quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
IK BEN AANGENOMEN....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets dacht ik al wel ja!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, moet morgenochtend naar het ziekenhuis.
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
dat heb je al verteld JJ
[..]
Gefeliciteerd*insert boel smileys*
Ik hoef er alleen even langs hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al wel ja!
en terechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja ok...ben erg blij en enthousiast.....![]()
Nee, OA wilde meer info over mijn nichtjequote:
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
![]()
Wat voor werk is het?
Gefeliciteerd JJquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik begin per 1 Oktober en heb er echt zin in...quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en terechtNU hopen dat dat nog lang zo blijft
wanneer begin je?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, OA wilde meer info over mijn nichtje![]()
Tofquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...![]()
![]()
21quote:
FELI!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
eeuuuhh..tja..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik merkte het iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef OA het volgende:
Feli JJ![]()
Eer, M heeft geen nieuwe chick... het is zijn nichtje....![]()
MMquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik snap geen kut van mn huiswerk![]()
Hehe, mooi. Ik hoop dat je het snel hoort dan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen even langs hoor
Moet even 'wat' afgeven.
Dan krijg ik zo snel mogelijk te horen of daar iets mee aan de hand is.
Heel gaaf!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou eingenlijk was het dus als administratief medewerkster..maar nu kreeg ik dus te horen dat ik wss leiding gevend word...![]()
![]()
GODVERDOMME wat een geile bakquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:33 schreef eer-ik het volgende:
ohja M,
ik weet het alweer.
Pleur maar op met je murcielago, check dit lambo monster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |