Je bedoelt toch niet Lionel Richie met 'All night long' he?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een klassiek oud rocknummer.. (ook te horen in de timelife reclame over 'rock masterpieces') Het is geen nummer van AC/DC.
Het refrein bevat o.a. dit:
All night long.. baby (we're going?) all night long..
Oud, klassiek, rocknummer, met een compleet andere tekst...quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een klassiek oud rocknummer.. (ook te horen in de timelife reclame over 'rock masterpieces') Het is geen nummer van AC/DC.
The Free - All right now?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:31 schreef OldJeller het volgende:
Bobby Darin - Beyond the seaquote:Op woensdag 12 september 2007 09:51 schreef Skorpija het volgende:
Ik heb net even op de reclame sites gekeken, maar kwam het niet tegen.
Ik ben opzoek naar het liedje wat voorkomt in de reclame van "Bioschock".
Een spel van windows/x-box?
Klinkt een beetje jaren 60 achtig.
Iemand enig idee?
Outwork - Electro (Cube Guys Remix)quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef ScofieldBurrows het volgende:
ik zoek een nummer die je weleens in clubs hoorde..
een man zingt:
paw, pamparaw, pamparaw, pamparararaw.
paw, pamparaw, pamparaw, pamparararaw.
Samim - Heaterquote:Op woensdag 12 september 2007 12:08 schreef dribbel79 het volgende:
Geen idee of ik dit hier zomaar kan/ mag vragen Hier kan ik het dus wel gewoon vragen, maar ik ben op zoek naar een titel/ artiest van een bepaald nummer.
Het valt volgens mij onder "Dance" en heeft best een lange intro.
De "sample" die je na de intro hoort is een deuntje wat klinkt als een soort harmonica, best nerveus klinkt ie, maar vind 'm erg grappig, vandaar.
Hij is nog wel es op de radio, dus niet al te oud.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
BVD
Dribbel
je bent geweldig donroyco, super..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Outwork - Electro (Cube Guys Remix)
Geen dankquote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef ScofieldBurrows het volgende:
[..]
je bent geweldig donroyco, super..
![]()
Misschien helpt een mailtje sturen welquote:Op woensdag 12 september 2007 13:22 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik wil heel graag de titel van het liedje/tune weten dat op het einde van de reclame draaide over de film van 9/11
quote:Op zondag 9 september 2007 20:29 schreef Robzilla het volgende:
Ik zoek een dance nummer wat al redelijk oud is (negentiger jaren?). Het was een nummer met volgens mij iets met Afrika in de titel en werd gebruikt gemaakt van oa zingende afrikaanse kinderen.
Zou best kunnen weet ik niet meer precies. Het is in ieder geval een beetje een house/dance achtige track..quote:Op maandag 10 september 2007 21:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ooo ja ik denk dat ik weet wat je bedoelt... Bedoel je nou dat een "negerstem" ook telkens afrika erdoorheen zegt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |