Een gesprek heeft een harder volume dan het muziekvolume dat uit mijn oordoppen komt.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]Bizar hoe jij je asociale gedrag probeert te verdoezelen door er even een groot sociaal vraagstuk op los te laten.
Harde muziek in de trein is gewoon superasociaal, punt.
Dat maak ik dus ook regelmatig mee. Zelf wordt ik nooit aangesproken over mijn muziek.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
Weet je wat pas irritant is? Je eigen mp3-speler op een normale sterkte beluisteren (zodat omstanders niets kunnen horen) en dan het geboenk van iemand twee stoelen verderop erdoorheen horen
Denigrerend.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Of heb je daar weer een ander smoesje voor ?
Lees mijn posts aub voordat je post.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zou je wel bereid zijn rekening te houden met mensen die niet praten maar gewoon hun eigen muziek op normale sterkte willen luisteren ?
Ow sorry, zo was het niet bedoeldquote:
Ik heb je post nog eens gelezen, en dat maakt het alleen maar erger, je zet je muziek dus expres zo belachelijk hard dat je de gesprekken van mensen in de buurt voor jezelf overstemt. Jij kan dat dan wel niet hard vinden, maar je moet toch behoorlijk hard gaan voor dat zo is, dat blijkt ook uit het feit dat je wordt aangesproken.quote:Lees mijn posts aub voordat je post.
Ik zal zo aardig zijn om het je in deze post nogmaals uit te leggen
Ik zet mijn muziek hard als mensen een gesprek hebben die ik 2 banken verderop kan horen.
Mijn muziek gaat dan op het volume dat diegene naast me mijn muziek ook kan horen, mijn muziek gaat niet dermate hard dat dit nog 2 banken verderop te horen is.
Als diegene naast mij dan vraagt om mijn muziek zachter te zetten, dan verzoek ik deze beste persoon om eerst de mensen twee banken verder tot stile te manen. (zij produceren meer en harder geluid) Waarom wel aan mij irriteren?
Als je in dat geval naast mij zit ben je hoogstwaarschijnlijk je Ipodje kwijt.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:50 schreef imbaman het volgende:
Als diegene naast mij dan vraagt om mijn muziek zachter te zetten, dan verzoek ik deze beste persoon om eerst de mensen twee banken verder tot stile te manen. (zij produceren meer en harder geluid) Waarom wel aan mij irriteren?
nogmaals... mijn muziek is niet 2 banken verderop te horen zoals de gesprekken waar ik het over hebquote:Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ow sorry, zo was het niet bedoeld![]()
[..]
je zet je muziek dus expres zo belachelijk hard dat je de gesprekken van mensen in de buurt voor jezelf overstemt.
Jij leest alleen het woord hard ofniet?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ow sorry, zo was het niet bedoeld![]()
[..]
Ik heb je post nog eens gelezen, en dat maakt het alleen maar erger, je zet je muziek dus expres zo belachelijk hard dat je de gesprekken van mensen in de buurt voor jezelf overstemt. Jij kan dat dan wel niet hard vinden, maar je moet toch behoorlijk hard gaan voor dat zo is, dat blijkt ook uit het feit dat je wordt aangesproken.
En in de huisregels van de NS staat dat je andere reizigers niet moet storen met harde muziek, lees die voor de lol dus ook eens. Welke in jouw hoofd logische redenen je ook bedenkt om je muziek te hard te zetten maakt verder niet uit hoor.
Je geeft nog steeds geen argument voor de stelling:quote:Op woensdag 12 september 2007 17:50 schreef imbaman het volgende:
[..]
Mijn muziek gaat dan op het volume dat diegene naast me mijn muziek ook kan horen, mijn muziek gaat niet dermate hard dat dit nog 2 banken verderop te horen is.
Zucht...quote:Op woensdag 12 september 2007 18:34 schreef DaCrash het volgende:
Zoek gewoon een stilte-coupé op, daar sta je in je recht om pratende mensen te corrigeren.
Niet onmogelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef smesjz het volgende:
Blijkbaar heeft degene naast je dan meer last van jouw muziek dan van de pratende mensen. Of is dat onmogelijk volgens jou?
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:34 schreef DaCrash het volgende:
Zoek gewoon een stilte-coupé op, daar sta je in je recht om pratende mensen te corrigeren.
Mensen die muziek over hun telefoonspeaker spelen zijn nog vervelender, maar ook jij bent gewoon fucking irritant.![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef smesjz het volgende:
Blijkbaar heeft degene naast je dan meer last van jouw muziek dan van de pratende mensen. Of is dat onmogelijk volgens jou?
Dan ben jij gewoon een eikel omdat jij je niks aantrekt van degene naast die zich blijkbaar irriteert aan jouw muziek. Ik kan best ontspannend een boek of de krant lezen in de trein als er mensen achter mij praten, maar niet als er een mafkees op 20 cm van mijn oor zijn muziek hard heeft staan.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef imbaman het volgende:
[..]
Niet onmogelijk.
Niet elke irritatie hoeft uitgesproken te worden.
Verdraagzaamheid en tolerantie?
1e klas of stiltecoupe lijkt me een betere oplossing dan mij erop aan spreken.. ik lach alleen maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |