Als de kaart te weinig strrom krijg merk je het van zelf.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Devolution het volgende:
Kun je, door alleen de specs van de videokaart te bekijken in bijv. Everest, zien of de voeding de grafische kaart een beetje afknijpt door te weinig elektriciteit te geven? Zal wel niet he?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:08 schreef Devolution het volgende:
Kun je, door alleen de specs van de videokaart te bekijken in bijv. Everest, zien of de voeding de grafische kaart een beetje afknijpt door te weinig elektriciteit te geven? Zal wel niet he?
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:17 schreef dazzled het volgende:
Weer een vraag van mij hoor. Ik snap er geen zak van
Ik heb dus een 8600gt fatality.
Tech specs zijn.
Geheugen snelheid 1.7 ghz
core bus 620mhz
Maar bij atitools of m'n control panel van Nvidia staat dat ik een geheugensnelheid heb van 850 mhz.
Hoe zit dit??
Groeten mij
dank je!!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:22 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
850x2 = 1700, je hebt DDR geheugen. dan reken je basissnelheid x2.
Ait tool weergeeft bijv 1000mhz maar het is werkelijk 2000mhz (ddr.. double data rate)
Hm, niet echt de moeite om te upgraden dus. Enkel fix 3DMark06 voor 8600 series in SLIquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:27 schreef Jonathon het volgende:
...
Begin maar vast aan het clubbladquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:42 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Mja, komt daar nog een lijst van uberhaupt?
Met contributie, clubblad, etc. etc.
Gadverdammequote:
dan vang ik 'm wel opquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gadverdammemurp heeft er ook een!
Welke heb je precies? Niet de dezelfde als mij hoop ik, anders donder ik de mijne het raam uit.
8800 gts 640mbquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gadverdammemurp heeft er ook een!
Welke heb je precies? Niet de dezelfde als mij hoop ik, anders donder ik de mijne het raam uit.
Ik denk dat ik dat eerst maar eens ga doen... heb net de laatste video-drivers geïnstalleerd en dat moet maar gewoon werkenquote:Op zondag 23 september 2007 10:55 schreef dikkedorus het volgende:
of een upgrade voor je game opzoeken.
Jamme dat je met Nviidia te maken hebt, want dan kom je met die instelling niet ver.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat eerst maar eens ga doen... heb net de laatste video-drivers geïnstalleerd en dat moet maar gewoon werken
V.
Mwah, heb altijd Nvidia gehadquote:Op zondag 23 september 2007 11:03 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Jamme dat je met Nviidia te maken hebt, want dan kom je met die instelling niet ver.
Ik mis wat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:38 schreef Frumzel het volgende:
Even een rotschop
Maar sinds vanavond 2 prachtige demo's te downloaden (beide FPS) te weten:
Ja, oeps, per ongeluk al op invoeren gekliktquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:40 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik mis wat.
Mis ik ''Crysis'' en ''CoD4'' ?
Edit:
Oke
Draaien ze een beetje lekker? Reso? High?
Ik zie dat ook heel vaak gebeuren met bomen, ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:06 schreef Frumzel het volgende:
Overigens vraag ik me af he. Maar als je in COD4 in de demo die rook omhoog ziet gaan (een 100 meter links vanaf het begin, je kijkt onder de rook omhoog en je draait dan, dan draait de rook mee. Is dit een voorbeeld dat DirectX 10 dat niet niet heeft en de rook dus zeg maar 3D is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |