Jengelt hij solo niet zo lang door als op die PJ-hits? Dan wil ik mij er wel eens aan wagenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:58 schreef purplerose het volgende:
En Eddie zn nrs zijn goehoeeeeeeeeeeeeed!
Ook solo krijgt hij het voor mekaar, ga op hyves maar es wat dj's op de hoogte stellen van dit nr :>
Nee, geen langdurig gejengelquote:Op woensdag 12 september 2007 16:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jengelt hij solo niet zo lang door als op die PJ-hits? Dan wil ik mij er wel eens aan wagen.
K danquote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, geen langdurig gejengel![]()
Het is echt heel anders, in vergelijking met gitaren en gegil heel rustig en ingetogen
(de nrs die ik al heb dan
) Kan je de nrs wel in een zip via msn sturen, Hard Sun is aangename verrassing denk
Zoek je ze zelf op of mot ik ze via msn sturen? Dan doe jij mij maar toevoegen hoor, je weet hoe het gegaan toen ik het deedquote:
quote:
Ian Brown heeft mooie nummers. Ik noem een Golden Gaze.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Jep, hoor hem vaak de laatste tijd. Maar was dat al om 09.00 uur, ja... Echt zo druk op het werk.Ik denk ook dat dit het enige nummer was, die ik bewust heb gehoord
![]()
Euh...dat was niet echt een hit toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Bohemian like you' eerste hit van de Dandy Warhols, Sander?
Fout, eerste hit was 'Not if you were the last junkie on earth'
Niet zo'n grote als met die Vodafone-hit idd. Maar toen maakten ze nog leuke muziek hè.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...dat was niet echt een hit toch?
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoek je ze zelf op of mot ik ze via msn sturen? Dan doe jij mij maar toevoegen hoor, je weet hoe het gegaan toen ik het deed![]()
Noooooooooooooooooooooooit meer wat gehoord
Wat stom gek!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ja, je staat wel gewoon in mijn lijst. Weird!
Ik ken eigenlijk niet eens recent werk van zequote:Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef cosmick het volgende:
Niet zo'n grote als met die Vodafone-hit idd. Maar toen maakten ze nog leuke muziek hè.
De eerste twee albums vind ik fantastisch.
Tja, wat is een 'hit'?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Euh...dat was niet echt een hit toch?
De definitie van een hit is idd nogal vaag..quote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Tja, wat is een 'hit'?
Ik kan me nog herinneren dat 'Not if..' veul op 3fm werd gedraaid back then en ook op MTV waren ze vaste prik. Volgens mij waren ze toen in de UK groter. Ik heb ze in die tijd in de melkweg gezien. Leuk bandje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |