nooitquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef Tahiti het volgende:
bekeer jezelf tot de islam!
opgelost, slotje!
Misschien blijkt zijn zus wel die moslima te zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nooitik blijf altijd trouw aan Jezus
Het probleem is dat TS zich niet tot de islam wilt bekeren zodat hij verliefd kan zijn op z'n moslima.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:11 schreef Slarioux het volgende:
Ik wacht nog even tot het probleem gepost wordt.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef Doodmetaal het volgende:
Daar slaapt de duivel tussen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:10 schreef mr.marcus het volgende:
dan bekeert zij zich toch.
Vraag die gozer van de pvda hoe dat precies zit.
Haar vader vermoord mij toch wel, of ik me wel of niet bekeer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:13 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Het probleem is dat TS zich niet tot de islam wilt bekeren zodat hij verliefd kan zijn op z'n moslima.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Moslima's zijn leuk! [afbeelding]
Dus je bent eigenlijk homo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
editquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef fratsman het volgende:
Laat haar broers het maar niet horen!![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
edit
http://www.youtube.com/watch?v=Ct4yldJ_fe0
dit is de volledige
Voor zover ik weet hoeft dat niet hoor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:13 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Het probleem is dat TS zich niet tot de islam wilt bekeren zodat hij verliefd kan zijn op z'n moslima.
Met haar neus natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe ruikt ze?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:35 schreef MouzurX het volgende:
Gelovigen![]()
Verliefd worden op een moslima![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:04 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf katholiek.Wij kunnen nooit samen zijn
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoe ruikt ze?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef Doodmetaal het volgende:
Twee geloven op één kussen......
2 kussens kopen dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef Doodmetaal het volgende:
Daar slaapt de duivel tussen.
Neem me niet kwalijk, hoe aromeert ze?quote:
quote:Nou nee niet bepaald, integendeel zelfs![]()
Marokkaanse meisjes zijn mooi!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Magereheinus het volgende:
Hoe kan je nou verliefd worden op een moslima, die zijn lelijk man!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Marokkaanse meisjes zijn mooi!![]()
Nee Nederlandse grieten zijn knapquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef Magereheinus het volgende:
Hoe kan je nou verliefd worden op een moslima, die zijn lelijk man!
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee Nederlandse grieten zijn knap![]()
Moslima's, hindoestaanse vrouwen, maar eigenlijk de meeste vrouwen zuidelijker dan Nederland hebben wel het voordeel dat ze over 10 jaar geen zogenaamd hippe bril op hun net geknipte jongenskoppie hebben en dat ze geen tuinbroeken aanhebben.
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, maar ik vind de gemiddelde nederlandse vrouw al na d'r 25e aftakelen, in de leeftijdcategorie 40 zijn ze een werkelijke zeldzaamheid geworden, terwijl dit in landen als Spanje en Portugal toch echt anders is.
Maargoed we dwalen af![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Marokkaanse meisjes zijn mooi!![]()
Nee die blonde boere trienen zijn lekkerquote:
moslims staan dichter bij jezus dan de katholieken, dus als je jezus echt trouw wilt zijn, kan je beter moslim wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Moslima's zijn altijd heerlijk glad, omdat lichaamshaar onrein is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef MrX1982 het volgende:
Moslima's.
Elke ochtend je scheerapparaat delen.
Oh dan zie ik zeker altijd de geloofsafvalligenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Moslima's zijn altijd heerlijk glad, omdat lichaamshaar onrein is.
Of op de verkeerde momenten. Moslims moeten zich 1x in de 30 of 40 dagen scheren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh dan zie ik zeker altijd de geloofsafvalligen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |