quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Marrokanen met Fock NL of Fock Nederland stickers op hun tas![]()
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land
Zo dat moest ik ff kwijt
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land
Zo dat moest ik ff kwijt
Haha ja,te gek voor woorden man. Zag vorige week 3 van die snotjochies met zo'n sticker,in amsterdam. Vanmiddag opt station. En las dr ook al wat over in de krant....quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zijn die er echt?Per direct het land uithameren zeg ik.
Als je dood wil inderdaad doen jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:33 schreef leejow het volgende:
[..]
Gewoon vragen wat ze hier in Nederland dan nog te zoeken hebben?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef bladerdeegroller het volgende:
[..]
Als je dood wil inderdaad doen ja![]()
zou zo kunnen.. ga ik me echt niet in verdiepen.. Gewoon het land uit als het niet bevalt inderdaadquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lol. 9vd10 marrokanen lijkt alleenmaar gevaarlijk maar zijn eigenlijk gewoon watjes.
wtf! die gasten zijn het spoor echt bijsterquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Tijd dat ze het spoor vinden en dat de treinen eens op tijd rijden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
wtf! die gasten zijn het spoor echt bijster![]()
Ik kan me nog goed herinneren over een nieuwsbericht dat een zekere scholier geen nederlandse vlag op zijn tas mocht spelden want dat was provocerend. Vandaar de frustratie van verschillende users hier denk ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef Dibble het volgende:
nooit gezien, ook grappig hoe de fokkertjes hier boos wordenmaarja, eigen wereldje, doe je niks aan
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:50 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren over een nieuwsbericht dat een zekere scholier geen nederlandse vlag op zijn tas mocht spelden want dat was provocerend. Vandaar de frustratie van verschillende users hier denk ik.
Inderdaad. Als je ze in hun eentje tegen komt (wat niet vaak voor komt) zeggen ze niet zo veel, met die rotkop van ze strak naar beneden gericht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:36 schreef McKillem het volgende:
[..]
Lol. 9vd10 marrokanen lijkt alleenmaar gevaarlijk maar zijn eigenlijk gewoon watjes.
Ja zul je inderdaad altijd net zien. Maargoed, wat een onzin zeg, als ze het zo slecht hier hebben tyfen ze inderdaad maar op, wat een ondankbare kutdebielen zeg!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:37 schreef SpookY22 het volgende:
ehm jah maar tis wel toevallig dat ik dan altijd net DIE ene tegenkom zeker
Dat dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Zijn die er echt?Per direct het land uithameren zeg ik.
quote:
Vind jij dat normaal dan? Moet je omgekeerd eens in marokko doen. Of, beter nog, in kanaleneiland.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef Dibble het volgende:
nooit gezien, ook grappig hoe de fokkertjes hier boos wordenmaarja, eigen wereldje, doe je niks aan
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je ze in hun eentje tegen komt (wat niet vaak voor komt) zeggen ze niet zo veel, met die rotkop van ze strak naar beneden gericht.
Ik heb niets gezien dus waarom zo'n groot probleem? Ik denk dat het maar een broodje aap verhaal is. Als jij het wil proberen, be my guestquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vind jij dat normaal dan? Moet je omgekeerd eens in marokko doen. Of, beter nog, in kanaleneiland.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien dus waarom zo'n groot probleem? Ik denk dat het maar een broodje aap verhaal is. Als jij het wil proberen, be my guest![]()
We hebben een GL stemmer!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ik heb niets gezien dus waarom zo'n groot probleem? Ik denk dat het maar een broodje aap verhaal is. Als jij het wil proberen, be my guest![]()
Behalve dat ik het zelf gezien heb,is het ook al in de politiek. Dit kopier ik ff van de elseviersite...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:04 schreef Dibble het volgende:
[..]
Betalen voor hun uitkering is ook niet allesquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Pendri het volgende:
Ach, laat die jochies nog even stoer doen. Ze hebben het al moeilijk genoeg zonder enig perspectief op een mooie toekomst.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Betalen voor hun uitkering is ook niet alles
nee, volgens mij mag ts een hele hoop gaan bewijzen.jullie weten allemaal ook dondersgoed dat als je nu naar buiten zou gaan en een marokkaan tegen zou komen diegen gewoon hallo terug zou zeggen. Maargoed, hele dag kankeren onder elkaar over een ander bevolkingsgroep zit blijkbaar ingebakken bij de genen van Nederlanders. Ikzelf ben turk en ben het wel erover eens dat marokkanen vaak ietsjes agressiever zijn dan andere mensen maar dat neemt niet weg dat zulke 'loze beschuldigingen' noem ik het, geplaatst mogen worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dus het moet maar ge-accepteerd worden omdat jij het niet heb gezien? Dan kan je een hele hoop gaan goedpraten.
En het personenregister??quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:15 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ook moet er een optie zijn dit soort figuren uit te sluiten op je donorregister.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee, volgens mij mag ts een hele hoop gaan bewijzen.jullie weten allemaal ook dondersgoed dat als je nu naar buiten zou gaan en een marokkaan tegen zou komen diegen gewoon hallo terug zou zeggen. Maargoed, hele dag kankeren onder elkaar over een ander bevolkingsgroep zit blijkbaar ingebakken bij de genen van Nederlanders. Ikzelf ben turk en ben het wel erover eens dat marokkanen vaak ietsjes agressiever zijn dan andere mensen maar dat neemt niet weg dat zulke 'loze beschuldigingen' noem ik het, geplaatst mogen worden.
Ik ook.. en ik was het ook met je eensquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef McKillem het volgende:
[..]
Niettan? Het lijkt me niet dat we dit een blind oog toe moeten keren. Ik vind dit gewoon discriminerend.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik ook.. en ik was het ook met je eens
de "" stond voor het feit dat die stickers bestaan en dat ze worden gebruikt in NL
Zeg Dibble,volgens mij kun jij ook niet goed lezen. Ik kanker niet op een bevolkingsgroep...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:17 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee, volgens mij mag ts een hele hoop gaan bewijzen.jullie weten allemaal ook dondersgoed dat als je nu naar buiten zou gaan en een marokkaan tegen zou komen diegen gewoon hallo terug zou zeggen. Maargoed, hele dag kankeren onder elkaar over een ander bevolkingsgroep zit blijkbaar ingebakken bij de genen van Nederlanders. Ikzelf ben turk en ben het wel erover eens dat marokkanen vaak ietsjes agressiever zijn dan andere mensen maar dat neemt niet weg dat zulke 'loze beschuldigingen' noem ik het, geplaatst mogen worden.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef hqql het volgende:
Beetje flauwe benaderingswijze van de meesten hier. Als mensen zo hun leefomgeving als zodanig vervelend ervaren wordt dat men bereidt is hiervoor (sterk) provocerende teksten te gaan dragen dan is er toch iets goed mis. De personen met die stickers zouden moeten worden aangesproken erop, en gevraagd moeten worden waarom ze die stickers dragen. Als ze geen genuanceerd antwoord hebben dan is het gewoon een stelletje rellende pubers als in iedere Westerse samenleving en is het een bewijs dat inburgering mogelijk is maar vaak verkeerd wordt begrepen, als ze wél een genuanceerd antwoord kunnen geven dan moet dit vertegenwoordigd worden en onder de aandacht van de politiek worden gebracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |