abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53105756
Marrokanen met Fock NL of Fock Nederland stickers op hun tas
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land

Zo dat moest ik ff kwijt
pi_53105801
Nog nooit gezien, toch eens beter opletten op afgeragde golfjes en bmw'tjes.
pi_53105832
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:

Zo dat moest ik ff kwijt

Zijn die er echt? Per direct het land uithameren zeg ik.
pi_53105869
Fok! schrijf je zo!
pi_53105882
Tas in de fik steken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_53105931
Idd wat doe je hier dan nog? kutlui ga lekker terug naar je eigen kutland .. o nee want ze komen helemaal niet van daar en die landen willen hun ook niet hebben ook.. oftewel niemand wilt ze hebben
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53105935
quote:

Zo dat moest ik ff kwijt
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?
pi_53105951
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef McKillem het volgende:

[..]

Haha ja,te gek voor woorden man. Zag vorige week 3 van die snotjochies met zo'n sticker,in amsterdam. Vanmiddag opt station. En las dr ook al wat over in de krant....
pi_53105993
Bestaan die stickers echt?

Ach recalcitrant gedrag van gasten die tussen wal en schip zijn beland. Een voordeel je herkent de kansloze figuren in een oogopslag.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:35:10 #10
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_53106001
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef leejow het volgende:

[..]

Als je dood wil inderdaad doen ja
pi_53106006
Als het je niet bevalt hier, rot dan lekker op.
pi_53106037
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef bladerdeegroller het volgende:

[..]

Als je dood wil inderdaad doen ja

Lol. 9vd10 marrokanen lijkt alleenmaar gevaarlijk maar zijn eigenlijk gewoon watjes.
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:37:14 #13
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_53106063
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:

[..]

Lol. 9vd10 marrokanen lijkt alleenmaar gevaarlijk maar zijn eigenlijk gewoon watjes.
zou zo kunnen.. ga ik me echt niet in verdiepen.. Gewoon het land uit als het niet bevalt inderdaad
pi_53106065
ehm jah maar tis wel toevallig dat ik dan altijd net DIE ene tegenkom zeker
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_53106100
het is trouwens fuck nl,met een u dus. heb het ff gegoogled en het heeft zelfs de politiek al bereikt
pi_53106101
Fock NL?
gewoon die c weg krassen en er een punt tussen zetten! Fok.nl!
-
pi_53106164
Gewoon een fock Marokko bordje in je auto hangen, omdraaien als je parkeert
pi_53106227
quote:
wtf! die gasten zijn het spoor echt bijster
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:43:03 #19
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_53106231
hmm, nog nooit gezien, maar ik vind het inderdaad ook belachelijk.

ga dan lekker terug de woestein of de bergen in....
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  dinsdag 11 september 2007 @ 21:46:21 #20
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53106317
nooit gezien, ook grappig hoe de fokkertjes hier boos worden maarja, eigen wereldje, doe je niks aan
*Hosselcopter*
pi_53106322
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:42 schreef Slayage het volgende:

[..]

wtf! die gasten zijn het spoor echt bijster
Tijd dat ze het spoor vinden en dat de treinen eens op tijd rijden.
pi_53106371
Dat zijn wel zieltjes dan ja. Maar kan er niet wakker van liggen. Ik lach ze gewoon uit (al dan niet hardop).
pi_53106474
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef Dibble het volgende:
nooit gezien, ook grappig hoe de fokkertjes hier boos worden maarja, eigen wereldje, doe je niks aan
Ik kan me nog goed herinneren over een nieuwsbericht dat een zekere scholier geen nederlandse vlag op zijn tas mocht spelden want dat was provocerend. Vandaar de frustratie van verschillende users hier denk ik.
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_53106548
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:50 schreef CosmoNut het volgende:

[..]

Ik kan me nog goed herinneren over een nieuwsbericht dat een zekere scholier geen nederlandse vlag op zijn tas mocht spelden want dat was provocerend. Vandaar de frustratie van verschillende users hier denk ik.

O.A. En kijk maar eens wat er gebeurt als je Fuck Marokko op je jas plakt.
pi_53106553
pics?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_53106603
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je ze in hun eentje tegen komt (wat niet vaak voor komt) zeggen ze niet zo veel, met die rotkop van ze strak naar beneden gericht.
X
X
X
pi_53106636
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef SpookY22 het volgende:
ehm jah maar tis wel toevallig dat ik dan altijd net DIE ene tegenkom zeker
Ja zul je inderdaad altijd net zien. Maargoed, wat een onzin zeg, als ze het zo slecht hier hebben tyfen ze inderdaad maar op, wat een ondankbare kutdebielen zeg!
pi_53106702
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat dus

pi_53106775
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:

[..]

Dat dus

Niettan? Het lijkt me niet dat we dit een blind oog toe moeten keren. Ik vind dit gewoon discriminerend.
pi_53106779
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef Dibble het volgende:
Vind jij dat normaal dan? Moet je omgekeerd eens in marokko doen. Of, beter nog, in kanaleneiland.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53106848
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:

[..]

Inderdaad. Als je ze in hun eentje tegen komt (wat niet vaak voor komt) zeggen ze niet zo veel, met die rotkop van ze strak naar beneden gericht.

Bij een groepje ook wel, je hoeft alleen degene met de grootste bek maar op zijn neus te aaien.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:04:40 #32
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53106907
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vind jij dat normaal dan? Moet je omgekeerd eens in marokko doen. Of, beter nog, in kanaleneiland.
Ik heb niets gezien dus waarom zo'n groot probleem? Ik denk dat het maar een broodje aap verhaal is. Als jij het wil proberen, be my guest
*Hosselcopter*
pi_53106988
Ach, laat die jochies nog even stoer doen. Ze hebben het al moeilijk genoeg zonder enig perspectief op een mooie toekomst.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_53106994
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef Dibble het volgende:

[..]

Ik heb niets gezien dus waarom zo'n groot probleem? Ik denk dat het maar een broodje aap verhaal is. Als jij het wil proberen, be my guest

Dus het moet maar ge-accepteerd worden omdat jij het niet heb gezien? Dan kan je een hele hoop gaan goedpraten.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:09:02 #35
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_53107058
FOK.nl moet dat zijn, niet Fock NL
pi_53107076
quote:

[..]

We hebben een GL stemmer!

"ik heb het nog nooit gezien dus het bestaat niet"

Nee, jij komt er wel.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53107114
quote:

[..]

Behalve dat ik het zelf gezien heb,is het ook al in de politiek. Dit kopier ik ff van de elseviersite...

Van 'VOC-mentaliteit' naar 'Fuck Nederland' moet kunnen – ook aan de kleine dingen merk je dat er in Den Haag een andere wind waait. Bij de presentatie, vorige week, van haar even vage als kostbare actieplan tegen 'polarisatie en radicalisering', maakte minister Guusje ter Horst (PvdA) van Binnenlandse Zaken gewag van jonge allochtonen met een 'Fuck Nederland'-sticker op hun schooltas. De minister sprak er vergoelijkend over. 'Een Fuck NL-sticker op je tas mag,' zei Ter Horst. Zolang er ook maar mensen zijn die iets tegen zulke radicale opvattingen inbrengen, zei de minister volgens enkele kranten.

Strikt genomen heeft de minister gelijk. Verplichte vaderlandsliefde is meer iets voor dictaturen. In een verlichte westerse samenleving mag je in vrijheid je haat jegens je eigen land uiten – een van de redenen waarom westerse samenlevingen superieur zijn. Tegelijk is de minister die de polarisatie wil bestrijden hier al te begripvol. Het was beter geweest als de minister zelf als eerste 'iets' tegen deze 'Fuck Nederland'-opvattingen had ingebracht

Het lelijk is dus ook nog, dat het gewoon weer getolereerd wordt in ons nederland
pi_53107144
vergissinkje van mij dus...het is fUck nl

maargoed,wat maakt dat uit :S
pi_53107159
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Pendri het volgende:
Ach, laat die jochies nog even stoer doen. Ze hebben het al moeilijk genoeg zonder enig perspectief op een mooie toekomst.
Betalen voor hun uitkering is ook niet alles
pi_53107202
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Betalen voor hun uitkering is ook niet alles

Wat hij zegt.
Ook moet er een optie zijn dit soort figuren uit te sluiten op je donorregister.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:17:12 #41
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53107245
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dus het moet maar ge-accepteerd worden omdat jij het niet heb gezien? Dan kan je een hele hoop gaan goedpraten.
nee, volgens mij mag ts een hele hoop gaan bewijzen.jullie weten allemaal ook dondersgoed dat als je nu naar buiten zou gaan en een marokkaan tegen zou komen diegen gewoon hallo terug zou zeggen. Maargoed, hele dag kankeren onder elkaar over een ander bevolkingsgroep zit blijkbaar ingebakken bij de genen van Nederlanders. Ikzelf ben turk en ben het wel erover eens dat marokkanen vaak ietsjes agressiever zijn dan andere mensen maar dat neemt niet weg dat zulke 'loze beschuldigingen' noem ik het, geplaatst mogen worden.
*Hosselcopter*
pi_53107300
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:15 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
Ook moet er een optie zijn dit soort figuren uit te sluiten op je donorregister.
En het personenregister??
FOK!'s rode weduwe.
pi_53107338
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Dibble het volgende:

[..]

nee, volgens mij mag ts een hele hoop gaan bewijzen.jullie weten allemaal ook dondersgoed dat als je nu naar buiten zou gaan en een marokkaan tegen zou komen diegen gewoon hallo terug zou zeggen. Maargoed, hele dag kankeren onder elkaar over een ander bevolkingsgroep zit blijkbaar ingebakken bij de genen van Nederlanders. Ikzelf ben turk en ben het wel erover eens dat marokkanen vaak ietsjes agressiever zijn dan andere mensen maar dat neemt niet weg dat zulke 'loze beschuldigingen' noem ik het, geplaatst mogen worden.

Loze beschuldiging? Kijk even hierboven, staat een stukje uit een krant.

Bovendien kom ik wel vaker buitenlanders in het algemeen tegen met texten op de tas waarbij ik zoeits heb van, jij hoort hier niet.

Zeker niet loos. Vooral niet als je vergelijkt dat je al een nazi bent als een nederlandse vlag op je jas plakt. Wat? Ze noemen mij regelmatig een nazi omdat ik een voorliefde heb voor gevechts laarzen aka kisten. (met zwarte veters gewoon)
pi_53107412
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef McKillem het volgende:

[..]

Niettan? Het lijkt me niet dat we dit een blind oog toe moeten keren. Ik vind dit gewoon discriminerend.
Ik ook.. en ik was het ook met je eens

de " " stond voor het feit dat die stickers bestaan en dat ze worden gebruikt in NL
pi_53107430
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:

[..]

Ik ook.. en ik was het ook met je eens

de " " stond voor het feit dat die stickers bestaan en dat ze worden gebruikt in NL

Ah okay, interpretatiefoutje. My bad.
pi_53107482
quote:

[..]

Zeg Dibble,volgens mij kun jij ook niet goed lezen. Ik kanker niet op een bevolkingsgroep...
Als je goed de topictitel leest,doe ik dat alleen op een deel er van....juist... Marrokanen met fock nl.....enz. Dus niet op een hele bevolkingsgroep. Dus voordat je termen als Discriminatie,Racisme er uit gaat gooien...eerst ff lezen

Ik erger me gewoon aan zulke dingen,dat heeft niks met "ingebakken in de genen" te maken.En ik bepaal zelf nog wel of ik dat hier op dit forum,of ergens anders roep!
pi_53107522
Beetje flauwe benaderingswijze van de meesten hier. Als mensen zo hun leefomgeving als zodanig vervelend ervaren wordt dat men bereidt is hiervoor (sterk) provocerende teksten te gaan dragen dan is er toch iets goed mis. De personen met die stickers zouden moeten worden aangesproken erop, en gevraagd moeten worden waarom ze die stickers dragen. Als ze geen genuanceerd antwoord hebben dan is het gewoon een stelletje rellende pubers als in iedere Westerse samenleving en is het een bewijs dat inburgering mogelijk is maar vaak verkeerd wordt begrepen, als ze wél een genuanceerd antwoord kunnen geven dan moet dit vertegenwoordigd worden en onder de aandacht van de politiek worden gebracht.
pi_53107598
Ach, ik kan er niet wakker om liggen. Zielige mensen zonder toekomst, niemand wilt ze hebben. Een schreeuw naar negatieve aandacht. Zover ze die nog niet hadden .
pi_53107751
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef hqql het volgende:
Beetje flauwe benaderingswijze van de meesten hier. Als mensen zo hun leefomgeving als zodanig vervelend ervaren wordt dat men bereidt is hiervoor (sterk) provocerende teksten te gaan dragen dan is er toch iets goed mis. De personen met die stickers zouden moeten worden aangesproken erop, en gevraagd moeten worden waarom ze die stickers dragen. Als ze geen genuanceerd antwoord hebben dan is het gewoon een stelletje rellende pubers als in iedere Westerse samenleving en is het een bewijs dat inburgering mogelijk is maar vaak verkeerd wordt begrepen, als ze wél een genuanceerd antwoord kunnen geven dan moet dit vertegenwoordigd worden en onder de aandacht van de politiek worden gebracht.

Ja, zo kan je het ook verdraaien ja.
Alles verstoppen achter nuances en interpretaties. Ik zou doorgaan als politicus ik denk dat je wel ver komt. (dit meen ik echt)
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:37:42 #50
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_53107888
Ik wil ook zo'n sticker hebben.

[ Bericht 44% gewijzigd door Ringo op 11-09-2007 22:56:23 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_53107915
quote:

[..]

Heeft de Koerdische genocide plaatsgevonden volgens jou?
pi_53107968
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Die dibble is de weg kwijt daar moet je maar niet op reageren.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_53108074
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:33 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja, zo kan je het ook verdraaien ja.
Alles verstoppen achter nuances en interpretaties. Ik zou doorgaan als politicus ik denk dat je wel ver komt. (dit meen ik echt)
Lol, dankje. Je bent trouwens niet de eerste waar ik dat van hoor

Maar eh, waarom verdraai ik het? Het lijkt me duidelijk dat die mensen óftewel dermate ontevreden zijn dat er moet worden gekeken of hun situatie niet te verbeteren valt, óftewel dat ze gewoon lollig denken te zijn door te provoceren zoals velen dat zijn rond die leeftijd, alleen dan op hun eigen manier.
pi_53108167
moslims
pi_53108175
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dat moge duidelijk zijn. Als ik in Rotterdam of Amsterdam(beide steden waar ik wel eens kom)tegen een Marokaan hallo zou zeggen, krijg je dingen als: ken ik je of wat moet je terug...
Sowieso hebben Marokanen vaker een waardeloze mentaliteit, althans zo ervaar ik het in mijn omgeving.
pi_53108215
kenteken noteren en dan aangeven voor discriminatie
pi_53108379
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:42 schreef hqql het volgende:

[..]

Lol, dankje. Je bent trouwens niet de eerste waar ik dat van hoor

Maar eh, waarom verdraai ik het? Het lijkt me duidelijk dat die mensen óftewel dermate ontevreden zijn dat er moet worden gekeken of hun situatie niet te verbeteren valt, óftewel dat ze gewoon lollig denken te zijn door te provoceren zoals velen dat zijn rond die leeftijd, alleen dan op hun eigen manier.

Je verdraait het in die zin dat je het hebben van "fuck nederland" als uitspraak goedkeurt omdat het zou kunnen betekenen dat ze hun leefomgeving kut vinden.
Als die mensen echt ontevreden zijn met hun leefomgeving moeten ze daar wat aan doen. Provocerend rondlopen met een fuck nederland patch hoort daar niet bij vind ik. Ik concludeer dat het hier per definitie gaat om provocerende lui. Niet dat ik wat tegen provoceren heb trouwens, ik provoceer ook genoeg. Maar dit soort semi discriminerende dingen gaan te ver.
  dinsdag 11 september 2007 @ 22:52:33 #58
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53108456
quote:

[..]

Nee, net als de Armeense heeft die niet plaatsgevonden was het maar zo
*Hosselcopter*
pi_53108510
quote:

[..]

Das een verkapte doodverwensing

dinsdag 11 september 2007 @ 23:09:19 #60
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_53109001
quote:

[..]

Btw het valt me op dat jij een van de vele poeppratende mensen hier op Fok! bent

1 wat gaat jou dat aan? wat gaat europa dat aan? Dat is gewoon een probleem tussen Turkije en die bosapen die aanslagen plegen en coordineren vanuit hun grotten in het zuid-oosten van het land.

2 Toen Servie Albanazen ging zuiveren werd er ook niets gezegt. Maarja dat is natuurlijk niet zo erg, het zijn maar moslims die doodgaan

3 Jullie gaan nog een keer dood aan die mierenneukkerij wat nou gaande is, niet alleen hier maar in heel Nederland. Hebben buitenlanders je levensgang belemmerd? waarschijnlijk NEE! Werk je met buitenlanders af en toe? Waarschijnlijk ja ( of je bent zo'n bosaap uit het Oosten die al helemaal geen kennis hebben ) dus wat zit je loos te kankeren?
*Hosselcopter*
pi_53109602
Tegenactie: 10.000 T-shirts laten drukken met: :"fock marokkanen" erop en verkopen via internet~!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53109714
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef afcajos het volgende:
Tegenactie: 10.000 T-shirts laten drukken met: :"fock marokkanen" erop en verkopen via internet~!
Ik heb niets tegen een mooie provocatie en wil gerust met een t-shirt lopen waar men op kan reageren, maar nee dank je.
Ik wens nog zo'n 60 jaar te leven.

En dan nog, om nou zoveel moeite te doen voor zo'n stel sukkeltjes die niet beter weten dan dit. Nee.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:34:24 #63
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53109808
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef danny91184 het volgende:
kenteken noteren en dan aangeven voor discriminatie
Dan noemen ze het positieve discriminatie
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_53109850
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je verdraait het in die zin dat je het hebben van "fuck nederland" als uitspraak goedkeurt omdat het zou kunnen betekenen dat ze hun leefomgeving kut vinden.
Als die mensen echt ontevreden zijn met hun leefomgeving moeten ze daar wat aan doen. Provocerend rondlopen met een fuck nederland patch hoort daar niet bij vind ik. Ik concludeer dat het hier per definitie gaat om provocerende lui. Niet dat ik wat tegen provoceren heb trouwens, ik provoceer ook genoeg. Maar dit soort semi discriminerende dingen gaan te ver.
Je legt me nu woorden in de mond hier, ik beweer nergens dat het een geoorloofd uitlating is, enkel dat het een onbegrepen uitlating is en dat het er zeker een is waar naar gekeken moet worden of er wel of niet een serieus probleem is dat dit veroorzaakt. Ik denk dat de meeste mensen boos zijn op andere mensen en/of hun gedrag gewoon omdat ze he(t/n) niet begrijpen.
Er zijn genoeg voorbeelden waarbij je 'dan moeten ze daar iets aan doen' ideologie niet opgaat, wellicht zijn ze niet in staat hun woede op rationele wijze te uiten doordat ze de capaciteiten er niet voor hebben bijvoorbeeld. En trouwens, hoeveel mensen uiten hun ongenoegen niet op extreme wijze zonder iets aan de situatie te doen? Denk eens aan drugsgebruikers, overeters, anorexiapatiënten, perfectionisten, aggressievelingen, etc. etc. Dat zijn evenwel extreme uitingen van ongenoegen, of het nou provocerend gedrag betreft of niet, het is gewoon een ongezonde vorm van meningsuiting daar men te ver doordraaft. Dit soort 'semi discriminerende dingen' is, mits er een echt probleem ten grondslag ligt, een gevolg, en als men hiervanaf wil moet de oorzaak worden bestreden en om dat te kunnen doen moet de oorzaak worden achterhaald. Als men het bestaan van deze gevolgen gewoonweg weigert te accepteren dan is het ook vrij logisch dat de oorzaak nooit zal worden bestreden, de gevolgen alleen extremer worden, en de acceptatie verder blijft dalen. Dit leidt tot niets dan ruzie en meer onbegrip, ik zie er het nut niet zo van in.
pi_53110038
Als je het hier zo niet naar je zin hebt dat je zo'n sticker nodig hebt, ga dan lekker ergens anders heen. Je kan niet zeggen dat ze terug moeten omdat het niet de eerste generatie betreft, maar toch.
pi_53110216
Servië ging albanazen zuiveren.

pi_53110236
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:35 schreef hqql het volgende:

[..]

Je legt me nu woorden in de mond hier, ik beweer nergens dat het een geoorloofd uitlating is, enkel dat het een onbegrepen uitlating is en dat het er zeker een is waar naar gekeken moet worden of er wel of niet een serieus probleem is dat dit veroorzaakt.
Ik ben van mening dat dit niet een serieus onderzoek behoeft. Nogmaals, de enige oplossing die mensen hebben om dit probleem op te lossen is te verhuizen naar een ander land.
Als je hier toch blijft zitten en vervolgens zo gaat rondlopen provoceer je gewoon.
quote:
Ik denk dat de meeste mensen boos zijn op andere mensen en/of hun gedrag gewoon omdat ze he(t/n) niet begrijpen.
Er zijn genoeg voorbeelden waarbij je 'dan moeten ze daar iets aan doen' ideologie niet opgaat, wellicht zijn ze niet in staat hun woede op rationele wijze te uiten doordat ze de capaciteiten er niet voor hebben bijvoorbeeld.
Er zullen ongetwijfeld gevallen zijn waar men financieel danwel om een andere reden niet in staat is iets aan het probleem te doen. Maar ik ga er van uit dat deze mensen betere dingen te doen hebben dat zich op een dergelijke zielige manier te manifesteren. Er voor zorgen dat je eventuele obstakels die je dwarsliggen kan opruimen bijvoorbeeld.
quote:
En trouwens, hoeveel mensen uiten hun ongenoegen niet op extreme wijze zonder iets aan de situatie te doen? Denk eens aan drugsgebruikers, overeters, anorexiapatiënten, perfectionisten, aggressievelingen, etc. etc. Dat zijn evenwel extreme uitingen van ongenoegen, of het nou provocerend gedrag betreft of niet, het is gewoon een ongezonde vorm van meningsuiting daar men te ver doordraaft.
Ik blijf erbij dat je indien je je probleem niet oplost maar toch je op deze manier manifesteert je niets meer aan het doen bent dan een beetje provoceren. Wat in die zin dan ook weer niet serieus genomen moet worden.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel. O.a. die groepen die jij hier neerzet. Ik vind ze daarom derhalve ook niet echt vergelijkbaar.
quote:
Dit soort 'semi discriminerende dingen' is, mits er een echt probleem ten grondslag ligt, een gevolg, en als men hiervanaf wil moet de oorzaak worden bestreden en om dat te kunnen doen moet de oorzaak worden achterhaald. Als men het bestaan van deze gevolgen gewoonweg weigert te accepteren dan is het ook vrij logisch dat de oorzaak nooit zal worden bestreden, de gevolgen alleen extremer worden, en de acceptatie verder blijft dalen. Dit leidt tot niets dan ruzie en meer onbegrip, ik zie er het nut niet zo van in.

Uitingen als Fuck Nederland zijn ook niet bepaald dingen die voor acceptatie vatbaar zijn zullen we maar zeggen.
Althans, zo denk ik er over.

Je kan natuurlijk blijven volhouden dat er meer achter hangt, maar ik heb daar, vooral in dit geval, ernstige twijfels over.

Goed verhaal trouwens, weinig fokkers die zich op deze manier kunnen beargumenteren.
Daar heb ik respect voor.
pi_53110303
Ach, als zij later lekker liggen dood te gaan in de Bijlmer heb ik gewoon een goed leven
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_53110497
Een export sticker eroverheen plakken en op een boot zetten!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_53110558
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:52 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat dit niet een serieus onderzoek behoeft. Nogmaals, de enige oplossing die mensen hebben om dit probleem op te lossen is te verhuizen naar een ander land.
Als je hier toch blijft zitten en vervolgens zo gaat rondlopen provoceer je gewoon.
[..]

Er zullen ongetwijfeld gevallen zijn waar men financieel danwel om een andere reden niet in staat is iets aan het probleem te doen. Maar ik ga er van uit dat deze mensen betere dingen te doen hebben dat zich op een dergelijke zielige manier te manifesteren. Er voor zorgen dat je eventuele obstakels die je dwarsliggen kan opruimen bijvoorbeeld.
[..]

Ik blijf erbij dat je indien je je probleem niet oplost maar toch je op deze manier manifesteert je niets meer aan het doen bent dan een beetje provoceren. Wat in die zin dan ook weer niet serieus genomen moet worden.
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel. O.a. die groepen die jij hier neerzet. Ik vind ze daarom derhalve ook niet echt vergelijkbaar.
[..]

Uitingen als Fuck Nederland zijn ook niet bepaald dingen die voor acceptatie vatbaar zijn zullen we maar zeggen.
Althans, zo denk ik er over.

Je kan natuurlijk blijven volhouden dat er meer achter hangt, maar ik heb daar, vooral in dit geval, ernstige twijfels over.

Goed verhaal trouwens, weinig fokkers die zich op deze manier kunnen beargumenteren.
Daar heb ik respect voor.
Bedankt, altijd prettig als men je reactie op prijs stelt

Als het is zoals je zegt dat het is, dat er niet meer achter zit, dan heb ik daar ook al een uitleg voor gegeven. Als je als tiener zijnde reacties wenst uit te lokken dan heb je als je Marokkaan bent natuurlijk wel een voordeel met je afkomst, en al gauw mensen beledigd. Niet dat ik de manier waarop het gebeurt goedkeur maar ik begrijp het wel, en er boos om worden heeft te weinig zin. Het is gewoon een flauw geintje onder hen dan, en sowieso vind ik dit niet zo heel erg, ik zeg wel vervelendere dingen tegen mensen. Nogmaals, dit is echt alleen wanneer er niet meer achter steekt dan provocatie alleen. Dat houdt dus in dat ze het zelf niet eens zijn met wat sticker impliceert.
pi_53115979
Als het je niet bevalt flikker je maar op lijkt me...
  woensdag 12 september 2007 @ 10:32:26 #72
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53116074
[PVDA-modus] Het is de schuld van de racistische Hollanders. We moeten die jongens helpen, ze hebben het al zo moeilijk in Nederland. Ze worden alleen maar gediscrimineerd hier en het is vooral een noodkreet om aandacht en rezzzpekt. [PVDA-modus]

Ik kan hier eigenlijk alleen maar om lachen, wat een trieste sukkels.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 12 september 2007 @ 10:33:36 #73
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53116096
Nooit gezien.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_53116140
Ook nog nooit gezien, maar zo'n sticker zou een vrijbrief zijn voor Nazi's lijkt me zo, je vraagt er een tikje om he?

Ze doen maar, maar ga niet janken als je klappen krijgt. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 12 september 2007 @ 10:42:53 #75
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_53116279
Nu nog billboards met fuck marokkanen of nog brter fuck islam.
Moet je eens doen dan is de wereld te klein, dan heb je gelijk de hele islam huilend in Den Haag staan.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 12 september 2007 @ 10:50:06 #76
149006 Danny_Ramone
www.betteroffs.com
pi_53116440
Waar kan je fuck marokko stickers bestellen ?
www.betteroffs.com
* Ik ben een drummer....mag ik je nummer ? *
www.betteroffs.com
  woensdag 12 september 2007 @ 10:54:06 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53116509
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:09 schreef Dibble het volgende:

[..]

Btw het valt me op dat jij een van de vele poeppratende mensen hier op Fok! bent

1 wat gaat jou dat aan? wat gaat europa dat aan? Dat is gewoon een probleem tussen Turkije en die bosapen die aanslagen plegen en coordineren vanuit hun grotten in het zuid-oosten van het land.

2 Toen Servie Albanazen ging zuiveren werd er ook niets gezegt. Maarja dat is natuurlijk niet zo erg, het zijn maar moslims die doodgaan

3 Jullie gaan nog een keer dood aan die mierenneukkerij wat nou gaande is, niet alleen hier maar in heel Nederland. Hebben buitenlanders je levensgang belemmerd? waarschijnlijk NEE! Werk je met buitenlanders af en toe? Waarschijnlijk ja (of je bent zo'n bosaap uit het Oosten die al helemaal geen kennis hebben ) dus wat zit je loos te kankeren?
Dude, ga Nederlands leren en probeer dan nog eens een discussie aan te gaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 september 2007 @ 10:57:44 #78
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53116576
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:42 schreef DarkManta het volgende:
Nu nog billboards met fuck marokkanen of nog brter fuck islam.
Moet je eens doen dan is de wereld te klein, dan heb je gelijk de hele islam huilend in Den Haag staan.
Ik gun ze die aandacht eigenlijk niet, beter zoeken ze een hobby (behalve stelen, mishandelen en verkrachten)
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_53116722
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef McKillem het volgende:

[..]

O.A. En kijk maar eens wat er gebeurt als je Fuck Marokko op je jas plakt.
Inderdaad, wij praten erover, terwijl die Marokkaantjes meteen gaan steken
  woensdag 12 september 2007 @ 11:18:13 #80
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_53116999
Gasten die die stickers op hun tas doen mogen van mij kapot vallen.
------------------
  woensdag 12 september 2007 @ 11:26:53 #81
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53117190
Mensen die dit serieus erg vinden. .
pi_53117556
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:26 schreef Posdnous het volgende:
Ja en als Nederlanders met een Nederlandse vlag op hun jas rondlopen met de tekst erbij: Fuck Marokko, dan zou jouw linkse kliek zeker gelijk beginnen met discriminatie te roepen

Vind jij dit normaal? Het is gewoon een teken dat ze schijt hebben aan het land waarin ze wonen en dat ze hier dus niet thuishoren, klaar.
pi_53117578
quote:
Mwah, nogal scheef vooral. Nederlands vlaggetje mag niet, maar ANTI-Nederland mag wel.

Beide moet dan gewoon mogen lijkt me...
Get woke, go broke!
pi_53117637
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Mwah, nogal scheef vooral. Nederlands vlaggetje mag niet, maar ANTI-Nederland mag wel.

Ach ja, het is altijd zo. Anti-Europa demonstraties mogen wel, maar anti-Islamisering demonstraties mogen niet uit 'angst voor rellen met de allochtone bevolking'. Ik vind demonstraties sowieso vrij triest (wat bereik je er nou mee) maar als je het verbiedt wees er dan wel consequent mee.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:47:25 #85
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53117660
quote:
Aan de ene kant moet je die Marokkaantje hard uitlachen om hun provocerende gedrag. Aan de andere kant is het racistisch om met Nederlandse vlaggen of "fuck Marokko" te gaan lopen. Beetje een dubbele moraal die te vaak in het voordeel van de overlastgever werkt.
pi_53117719
Overigens geloof ik best dat ze het niet allemaal letterlijk menen. Het is gewoon een actie om te kijken hoe ver ze kunnen gaan en het blijkt dat ze verder kunnen gaan dan de Nederlanders. En ook met dat soort acties hoor je gewoon niet thuis in een samenleving als Nederland, net als kaalkopjes overigens.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:55:24 #87
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53117834
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:43 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ja en als Nederlanders met een Nederlandse vlag op hun jas rondlopen met de tekst erbij: Fuck Marokko, dan zou jouw linkse kliek zeker gelijk beginnen met discriminatie te roepen

Vind jij dit normaal? Het is gewoon een teken dat ze schijt hebben aan het land waarin ze wonen en dat ze hier dus niet thuishoren, klaar.
Ik maak me niet echt druk om dit soort suffe pubertjes nee, ook niet als er Fuck Marokko op staat. Lekker boeiend.
  woensdag 12 september 2007 @ 11:56:11 #88
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53117849
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar dat een Nederlands vlaggetje niet mag is ook nogal dom natuurlijk. Maar dat is vooral een soort beleid op enkele scholen meen ik?
pi_53117869
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Ik maak me niet echt druk om dit soort suffe pubertjes nee, ook niet als er Fuck Marokko op staat. Lekker boeiend.
Nee, de pubertjes opzich maak ik me ook niet druk om. Maar officiele instanties meten met 2 maten, en dat vind ik wel dubieus.
Get woke, go broke!
  woensdag 12 september 2007 @ 11:56:57 #90
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53117872
Overigens geloof ik niet dat dit een veel voorkomend verschijnsel is.
pi_53117911
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Aan de ene kant kan je het natuurlijk afdoen als puberaal gedrag, aan de andere kant geeft het wel aan dat je vrij beïnvloedbaar bent als je op je 15e al Nederlandse vlaggetjes draagt of een anti-NL sticker. Dit kan later dus omslaan in radicaal gedrag als ze de verkeerde personen tegenkomen.
  woensdag 12 september 2007 @ 12:05:30 #92
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53118065
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:56 schreef Posdnous het volgende:
Overigens geloof ik niet dat dit een veel voorkomend verschijnsel is.
Ik heb het ook nog niet gezien. Al mijd ik tegenwoordig bewust plekken waar de Marokkezen graag komen.
pi_53118576
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:05 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik heb het ook nog niet gezien. Al mijd ik tegenwoordig bewust plekken waar de Marokkezen graag komen.
  woensdag 12 september 2007 @ 14:06:06 #94
191353 iSwets
provider neuroloog
pi_53120754
Ik zou nu toch echt foto's willen zien van Marokkanen met zulks stickers. Waarom zie ik dat niet? Bedoel we hebben allemaal een mobiel/camera, hop foto maken en zijn kop erbij en we hebben alvast 1 om even kennis te laten maken met de rest van Nederland..
"Sitecom is alleen voor losers"
  woensdag 12 september 2007 @ 15:04:04 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53122342
quote:

Zo dat moest ik ff kwijt
AARGH AARGH VRIJHEID VAN MENINGSUITING IS ECHT KUT!!!ONE!!!
Laten we een voorbeeld geven aan de vorige koning van Marokko, die dat soort uitingen verbood!!!!

Slim, heel slim.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:05:40 #96
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53122386
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:50 schreef ThaMadEd het volgende:
Overigens geloof ik best dat ze het niet allemaal letterlijk menen. Het is gewoon een actie om te kijken hoe ver ze kunnen gaan en het blijkt dat ze verder kunnen gaan dan de Nederlanders. En ook met dat soort acties hoor je gewoon niet thuis in een samenleving als Nederland, net als kaalkopjes overigens.
Tuurlijk, puberale provocatie.

En heel dom Fok is nog over de zeik ook.
pi_53122631
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:39 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Nou vergis je niet, ik wil heel, heel graag met hem discussieren. We verschillen van mening en dat laat gelukkig een heleboel ruimte over voor discussie en interpretatie.

Ik ben niet gelukkig met diverse situaties in Nederland, ook ten aanzien van de allochtonen. Maar om Dibble alleen vanwege zijn standpunt in een hoek te zetten, gaat me te ver. Hij mag er toch een andere mening op nahouden?

Uiteraard moet dat dan wel een gefundeerde mening zijn (hoewel elke mening ergens op is gefundeerd natuurlijk, maar ik bedoel natuurlijk zinnige argumentatie. Men wat kan ik lullen ).
pi_53122659
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

AARGH AARGH VRIJHEID VAN MENINGSUITING IS ECHT KUT!!!ONE!!!
Laten we een voorbeeld geven aan de vorige koning van Marokko, die dat soort uitingen verbood!!!!

Slim, heel slim.
Laten we een voorbeeld nemen aan de nederlandse regering die hun eigen vlaggetjes verbiedt..... Maar als een marokkaan in marokko het doet is het fout..

leg eens uit? .
Get woke, go broke!
  woensdag 12 september 2007 @ 15:20:47 #99
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53122776
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Laten we een voorbeeld nemen aan de nederlandse regering die hun eigen vlaggetjes verbiedt..... Maar als een marokkaan in marokko het doet is het fout..
Dan moet je beginnen met je premisse:
In Nederland is het dragen van een Nederlands vlaggetje NIET verboden.
pi_53123144
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan moet je beginnen met je premisse:
In Nederland is het dragen van een Nederlands vlaggetje NIET verboden.
Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:39:59 #101
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_53123185
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Helaas werd van een scholier de jas afgenomen omdat daar een Nederlandse vlag op stond.
Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopen .
phluphy for president!
pi_53123258
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Maar de turken mogen gewoon met shirts van hun vlag en kettinkjes er van blijven lopen .
En ziedaer den kromheid van het Neerlandschen recht, mijn waerde
pi_53123291
quote:

[..]

Hardwerkende medelanders (dus ook de Marokkanen die wel wat willen bereiken in Nederland) beroven van hun bezittingen, uitkering trekken, treinen, bussen en overige staats eigendommen slopen etc etc.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_53123479
Zijn die pictars er al?
  woensdag 12 september 2007 @ 17:21:48 #105
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53125556
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Door de regering?
Echt niet.
  woensdag 12 september 2007 @ 17:22:33 #106
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53125575
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Niks Nederlands recht. Duik de studieboeken eens in, anders wordt het nooit wat met jou.
  woensdag 12 september 2007 @ 17:23:15 #107
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53125598
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

De Turken mogen het en de Nederlanders niet?
Alleen in je fantasie, mijn vriend.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:12:37 #108
84926 WyriHaximus
pi_53126692
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:23 schreef Floripas het volgende:

[..]

De Turken mogen het en de Nederlanders niet?
Alleen in je fantasie, mijn vriend.
En onder welke steen heb jij de afgelopen paar jaar geleefd? Dat het niet mag betekend nog niet dat het ook niet zo gebeurt .
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:14:08 #109
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53126734
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:12 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

En onder welke steen heb jij de afgelopen paar jaar geleefd? Dat het niet mag betekend nog niet dat het ook niet zo gebeurt .
Nou, geef eens een bron waaruit blijkt dat de Nederlandse overheid Nederlandse vlaggetjes op jassen of tassen heeft verboden?
  woensdag 12 september 2007 @ 18:15:03 #110
84926 WyriHaximus
pi_53126750
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, geef eens een bron waaruit blijkt dat de Nederlandse overheid Nederlandse vlaggetjes op jassen of tassen heeft verboden?
Hoe kom jij nou weer bij de overheid? Het zijn de scholen geweest .
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:16:07 #111
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53126775
Doe eens normaal

[ Bericht 87% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 12-09-2007 18:29:01 ]
  woensdag 12 september 2007 @ 18:17:52 #112
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53126818
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Hoe kom jij nou weer bij de overheid? Het zijn de scholen geweest .
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

leg eens uit? .
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarom spreek je deze mensen dan niet aan? De STAATSCENSUUR-lui?
  woensdag 12 september 2007 @ 18:18:21 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53126824
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef RickoKun het volgende:
Wow, jij bent echt een verrijking voor de maatschappij.

[ Bericht 25% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 12-09-2007 18:29:19 (reactie op edit) ]
  woensdag 12 september 2007 @ 18:23:32 #114
84926 WyriHaximus
pi_53126938
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

[..]

[..]

Waarom spreek je deze mensen dan niet aan? De STAATSCENSUUR-lui?
Tering man heb je problemen ofzo?
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:26:04 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127003
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:23 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Tering man heb je problemen ofzo?
Probeer je maar onder je wanintelligentie uit te lullen.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:29:53 #116
84926 WyriHaximus
pi_53127072
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Floripas het volgende:

[..]

Probeer je maar onder je wanintelligentie uit te lullen.
Flikker toch op man je begint zelf gelijk aggresief te doen. Als je het zo nodig niet met hun eens bent en het niet vind kloppen dan spreek je hun er zelf maar op aan. Ben je slaaf niet !
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:31:51 #117
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127123
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:29 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Flikker toch op man je begint zelf gelijk aggresief te doen. Als je het zo nodig niet met hun eens bent en het niet vind kloppen dan spreek je hun er zelf maar op aan. Ben je slaaf niet !
Jij begint over stenen waar ik al dan niet onder heb geleefd. Debatteer jij altijd zo hoogstaand?
  woensdag 12 september 2007 @ 18:35:09 #118
84926 WyriHaximus
pi_53127211
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij begint over stenen waar ik al dan niet onder heb geleefd.
Het is een tijdje geleden allemaal in het nieuws (en uiteraard ook op Fok!) geweest. Had het over die steen .
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef Floripas het volgende:
Debatteer jij altijd zo hoogstaand?
Nee iemand op ze intelligentie aanvallen komt lekker intelligent over. Geeft veel meer over jouw dan over mij aan .
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 18:39:34 #119
189483 Raymoendo
* first choice *
pi_53127325
WAAR IN AMSTERDAM HEB JE ZE GEZIEN ?????????????
  woensdag 12 september 2007 @ 18:41:41 #120
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127382
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Het is een tijdje geleden allemaal in het nieuws (en uiteraard ook op Fok!) geweest. Had het over die steen .
[..]

Nee iemand op ze intelligentie aanvallen komt lekker intelligent over. Geeft veel meer over jouw dan over mij aan .
Soit, zand erover. Het is voor ons beiden half zeven.

Mijn punt blijft staan: de regering verbiedt nooit vlaggetjes.
Scholen wel, soms, maar dan gelijk alle vlaggetjes. Uit veiligheidsoverwegingen: je wil geen geprovoceer in de tent. En dat mag die school helemaal zelf weten. Als een school gangkleuren wil verbieden, of petjes, of hoofddoekjes voor mijn part, dan mag dat ook.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:42:16 #121
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127397
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:39 schreef Raymoendo het volgende:
WAAR IN AMSTERDAM HEB JE ZE GEZIEN ?????????????
Morgenochtend maar weer eens decaf voor jou, Raymoendo.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:45:31 #122
189483 Raymoendo
* first choice *
pi_53127484
:$
pi_53127673
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Scholen wel, soms, maar dan gelijk alle vlaggetjes. Uit veiligheidsoverwegingen: je wil geen geprovoceer in de tent. En dat mag die school helemaal zelf weten. Als een school gangkleuren wil verbieden, of petjes, of hoofddoekjes voor mijn part, dan mag dat ook.

Het gaat verder dan de schoolregelementen dit.
Men is geneigd je erg snel in het hokje neo-nazi te plaatsen als ze menrken dat je liefde hebt voor je vaderland. (door het dragen van onze vlag bijvoorbeeld wat eeuwig en altijd mogelijk moet zijn)
In mijn geval gooien ze me al in dat hokje omdat ik legerkisten draag.

Intussen lees ik dit soort berichten, en dat moeten we allmaal maar weer zien als een beetje puberaal provoceerwerk.
Mijn reet.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:53:52 #124
84926 WyriHaximus
pi_53127704
quote:

[..]

Goed waarom lopen we dan te bekvechten als we het met elkaar eens zijn . Mijn punt was meer dat (sommige) scholen wel nederlandse vlaggetjes verbieden omdat het provocerend zou zijn terwijl ze rustig andere nationalistise symbolen (vlagen shirts, kettingkjes etc) wel gewoon toestaan. Wat in mijn ogen uiterst krom is.
phluphy for president!
pi_53127715
ik fok nederland ook weetje en als je daar probleme mee heb kom je naar mij toe snap je?
snelkraak ik ben die baas!
pi_53127746
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Goed waarom lopen we dan te bekvechten als we het met elkaar eens zijn . Mijn punt was meer dat (sommige) scholen wel nederlandse vlaggetjes verbieden omdat het provocerend zou zijn terwijl ze rustig andere nationalistise symbolen (vlagen shirts, kettingkjes etc) wel gewoon toestaan. Wat in mijn ogen uiterst krom is.

Krom? Hypocriet op zijn minst.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:56:27 #127
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127785
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:52 schreef McKillem het volgende:
(door het dragen van onze vlag bijvoorbeeld wat eeuwig en altijd mogelijk moet zijn)
Waarom zou dat moeten?
quote:
Intussen lees ik dit soort berichten, en dat moeten we allmaal maar weer zien als een beetje puberaal provoceerwerk.
Mijn reet.
Wat is het dan, volgens jou?
  woensdag 12 september 2007 @ 18:56:56 #128
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127797
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:54 schreef Pragmatisch het volgende:
ik fok nederland ook weetje en als je daar probleme mee heb kom je naar mij toe snap je?
Wehe. Ga je moeder vervelen, weekbrein.
  woensdag 12 september 2007 @ 18:57:41 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53127816
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:53 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat dan? Volgens mij is het alle vlaggetjes verbieden of geen.
Maar als jij met een nieuwsbron kunt aantonen dat het niet zo is, ga je gang.
pi_53127982
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:56 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten?
Waarom niet? Ik zie het gewoon als recht. Iedereen doet het, inclusief mensen die hier niet weg komen.
quote:
[..]

Wat is het dan, volgens jou?

Fascisme.
  woensdag 12 september 2007 @ 19:09:30 #131
84926 WyriHaximus
pi_53128085
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat dan? Volgens mij is het alle vlaggetjes verbieden of geen.
Maar als jij met een nieuwsbron kunt aantonen dat het niet zo is, ga je gang.
Nederlandse vlag moet van schooltas
Verbod vlag op schooltas was dringend advies
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 19:10:39 #132
121890 M42
I Love Techno!
pi_53128115
Die lui mogen van mij gebruikt worden om de duinen op te hogen

http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_53128202
quote:
pi_53128203
quote:

[..]

Een vriend van mij is aangehouden door een politieagent omdat hij een Nederlands vlaggetje op zijn jas had.
  woensdag 12 september 2007 @ 19:16:40 #135
121890 M42
I Love Techno!
pi_53128252
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef Gewas het volgende:

[..]

Een vriend van mij is aangehouden door een politieagent omdat hij een Nederlands vlaggetje op zijn jas had.
Je zou toch maar in Nederland een vlag van Nederland op je jas hebben... wat een schande !
Natuurlijk zijn Palestijnse vlaggen wel gewoon toegestaan
  woensdag 12 september 2007 @ 19:25:22 #136
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53128525
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik zie het gewoon als recht. Iedereen doet het, inclusief mensen die hier niet weg komen.
[..]
Groninger
Waarom is het een recht? Recht op wat precies?
quote:
Fascisme.
Kom, zo'n domme sticker?
  woensdag 12 september 2007 @ 19:27:17 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53128581
quote:
Marokkaanse vlaggetjes waren daar toch ook verboden?
Bovendien was het een dringend advies, zeg je net zelf.
  woensdag 12 september 2007 @ 19:28:21 #138
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53128611
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:10 schreef M42 het volgende:
Die lui mogen van mij gebruikt worden om de duinen op te hogen

http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU
En jij mag je domme filmpje en je oproepen tot moord ergens anders gaan plaatsen.
pi_53128613
Ach Moeder Natuur komt vroeg of laat wel met een oplossing voor die soort gevallen. Een soort AIDS wat zich alleen kan verspreiden onder probleem-Moslims
X
X
X
  woensdag 12 september 2007 @ 19:29:07 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53128642
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef Gewas het volgende:

[..]

Tenzij je daar een bron bij hebt, geloof ik je vriend niet. Er is namelijk geen enkele wet of verordening tegen het dragen van een Nederlands vlaggetje,
  woensdag 12 september 2007 @ 19:29:33 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53128656
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef Frasier het volgende:
Ach Moeder Natuur komt vroeg of laat wel met een oplossing voor die soort gevallen. Een soort AIDS wat zich alleen kan verspreiden onder probleem-Moslims
Of alleen onder Ajacieden.
pi_53128774
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Tenzij je daar een bron bij hebt, geloof ik je vriend niet. Er is namelijk geen enkele wet of verordening tegen het dragen van een Nederlands vlaggetje,
Hoe moet ik daar een bron van hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2007 19:33:57 ]
pi_53128855
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef Floripas het volgende:

[..]

Groninger
Waarom is het een recht? Recht op wat precies?
Tukker, al woon ik nu in Den Haag.
Recht op het uiten van vaderlandliefde.
quote:
[..]

Kom, zo'n domme sticker?

Ja. Een sticker met een hakenkruis kan immers ook niet.
Fuck Nederland staat wat mij betreft mij synoniem aan fuck Nederlanders. In het kader van "de inwoners maken het land"
pi_53128894
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:31 schreef Samson het volgende:
Desbetreffende auslander in de fik steken
† The 3 Kings †
  woensdag 12 september 2007 @ 19:40:20 #145
84926 WyriHaximus
pi_53128992
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:

[..]

Marokkaanse vlaggetjes waren daar toch ook verboden?
Bron? ( )
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef Floripas het volgende:
Bovendien was het een dringend advies, zeg je net zelf.
Komt eigenlijk gewoon neer op een verbod . (Ow en het is gewoon de titel van het bericht, maar dat had je vast wel door .)
phluphy for president!
  woensdag 12 september 2007 @ 19:42:45 #146
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53129051
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:33 schreef Gewas het volgende:

[..]

Hoe moet ik daar een bron van hebben?
Omdat dit me nationaal nieuws lijkt.
Laa je vriend even contact met me opnemen. Als het waar is wat jij zegt, dan kan hij een fikse schadevergoeding krijgen.
pi_53129292
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Omdat dit me nationaal nieuws lijkt.
Laa je vriend even contact met me opnemen. Als het waar is wat jij zegt, dan kan hij een fikse schadevergoeding krijgen.
Een schadevergoeding? Ik ken de politie zo langzamerhand wel en daar krijg je echt geen schadevergoeding voor. Het is trouwens al een paar jaar geleden. Als het waar is wat jij zegt, dat een Nederlands vlaggetje dragen niet verboden is, dan zal die agent gewoon liegen en zeggen dat hij mijn vriend niet heeft aangehouden.
  woensdag 12 september 2007 @ 19:53:15 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53129380
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Bron? ( )
Die directeur die bij NOVA zat na dat incident op het Cals college (Beijmans ofzo) zei dat toen: "We accepteren geen enkel provocerend vlaggetje". Ik kan het niet terugvinden in geschreven bronnen.

Ik kijk even verder in het archief van NOVA.
  woensdag 12 september 2007 @ 19:53:39 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53129393
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Gewas het volgende:

[..]

Een schadevergoeding? Ik ken de politie zo langzamerhand wel en daar krijg je echt geen schadevergoeding voor. Het is trouwens al een paar jaar geleden. Als het waar is wat jij zegt, dat een Nederlands vlaggetje dragen niet verboden is, dan zal die agent gewoon liegen en zeggen dat hij mijn vriend niet heeft aangehouden.
Is er proces verbaal opgemaakt?
pi_53129696
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:

[..]

Is er proces verbaal opgemaakt?
Dat zou ik niet weten.
  woensdag 12 september 2007 @ 20:04:02 #151
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53129751
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:02 schreef Gewas het volgende:

[..]

Dat zou ik niet weten.
Dat vind ik oprecht interessant. Kun je dat eens navragen?
pi_53129799
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dat vind ik oprecht interessant. Kun je dat eens navragen?
Die vriend is nu een paar dagen weg. Als hij terug is zal ik eens aan hem vragen hoe het zat.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2007 20:09:27 ]
  woensdag 12 september 2007 @ 20:11:06 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53129938
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef Gewas het volgende:

[..]

Die vriend is nu een paar dagen weg. Als hij terug is zal ik eens aan hem vragen hoe het zat.
Graag. Het wordt ook tijd dat hij zijn rechten leert.
De volgende keer dat hij wordt aangehouden kan hij vragen: "Op grond waarvan houdt U mij aan?"
En als er geen proces-verbaal wordt opgemaakt mag hij gewoon weggaan.
  woensdag 12 september 2007 @ 23:53:12 #154
121890 M42
I Love Techno!
pi_53135453
<edit>
pi_53136059
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Gewas het volgende:

[..]

Agenten houden je om de wazigste shit aan, soms ook omdat ze zich misschien persoonlijk aangesproken/aangevallen voelen.
Ik heb soms wel eens een t-shirt aan waar heel groot op staat dat ik Jesus een kut vind(Jesus is a Cunt), een agent dacht mij daar ook voor aan te moeten houden.

Toevallig staat er op de voorkant ook een vrouw waarvan je als je goed kijk te tieten kan zien, maar dat lijkt me geen probleem gezien er nog niet zo lang geleden een tiet te zien was in bushokjes en reclameborden. (en dat is een afbeelding 8 keer zo groot als mijn t-shirt en in full color)
pi_53136321
hondenrassen mag je wel dicrimineren.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:50:30 #157
121890 M42
I Love Techno!
pi_53136639
Nog 1 keer om het af te leren http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU
  donderdag 13 september 2007 @ 08:36:52 #158
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53138335
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:50 schreef M42 het volgende:
Nog 1 keer om het af te leren http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU
Oh, jij gaat maar door met je filmpje?
Kneppel.
  donderdag 13 september 2007 @ 08:37:29 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53138340
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef ballieking het volgende:
hondenrassen mag je wel dicrimineren.
Ja, nou en?
Mensenrassen ook, als het maar relevant is. Je laat Othello door een zwarte man spelen, niet een aziatische vrouw.
pi_53138568
quote:

Zo dat moest ik ff kwijt
Kankerop, ik heb het nog nooit gezien, kanker maar op naar en ander land dan. Tijd om de Anti Marroko shirts te laten maken.
Roken is lekker
  donderdag 13 september 2007 @ 08:58:50 #161
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53138583
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:57 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Kankerop, ik heb het nog nooit gezien, kanker maar op naar en ander land dan. Tijd om de Anti Marroko shirts te laten maken.
Even je post recapituleren:
1. Ik heb het nog nooit gezien
2. Maar ik ga wel actie ondernemen
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 september 2007 @ 09:01:51 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_53138626
quote:
....als je dan toch een chromosoom teveel hebt, zorg er dan tenminste nog voor dat het niet zo opvalt.
  donderdag 13 september 2007 @ 09:19:19 #163
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53138869
quote:

[..]

Users zoals jij zorgen ervoor dat de linker flank op fok! een stok heeft om mee te slaan. Ga je schamen! Of ben je soms een (extreem) linkse user in schaapskleren?
  donderdag 13 september 2007 @ 09:21:37 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53138901
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef LENUS het volgende:

[..]

Users zoals jij zorgen ervoor dat de linker flank op de fok! een stok heeft om mee te slaan. Ga je schamen! Of ben je soms een (extreem) linkse user in schaapskleren?
Ik zal het jou niet nadragen.
pi_53138941
Kutvolk. Wat stoer lopen te kotsen op Nederland, haar normen, waarden en samenleving, maar wel gebruik maken van westerse faciliteiten en hun handje openhouden als ze een uitkering of studiefinanciering kunnen ontvangen. Voor zulke figuren mogen ze wat mij betreft de sharia wel invoeren. Bokito-gedrag? Handje d'r af.
  donderdag 13 september 2007 @ 09:24:47 #166
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53138970
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Kutvolk. Wat stoer lopen te kotsen op Nederland, haar normen, waarden en samenleving, maar wel gebruik maken van westerse faciliteiten en hun handje openhouden als ze een uitkering of studiefinanciering kunnen ontvangen. Voor zulke figuren mogen ze wat mij betreft de sharia wel invoeren. Bokito-gedrag? Handje d'r af.
We gaan toch niet de Nederlandse rechtsstaat omvormen om de Sharia in te voeren? Dat lijkt me onacceptabel dhimmi-gedrag.
pi_53139057
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

We gaan toch niet de Nederlandse rechtsstaat omvormen om de Sharia in te voeren? Dat lijkt me onacceptabel dhimmi-gedrag.
Ik had meer iets uitzonderlijks in gedachten, per persoon. Je wilt zo per sé een anti-Westen moslimpje met een grote bek zijn? Dan moet je 'm ook meteen maar goed wezen, Sharia incluis. Dat zou dergelijke figuren goed doen. Nee, ook op dat gebied klampen ze zich toch weer lekker vast aan het softe, Nederlandse rechtssysteem.
  donderdag 13 september 2007 @ 09:34:00 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53139142
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik had meer iets uitzonderlijks in gedachten, per persoon. Je wilt zo per sé een anti-Westen moslimpje met een grote bek zijn? Dan moet je 'm ook meteen maar goed wezen, Sharia incluis. Dat zou dergelijke figuren goed doen. Nee, ook op dat gebied klampen ze zich toch weer lekker vast aan het softe, Nederlandse rechtssysteem.
Dus je bent er ook voor om concentratiekampen in te richten voor opgepakte nazi's?

Rechtsongelijkheid staat echt haaks op de westerse juridische verworvenheden. Wilders zal wel kamervragen over jou gaan stellen.
pi_53139259
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dus je bent er ook voor om concentratiekampen in te richten voor opgepakte nazi's?

Rechtsongelijkheid staat echt haaks op de westerse juridische verworvenheden. Wilders zal wel kamervragen over jou gaan stellen.
Alsof er nu volledige rechtsgelijkheid is. D'r worden constant uitzonderingen gemaakt, vooral voor moslims en ook vrij regelmatige voor christenen. Hoezo scheiding moskee kerk en staat? Moet je eens kijken hoe scholen reageren als Nederlandse leerlingen met een Nederlands vlaggetje op hun schooltas genaaid rondlopen. Dan is het meteen racistisch, zitten d'r meteen extreemrechtse bedoelingen achter en volgen d'r een hoop consequenties.

Ik zag gisteravond trouwens weer die reclame op TV, waarin een jongen allemaal vrouwen in hun kont zat te knijpen. Op het einde van het spotje stond "Maak de Italiaan in je los!". Zoiets is in feite 'hartstikke aanstootgevend' voor Italianen. Waarom hoor je daar geen Italiaan over zeiken? Moet je eens kijken als in elk land ter wereld dan maar ook een spotprentje over moslims in de krant komt, dan staat heel de moslimwereld op z'n kop.
  donderdag 13 september 2007 @ 09:46:30 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53139354
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Alsof er nu volledige rechtsgelijkheid is. D'r worden constant uitzonderingen gemaakt, vooral voor moslims en ook vrij regelmatige voor christenen.
Voorbeeld dat moslims anders worden behandeld in de rechtsstaat dan niet-moslims, graag.
quote:
Hoezo scheiding moskee kerk en staat? Moet je eens kijken hoe scholen reageren als Nederlandse leerlingen met een Nederlands vlaggetje op hun schooltas genaaid rondlopen. Dan is het meteen racistisch, zitten d'r meteen extreemrechtse bedoelingen achter en volgen d'r een hoop consequenties.
Hebben we het nog steeds over dat incident van twee jaar geleden?
En welke "consequenties" volgen er dan precies?
quote:
Ik zag gisteravond trouwens weer die reclame op TV, waarin een jongen allemaal vrouwen in hun kont zat te knijpen. Op het einde van het spotje stond "Maak de Italiaan in je los!". Zoiets is in feite 'hartstikke aanstootgevend' voor Italianen. Waarom hoor je daar geen Italiaan over zeiken? Moet je eens kijken als in elk land ter wereld dan maar ook een spotprentje over moslims in de krant komt, dan staat heel de moslimwereld op z'n kop.
Wat dacht je? Over die duyvisreclame is ook door Afrikanen geklaagd.
  donderdag 13 september 2007 @ 09:50:44 #171
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53139424
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Voorbeeld dat moslims anders worden behandeld in de rechtsstaat dan niet-moslims, graag.
[..]

Hebben we het nog steeds over dat incident van twee jaar geleden?
En welke "consequenties" volgen er dan precies?
[..]

Wat dacht je? Over die duyvisreclame is ook door Afrikanen geklaagd.
En de racistische "Ali B reclame" dan? Dat moet wel kunnen?
  donderdag 13 september 2007 @ 09:52:09 #172
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53139445
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef LENUS het volgende:

[..]

En de racistische "Ali B reclame" dan? Dat moet wel kunnen?
Nederlanders zijn geen ras.
En ook daar hebben genoeg mensen over geklaagd.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:00:55 #173
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53139581
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het woord racist (rassiess) is nogal gedevalueerd in de laatste jaren. Ik denk dat "racistische reclame" voor Hollanders de lading prima dekt. Of hebben de ongeletterde cultuurverrijkers het alleenrecht op het gebruik van dit woord?

Geklaagd? Maar welke steden stonden er dan in brand en hoeveel miljoen schade is er aangebracht? Volgens "moslimbegrippen" was er voldoende aanleiding voor. O, wij hebben wel zelfspot? Wij kunnen wel rationeel nadenken? Wij hebben wel een schild tegen kritiek en beledigingen.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:06:59 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53139687
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:00 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het woord racist (rassiess) is nogal gedevalueerd in de laatste jaren. Ik denk dat "racistische reclame" voor Hollanders de lading prima dekt. Of hebben de ongeletterde cultuurverrijkers het alleenrecht op het gebruik van dit woord?

Geklaagd? Maar welke steden stonden er dan in brand en hoeveel miljoen schade is er aangebracht? Volgens "moslimbegrippen" was er voldoende aanleiding voor. O, wij hebben wel zelfspot? Wij kunnen wel rationeel nadenken? Wij hebben wel een schild tegen kritiek en beledigingen.
Staan er steden in brand om Gregorius Nekschot en GeenStijl?

Een door Mullahs aangewakkerd veenbrandje dat uitlaaide tot een heuse rel voor mensen die niks beters te doen hadden in derde wereldlanden wil jij vergelijken met de Nederlandse reactie op een Nederlandermopje? Nogal kromme vergelijking.
pi_53139933
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef Floripas het volgende:

[..]

Marokkanen dan ook niet.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:19:55 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53139954
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Marokkanen dan ook niet.
Nee, Marokkanen ook niet, wie heeft je dat wijsgemaakt, goedgelovige?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:23:06 #177
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140033
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij bent rassiessssss, nederlanders zijn rasssieessssss. Je hoort niet anders
  donderdag 13 september 2007 @ 10:24:13 #178
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140055
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:23 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jij bent rassiessssss, nederlanders zijn rasssieessssss. Je hoort niet anders
Ik hoor wel anders. Ook van Marokkanen. Die wel een bovenlip hebben, hoor, dus die ook normaal kunnen praten.
pi_53140085
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan zo geneigt je een rascist te noemen als je kutmarokkaan zegt?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:29:50 #180
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140163
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan zo geneigt je een rascist te noemen als je kutmarokkaan zegt?
Wat ik al zei, het woord racist is al een tijdje aan het devalueren.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:30:19 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140177
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom zeg je "kutmarokkaan" dan? Laat jij "kutnederlander" over je heenkomen?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:30:51 #182
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140183
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:

[..]

Wat ik al zei, het woord racist is al een tijdje aan het devalueren.
Dan zeg je toch: "Ik ben geen racist. Ik ben een bevooroordeelde xenofoob."
pi_53140198
Tering, Floripas. Ga eens voor de rest van je leven op vakantie naar Marokko of zo en doe hier eens niet zo schijnheilig, geitensok. "Marokkanen mogen wel grapjes maken over Nederlanders want dat is geen ras dus dat is geen racisme roflcopterlol!11einseins". Wat een linkse ideologie weer.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:31:50 #184
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140206
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan zeg je toch: "Ik ben geen racist. Ik ben een bevooroordeelde xenofoob."
  donderdag 13 september 2007 @ 10:32:36 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140225
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, Floripas. Ga eens voor de rest van je leven op vakantie naar Marokko of zo en doe hier eens niet zo schijnheilig, geitensok. "Marokkanen mogen wel grapjes maken over Nederlanders want dat is geen ras dus dat isg een racisme roflcopterlol!11einseins". Wat een linkse ideologie weer.
Wat? Je verdraait mijn woorden.
Ik ben links, ja. Dat ontslaat jou nog niet van het recht gewoon normaal op basis van feiten en argumenten met me te discussieren. Als je niet van discussieren houdt, moet je ook je waffel niet optrekken.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:33:18 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140236
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:31 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het was een grapje, Lenus.

Overigens is het woord "xenofobie" voor beide wel van toepassing.
pi_53140257
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom zeg je "kutmarokkaan" dan? Laat jij "kutnederlander" over je heenkomen?

Dat terzijde, het gaat hier om het feit dat die gozer rascist zegt, wat ik volgens jou beredering niet kan zijn.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:35:23 #188
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140285
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat terzijde, het gaat hier om het feit dat die gozer rascist zegt, wat ik volgens jou beredering niet kan zijn.
Nee, klopt. Een xenofoob wel.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:38:53 #189
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140358
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was een grapje, Lenus.

Overigens is het woord "xenofobie" voor beide wel van toepassing.
Xenofobie? Man, man man dat woord wordt ook al behoorlijk verkracht de laatste tijd. Wanneer mensen kritiek hebben op onze prachtige mooie multicultuur ben je direct een xenofoob. Dat vind ik zonde omdat je op die manier (bewust?) een discussie in de kiem smoort.
pi_53140384
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, klopt. Een xenofoob wel.

Dan zijn die pauperbuitenlanders in de TS ook Xenofoben right?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:40:43 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140408
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:38 schreef LENUS het volgende:

[..]

Xenofobie? Man, man man dat woord wordt ook al behoorlijk verkracht de laatste tijd. Wanneer mensen kritiek hebben op onze prachtige mooie multicultuur ben je direct een xenofoob. Dat vind ik zonde omdat je op die manier (bewust?) een discussie in de kiem smoort.
Ik heb jou en vele uer die kritiek hebben op de multicultuur nog nooit een xenofoob genoemd, LENUS, dat weet jij ook wel.
Maar iemand die gewoon een willekeurige Marokkaan uitmaakt voor "Kutmarokkaan"? Die lijkt me grif xenofoob.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:41:39 #192
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140429
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dan zijn die pauperbuitenlanders in de TS ook Xenofoben right?
Natuurlijk.

Voor zover ze bestaan, want niemand heeft er een plaatje van kunnen reproduceren, en ik heb ze nog nooit gezien, al loop ik dagelijks langs honderden Marokkaanse pubers.
pi_53140451
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat? Je verdraait mijn woorden.
Ik ben links, ja. Dat ontslaat jou nog niet van het recht gewoon normaal op basis van feiten en argumenten met me te discussieren. Als je niet van discussieren houdt, moet je ook je waffel niet optrekken.
Jij creëert je eigen definitie van discussiëren, net zoals je dat al met racisme doet. Linkse hutje-op-de-hei mensjes als jezelf hebben al gauw de neiging om puur vanuit politisch correct aspect te 'discussiëren' en voor de geringste statement "linkje!"/"bron!"/"beelden!" te gaan roepen. Nee, je zult zeker niet op het landelijke nieuws lezen dat het dorp waar ik woon geteisterd wordt door vooral rel Marokkaantjes die naar eigen zeggen schijt hebben aan Nederland en Nederlanders, maar dat gebeurt wel zeker, en dat maken genoeg mensen vaak dagelijks mee. Waarom denk je überhaupt dat zo'n groot, rap stijgend aantal mensen zo'n pesthekel aan vooral Marokkanen hebben? Denk je dat AL die mensen, mezelf incluis, zomaar voor de lol, uit het niets, maar effe Marokkanen gaan bashen?

Tja, dan kun je meteen weer gaan beweren dat ik een racist ben, want dat doet linkse rukkertjes en bepaalde bevolkingsgroepen maar al te graag, te pas en te onpas. Maar ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Ik hou van buitenlands eten, ik vind het altijd interessant om te horen wat voor visie mensen van een andere cultuur op de wereld hebben. Mijn vriendin is nota bene Allochtoon. Dus ik herhaal, ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Maar er is een grote kloof tussen ervaren, en door je strot geramd krijgen; en dat is nou juist wat er met een niet nader te noemen cultuur, waar veel Marokkanen zich aan vastklampen, gebeurt hier in Nederland. Daar komt nog eens het belangrijke feit bij, dat ik nog NOOIT groepjes provocerende, etterende, brutale, vandalistische en agressieve groepjes Duitsers, Chinezen, Indonesiërs, of wat voor bevolkingsgroep dan ook tegen ben gekomen hier in Nederland. Nee, het zijn altijd weer die verdomde Marokkanen.
pi_53140458
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Voor zover ze bestaan, want niemand heeft er een plaatje van kunnen reproduceren, en ik heb ze nog nooit gezien, al loop ik dagelijks langs honderden Marokkaanse pubers.

Waar woon je dan?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:43:49 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140484
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
Utrecht, elke dag te voet bij Hoog Catherijne. Schoolgaande Marokkanen, rondhangmarokkanen, werkende Marokkanen, overal Marokkanen.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:47:49 #196
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140580
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jij creëert je eigen definitie van discussiëren, net zoals je dat al met racisme doet. Linkse hutje-op-de-hei mensjes als jezelf hebben al gauw de neiging om puur vanuit politisch correct aspect te 'discussiëren' en voor de geringste statement "linkje!"/"bron!"/"beelden!" te gaan roepen.
Zoiets heet debatteren op basis van feiten, in plaats van emotie en hebben-horen-zeggen. Dat lijkt me erg gezond.
quote:
Nee, je zult zeker niet op het landelijke nieuws lezen dat het dorp waar ik woon geteisterd wordt door vooral rel Marokkaantjes die naar eigen zeggen schijt hebben aan Nederland en Nederlanders, maar dat gebeurt wel zeker, en dat maken genoeg mensen vaak dagelijks mee. Waarom denk je überhaupt dat zo'n groot, rap stijgend aantal mensen zo'n pesthekel aan vooral Marokkanen hebben? Denk je dat AL die mensen, mezelf incluis, zomaar voor de lol, uit het niets, maar effe Marokkanen gaan bashen?
Nee, natuurlijk niet, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik zeg niet dat er op Kanaleneiland geen problemen zijn, integendeel. Ik zeg ook dat je er iets aan moet dóen.
Maar laten we wel het hoofd koelhouden. Met schelden kom je nergens, zo simpel is dat.
quote:
Tja, dan kun je meteen weer gaan beweren dat ik een racist ben, want dat doet linkse rukkertjes en bepaalde bevolkingsgroepen maar al te graag, te pas en te onpas.
Nu schuif jij mij iets in de schoenen. Heb ik je een racist genoemd? Nee.
Zieligdoenerij noemen we dat.
quote:
Maar ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Ik hou van buitenlands eten, ik vind het altijd interessant om te horen wat voor visie mensen van een andere cultuur op de wereld hebben. Mijn vriendin is nota bene Allochtoon. Dus ik herhaal, ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Maar er is een grote kloof tussen ervaren, en door je strot geramd krijgen; en dat is nou juist wat er met een niet nader te noemen cultuur, waar veel Marokkanen zich aan vastklampen, gebeurt hier in Nederland. Daar komt nog eens het belangrijke feit bij, dat ik nog NOOIT groepjes provocerende, etterende, brutale, vandalistische en agressieve groepjes Duitsers, Chinezen, Indonesiërs, of wat voor bevolkingsgroep dan ook tegen ben gekomen hier in Nederland. Nee, het zijn altijd weer die verdomde Marokkanen.
En Nederlanders. Het zijn ook godsgruwelijk vaak Nederlanders.
En Antillianen, trouwens, waar ik woon dan.
pi_53140581
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Utrecht, elke dag te voet bij Hoog Catherijne. Schoolgaande Marokkanen, rondhangmarokkanen, werkende Marokkanen, overal Marokkanen.

Ja goed, ik dus in Den Haag, en wordt regelmatig geconfronteerd met haar richting mij louter om het feit dat ik een Nederlander ben. Dan kan je blijven zeggen dat het om een kleine groep gaat, maar daar trap ik gewoon niet meer in.
pi_53140583
Stickers zijn zeau 2006 tattoo is weer in hoorde ik !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 13 september 2007 @ 10:48:30 #199
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140592
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja goed, ik dus in Den Haag, en wordt regelmatig geconfronteerd met haar richting mij louter om het feit dat ik een Nederlander ben. Dan kan je blijven zeggen dat het om een kleine groep gaat, maar daar trap ik gewoon niet meer in.
Haar?
We hadden het over stickers.
pi_53140701
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

We hebben een GL stemmer!

"ik heb het nog nooit gezien dus het bestaat niet"

Nee, jij komt er wel.
Noem eens één (1!) voorbeeld wanneer GroenLinks het bestaan van iets heeft ontkend omdat ze het zelf niet heeft gezien. Met bron graag.

Mensen die "een ....-stemmer zeker" argumenten gebruiken in discussies.
pi_53140804
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:48 schreef Floripas het volgende:

[..]

Haar?
We hadden het over stickers.

haat. diezelfde haat als de stickers.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:01:16 #202
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140839
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

haat. diezelfde haat als de stickers.
Aha.
Ja, dat is inderdaad een onorm probleem, hele bevolkingsgroepen die naar elkaar sneren. Het zal ook de leeftijd en het geslacht zijn (altijd pubermannetjes tegenover pubermannetjes), want afgezien van een "pssst, hebiba, lekker wijf" heb ik nooit ergens last van.
pi_53140902
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Aha.
Ja, dat is inderdaad een onorm probleem, hele bevolkingsgroepen die naar elkaar sneren. Het zal ook de leeftijd en het geslacht zijn (altijd pubermannetjes tegenover pubermannetjes), want afgezien van een "pssst, hebiba, lekker wijf" heb ik nooit ergens last van.

Vrouwen hebben daar per definitie minder last van. Noem me een leugenaar maar dat is gewoon zo.
pi_53140905
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef Floripas het volgende:
Zoiets heet debatteren op basis van feiten, in plaats van emotie en hebben-horen-zeggen. Dat lijkt me erg gezond.
Ik zou zeggen, kijk eens naar 'Opsporing verzocht', kijk eens naar de nieuwsberichtjes ok willekeurige nieuwsmedia, en kijk vooral eens verder dan dat wat alleen de media met de daarbij behorende propagande je wijsmaakt. Daar heb je referenties genoeg over de chaos die Marokkanen heet.
quote:
Nee, natuurlijk niet, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik zeg niet dat er op Kanaleneiland geen problemen zijn, integendeel. Ik zeg ook dat je er iets aan moet dóen.
Maar laten we wel het hoofd koelhouden. Met schelden kom je nergens, zo simpel is dat.

Nu schuif jij mij iets in de schoenen. Heb ik je een racist genoemd? Nee.
Zieligdoenerij noemen we dat.
Dat mensen me vaak racistisch noemen doet me niks, net zo min als dat Marokkanen me uitschelden voor "kankerjood", "kankerNederlander" en "kaaskop". Ik moet het toch maar keer op keer weer aanhoren in discussies, dat ik zogenaamd racistisch ben. Niks zieligdoenerij, maar puur om effe de verbale zwakheid van anderen aan te tonen, die meteen "Racist!" gaan roepen in plaats van effe met een heldere kijk de discussie fatsoenlijk af te maken.
quote:
En Nederlanders. Het zijn ook godsgruwelijk vaak Nederlanders.
En Antillianen, trouwens, waar ik woon dan.
Dat is echt zo'n loze opmerking. Natuurlijk zijn er meer criminele Nederlanders dan Marokkanen. Niet zo moeilijk, stel dat Nederland pak 'm beet zo'n 10 miljoen Nederlanders bevat, en maar 500.000 Marokkanen. Als van die 10 miljoen Nederlanders 500.000 crimineel is, en van de Marokkanen maar 100.000, dan zijn het inderdaad nog steeds minder criminele Marokkanen. De verhouding, daar gaat het om, even een simpel rekensommetje:

500.000 Marokkanen / 100.000 Criminele Marokkanen = 20% Marokkanen is crimineel
10 Miljoen Nederlanders / 500.000 Criminele Nederlanders = 5% Nederlanders is crimineel

Tja. Natuurlijk zijn het 'godsgruwelijk vaak' Nederlanders die iets flikken wat niet door de beugel kan, maar het is absurd als het aantal delicten die iets met Marokkanen te maken hebben, vergelijkt met het aantal delicten met Nederlanders, en vervolgens realiseert dat er van Marokkanen véél minder van in Nederland zijn dan Nederlanders zelf.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:06:59 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140943
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef McKillem het volgende:

[..]

Vrouwen hebben daar per definitie minder last van. Noem me een leugenaar maar dat is gewoon zo.
Ik noem je geen leugenaar, waarom zou ik.
pi_53140961
Wat een discussie. Die marokkanen willen zich gewoon een houding geven.. Ik zeg; Ga naar marokko en plak op je tas; De koning is een democraat
Who dares wins
pi_53140966
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:06 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik noem je geen leugenaar, waarom zou ik.

Het was een poging je volgende opmerking te anticiperen.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:10:41 #208
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53141031
Goed bezig Flori. .
  donderdag 13 september 2007 @ 11:10:43 #209
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53141033
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:05 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk eens naar 'Opsporing verzocht', kijk eens naar de nieuwsberichtjes ok willekeurige nieuwsmedia, en kijk vooral eens verder dan dat wat alleen de media met de daarbij behorende propagande je wijsmaakt. Daar heb je referenties genoeg over de chaos die Marokkanen heet.
[..]
Zie hieronder.
quote:
Dat mensen me vaak racistisch noemen doet me niks, net zo min als dat Marokkanen me uitschelden voor "kankerjood", "kankerNederlander" en "kaaskop". Ik moet het toch maar keer op keer weer aanhoren in discussies, dat ik zogenaamd racistisch ben. Niks zieligdoenerij, maar puur om effe de verbale zwakheid van anderen aan te tonen, die meteen "Racist!" gaan roepen in plaats van effe met een heldere kijk de discussie fatsoenlijk af te maken.
[..]
Waarom doe jij dan precies hetzelfde? Jij noemt mij naief en links. Wat draagt dat bij aan die heldere kijk en die fatsoenlijke discussie?
Scroll maar even terug, ik noem jou nergens racist.
quote:
Dat is echt zo'n loze opmerking. Natuurlijk zijn er meer criminele Nederlanders dan Marokkanen. Niet zo moeilijk, stel dat Nederland pak 'm beet zo'n 10 miljoen Nederlanders bevat, en maar 500.000 Marokkanen. Als van die 10 miljoen Nederlanders 200.000 crimineel is, en van de Marokkanen maar 100.000, dan zijn het inderdaad nog steeds minder criminele Marokkanen. De verhouding, daar gaat het om, even een simpel rekensommetje:

500.000 Marokkanen / 100.000 Criminele Marokkanen = 20% Marokkanen is crimineel
10 Miljoen Nederlanders / 500.000 Criminele Nederlanders = 5% Nederlanders is crimineel

Tja. Natuurlijk zijn het 'godsgruwelijk vaak' Nederlanders die iets flikken wat niet door de beugel kan, maar het is absurd als het aantal delicten die iets met Marokkanen te maken hebben, vergelijkt met het aantal delicten met Nederlanders, en vervolgens realiseert dat er van Marokkanen véél minder van in Nederland zijn dan Nederlanders zelf.
Dit zijn je eigen verzonnen cijfers.

De echte cijfers:
bron
Ongeveer drieeneenhalf keer zo vaak, als je een jonge Marokkaan bent, en 7,5 procent.
Voor vrouwen is er nauwelijks significante deviatie.

Je bent er overigens van bewust dat relatief gezien niet alleen de meeste daders, maar ook de meeste sláchtoffers allochtoon zijn?

[ Bericht 6% gewijzigd door Floripas op 13-09-2007 11:14:05 (Oeps :)) ]
pi_53141097
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Floripas het volgende:

De echte cijfers:
Ik ben overtuigd .
Get woke, go broke!
  donderdag 13 september 2007 @ 11:14:50 #211
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53141113
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het was een poging je volgende opmerking te anticiperen.
Dat slaat nergens op.
Denk maar niet meer voor mij, voor jezelf denken is blijkbaar al lastig genoeg.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:15:13 #212
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53141124
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben overtuigd .
Sorry, de copypaste ging niet goed. Ik heb het aangepast.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:15:30 #213
130955 Floripas
Blast from the past
  donderdag 13 september 2007 @ 11:23:17 #214
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53141310
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:10 schreef Floripas het volgende:
De echte cijfers:
bron
Ongeveer drieeneenhalf keer zo vaak, als je een jonge Marokkaan bent, en 7,5 procent.
Voor vrouwen is er nauwelijks significante deviatie.
PROEST
  donderdag 13 september 2007 @ 11:26:19 #215
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53141387
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:23 schreef LENUS het volgende:

[..]

PROEST
Gezondheid.

Vooal dat laatste staatje is van belang: naar leeftijd, en per acherstandswijk.
pi_53141394
Neem toch eens niet alles zo letterlijk en serieus, Floripas. Natuurlijk waren dat mijn eigen, ter voorbeelding, verzonnen cijfertjes. No shit Sherlock.

Overigens ben ik niet echt onder de indruk van dat linkje. Okee, het geeft een andere verhouding dan ik gaf in mijn voorbeeld, maar toch springen de Marokkanen er meteen weer uit. Overigens zijn dat vrij oude cijfers (2003) wat je op die pagina als standaard ziet. Wat leuk is om te zien is dat er toch elk jaar een fikse stijging in de percentages ligt, vooral bij Marokkanen weer.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:00:31 #217
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53142391
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Neem toch eens niet alles zo letterlijk en serieus, Floripas. Natuurlijk waren dat mijn eigen, ter voorbeelding, verzonnen cijfertjes. No shit Sherlock.

Overigens ben ik niet echt onder de indruk van dat linkje. Okee, het geeft een andere verhouding dan ik gaf in mijn voorbeeld, maar toch springen de Marokkanen er meteen weer uit. Overigens zijn dat vrij oude cijfers (2003) wat je op die pagina als standaard ziet. Wat leuk is om te zien is dat er toch elk jaar een fikse stijging in de percentages ligt, vooral bij Marokkanen weer.
Ha kijk, nu kunnen we op basis van cijfers praten.
Die groei valt wel mee: tussen de 6,5 en de 8,5 procent slingert het zo'n beetje.
pi_53142525
Trouwens Floripas, welke wijk woon je in Utrecht? Ik kom zelf vrij regelmatig in Oudwijk en daar is het vrij rustig. Maar ben je al eens voor de lol door Kanaleneiland gelopen?
  donderdag 13 september 2007 @ 12:05:21 #219
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53142559
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens Floripas, welke wijk woon je in Utrecht? Ik kom zelf vrij regelmatig in Oudwijk en daar is het vrij rustig. Maar ben je al eens voor de lol door Kanaleneiland gelopen?
De criminaliteit is voor geconcentreerd in kanalendeiland, overvecht, zuilen en Hoog Catherijne. De overige delen van Utrecht zijn relatief rustig.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:05:29 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53142563
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Niet in Oudwijk, maar ook niet in Kanaleneiland. Ik heb in Lombok gewoond en ik woon nu in het centrum.
pi_53142654
Ik heb zelf al 2 keer het ongenoegen gehad dat ik me in Kanaleneiland moest bevinden. En ondanks dat ik een vrij zeker persoon ben die zichzelf, op z'n zachts gezegd, goed kan verdedigen, voelde ik me daar echt niet op m'n gemak. En het was heus niet zo dat ik iets verkeerds deed of zei hoor.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:10:14 #222
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53142697
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb zelf al 2 keer het ongenoegen gehad dat ik me in Kanaleneiland moest bevinden. En ondanks dat ik een vrij zeker persoon ben die zichzelf, op z'n zachts gezegd, goed kan verdedigen, voelde ik me daar echt niet op m'n gemak. En het was heus niet zo dat ik iets verkeerds deed of zei hoor.
Ik ben er een keer of dertig geweest. zoiets. Ik voel me nooit veilig in krottenbuurten met leegstand, maar die hoofdstraat met die winkels, ach.
pi_53143000
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Tuvai.net het volgende:
Die laatste zin doet vermoeden dat dat onveilige gevoel ook gegrond was?

Sowieso hangt het van allerlei dingen af. Rond acht uur 's avonds heerst op straat een hele andere sfeer dan overdag.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:22:30 #224
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53143030
Eensch met ts
Minds are like parachutes. They only function when open.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:35:03 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53143358
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Die laatste zin doet vermoeden dat dat onveilige gevoel ook gegrond was?

Sowieso hangt het van allerlei dingen af. Rond acht uur 's avonds heerst op straat een hele andere sfeer dan overdag.
Klopt. Ik was er ook wel in de avond, maar niet alleen.
Het is per definitie een achterstandswijk. Veel junks, mensen die niet helemaal sporen. De Marokkanen die het daar beter voor elkaar krijgen verhuizen naar Lombok, Zeist of Oost.
pi_53146284
quote:
uiteraard eerst nadat hij zn dertig matties heeft opgetrommeld, want hij mocht eens in de gaten krijgen dat hij niet met wapengekletter zn gelijk dr in kan rammen ...
pi_53147872
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Even je post recapituleren:
1. Ik heb het nog nooit gezien
2. Maar ik ga wel actie ondernemen
Als je moeder word doodgeschoten en je weet wie het gedaan heeft ga je ook geen actie ondernemen?
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

....als je dan toch een chromosoom teveel hebt, zorg er dan tenminste nog voor dat het niet zo opvalt.
Oké.
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef LENUS het volgende:

[..]

Users zoals jij zorgen ervoor dat de linker flank op fok! een stok heeft om mee te slaan. Ga je schamen! Of ben je soms een (extreem) linkse user in schaapskleren?
Nee.
Roken is lekker
pi_53151530
Een Nederlandse sticker op je tas is verboden maar 'FUCK NEDERLAND' mag wel? Heel logisch!
Ik ga morgen bij een drukkerij 20.000 stickers laten maken met de tekst 'FUCK Marokko', eens kijken hoe snel die WEL verboden worden.

(edit: voor de mensen die geen sarcasme kennen, dit ga ik niet werkelijk doen)

[ Bericht 10% gewijzigd door -Muse- op 13-09-2007 18:51:16 ]
pi_53151936
Wtf bestaan die te erg...
  donderdag 13 september 2007 @ 18:50:28 #230
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53152073
"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen en daarna ga ik haar verlaten kankahslet, ik hoef niet met je te praten want ik ga je doodmaken ik ga je kraken met me freestyle, de lifestyle dit is wat je moet horen click click click boem boem in je kankeroren, steeds word ik slanker en dan iets over dat word je mac "

http://nl.youtube.com/watch?v=tWJFgGpy7uY
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_53152129
Ach, dat is toch lief? Ze zijn toch niet allemáááál zo?
pi_53152265
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Deze apen met hun niet zo vriendelijke teksten jegens Nederlanders, of al die mensen die dit überuitschot een hand boven het hoofd proberen te houden en al hun wangedrag goed proberen te praten.
pi_53152937
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:

[..]

Sukkelaars zoals jij die maar blijven ontkennen dat Marokkanen gewoon voor overlast zorgen.

Steek je kop maar in het zand . Jij komt er wel!
pi_53153415
Ik heb een shirt besteld met daarop:

NIET-MOSLIM

Niks mis mee.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53154147
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een shirt besteld met daarop:

NIET-MOSLIM

Niks mis mee.
Met gevaar voor eigen leven
pi_53154281
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Met gevaar voor eigen leven
Ik ben de vader van SH. Ik post dit even van zijn account. Hij is enkele minuten geleden om 't leven gebracht door enkele "Nederlanders".

Hij zal in besloten kring begraven worden.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53154307
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ben de vader van SH. Ik post dit even van zijn account. Hij is enkele minuten geleden om 't leven gebracht door enkele "Nederlanders".

Hij zal in besloten kring begraven worden.
Hé verrek, en hij leek nog wel zo op Blackadder!
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:24:07 #238
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53167187
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:23 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Sukkelaars zoals jij die maar blijven ontkennen dat Marokkanen gewoon voor overlast zorgen.

Dit is zo'n beetje de terugkerende conclusie die je kunt trekken na een discussie met Floripas, Du-ke en SCH
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:26:43 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53167261
Het is wel opvallend dat je toch vaak verhalen leest en hoort van "normale" Marokkanen en dat die ook allemaal toegeven dat er problemen zijn (anders kan je nooit spreken van last van een reputatie door "collegamarokkanen") Maar Linkse Nederlanders ontkennen het gewoon.

Apart.....
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:28:25 #240
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_53167303
Heeft er iemand een pic van die stickers misschien?

Anders maken wij toch ook stickertjes met FOK! marrokanen of iets dergelijks
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:30:16 #241
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167355
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Als je moeder word doodgeschoten en je weet wie het gedaan heeft ga je ook geen actie ondernemen?
WTF is dit voor vergelijking?

Eerder: als je niet weet of je moeder is doodgeschoten of niet, ga je dan 10.000 keer op een internetforum zeggen dat de moordenaar moet worden opgepakt? Of ga je achter de feiten aan?
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:31:21 #242
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167385
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:29 schreef -Muse- het volgende:
Een Nederlandse sticker op je tas is verboden
Lees jij niet even een topic door voor je post? Heb jij de attentiespanne van een goudvlinder?

EEN NEDERLANDSE STICKER IS NIET VERBODEN.

Klaar.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:33:23 #243
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167419
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen en daarna ga ik haar verlaten kankahslet, ik hoef niet met je te praten want ik ga je doodmaken ik ga je kraken met me freestyle, de lifestyle dit is wat je moet horen click click click boem boem in je kankeroren, steeds word ik slanker en dan iets over dat word je mac "

http://nl.youtube.com/watch?v=tWJFgGpy7uY
Oh, ben je nog steeds bezig met dat puberale clipje?
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:34:11 #244
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167435
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Deze apen met hun niet zo vriendelijke teksten jegens Nederlanders, of al die mensen die dit überuitschot een hand boven het hoofd proberen te houden en al hun wangedrag goed proberen te praten.
Wie probeert hier wangedrag goed te praten?
Als je het over mij hebt: quote graag.
Anders smoelen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:35:05 #245
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167455
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:23 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

Waar ontken ik dat dan?
Quote, graag.
Anders ook jij, smoelen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:36:29 #246
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167491
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:24 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dit is zo'n beetje de terugkerende conclusie die je kunt trekken na een discussie met Floripas, Du-ke en SCH
Heeft het vanochtend dom-gif geregend of zo? Kun jij ook eens quoten waar ik zaken goedpraat?
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:37:11 #247
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167520
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Maar Linkse Nederlanders ontkennen het gewoon.
Niet héél links Nederland.
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:37:48 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53167536
Jezus, is er een vrachtlading durrrrrrrr over Nederland uitgestort of zo?
De oogst is vanochtend wel heel schraal.
pi_53167661
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel opvallend dat je toch vaak verhalen leest en hoort van "normale" Marokkanen en dat die ook allemaal toegeven dat er problemen zijn (anders kan je nooit spreken van last van een reputatie door "collegamarokkanen") Maar Linkse Nederlanders ontkennen het gewoon.

Apart.....
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat er problemen bestaan.

Maar daar koop je niks voor. We hangen in Nederland nu al zo'n 6 jaar in de fase waarin we de 'problemen' 'bespreekbaar' willen maken en het 'taboe' willen 'doorbreken'. Mij lijkt dat het langzaam tijd is om eens de volgende stap te nemen en na te gaan denken over hoe je de problemen wil gaan oplossen. Want dat is tenslotte waar het om draait.

Maar ja, maatregelen vinden die het probleem effectief oplossen, dat is moeilijk. Dus gaan we hier maar roepen dat alle allochtonen het land uit moeten, of dat je met scherp moet schieten op 12-jarige winkeldieven, en mensen, die dan een kritische vraag stellen over de effectiviteit van die maatregelen, uitschelden voor theedrinkende boomknuffelaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2007 11:43:12 ]
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:56:46 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53168385
Ja?

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2007 12:14:23 ]
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:21:24 #252
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:22:49 #253
84926 WyriHaximus
pi_53168749
* WyriHaximus gaat snel de taart halen
phluphy for president!
pi_53169303
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Lees jij niet even een topic door voor je post? Heb jij de attentiespanne van een goudvlinder?

Klaar.
Nee het is niet verboden, maar als je er een draagt word je wel aangesproken door meneer agent met de vraag of je hem wilt verwijderen. (Ja dit heb ik zien gebeuren)
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:47:20 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53169368
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Nee het is niet verboden, maar als je er een draagt word je wel aangesproken door meneer agent met de vraag of je hem wilt verwijderen. (Ja dit heb ik zien gebeuren)
Dat lijkt me de uitgelezen kans voor een proefproces dan.

Ik zou het bijna doen, maar helaas is de kans dat ik een agressieve medelander tegenkom in Amsterdam een stuk groter dan een agent .
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:51:20 #256
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53169464
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:44 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Op welke rechtsgrond?
pi_53169522
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:34 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wie probeert hier wangedrag goed te praten?
Als je het over mij hebt: quote graag.
Anders smoelen.
Ik beweer nergens dat JIJ dat daadwerkelijk doet. Voel je je aangesproken of zo?
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Klaar.
En daar ga je weer, alles weer puur vanuit politisch/wettelijk aspect bekijken. Nee, natuurlijk is een Nederlandse vlag niet verboden. Maar ONDANKS dat, nodig ik je nogmaals uit om eens een wandelingetje door, pak 'm beet, Kanaleneind te maken. Mét een Nederlandse vlag/sticker op je jas genaaid/geplakt. Probeer jij die boze Marokkaantjes die je ongetwijfeld zullen benaderen maar eens uit te leggen dat dat vlaggetje conform onze wetgeving wél mag.

Misschien dringt het niet tot je door, maar d'r gebeuren té veel dingen die volgens onze mooie wetjes niet mogen, en die niet door de media getoond/genoemd worden. Ja, ze kunnen wel mooi op de TV en op Internet vertellen dat niet álle Marokkanen slecht zijn (no shit Sherlock), maar wanneer ik 's avonds terugkom van mijn werk en keer op keer maar weer verbaal aangevallen word in dat éne straatje hier in de buurt, dan begin ik toch echt te twijfelen hoor. Ik zou zeggen, ga eens wat vaker naar buiten.

En nogmaals, het gebeurt vrijwel alleen met Marokkanen. Waarom gaan dit soort discussies nooit over Chinezen of Zweden? Omdat daar niemand last van heeft, that's why.
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:56:42 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53169559
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Op welke rechtsgrond?
Ja, dat vraag ik me dus ook af. maar blijkbaar is er een soort van anti-gedoogbeleid ofzo.

En ik vraag me oprecht af hoe een rechter zou oordelen als je aangehouden zou worden voor dit feit en het laat voorkomen .

Mocht het verboden worden heb je een prima grond om alle vlaggen te verbieden, en ik kan me niet voorstellen dat dat wenselijk is.

Dus gok ik dat het door de rechter toegestaan zal worden, en terecht.
Get woke, go broke!
pi_53169569
En effe terzijde, voor wie die hele soap rondom Rita Verdonk en de VVD volgt: dit gaat zeker nog eens leuk worden, en het is ook weer heel leuk om te zien dat rechtse partijen steeds meer aanhang krijgen. Tja, waar zou dát toch door komen?
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:59:25 #260
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_53169622
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:

[..]

Die zoute stokjes...
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:06:56 #261
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53169784
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:54 schreef Tuvai.net het volgende:
En daar ga je weer, alles weer puur vanuit politisch/wettelijk aspect bekijken. Nee, natuurlijk is een Nederlandse vlag niet verboden. Maar ONDANKS dat, nodig ik je nogmaals uit om eens een wandelingetje door, pak 'm beet, Kanaleneind te maken. Mét een Nederlandse vlag/sticker op je jas genaaid/geplakt. Probeer jij die boze Marokkaantjes die je ongetwijfeld zullen benaderen maar eens uit te leggen dat dat vlaggetje conform onze wetgeving wél mag.
Dan mag jij met een Feijenoordsjaal door een Amsterdamse volkswijk gaan lopen. Of met een Marokkosticker langs londsdalegastjes.
Mensen die hier om het hardts roepen dat dingen hier verboden zijn weten niet waarover ze het hebben, punt uit.
Overigens heb ik voor een congres soms een rood-wit-blauwe badge op, en dan haal ik mensen van het station op Hoog-Catherijne. Nooit last van gehad.
quote:
Misschien dringt het niet tot je door, maar d'r gebeuren té veel dingen die volgens onze mooie wetjes niet mogen, en die niet door de media getoond/genoemd worden.
Oeh oeh oeh, het is een samenzwering
quote:
Ja, ze kunnen wel mooi op de TV en op Internet vertellen dat niet álle Marokkanen slecht zijn (no shit Sherlock), maar wanneer ik 's avonds terugkom van mijn werk en keer op keer maar weer verbaal aangevallen word in dat éne straatje hier in de buurt, dan begin ik toch echt te twijfelen hoor. Ik zou zeggen, ga eens wat vaker naar buiten.
Hou eens op met je domme ad hominems.
quote:
En nogmaals, het gebeurt vrijwel alleen met Marokkanen. Waarom gaan dit soort discussies nooit over Chinezen of Zweden? Omdat daar niemand last van heeft, that's why.
Over antillianen, nogmaals, hoor ik wèl mensen. Zweden en Chinezen zijn hier niet in groten getale geconcentreerd in achterstandswijken.
Ik heb dat al gezegd, maar het drinkt niet tot je door, blijkbaar.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:08:06 #262
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53169821
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, dat vraag ik me dus ook af. maar blijkbaar is er een soort van anti-gedoogbeleid ofzo.

En ik vraag me oprecht af hoe een rechter zou oordelen als je aangehouden zou worden voor dit feit en het laat voorkomen .

Mocht het verboden worden heb je een prima grond om alle vlaggen te verbieden, en ik kan me niet voorstellen dat dat wenselijk is.

Dus gok ik dat het door de rechter toegestaan zal worden, en terecht.
Ik heb nog niemand gezien die me een proces verbaal kan tonen.

Mijn gok: het zijn fabeltjes. Maar als iemand met bewijzen komt, slik ik mijn woorden weer in, hoor.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:09:00 #263
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53169858
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:57 schreef Tuvai.net het volgende:
En effe terzijde, voor wie die hele soap rondom Rita Verdonk en de VVD volgt: dit gaat zeker nog eens leuk worden, en het is ook weer heel leuk om te zien dat rechtse partijen steeds meer aanhang krijgen. Tja, waar zou dát toch door komen?
De verdeling links-rechts is al veertig jaar zo'n beetje fifty-fifty.

Wellicht hang jij te veel rond in de comments van GeenStijl.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:15:32 #264
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_53170020
11 pagina's verder en nog geen sticker of foto gezien.
Ik zeg: HOAX!
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_53170125
Zucht, en zo kan de eeuwige discussie nog tot in de oneindigheid verder gaan. Ik ga me hier verder niet meer mee ophouden. Floripas, ik gun je een Moslim/Marokkaan als partner.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:24:00 #266
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53170273
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:18 schreef Tuvai.net het volgende:
Zucht, en zo kan de eeuwige discussie nog tot in de oneindigheid verder gaan. Ik ga me hier verder niet meer mee ophouden. Floripas, ik gun je een Moslim/Marokkaan als partner.
Ik hèb een Marokkaan als partner. Waarmee ik overigens dezelfde discussies heb als jij.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:24:15 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53170283
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:15 schreef GizartFRL het volgende:
11 pagina's verder en nog geen sticker of foto gezien.
Ik zeg: HOAX!
Ik ook.
pi_53170316
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik hèb een Marokkaan als partner. Waarmee ik overigens dezelfde discussies heb als jij.
Dat verklaard een hele hoop
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:27:20 #269
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53170365
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:25 schreef -Muse- het volgende:

[..]

Dat verklaard een hele hoop
Hij heeft een spuughekel aan de islam en aan die kleine straatettertjes.
pi_53170381
Floripas, die vriend van me is weer terug. Dit is hoe hij zei dat het ging: Hij is is een keer aangehouden en toen maakte een zwarte agent een opmerking over zijn vlaggetje. Hij zei: 'oh jij bent zeker van hup Holland hup.' En hij vroeg of hij het normaal vond om zo'n vlaggetje te dragen. Maar een boete heeft hij niet gehad.
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:29:21 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53170423
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef Gewas het volgende:
Floripas, die vriend van me is weer terug. Dit is hoe hij zei dat het ging: Hij is is een keer aangehouden en toen maakte een zwarte agent een opmerking over zijn vlaggetje. Hij zei: 'oh jij bent zeker van hup Holland hup.' En hij vroeg of hij het normaal vond om zo'n vlaggetje te dragen. Maar een boete heeft hij niet gehad.
Geeft wel een beetje aan hoe de instructies zijn bij de politie. Dat soort dingen gaat een agent niets aan...
Get woke, go broke!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:30:20 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53170450
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 13:27 schreef Gewas het volgende:
Wat een rare vraag. Of was het vriendelijk/grappig bedoeld?
Zeg maar tegen je vriend dat hij de volgende keer vriendelijk en beleefd, doch dringend moet vragen op welke rechtsgrond dit allemaal gebeurt. Dan staat die agent met zijn mond vol tanden.
Overigens, wat mijn mening ook is, als je vriend een boete had gekregen had ik hem zó aan een goede advocaat geholpen en hem geholpen met het opstellen van een beroep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')