abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 september 2007 @ 10:19:55 #176
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53139954
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef McKillem het volgende:

[..]

Marokkanen dan ook niet.
Nee, Marokkanen ook niet, wie heeft je dat wijsgemaakt, goedgelovige?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:23:06 #177
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140033
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij bent rassiessssss, nederlanders zijn rasssieessssss. Je hoort niet anders
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 13 september 2007 @ 10:24:13 #178
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140055
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:23 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jij bent rassiessssss, nederlanders zijn rasssieessssss. Je hoort niet anders
Ik hoor wel anders. Ook van Marokkanen. Die wel een bovenlip hebben, hoor, dus die ook normaal kunnen praten.
pi_53140085
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan zo geneigt je een rascist te noemen als je kutmarokkaan zegt?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:29:50 #180
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140163
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom zijn ze dan zo geneigt je een rascist te noemen als je kutmarokkaan zegt?
Wat ik al zei, het woord racist is al een tijdje aan het devalueren.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  donderdag 13 september 2007 @ 10:30:19 #181
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140177
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:25 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarom zeg je "kutmarokkaan" dan? Laat jij "kutnederlander" over je heenkomen?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:30:51 #182
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140183
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef LENUS het volgende:

[..]

Wat ik al zei, het woord racist is al een tijdje aan het devalueren.
Dan zeg je toch: "Ik ben geen racist. Ik ben een bevooroordeelde xenofoob."
pi_53140198
Tering, Floripas. Ga eens voor de rest van je leven op vakantie naar Marokko of zo en doe hier eens niet zo schijnheilig, geitensok. "Marokkanen mogen wel grapjes maken over Nederlanders want dat is geen ras dus dat is geen racisme roflcopterlol!11einseins". Wat een linkse ideologie weer.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:31:50 #184
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140206
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dan zeg je toch: "Ik ben geen racist. Ik ben een bevooroordeelde xenofoob."
  donderdag 13 september 2007 @ 10:32:36 #185
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140225
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:31 schreef Tuvai.net het volgende:
Tering, Floripas. Ga eens voor de rest van je leven op vakantie naar Marokko of zo en doe hier eens niet zo schijnheilig, geitensok. "Marokkanen mogen wel grapjes maken over Nederlanders want dat is geen ras dus dat isg een racisme roflcopterlol!11einseins". Wat een linkse ideologie weer.
Wat? Je verdraait mijn woorden.
Ik ben links, ja. Dat ontslaat jou nog niet van het recht gewoon normaal op basis van feiten en argumenten met me te discussieren. Als je niet van discussieren houdt, moet je ook je waffel niet optrekken.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:33:18 #186
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140236
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:31 schreef LENUS het volgende:

[..]

Het was een grapje, Lenus.

Overigens is het woord "xenofobie" voor beide wel van toepassing.
pi_53140257
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom zeg je "kutmarokkaan" dan? Laat jij "kutnederlander" over je heenkomen?

Dat terzijde, het gaat hier om het feit dat die gozer rascist zegt, wat ik volgens jou beredering niet kan zijn.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:35:23 #188
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140285
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:34 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat terzijde, het gaat hier om het feit dat die gozer rascist zegt, wat ik volgens jou beredering niet kan zijn.
Nee, klopt. Een xenofoob wel.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:38:53 #189
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53140358
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Het was een grapje, Lenus.

Overigens is het woord "xenofobie" voor beide wel van toepassing.
Xenofobie? Man, man man dat woord wordt ook al behoorlijk verkracht de laatste tijd. Wanneer mensen kritiek hebben op onze prachtige mooie multicultuur ben je direct een xenofoob. Dat vind ik zonde omdat je op die manier (bewust?) een discussie in de kiem smoort.
pi_53140384
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, klopt. Een xenofoob wel.

Dan zijn die pauperbuitenlanders in de TS ook Xenofoben right?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:40:43 #191
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140408
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:38 schreef LENUS het volgende:

[..]

Xenofobie? Man, man man dat woord wordt ook al behoorlijk verkracht de laatste tijd. Wanneer mensen kritiek hebben op onze prachtige mooie multicultuur ben je direct een xenofoob. Dat vind ik zonde omdat je op die manier (bewust?) een discussie in de kiem smoort.
Ik heb jou en vele uer die kritiek hebben op de multicultuur nog nooit een xenofoob genoemd, LENUS, dat weet jij ook wel.
Maar iemand die gewoon een willekeurige Marokkaan uitmaakt voor "Kutmarokkaan"? Die lijkt me grif xenofoob.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:41:39 #192
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140429
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:39 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dan zijn die pauperbuitenlanders in de TS ook Xenofoben right?
Natuurlijk.

Voor zover ze bestaan, want niemand heeft er een plaatje van kunnen reproduceren, en ik heb ze nog nooit gezien, al loop ik dagelijks langs honderden Marokkaanse pubers.
pi_53140451
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:32 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat? Je verdraait mijn woorden.
Ik ben links, ja. Dat ontslaat jou nog niet van het recht gewoon normaal op basis van feiten en argumenten met me te discussieren. Als je niet van discussieren houdt, moet je ook je waffel niet optrekken.
Jij creëert je eigen definitie van discussiëren, net zoals je dat al met racisme doet. Linkse hutje-op-de-hei mensjes als jezelf hebben al gauw de neiging om puur vanuit politisch correct aspect te 'discussiëren' en voor de geringste statement "linkje!"/"bron!"/"beelden!" te gaan roepen. Nee, je zult zeker niet op het landelijke nieuws lezen dat het dorp waar ik woon geteisterd wordt door vooral rel Marokkaantjes die naar eigen zeggen schijt hebben aan Nederland en Nederlanders, maar dat gebeurt wel zeker, en dat maken genoeg mensen vaak dagelijks mee. Waarom denk je überhaupt dat zo'n groot, rap stijgend aantal mensen zo'n pesthekel aan vooral Marokkanen hebben? Denk je dat AL die mensen, mezelf incluis, zomaar voor de lol, uit het niets, maar effe Marokkanen gaan bashen?

Tja, dan kun je meteen weer gaan beweren dat ik een racist ben, want dat doet linkse rukkertjes en bepaalde bevolkingsgroepen maar al te graag, te pas en te onpas. Maar ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Ik hou van buitenlands eten, ik vind het altijd interessant om te horen wat voor visie mensen van een andere cultuur op de wereld hebben. Mijn vriendin is nota bene Allochtoon. Dus ik herhaal, ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Maar er is een grote kloof tussen ervaren, en door je strot geramd krijgen; en dat is nou juist wat er met een niet nader te noemen cultuur, waar veel Marokkanen zich aan vastklampen, gebeurt hier in Nederland. Daar komt nog eens het belangrijke feit bij, dat ik nog NOOIT groepjes provocerende, etterende, brutale, vandalistische en agressieve groepjes Duitsers, Chinezen, Indonesiërs, of wat voor bevolkingsgroep dan ook tegen ben gekomen hier in Nederland. Nee, het zijn altijd weer die verdomde Marokkanen.
pi_53140458
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Natuurlijk.

Voor zover ze bestaan, want niemand heeft er een plaatje van kunnen reproduceren, en ik heb ze nog nooit gezien, al loop ik dagelijks langs honderden Marokkaanse pubers.

Waar woon je dan?
  donderdag 13 september 2007 @ 10:43:49 #195
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140484
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waar woon je dan?
Utrecht, elke dag te voet bij Hoog Catherijne. Schoolgaande Marokkanen, rondhangmarokkanen, werkende Marokkanen, overal Marokkanen.
  donderdag 13 september 2007 @ 10:47:49 #196
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140580
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:42 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Jij creëert je eigen definitie van discussiëren, net zoals je dat al met racisme doet. Linkse hutje-op-de-hei mensjes als jezelf hebben al gauw de neiging om puur vanuit politisch correct aspect te 'discussiëren' en voor de geringste statement "linkje!"/"bron!"/"beelden!" te gaan roepen.
Zoiets heet debatteren op basis van feiten, in plaats van emotie en hebben-horen-zeggen. Dat lijkt me erg gezond.
quote:
Nee, je zult zeker niet op het landelijke nieuws lezen dat het dorp waar ik woon geteisterd wordt door vooral rel Marokkaantjes die naar eigen zeggen schijt hebben aan Nederland en Nederlanders, maar dat gebeurt wel zeker, en dat maken genoeg mensen vaak dagelijks mee. Waarom denk je überhaupt dat zo'n groot, rap stijgend aantal mensen zo'n pesthekel aan vooral Marokkanen hebben? Denk je dat AL die mensen, mezelf incluis, zomaar voor de lol, uit het niets, maar effe Marokkanen gaan bashen?
Nee, natuurlijk niet, dat heb ik ook nooit beweerd. Ik zeg niet dat er op Kanaleneiland geen problemen zijn, integendeel. Ik zeg ook dat je er iets aan moet dóen.
Maar laten we wel het hoofd koelhouden. Met schelden kom je nergens, zo simpel is dat.
quote:
Tja, dan kun je meteen weer gaan beweren dat ik een racist ben, want dat doet linkse rukkertjes en bepaalde bevolkingsgroepen maar al te graag, te pas en te onpas.
Nu schuif jij mij iets in de schoenen. Heb ik je een racist genoemd? Nee.
Zieligdoenerij noemen we dat.
quote:
Maar ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Ik hou van buitenlands eten, ik vind het altijd interessant om te horen wat voor visie mensen van een andere cultuur op de wereld hebben. Mijn vriendin is nota bene Allochtoon. Dus ik herhaal, ik vind het heerlijk om andere culturen te ervaren. Maar er is een grote kloof tussen ervaren, en door je strot geramd krijgen; en dat is nou juist wat er met een niet nader te noemen cultuur, waar veel Marokkanen zich aan vastklampen, gebeurt hier in Nederland. Daar komt nog eens het belangrijke feit bij, dat ik nog NOOIT groepjes provocerende, etterende, brutale, vandalistische en agressieve groepjes Duitsers, Chinezen, Indonesiërs, of wat voor bevolkingsgroep dan ook tegen ben gekomen hier in Nederland. Nee, het zijn altijd weer die verdomde Marokkanen.
En Nederlanders. Het zijn ook godsgruwelijk vaak Nederlanders.
En Antillianen, trouwens, waar ik woon dan.
pi_53140581
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Utrecht, elke dag te voet bij Hoog Catherijne. Schoolgaande Marokkanen, rondhangmarokkanen, werkende Marokkanen, overal Marokkanen.

Ja goed, ik dus in Den Haag, en wordt regelmatig geconfronteerd met haar richting mij louter om het feit dat ik een Nederlander ben. Dan kan je blijven zeggen dat het om een kleine groep gaat, maar daar trap ik gewoon niet meer in.
pi_53140583
Stickers zijn zeau 2006 tattoo is weer in hoorde ik !
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  donderdag 13 september 2007 @ 10:48:30 #199
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53140592
quote:
Op donderdag 13 september 2007 10:47 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ja goed, ik dus in Den Haag, en wordt regelmatig geconfronteerd met haar richting mij louter om het feit dat ik een Nederlander ben. Dan kan je blijven zeggen dat het om een kleine groep gaat, maar daar trap ik gewoon niet meer in.
Haar?
We hadden het over stickers.
pi_53140701
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

We hebben een GL stemmer!

"ik heb het nog nooit gezien dus het bestaat niet"

Nee, jij komt er wel.
Noem eens één (1!) voorbeeld wanneer GroenLinks het bestaan van iets heeft ontkend omdat ze het zelf niet heeft gezien. Met bron graag.

Mensen die "een ....-stemmer zeker" argumenten gebruiken in discussies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')