En is 3x duurderquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.akihabaranews.com/en/news_details.php?id=19598
De RoboKing van LG is platter dan de Roomba, en gebruikt 2 camera's om z'n omgeving te scannen en een optimale route te bepalen.
Maar je kunt 'm bedienen met een joystickquote:
De roomba heeft ook een remote hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar je kunt 'm bedienen met een joystick.
brought to you by the creators of the EEEPCquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is dat voor ding? Kan er met Google niets over vinden...
Aha, ASUS, geinigquote:Op woensdag 23 december 2009 09:17 schreef athlonkmf het volgende:
brought to you by the creators of the EEEPC
http://www.itechnews.net/(...)otic-vacuum-cleaner/
Goed dat er eens wat concurrenten voor de Roomba lijken te komenquote:
Samsung Furot II
The robot comes with a built-in camera for avoiding obstables. The Visionary Mapping System also allows the Furot II to known where it is. Instead of rollong around your home, the Furot is able to see, remember the floor plan of your home and where have been cleaned.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:07 schreef aloe_vera het volgende:
Wie heeft er eentje? En hoe gaat ie met drempels om?
Hier neemt die van mij af en toe een bescheiden drempeltje naar de keuken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Niet zoveel te zien eigenlijk.
Een volgende keer moet ik eens een half uur filmen en dan op versnelde snelheid afspelen.
Pittig muziekjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[..]
Hier neemt die van mij af en toe een bescheiden drempeltje naar de keuken.
Voor een te hoge drempel zou je evt een glaslatje kunnen plakken, zodat ie 'm alsnog kan nemen.
Als je het oplaadstation mee sleept dan kun je hem altijd overal neerzetten volgens mij.quote:Je kunt ze geloof ik niet de ene dag boven en de andere dag beneden zetten toch?
Leuk om naar te kijken in 't beginquote:Op maandag 29 maart 2010 11:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Sinds zaterdag woont er ook een Roomba bij ons thuisIk ben nu al verliefd
Zeker! M'n vriend en ik samen met de knieen op de bank om te kijken waar ie heengaatquote:Op maandag 29 maart 2010 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Leuk om naar te kijken in 't begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |