Dat is wat mannen onder de plak ook altijd zeggen. Ik zit niet echt onder de plak hoor, ik geef haar alleen maar die illusiequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef MASD het volgende:
je moet zorgen dat ze dénkt dat ze de controle heeft
Zal vast hetzelfde programma zijn geweestquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef ruud_fr het volgende:
mijn ouders zaten net een programma te kijken over een man die z'n werk belangrijker vond dan z'n vrouw. haar mening was ook totaal niet belangrijk voor hem
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef Heathen het volgende:
yeah but no but yeah but no but yeah but no but yeah
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef Heathen het volgende:
yeah but no but yeah but no but yeah but no but yeah
Ik heb behoorlijk onder de plak gezeten dat wil ik nooit weer meemaken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Vaak zijn degenen die onder de plak zitten ook degenen die klagen.
Wil de TS ons soms wat vertellen?![]()
ja, maak dat die betreffende man maar wijsquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Ricard0j het volgende:
Eensch![]()
Zie vaak genoeg mannen die de slaafjes van de vrouwen zijn, wees een echte vent!
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Vaak zijn degenen die onder de plak zitten ook degenen die klagen.
Wil de TS ons soms wat vertellen?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:48 schreef Snien het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Ik irriteer erger me er altijd zo aan als ik het op tv zie, of in real life. Vreselijk!
zeg maar Houniet.quote:
Ja het lijkt me ook wel waar dat zwavelzuur irriteertquote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeg maar Houniet.
maar hij heeft wel gelijk hoor
Indeed so....geef mij maar 50/50quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef GebakkenEi het volgende:
Andersom is net zo erg.
Het is alleen wel fout.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:12 schreef Snien het volgende:
[..]
Maar irriteer in mijn zin vind ik niet fout.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef Snien het volgende:
Klacht: Lees het gedeelte hierboven nog maar eens door.
vertel,quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik heb behoorlijk onder de plak gezeten dat wil ik nooit weer meemaken!
![]()
quote:
Hm oke oke, ik geef toe.quote:Op woensdag 12 september 2007 01:27 schreef Shivo het volgende:
Omdat iets wel jou kan irriteren, maar jij kunt je niet irriteren. Wel ergeren.
M.a.w. in een zin met irriteren kun je alleen lijdend voorwerp zijn. Dat irriteert me, het irriteerde haar, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |