Stiemie, jammer dat het niet helemaal gelukt is met de borstvoeding, maar wat super knap dat je toch doorgaat met kolven!!!
PM, je wou reacties weten op mijn kolven... nou vanochtend had ik mijn eerste niet zo positieve reactie.
Had van 8.15-10.15 verplicht practicum en vervolgens van 10.30-12.30 weer. Beide verplicht.
Het zijn 2 aansluitende practica en ik had al met de themacoordinator overlegd omdat ik dus of het laatste van het eerst practicum mis, of de eerste tijd van het 2e. Hij vond dat ik beter het eerste gedeelte van het 2e kon missen.
Vandaag liep pracitucm 1 uit tot 10.30... Dus eigenlijk geen kolftijd meer, maar ja dat kan ik moeilijk nog 2 uur uitstellen.
Dus toch gaan kolven, (whiehaaa wel met haast 200ml
![]()
)
Ik kwam dus 20 minuten te laat dat 2e practicum binnen. Docent valt pissig uit waar ik zo laat vandaan kwam.
Ik meld netjes dat ik borstvoeding kolf en dat dit moet tussen de 2 practica door en dat ik in overleg met de themacoordinator dus later ben voor het 2e practicum.
Waarop hij duidelijk hoorbaar voor de hele groep in zichzelf mompeld "Daarom vind ik dat ze vrouwen binnen de geneeskunde maar moeten verbieden zwanger te worden"
Echt ik kon hem wel zijn nek omdraaien. Maar heb heel netjes gemeld dat ik deze discussie na afloop van het practicum nog wel met hem aan wou gaan, maar het niet nodig vond om dat "en public" te doen.
Na afloop wou hij niet meer, durfde niet geloof ik. Toen was zijn reactie "nee, nee niet nodig".
Jammer had wel zin in flinke discussie met die droplul.