
Zijn dit in-game beelden? Of gerendered?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:44 schreef Viro het volgende:
NG2 screens zijn geil. Deel 1 was al ubermooi![]()
Dus hoezo geen reactie, iedereen is aan het rukken op de NG2 screens![]()
Registreer je gewoon op de al genoemde sites, had er binnen twee dagen 3 binnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Bananenman het volgende:
Jahaa maar nu geven ze ze niet meer weg.. en hebben we der dus nog 1tje nodig..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Registreer je gewoon op de al genoemde sites, had er binnen twee dagen 3 binnen.![]()
maar je kan niet schieten met een geweer en hersonloos rond knallen dus is het niet coolquote:Op woensdag 12 september 2007 15:44 schreef MMaRsu het volgende:
Ja daarom wtf het was de beste action game van alle 3 de consoles vorig gen
15 euro en je mag de mijne hebben !quote:Op woensdag 12 september 2007 15:33 schreef Bananenman het volgende:
ik vind halo wel coolquote:Op woensdag 12 september 2007 15:57 schreef Klonk het volgende:
Ben ik nou de enige die niet kan wachten op de release van PGR 4 en Halo geen flikker aan vind
quote:Op woensdag 12 september 2007 16:00 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
15 euro en je mag de mijne hebben !
Of wacht, 20, omdat je AFCA in je sig hebt staan.
Vandaar dat ik ook zei DIT jaarquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
NG2 > CoD4
makkelijke keuze...
Zelfs NG2 > alles op de 360 wat nu is aangekondigt
Zie je soms witte stippelijntjes waar de polygonen elkaar raken? Dat heb ik volgens mij sinds ik hem weer terug heb maar ik weet niet of het eerst ook al was of dat ik nu kritischer benquote:Op woensdag 12 september 2007 14:16 schreef Klonk het volgende:
yeah, de ups meneer bracht net een gloedje nieuwe 360, helaas nog gewoon een premiummaar goed ikke gelukkig, dus ikke ga gamen komen er onder het spelen in eens allerlei rare dingen in beeld, eerst witte stippen en dan lijkt het net of de polygonen door het beeld vliegen. Dadelijk maar eens de stekkers langslopen en als dat niets oplost wordt ik een petiet peu pissig
true true , kan hier niet onderuit , hoe erg ik ook op mijn rpgtjes ben gesteldquote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef MMaRsu het volgende:
NG2 > CoD4
makkelijke keuze...
Zelfs NG2 > alles op de 360 wat nu is aangekondigt
ook nog voetbal kijken ? ;')quote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar mensen vanavond weer online knallen? ()
Rond 22.30 uur ben ik er.
Ga eerst nog even Albanië-Nederland zien
Vanavond maar vanuit mijn stoelquote:Op woensdag 12 september 2007 16:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook nog voetbal kijken ? ;')
nou vooruit omdat het het nederlands elftal is keur ik het goed![]()
al kijk ik ook daar alleen maar naar tijdens het WK en EK
( is altijd gezellig in een kroeg dan)
uiteraardquote:Op woensdag 12 september 2007 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanavond maar vanuit mijn stoel![]()
Dan ligt het bij mij aan de spellen denk ik want ze blijven zittenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef Klonk het volgende:
ja, idd stippellijntjes, witte. beetje vergelijkbaar met autorijden in de sneeuw dan komen die dingen ook zo op je af en daarna allerlei rare vormen.
Heb je nog steeds niet genoeg keys voor al je ego's?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die nog één key voor me hebben? PM me dan![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ninja Gaiden 2 wordt de nieuwe Two Worlds!
Ga maar vast een doos regelen en de labels bestellen bij MS.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef Klonk het volgende:
Zeggen jullie het eens, dit is een filmpje net gemaakt van mijn probleempje: http://www.myvideo.de/watch/2329546
doos heb ik nog van vanmiddagquote:Op woensdag 12 september 2007 19:35 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ga maar vast een doos regelen en de labels bestellen bij MS.![]()
Kijk, altijd twee handen aan het stuur houden, je ramt voor de eerste bocht al meteen de vangrailquote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef Klonk het volgende:
Zeggen jullie het eens, dit is een filmpje net gemaakt van mijn probleempje: http://www.myvideo.de/watch/2329546
Dat met die lade heb ik dus ook al, heb al verschillende dingen zelf geprobeerd bv geen frontje van de lade erop maar het is echt het loopwerk van de drive lijkt het wel.....quote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, trouwens, ik heb soms ook wazige blauwe stipjes in mijn beeld. Alsof mijn TV de boel niet aan kan. Maar dit heb ik alleen bij de 360-spellen. Dus ik heb zo'n idee dat het toch aan mijn Xbox ligt.
Maar ik vertik het nog steeds om 'm terug te brengen. Eerst Halo. Daarna mag ie wel richting Duitsland.
Oh. Tegenwoordig moet ik de lade trouwens 4x weer dicht doen wil het spel eens opstarten, anders gooit ie 'm er dus weer uit. Daarnaast gaat de lade heel moeilijk open, behalve met het bovenstaande dus, als ik juist wil dat ie dichtblijft
.
Maar nog steeds geen rode lampjes of vasthangend beeld.
ik zie de kop van die UPS chauffeur al voor mequote:Op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef Rossdale het volgende:
Dan maar retourtje MS inderdaad. Lullig, maar weet hoe het voelt
over real-time presentatie van Ninja Gaiden 2quote:HOLY *&%# THIS IS THE MOST AMAZING ACTION GAME I'VE EVER SEEN!!!
Zou ik 'm mogen krijgen? Ben ik nu ook meteen af van alle gezeik en is mijn neefje ook weer blijquote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef kepler het volgende:
ik heb trouwens nog een CoD4-key voor de liefhebber
Ziet er echt heel slecht uit?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef Klonk het volgende:
Filmpje.. het beeldquote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat het filmpje of mijn rijkunsten![]()
Jij bent echt de enige bij wie die zo snel kapot gaat, wat doe je ermee waarneer je hem hebt, meteen tussen een wollen deken leggen in een dicht kastje oidquote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef Klonk het volgende:
je kunt je voorstellen hoe blij ik was dat ik hem terughad, lekker CoD4 spelen enzo, de hoop werdt opvallend snel in de grond geboort.
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die nog een key voor me hebben? PM me dan![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige bij wie die zo snel kapot gaat, wat doe je ermee waarneer je hem hebt, meteen tussen een wollen deken leggen in een dicht kastje oid?
Je bent in ieder geval goedkoop uit wat spellen betreftquote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
integendeel, ik behandel het ding als een rauw ei, echt en ik game hoogstens een uurtje of twee per dag game en dan staat er nog net geen ventilator op te blazen![]()
ik heb denk ik ook gewoon botte pech maar wordt tot nu toe prima geholpen bij MS ze doen hun best om de problemen op te lossen![]()
Tuurlijk krijg je wat ter compensatie. Maar heus geen nieuwe xboxquote:Op woensdag 12 september 2007 14:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je Xbox meteen op de dag kapot gaat als je hem terug krijgt(is hem ook al gebeurd, ook andere) dan krijg je meestal keuze uit een spel of een controller oid.
Als het je 3e X is die op de dag kapot gaat mag je toch wel wat meer krijgen.
Ik heb helemaal niets gehad!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je wat ter compensatie. Maar heus geen nieuwe xbox.
Ik had het nu ook alleen even over Klonk zijn gevalquote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets gehad!Terwijl ik het nog 3 keer redelijk subtiel tegen de medewerker had verteld dat binnen 24 uur opnieuw kapot was toch wel heel erg niet leuk was enz. Nouja kreeg weer een maandje live uiteraard
Ik zeg nergens dat hij een nieuwe Xbox krijgt, maar dat lijkt mij wel logisch hé als die kapot gaat ;-)quote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je wat ter compensatie. Maar heus geen nieuwe xbox.
Wat je wel zegt is dat hij er een moet eisen, die ie ook nog eens binnen een week moet krijgen:quote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij een nieuwe Xbox krijgt, maar dat lijkt mij wel logisch hé als die kapot gaat ;-)
Waarop ik weer zeg: Tuurlijk krijg je geen nieuwe. D'oh.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Eis van MS een nieuwe die je deze week nog binnekrijgt en wat extra goodies zoals games en controllers, doen ze echt wel.
Ik kreeg al 2x een nieuwe (lees niet al eens kapot gegaan) dus dat zou wel op zijn plaats zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat je wel zegt is dat hij er een moet eisen, die ie ook nog eens binnen een week moet krijgen:
[..]
Waarop ik weer zeg: Tuurlijk krijg je geen nieuwe. D'oh.
Hmmm ben nu alweer kotsmisselijk!!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef Henk-B het volgende:
Zo heb ook een key binnen mijj benieuwen.
Dat kon toch niet meer?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
in de tijd dat het duurde om deze post hier te plaatsen kon je een key van gamespot halen
Beste multiplayer tot nu toe op de 360. En dit is alleen nog maar de beta. Ga nu weer spelen. Voeg me maar toe wie wil spelen (Gamertag: Soesterberg).quote:
Zeikstraalquote:
Als je daar al over gaat huilen kan je beter gewoon kappen met onlinequote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Scarface2004 het volgende:
en lachen om ze eigen grapjes.
Hierdoor was ik min of meer gekapt met Gears.
We gaan toch niet vloeken he.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeikstraal![]()
Betere MP titel dan dit ga je voorlopig niet krijgen. Nee ook Halo 3 niet.
Wat is je GT btw. Moet je nog toevoegen
Dat is er nou juist zo leuk aan, je moet er wat voor doen voordat je aan de slag kan met die vette wapens! In het begin is het een beetje aanklooien, maar als je eenmaal je eerste airstrike op de enemy hebt gegooid, en je loopt na een paar uurtjes rond met een M4 + zoom is het wel heel erg tof hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:50 schreef ach het volgende:
COD4 vind ik niet zo boeiend meer. De meeste deaths die je hebt komen door mensen met een full auto rifle met scope en om die zelf te krijgen moet je eerst weer gaan levelenDe maps in de beta heb ik na 4x spelen ook wel gezien. ze doen me denken aan
Counter Strike
![]()
Kogels die door 3 50cm dikke muren heenvliegen ziet er ook debiel uitenenen ik heb soms ook lag waardoor ik vaak doodga terwijl ik op mijn scherm al lang weer achter cover sta ennnnn JE KAN NIET EENS OM CORNERS HEEN LEANEN WTF?
of heb ik de controls nog niet goed door?
de framerate is wel lekker![]()
Die punten ben ik zeker met je eens! Dat door muren schieten ook.. soms zie ik kogels voorbij komen, komen ze door een muur, wtf?!quote:Op donderdag 13 september 2007 02:50 schreef ach het volgende:
COD4 vind ik niet zo boeiend meer. De meeste deaths die je hebt komen door mensen met een full auto rifle met scope en om die zelf te krijgen moet je eerst weer gaan levelenDe maps in de beta heb ik na 4x spelen ook wel gezien. ze doen me denken aan
Counter Strike
![]()
Kogels die door 3 50cm dikke muren heenvliegen ziet er ook debiel uitenenen ik heb soms ook lag waardoor ik vaak doodga terwijl ik op mijn scherm al lang weer achter cover sta ennnnn JE KAN NIET EENS OM CORNERS HEEN LEANEN WTF?
of heb ik de controls nog niet goed door?
de framerate is wel lekker![]()
mwa ik schiet ze altijd gewoon neer hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 03:41 schreef ach het volgende:
Snipers hoor je trouwens een mes in hun rug te steken
Waar zie je mij janken dan eppo?quote:Op donderdag 13 september 2007 01:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als je daar al over gaat huilen kan je beter gewoon kappen met onlineIk neem niet aan dat andere ganes dat niet gaan hebben. En NL klinkt wel als anal. Dus je zal we anal zijn
Ik was klaarwakker toen ik de geweldige beta speeldequote:
OMG je snapt het echt niet hequote:Op donderdag 13 september 2007 10:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik was klaarwakker toen ik de geweldige beta speelde
Je komt er nog wel achter. Overigens gaat GTA IV weer alle andere games ownen maar dat is logischquote:
nog maar twee wekenquote:Op donderdag 13 september 2007 08:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die punten ben ik zeker met je eens! Dat door muren schieten ook.. soms zie ik kogels voorbij komen, komen ze door een muur, wtf?!
Maar toch, door het snelle spel vind ik het wel een leuke shooter, en met dat levellen ook.
Tis alleen geen Halo3
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:13 schreef Scarface2004 het volgende:
Zucht....yankees.
Ik was met wat maten in een party.
Vervolgens stond er balancing teams, en we kwamen tegenover wat Amerikanen.
De helft uit mijn party had net een Key weten te bemachtigen.
Nou goed onze party was alleen maar private first class tegen de sergeanten uit Amerika.
Hun wonnen dik natuurlijk, en maar lullen over hoe geweldig hun wel niet ownde.
"What's up with the NL in your gamertag? does it stand for anal?"
en lachen om ze eigen grapjes.
Hierdoor was ik min of meer gekapt met Gears.
Teveel van die pubertjes die of zeiken over de verbinding
-of dat het andere team zo slecht is
-of van die puberale trashtalk.
Ja de eerste paar keren wel, daarna wordt het schijt irritantquote:Op donderdag 13 september 2007 11:14 schreef Bullebak het volgende:
[..]wat een huillie ben jij zeg
![]()
"What's up with the NL in your gamertag? does it stand for anal?"![]()
![]()
Humor toch![]()
Ik mis mn sticky grenades en hoog springenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef kepler het volgende:
[..]
nog maar twee weken
Ik vind het wel jammer dat je in CoD4 niet echt granaten kan gebruikenDat duurt veel te lang tot ze ontploffen
Verder is het wel leuk, maar zal het spel niet zo snel kopen
Dual Wieldingquote:Op donderdag 13 september 2007 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mis mn sticky grenades en hoog springen
1e paar keer is het leuk ja, daarna wordt het schijtirritant.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:14 schreef Bullebak het volgende:
[..]wat een huillie ben jij zeg
![]()
"What's up with the NL in your gamertag? does it stand for anal?"![]()
![]()
Humor toch![]()
Waarom stel je dan ook een NL in je gamertagquote:Op donderdag 13 september 2007 11:40 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
1e paar keer is het leuk ja, daarna wordt het schijtirritant.
heb ik ook gedaan in het beginquote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom stel je dan ook een NL in je gamertag
Misschien omdat ik uit Nederland komquote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
wat scareface zegtquote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:01 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Misschien omdat ik uit Nederland kom![]()
En TheGodfather was al bezet en ga geen geld neerleggen voor een namechange.
Ja zo gaat het lukken.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef addertje het volgende:
echt waar joh.
Ik zie je mama daar ook liggen
Lame ass !quote:
Addertje..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:02 schreef addertje het volgende:
echt waar joh.
Ik zie je mama daar ook liggen
shotgun is crap helemaal als je op een beetje bagger host zzz , cod4 lkkr spelen normale servers en als je lag ligt het aan me zelf...:Dquote:
quote:Microsoft heeft een demo op Xbox Live Marketplace vrijgegeven van Spider-Man: Friend or Foe. De demo wereldwijd gratis beschikbaar en is ongeveer 430 MB groot. In de demo kun je Spider-Man en een van zijn side-kicks spelen in coöperatieve of singleplayer modus terwijl je tussen de regenachtige daken van Tokio slingert.
Ik heb je er 1 gePM'tquote:Op donderdag 13 september 2007 13:16 schreef addertje het volgende:
Aan mij ligt het niet ik vraag een normale vraag.
en ik word gewoon grof te word gestaan met geen normale reacties
Moet je toch echt nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten heb ik het gevoelquote:Op donderdag 13 september 2007 13:56 schreef linebear het volgende:
kan niet wachten op Ninja Gaiden 2
Kan leuk worden! Al ben ik nog niet helemaal over Spiderman 3 heenquote:
Waar woon je? Ik lust ook wel een stukje vlaaiquote:Op donderdag 13 september 2007 15:00 schreef Klonk het volgende:
de ups chauffeur krijgt vlaai van me, ik ben zaterdag jarig en als ie morgen of maandag langskomt heeft ie echt een stukje verdient, kortom na enig beraad wordt de mijne weer ter reparatie aangeboden.
gelukkig heb ik GTA 2 nog
ik speel de beta van cod4 niet..quote:Op donderdag 13 september 2007 13:36 schreef Hansol het volgende:
[..]
shotgun is crap helemaal als je op een beetje bagger host zzz , cod4 lkkr spelen normale servers en als je lag ligt het aan me zelf...:D
kan je toevallig ergens online je stats zien van cod4 ??
Dan heb je denk ik een US key bemachtigd?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef warchaser44 het volgende:
ik krijg telkens een fout als ik probeer die cod4 beta te downloaden.. leuk is dat
80153004 error
quote:
Klote man.. ik heb nog een eerste batch.. no problems so farquote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Klonk het volgende:
hij is nu eindelijk echt kapot, ik krijg een paar mooie rode ringen en een E74 melding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
What else is new.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Anyway wat is die Fifa 08 demo SCHIJT DOOR EEN RIETJE ZEG JEZUSSSSS
Ik heb em, werkt wel goed alleen je moet niet te snel willen typen omdat de 360 het typen anders niet kan verwerken en letters gaat overslaan (dit is ook met normale toetsenborden een probleem op de 360)quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
Heeft iemand trouwens al die chatpad gekocht? Zo ja, is 't wat?
Fap fap fucking fap , ik zal wss de enige fokker zijn die een poging gaat doen die game op 1000/1000 te krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:19 schreef kepler het volgende:![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer plaatjes zie:
Veel bloed in eerste Ninja Gaiden 2 screens
Ninja Gaiden 2
Dat is wel heel erg achievement hoeren, dat weet je he?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef Heintje het volgende:
Zou het mogelijk zijn om met 1 profiel op twee xboxen tegelijk ingelogt te zijn. Waarvan er maar 1 online is. En dan later die profielen weer samen te voegen?
Dus bijvoorbeeld ben ik op Xbox E GoW aan het spelen en op Xbox P laat ik Forza racen.
Ok ik recover dan mijn gamertag op P en ga dan Forza doen. En haal er gewoon de netwerk kabel uit.
Daarna start ik E op en moet ik daar dus weer mijn gamertag recoveren. (ik neem aan updaten en niet weer 11 MB downloaden.)
Als ik dan met P wat achievements haal en die weer online wil hebben zal ik daar dus weer mijn gamertag moeten recoveren. Maar ben ik dan die achievenments kwijt of wordt dat dan samen gevoegd?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
WTF BBQ NINJA GAIDEN 2 SCREENS ZOMG
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_1.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07372/NG2_2.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07372/NG2_3.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs119.xs.to/xs119/07372/NG2_4.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_5.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_6.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_7.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_8.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_9.png]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07372/NG2_10.png]afbeelding][/url]
Fixedquote:Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef MMaRsu het volgende:
tvp
[afbeelding]
[afbeelding]
Anyway waarom heeft dit topic weer een CoD4 titel terwijl NG2 bekend is gemaakt
serieus
Ik doe wel mee, ook al wordt ik finaal afgeknaltquote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Fifa![]()
![]()
Anyway gasten vanavond weer knalllen in Call of Duty 4?21.00 uur. Be there
![]()
Frasier wat is je GT btw?![]()
Ninja gaiden heerscht gewoon!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:05 schreef MMaRsu het volgende:
Kijk GD dat zie ik graag, ik wist wel dat je me kon begrijpen
Nee hoor, ik zal ook wel een poging doen om "Master Ninja" te halen, maar ik vrees dat ik daarmee ongeveer net zover kom als met Guitar Hero 2 op expert.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
Fap fap fucking fap , ik zal wss de enige fokker zijn die een poging gaat doen die game op 1000/1000 te krijgen
Idd! En NG2 wordt misschien nog wel de beste game op de 360 ook nogquote:Op donderdag 13 september 2007 20:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ninja gaiden heerscht gewoon!
Deel 1 was de beste game op de xbox
co op zou helemaal het einde zijn natuurlijk, heerlijk al die newbies oppikken die gedownt zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 20:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal ook wel een poging doen om "Master Ninja" te halen, maar ik vrees dat ik daarmee ongeveer net zover kom als met Guitar Hero 2 op expert.
Tenzij ze Co-op inbouwen!
Je speelt teveel GoW.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
co op zou helemaal het einde zijn natuurlijk, heerlijk al die newbies oppikken die gedownt zijn
Ik speel tenminste iets...quote:Op donderdag 13 september 2007 20:52 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Je speelt teveel GoW.
Zonder mij...
ik hou van jequote:
Respect + 3quote:Op donderdag 13 september 2007 10:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je komt er nog wel achter. Overigens gaat GTA IV weer alle andere games ownen maar dat is logischDat doet de reeks al jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.------------------
Dat had ik een paar weken geleden ook...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
Gisteren een RROD, vandaag doet mijn Xbox het gewoon weer.
Wat de hel?
Zeker maar 1 lampje? Ik heb zo om de 3 dagen een RROD maar dan alleen 1 lampje dus dan ff opnieuw aanzetten en hij doet het weer.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
Wat de hel?
En morgen niet meer. En overmorgen weer wel. En dan ineens niet meer. En dat dan voor drie dagen lang. En dan ineens doet ie het weer een uur. En dan niet meer. En dan weer wel. En dan niet meer. En dan weer wel. En dan niet meer. En uiteindelijk smijt je hem uit het raam vanwege irritatie, want dat kloteding kapte er precies mee net voordat je een bepaald bijzonder spel ging uitspelen. En toen deed ie het helemaal niet meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
Wat de hel?
Die wil ik zowiezo nog een keerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:32 schreef existenz het volgende:
Voor de achievementswhores is DiRT echt een aanrader. God wat is dat makkelijk zeg.
Wat dacht je van Deeltijd... elke donderdag van 14:40 t/m 22:00 uur naar school...quote:
Oke!quote:Op donderdag 13 september 2007 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Deeltijd... elke donderdag van 14:40 t/m 22:00 uur naar school...
Van dat inviten is denk alleen in de beta. Anders is het inderdaad kut.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat is CoD 4 overrated zegTering.
Net even de Beta zitten spelen, middelmatige shooter waarbij je XP krijgt voor het killen van mensen waardoor iedereen het vernieuwend vind (athans, de mensen die battlefield 2 niet gespeeld hebben op de PC)
Ik vind het wel geinig maar ontzettend overrated...
Sowieso slaat het nergens op dat als je genoeg kills maakt je een helicopter tot je beschikking krijgt die 30 seconde lang kills voor je maakt, echt te irritant..
Je zou juist bij 5 keer sterven op rij een heli moeten krijgen om het spannend te houden.
En dat Party systeem sucked ook..als je van modus wilt veranderen kan je niet gezamelijk terug naar de lobby maar moet je elkaar weer opnieuw inviten
Soesterbergquote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Fifa![]()
![]()
Anyway gasten vanavond weer knalllen in Call of Duty 4?21.00 uur. Be there
![]()
Frasier wat is je GT btw?![]()
Als je er nog 1 hebt voor mij mag je hem pm'enquote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Soesterberg
De beta-key's voor COD 4 stromen nu binnen op m'n mailbox![]()
Heb 'm via PM gestuurd.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:24 schreef Leonos het volgende:
[..]
Als je er nog 1 hebt voor mij mag je hem pm'en
Dan ben ik je eeuwig dankbaar![]()
Dan kan ik hem denk ik niet spelenquote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Scarface2004 het volgende:
20ste hoorde ik
tuurlijk test je wel iets, denk je dat ze geen data binnen krijgen via deze beta?quote:Op donderdag 13 september 2007 23:36 schreef ach het volgende:
Ik krijg nu ook die cod4 keys binnen. Wat een hypebeta zegJe test trouwens niet eens iets maar je speelt gewoon een demo
![]()
Volgens mij wordt een 48-uurs code niet gezien als gold account.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:17 schreef Niek. het volgende:
Ik krijg bij het willen downloaden van de cod4 beta de volgende code:
80153004
Dit is voor het niet hebben van een gold account, nu heb ik een 48uurs code ingevoerd en dan staat er dat je moet uit en weer inloggen, heb ik gedaan maar ik heb nu nog steeds een silver account en kan dus de beta niet downloaden+spelen... zit er een vertraging in met het invoeren van zo'n 48uurs code?
Vandaar dusquote:Op donderdag 13 september 2007 23:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een 48-uurs code niet gezien als gold account.
Gamespot heeft er meerdere, leer het eens normaal te vragen zonders caps lock en schelden, dan helpen de mensen je eerderquote:
Held.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jezus wat is CoD 4 overrated zegTering.
Net even de Beta zitten spelen, middelmatige shooter waarbij je XP krijgt voor het killen van mensen waardoor iedereen het vernieuwend vind (athans, de mensen die battlefield 2 niet gespeeld hebben op de PC)
Ik vind het wel geinig maar ontzettend overrated...
Sowieso slaat het nergens op dat als je genoeg kills maakt je een helicopter tot je beschikking krijgt die 30 seconde lang kills voor je maakt, echt te irritant..
Je zou juist bij 5 keer sterven op rij een heli moeten krijgen om het spannend te houden.
En dat Party systeem sucked ook..als je van modus wilt veranderen kan je niet gezamelijk terug naar de lobby maar moet je elkaar weer opnieuw inviten
Oow sorryquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gamespot heeft er meerdere, leer het eens normaal te vragen zonders caps lock en schelden, dan helpen de mensen je eerder
Eind september.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:39 schreef Scarface2004 het volgende:
20ste hoorde ik
quote:Microsoft Game Studios and Bizarre Creations today announced that “Project Gotham Racing 4” (“PGR 4”), the latest installment of the best-selling and award-winning racing franchise, has been released to manufacturing. The team also confirmed that the game’s new web site is up and running. Fans can now visit http://www.pgrnations.com for all the latest news, features and updates from the “PGR” universe and the team at Bizarre.
Set to redefine the experience “PGR” fans have come to know and love, “PGR 4” is set to race onto store shelves on Oct. 2. Featuring a unique, exciting racing experience where dramatic racing action is captured in breathtaking cinematic style, “PGR 4” is sure to capture the attention of racing fans everywhere. The all new addition of motorcycles adds a new dimension to the “PGR” driving experience by allowing gamers to compete and pull off amazing driving maneuvers not possible on four wheels.
The official “PGR 4” web site at http://www.pgrnations.com contains the most recent news and updates in the Project Gotham universe. Currently, the web site is the home to the game’s full robust vehicles list, including models from the world’s top car and motorcycle manufacturers, as well as the official Achievements list. The site will be continually updated to give fans a true home base with all the “PGR 4” information and content they’re looking for.
From the inspired minds at Bizarre Creations, “PGR 4” offers franchise fans and new players alike exciting new ways to race over Xbox LIVE. “PGR 4” allows drivers to build a global racing community through team-oriented gameplay while making it easy to find their favorite races, friends, ghosts, replays or photos. Additional improvements to the unique Kudos rewards system provides gamers with more incentives to show off their distinctive driving styles including the ability to purchase new vehicles, game modes, gamerpics and more at the “PGR” Shop. “PGR 4” will be available at retailers nationwide on Oct. 2 for an estimated retail price of $59.99.
For more information, check out the “PGR 4” game page at:
http://www.xbox.com/en-US/games/p/projectgothamracing4/
Ik zag ze vanmiddag ja (in HD). Ziet er echt zeer matig uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb geen ruk met skategames en weinig met EA, maar dit is verrassend te noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SKATE zuigt... mede omdat het een skategame is..
Edit: Whoeps!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Vrijdag 14 september 2007 - Ubisoft heeft vandaag de officiele boxcover van van het spel Assassin’s Creed vrijgegeven. Naast de normale versie is er namelijk ook een beperkt leverbare collector's edition van Assassin' Creed te koop. Naast de game zelf krijg je er ook een grote actie figuur bij! Assassin's Creed zal zeer realistisch worden, dit betekent dus dat je een zwaardgevecht niet kunt winnen met een paar combo's uitvoeren, nee, het hangt af van timing en observatie. Ondanks het zeer atletische lichaam van Altair zal hij, net als jij en ik, na een paar welgemikte aanvallen dood zijn.
Zowel de gewone cover als die van de limited edition zijn hieronder allebei te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |