abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53125850
Zucht..

Mensen wees eens niet zo snel met oordelen, en LEES voordat je post.
Stop aub met oordelen, je bent niet een beter mens dan welk mens dan ook om je heen.

Heeft het met de leeftijd te maken dat mensen dit besef niet hebben?

[ Bericht 80% gewijzigd door imbaman op 12-09-2007 17:41:19 ]
pi_53125979
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:50 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bizar hoe jij je asociale gedrag probeert te verdoezelen door er even een groot sociaal vraagstuk op los te laten.

Harde muziek in de trein is gewoon superasociaal, punt.
Een gesprek heeft een harder volume dan het muziekvolume dat uit mijn oordoppen komt.

Heb je geen goed argument waarom een gesprek wel kan en muziek (wat minder volume heeft) niet kan?

Gelijk maar weer het oordeel/stempel -> superasociaal
  woensdag 12 september 2007 @ 17:38:05 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_53126021
ik doe altijd heerlijk vervelend, ik zet gwoon Aphex Twin - Windowlicker of iets anders van Aphex Twin op, zodat iedereen alleen maar zeer vervelende willekeurige extra hoge geluiden hoort
pi_53126108
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef ChrisJX het volgende:
Weet je wat pas irritant is? Je eigen mp3-speler op een normale sterkte beluisteren (zodat omstanders niets kunnen horen) en dan het geboenk van iemand twee stoelen verderop erdoorheen horen
Dat maak ik dus ook regelmatig mee. Zelf wordt ik nooit aangesproken over mijn muziek.

Hoe zit het hiermee, TS ? Zou je wel bereid zijn rekening te houden met mensen die niet praten maar gewoon hun eigen muziek op normale sterkte willen luisteren ? Of heb je daar weer een ander smoesje voor ?
pi_53126261
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Of heb je daar weer een ander smoesje voor ?
Denigrerend.
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]
Zou je wel bereid zijn rekening te houden met mensen die niet praten maar gewoon hun eigen muziek op normale sterkte willen luisteren ?
Lees mijn posts aub voordat je post.

Ik zal zo aardig zijn om het je in deze post nogmaals uit te leggen

Ik zet mijn muziek hard als mensen een gesprek hebben die ik 2 banken verderop kan horen.
Mijn muziek gaat dan op het volume dat diegene naast me mijn muziek ook kan horen, mijn muziek gaat niet dermate hard dat dit nog 2 banken verderop te horen is.

Als diegene naast mij dan vraagt om mijn muziek zachter te zetten, dan verzoek ik deze beste persoon om eerst de mensen twee banken verder tot stile te manen. (zij produceren meer en harder geluid) Waarom wel aan mij irriteren?

[ Bericht 15% gewijzigd door imbaman op 12-09-2007 17:55:54 ]
pi_53126875
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:50 schreef imbaman het volgende:

[..]

Denigrerend.
Ow sorry, zo was het niet bedoeld
quote:
Lees mijn posts aub voordat je post.

Ik zal zo aardig zijn om het je in deze post nogmaals uit te leggen

Ik zet mijn muziek hard als mensen een gesprek hebben die ik 2 banken verderop kan horen.
Mijn muziek gaat dan op het volume dat diegene naast me mijn muziek ook kan horen, mijn muziek gaat niet dermate hard dat dit nog 2 banken verderop te horen is.

Als diegene naast mij dan vraagt om mijn muziek zachter te zetten, dan verzoek ik deze beste persoon om eerst de mensen twee banken verder tot stile te manen. (zij produceren meer en harder geluid) Waarom wel aan mij irriteren?
Ik heb je post nog eens gelezen, en dat maakt het alleen maar erger, je zet je muziek dus expres zo belachelijk hard dat je de gesprekken van mensen in de buurt voor jezelf overstemt. Jij kan dat dan wel niet hard vinden, maar je moet toch behoorlijk hard gaan voor dat zo is, dat blijkt ook uit het feit dat je wordt aangesproken.
En in de huisregels van de NS staat dat je andere reizigers niet moet storen met harde muziek, lees die voor de lol dus ook eens. Welke in jouw hoofd logische redenen je ook bedenkt om je muziek te hard te zetten maakt verder niet uit hoor.
pi_53127182
Zoek gewoon een stilte-coupé op, daar sta je in je recht om pratende mensen te corrigeren.

Mensen die muziek over hun telefoonspeaker spelen zijn nog vervelender, maar ook jij bent gewoon fucking irritant.

pi_53127230
quote:

Als je in dat geval naast mij zit ben je hoogstwaarschijnlijk je Ipodje kwijt.
Mits je niet te groot en sterk bent natuurlijk.
pi_53127518
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

[..]

je zet je muziek dus expres zo belachelijk hard dat je de gesprekken van mensen in de buurt voor jezelf overstemt.
nogmaals... mijn muziek is niet 2 banken verderop te horen zoals de gesprekken waar ik het over heb

lezen is een vak!

NS huisregels zeggen dat je je medereizigers niet moet storen...
Conducteurs zijn het telkens met mij eens dat mijn muziek lang niet zoveel geluid maakt dan mensen die praten...
pi_53127752
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

[..]

Ik heb je post nog eens gelezen, en dat maakt het alleen maar erger, je zet je muziek dus expres zo belachelijk hard dat je de gesprekken van mensen in de buurt voor jezelf overstemt. Jij kan dat dan wel niet hard vinden, maar je moet toch behoorlijk hard gaan voor dat zo is, dat blijkt ook uit het feit dat je wordt aangesproken.
En in de huisregels van de NS staat dat je andere reizigers niet moet storen met harde muziek, lees die voor de lol dus ook eens. Welke in jouw hoofd logische redenen je ook bedenkt om je muziek te hard te zetten maakt verder niet uit hoor.
Jij leest alleen het woord hard ofniet?
quote:

[..]

Je geeft nog steeds geen argument voor de stelling:

Waarom vraag je mensen die een gesprek voeren met het volume dat je het 2 banken verderop hoort niet still te zijn, maar vraag je wel aan mij, mijn muziek zachter te zetten terwijl dit slechts voor de persoon naast me te horen is, en niet 2 banken verderop?
pi_53127805
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:34 schreef DaCrash het volgende:
Zoek gewoon een stilte-coupé op, daar sta je in je recht om pratende mensen te corrigeren.
Zucht...

Waar lees jij dat ik pratende mensen wil corrigeren...?!
pi_53130843
Blijkbaar heeft degene naast je dan meer last van jouw muziek dan van de pratende mensen. Of is dat onmogelijk volgens jou?
pi_53155365
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef smesjz het volgende:
Blijkbaar heeft degene naast je dan meer last van jouw muziek dan van de pratende mensen. Of is dat onmogelijk volgens jou?
Niet onmogelijk.
Niet elke irritatie hoeft uitgesproken te worden.
Verdraagzaamheid en tolerantie?

1e klas of stiltecoupe lijkt me een betere oplossing dan mij erop aan spreken.. ik lach alleen maar
pi_53155727
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:34 schreef DaCrash het volgende:

Mensen die muziek over hun telefoonspeaker spelen zijn nog vervelender, maar ook jij bent gewoon fucking irritant.

[afbeelding]

Mits op een normale manier. Laatst zat ik onbewust in een stiltecoupe. (normaal zijn de ramen afgeplakt met STILTE maar nu zat er alleen een klein vierkant kutstickertje op de rail boven het raam waar normaal WC --> staat)
Bel ik mijn vriendin op om een relatief korte vraag te stellen, krijg ik naderhand toch een sekreet voor mijn neus niet normaal. (ik bel niet eens hard, soms moet ik mezelf zelfs herhalen omdat mijn vriendin me niet verstaat)
Als je je stoort aan herrie in het OV moet je prive vervoer regelen of eersteklas zitten. Daar blijf ik bij. Ik vind je maar een asociale flikker als je denkt dat de hele coupe zijn bek moet houden omdat jij harry potter niet kan lezen met wat achtergrondgeluiden. Ze moeten dat hele concept stiltecoupe afschaffen in de tweede klas. Zit alleenmaar goedkoop intolerant kutvolk.

[ Bericht 2% gewijzigd door McKillem op 13-09-2007 21:16:15 ]
pi_53155841
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef smesjz het volgende:

Ik denk dat de meeste mensen ook niet ergens op af durven te stappen op het moment dat ze te maken hebben met een meerderheid. Frustratie kan je dan elders kwijt. Al is het schelle geluid van oordopjes wel irritanter dan pratende mensen moet ik bekennen. (uitzonderingen daargelaten, je hebt ook nog mensen met een vet irritante kutstem)

Lang leve mijn isolerende doppen, kost wat maar ik hoor mijn omgeving niet, en mijn omgeving mijn muziek niet . Zelfs niet op maximaal volume.

[ Bericht 6% gewijzigd door McKillem op 13-09-2007 21:19:17 ]
pi_53155948
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef imbaman het volgende:

[..]

Niet onmogelijk.
Niet elke irritatie hoeft uitgesproken te worden.
Verdraagzaamheid en tolerantie?

1e klas of stiltecoupe lijkt me een betere oplossing dan mij erop aan spreken.. ik lach alleen maar
Dan ben jij gewoon een eikel omdat jij je niks aantrekt van degene naast die zich blijkbaar irriteert aan jouw muziek. Ik kan best ontspannend een boek of de krant lezen in de trein als er mensen achter mij praten, maar niet als er een mafkees op 20 cm van mijn oor zijn muziek hard heeft staan.
Zeker niet als ik nog een half uur naast hem/haar moet zitten. Dus waarom zou ik dat moeten verdragen?

Van een beetje rekening houden met anderen krijg je geen enge ziektes ofzo. En nu niet naar anderen gaan wijzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')