abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53101487
Dag beste muziekluisteraars (in het OV)!

Je kent het misschien wel. Je bent lekker muziek aan het luisteren in de trein (met je oordoppen in)
De muziek zet je net hard genoeg zodat je niet de gesprekken in de trein er bovenuit hoort en hoeft te volgen.

Dan stoot iemand je aan: "Kun je die muziek niet wat zachter zetten?" (meestal op een zwaar geirriteerde toon)
Mijn ervaringen hebben mij geleerd dat hier vriendelijk en beleefd een reactie op te geven, gezien wordt als een hevig verweer.

Vandaar dat ik tegenwoordig een formulier overhandig aan mijn (zeurende) medereizigers, graag wil ik dit formulier met jullie delen om agressieve reacties van medereizigers te voorkomen.

Beste lezer,

Graag vraag ik begrip van u voor het geluid wat uit mijn oordoppen komt.
Ik wil u wijzen op het feit dat een gesprek in de trein meer volume produceert dan dat uit mijn oordoppen komt.
Een confrontatie/disussie wil ik niet met u aangaan, aangezien ik volgens de NS-huisregels in mijn gelijk sta.
Als u het echt vervelend vindt, kunt u natuurlijk altijd nog 1e klas gaan reizen.
Mocht u toch graag uw mening met mij willen delen, dan kan dat.

U kunt mailen naar: geluid@analist.org
pi_53101609
Prachtig, ik betwijfel alleen of je het hen echt gaat overhandigen...

Overigens snap ik het wel als je echt keiharde trance of metal op hebt staan, dat irriteert over het algemeen toch wat meer dan "middle of the road" muziek. Ik snap jou ook wel hoor, ik wil zelf ook alleen mijn muziek horen en verder niets. Maar toch begrijp ik het wel als iemand er echt last van heeft, en dan zal ik mijn mp3 ook wel wat zachter zetten, of ergens anders gaan zitten waar niemand naast me zit.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:26:50 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53101628
Geluidsoverlast veroorzakende sjonnies zoals jij zouden levenslang uit het OV verbannen moeten worden. Je zit zeker ook met de speakers van je mobieltje muziek te luisteren? En dan klagen als 40 medereizigers in de coupé meegenieten van jouw jumpstyle en daar wat van zeggen. Doe ons een plezier en neem voortaan de auto
pi_53101670
TNA, ik luister met mijn oordoppen op zoals ik mijn post vermeldt, het geluid van een gesprek bevat vele malen meer decibel dan muziek uit mijn oordoppen...

Vraag jij ook mensen hun gesprek te staken omdat zij 'geluidsoverlast' veroorzaken?

Verder generaliseer je met het woord 'sjonnies' en druk je een oordeel/stempel op mijn hoofd zonder goed gelezen te hebben..

Bovendien hoort diegene naast me inderdaad mijn muziek, maar 2 banken verderop zullen ze het niet horen. Waarschijnlijk hoor ik wel het gesprek van 2 banken verderop.
Waarom zo snel geirriteerd? Erg kort lontje in mijn ogen.
Tolerantie en verdraagzaamheid is ver te zoeken in ons landje?
pi_53101713
Bedankt, wat handig! * 100x uitprint.
pi_53101714
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef imbaman het volgende:
TNA, ik luister met mijn oordoppen op zoals ik mijn post vermeldt, het geluid van een gesprek bevat vele malen meer decibel dan muziek uit mijn oordoppen...
Ik vind ook niet per se dat mensen die gesprekken voeren degene moeten zijn die klagen. Ik vind idd ook dat zij zelf ook geluid produceren dus ook jou niet hoeven aanspreken. Maar er zijn ook altijd mensen die bijvoorbeeld hun werk voorbereiden in de trein of nog even leren voor school of zo. Of gewoon lezen. Dan snap ik het wel als men het gewoon netjes vraagt.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_53101729
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef imbaman het volgende:

Vraag jij ook mensen hun gesprek te staken omdat zij 'geluidsoverlast' veroorzaken?
Over een paar jaar ben je doof.
pi_53101737
Neem van dit type oordopjes:

Door de goede isolatie heb jij van niemand last en niemand van jou
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:32:10 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53101761
Waarom vind ik muziek uit andere oordoppen zoveel irritanter dan andere gesprekken?

Overigens luister ik al mijn hele leven naar muziek in bus en trein en heb ik nog nooit 1 klacht gekregen. En dan kan ik mijn muziek nog goed horen ook
pi_53101795
Als het erg druk is dan demp ik mijn volume wel. Alleen als het kan dan boemt er wel lauwe techno uit me headspeakers, jeweeeeedtdt.
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:33:32 #11
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_53101801
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:31 schreef SlaadjeBla het volgende:

[afbeelding]

Zo is dat. En je hebt nog beter geluid ook. Alleen kan het ook wel eens lastig zijn aangezien je anderen ook totaal niet meer hoort.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_53101817
Gesprekken zijn geil, jouw gothicmuziek is kut
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53101849
Trouwens: oordopjes _

Gewoon met deze op doen in de bus/trein:

pi_53101867
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Of gewoon lezen. Dan snap ik het wel als men het gewoon netjes vraagt.
Ik snap dan niet waarom ze mijn muziek wel vervelend vinden en mensen die praten niet vragen stil te zijn. (zij maken meer geluid)
pi_53102028
quote:

[afbeelding]

Gaan die dopjes nu trouwens echt in je gehoorgang (zoals de dopjes van shure) of niet ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_53102041
quote:

[afbeelding]

hey die heb iK!
  dinsdag 11 september 2007 @ 18:42:40 #17
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_53102058
ownd
pi_53102064
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:41 schreef znarch het volgende:

[..]

Gaan die dopjes nu trouwens echt in je gehoorgang (zoals de dopjes van shure) of niet ?
Ja
En daardoor wordt hij afgesloten en heb je
a) mooier geluid doordat er minder geluid van buiten naar binnen komt
b) geen herrie buiten de doppen die voor overlast zorgt
pi_53102103
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef imbaman het volgende:

[..]

Ik snap dan niet waarom ze mijn muziek wel vervelend vinden en mensen die praten niet vragen stil te zijn. (zij maken meer geluid)
Ik heb niet heel het topic aandachtig gelezen, maar ik weet niet naar wat voor muziek je luistert? Als het erg afleidelijk muziek is kan het irritanter zijn dan het alledaagse gesprek wat een paar plekken verder op plaats vindt

In mijn mening, als je het echt klopt qua geluidsoverlast zoals je zegt kan ik je standpunt wel begrijpen, maar ik kan ook begrijpen als andere mensen die bv ook boek willen lezen hier last van hebben..

Misschien betere oordorpjes zoals al is voorgesteld?

EDIT: Ik en werkwoord spelling

[ Bericht 7% gewijzigd door His-Infernal-Majesty op 11-09-2007 18:51:58 ]
pi_53102219
quote:

[afbeelding]

Welk merk, en waar haal je ze?
pi_53102286
quote:

[afbeelding]

AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_53102292
Je hebt zeker een punt, praten maakt meer lawaai dan die josti's die hun mp3 speler hard hebben staan.
Maar ik begrijp niet helemaal, waarom mensen die dingen zo hard zetten want als ik me I pod op zijn hardst zet dan worden me oren opgeblazen. Ik zet hem halverweg meestal , en dan horen mijn mede pioniers niks.
pi_53102489
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef ELdudeness het volgende:
Ik zet hem halverweg meestal , en dan horen mijn mede pioniers niks.
Ik heb (nu nog) van die goedkope oordoppen van me handsfree set in me telefoon zitten, ik gebruik mijn telefoon als mp3speler..
Die headset is gewoon aardig gehorig, want ik hoor de conducteur gewoon als die tegen me praat, die zeikt er ook nooit over... zijn altijd dezelfde burgerlijke types...
Ik kan hier ook gewone oordopjes op aansluiten, ik moet dan wel eerst een converter ervoor kopen.

Ik geef ze het stukje papier met de tekst uit mijn 1e post en krijg vrijwel altijd een agressieve reactie...
Ik vertik het zelf echter om ook maar 1 woord te zeggen aangezien ik een erg zware stem heb die mensen altijd bang maakt om een of andere reden....
pi_53102624
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:30 schreef DeuceFour het volgende:
Bedankt, wat handig! * 100x uitprint.
En dan zeker het mailadres van de TS laten staan.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_53102642
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:51 schreef ELdudeness het volgende:
Je hebt zeker een punt, praten maakt meer lawaai dan die josti's die hun mp3 speler hard hebben staan.
Maar ik begrijp niet helemaal, waarom mensen die dingen zo hard zetten want als ik me I pod op zijn hardst zet dan worden me oren opgeblazen. Ik zet hem halverweg meestal , en dan horen mijn mede pioniers niks.
Als je ieder weekend een jumpstyle feest bezoekt wordt je gehoor natuurlijk wat minder.
pi_53102925
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Ja
En daardoor wordt hij afgesloten en heb je
a) mooier geluid doordat er minder geluid van buiten naar binnen komt
b) geen herrie buiten de doppen die voor overlast zorgt
Helaas werken mijn oren die dopjes dus naar buiten:P Is helaas geen optie
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  Spellchecker dinsdag 11 september 2007 @ 19:29:53 #27
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_53102966
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:26 schreef TNA het volgende:
Geluidsoverlast veroorzakende sjonnies zoals jij zouden levenslang uit het OV verbannen moeten worden. Je zit zeker ook met de speakers van je mobieltje muziek te luisteren? En dan klagen als 40 medereizigers in de coupé meegenieten van jouw jumpstyle en daar wat van zeggen. Doe ons een plezier en neem voortaan de auto
En dan hebben wij weggebruikers er zeker weer zo'n boemboem-sjonnie bij. Hou maar mooi bij je
Tevens -purist.
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:31:30 #28
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53103008
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:29 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

En dan hebben wij weggebruikers er zeker weer zo'n boemboem-sjonnie bij. Hou maar mooi bij je
Boemboem-sjonnie
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:42:10 #29
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_53103301
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef imbaman het volgende:

[..]

Je gedachtegang is verkeerd en eenzijdig. Je denkt immers dat alles wat meer geluid maakt (lees: meer decibel) irritanter/vervelender is dan iets wat minder geluid maakt en dat is fout. Er zijn meer factoren die geluid irritant kunnen maken dan enkel het volume, denk aan de frequentie ervan (hoe vaak hoor je het? is het constant of zijn er vaak stiltes), toonhoogtes en ga zo maar door. Je kan een irritant geluid produceren zonder dat het veel decibel heeft..

Je gedachtengang van meer decibel is irritanter is fout. Neem bv het weren van junks/zwervers op stations met klassiekemuziek. Het lawaai wat van de mensen afkomt (lopen/praten/etc..) is vele malen groter dan de klassieke muziek die 24/7 gedraaid wordt maar het is toch de muziek die de mensen en zwervers het irritants vinden. Zouden we jou gedachtengang hanteren dan zou dit probleem er nooit zijn geweest..

Zo is het ook in de trein. Gesprekken van mensen zijn veel minder irritant dan mp3 spelers die je constant in de coupés hoort. Het is gewoon irritanter ook al kan een gesprek meer volume bevatten.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_53103412
Nou, als ik zit te studeren in de trein vind ik een gesprek toch echt irritanter dan muziek. Bij een gesprek ga ik namelijk mee zitten luisteren en kan ik me totaal niet meer concentreren op mijn boek. Muziek op de achtergrond heb ik nauwelijks last van.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53104169
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:42 schreef denka het volgende:

[..]

Je gedachtegang is verkeerd en eenzijdig. Er zijn meer factoren die geluid irritant kunnen maken dan enkel het volume
Jouw gedachtengang is ook fout.
De factoren waarover je spreekt is per persoon verschillend
Ik dacht meer aan dat het per persoon verschilt wat irritant is.
Mensen moeten zich gewoon niet aanstellen.. Veel te snell geirriteerd...
Het is ironisch dat mensen zich om zulke kleine dingen wel druk maken, en om de belangrijke dingen in het leven niet.

En inderdaad, hanteer mijn gedachtengang dat je je best moet doen om niet geirriteerd te zijn, en er zou nooit een probleem zijn geweest.

Je stelt dat
quote:

[..]
Gesprekken van mensen zijn veel minder irritant dan mp3 spelers die je constant in de coupés hoort.
Als je mijn post gelezen had, had je begrepen dat ik dat precies andersom ervaar.
Weinig/geen empathisch vermogen?

Bedankt voor je egocentrische en oordelende reactie

Nogmaals; hanteer mijn gedachtengang dat je je best moet doen om niet geirriteerd te zijn, en er zou nooit een probleem zijn geweest.
  dinsdag 11 september 2007 @ 20:32:25 #32
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_53104345
quote:

[..]
verhaaltje
Nou, ik kan me voorstellen dat mensen zich ergeren aan van die OV-praatkutjes die keihard aan het babbelen zijn over kutonderwerpen die me totaal niet interesseren maar die zelfs boven mijn gesprek uitkomen of aan studenten die net hebben gepilst bij de verening of op een terrasje. Maak me zelf ook vaak schuldig aan dat laatste maar kan me goed voorstellen dat die gesprekken vervelend zijn voor andere mensen.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_53105126
Heel die generatie is over een paar jaar stokdoof, dus dan heb je er geen last meer van

Alleen zat ik vanmorgen in de trein, zit er een meisje met het geluid op z'n hardst op d'r PSP te spelen (dus zonder oordopjes). Dat is pas irritant.
pi_53105439
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef imbaman het volgende:
Dag beste muziekluisteraars (in het OV)!

Je kent het misschien wel. Je bent lekker muziek aan het luisteren in de trein (met je oordoppen in)
De muziek zet je net hard genoeg zodat je niet de gesprekken in de trein er bovenuit hoort en hoeft te volgen.

Dan stoot iemand je aan: "Kun je die muziek niet wat zachter zetten?" (meestal op een zwaar geirriteerde toon)
Mijn ervaringen hebben mij geleerd dat hier vriendelijk en beleefd een reactie op te geven, gezien wordt als een hevig verweer.

Vandaar dat ik tegenwoordig een formulier overhandig aan mijn (zeurende) medereizigers, graag wil ik dit formulier met jullie delen om agressieve reacties van medereizigers te voorkomen.

Beste lezer,

Graag vraag ik begrip van u voor het geluid wat uit mijn oordoppen komt.
Ik wil u wijzen op het feit dat een gesprek in de trein meer volume produceert dan dat uit mijn oordoppen komt.
Een confrontatie/disussie wil ik niet met u aangaan, aangezien ik volgens de NS-huisregels in mijn gelijk sta.
Als u het echt vervelend vindt, kunt u natuurlijk altijd nog 1e klas gaan reizen.
Mocht u toch graag uw mening met mij willen delen, dan kan dat.

U kunt mailen naar: geluid@analist.org

Mijn persoonlijke ervaring is dat mensen het ook presteren aan mij te vragen of het geluid zachter mag terwijl het gewoon ONMOGELIJK is om last te hebben van mijn muziek omdat mijn koptelefoon 0,0 procent last heeft van geluidlekkage.

Sommige mensen zeuren. Ik tot hoeverre jij in je gelijk staat ga ik hier niet verkondigen omdat ik niet op de locatie aanwezig was.

In mijn geval hoorde hij gewoon een geluidje ergens en knoopte dat gelijk maar vast aan mij.
Ook blijkt hieruit dat mensen gewoon redenen zoeken om over te zeiken.
pi_53107240
Ik heb nog nooit een klacht gehad Maar ik zou ook geirriteerd worden als ik Jumstyle of van die hondenmuziek hoor als ik gewoon zit te chillen _!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53107473
Weet je wat pas irritant is? Je eigen mp3-speler op een normale sterkte beluisteren (zodat omstanders niets kunnen horen) en dan het geboenk van iemand twee stoelen verderop erdoorheen horen
pi_53107717
weet je wat pas irritant is? jumpstyle
pi_53108775
tja als je meerdere klachten hebt gehad zal het idd wel aan jou liggen he. Tuurlijk heb je altijd wel azijnpissers, maar ik heb bijvoorbeeld nooit klachten gehad over m'n muziek.

En over het algemeen wordt geluid uit oordopjes wel een stuk irritanter gevonden dan een normaal gesprek, ookal is het aantal decibel minder. Muziek is gewoon vaak irritant als je het grootste deel niet hoort.
pi_53117211
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 23:02 schreef Schuifpui het volgende:
En over het algemeen wordt geluid uit oordopjes wel een stuk irritanter gevonden dan een normaal gesprek, ookal is het aantal decibel minder. Muziek is gewoon vaak irritant als je het grootste deel niet hoort.
En een gesprek is juist irritant omdat je het grootste deel wél hoort en je dus wel mee moet luisteren. Gesprekken aan de telefoon zijn nog irritanter aangezien je daar het grootste deel niet hoort en je ook nog eens mee gaat luisteren.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53117247

woensdag 12 september 2007 @ 11:31:03 #41
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53117281
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:27 schreef Addict89 het volgende:

[..]

En een gesprek is juist irritant omdat je het grootste deel wél hoort en je dus wel mee moet luisteren. Gesprekken aan de telefoon zijn nog irritanter aangezien je daar het grootste deel niet hoort en je ook nog eens mee gaat luisteren.
- Hey!
- ...
- Ik zit in de trein!

Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 september 2007 @ 11:31:42 #42
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_53117289
En dan met die mobieltjes
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 12 september 2007 @ 11:40:07 #43
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53117460
Tja, dat krijg met dat stille OV van tegenwoordig, vroeger maakte de trein zoveel herrie dat je elkaar toch niet kon verstaan en de trein boven de walkman uitkwam.

En heb je ooit iemand naar de machinist zien lopen om te vragen of hij wat minder herrie met de trein wilde maken?

Die mobieltjes met herrie worden pas vervelend als er meerdere indezelfde bus zitten met andere muziek aan.
So we just called him Fred
  woensdag 12 september 2007 @ 12:08:51 #44
112737 Sgele
The Innovator of Violence
pi_53118138
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dan met die mobieltjes
ja idd van die breezers die veel te hard, en over veel te nutteloze dingen aan het praten zijn....met mobiel en al door het raampje naar buiten flikkerstralen
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
  woensdag 12 september 2007 @ 12:11:06 #45
112737 Sgele
pi_53118190
of die grafpaupers, die te lui zijn om een koptelefoon op d'r mp3 speler te kwakken...en dat je mee kan genieten van hun grafherrie
  woensdag 12 september 2007 @ 12:11:45 #46
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53118201
En waarom durven mensen wel tegen mij te klagen als mijn muziek te hard staat, maar niet tegen zo'n mocro die met de muziek door zijn brakke speakertjes de hele trein laat meegenieten? Dan kijkt iedereen ineens de andere kant op en heeft niemand er last van.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 12 september 2007 @ 12:13:46 #47
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_53118223
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:08 schreef Sgele het volgende:

[..]

ja idd van die breezers die veel te hard, en over veel te nutteloze dingen aan het praten zijn....met mobiel en al door het raampje naar buiten flikkerstralen
Maar die zijn soms nog wel leuk. Ik heb ooit mogen meegenieten van een gesprek tussen twee tienersletjes die uitgebreid de bedprestaties van hun vriendjes gingen bespreken in de trein, met afmetingen en alles erbij. Op een gegeven moment was de hele coupe stil en zat iedereen alleen maar naar die grietjes te luisteren die zelf helemaal niets door hadden...
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 12 september 2007 @ 12:16:48 #48
112737 Sgele
pi_53118282
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:13 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Maar die zijn soms nog wel leuk. Ik heb ooit mogen meegenieten van een gesprek tussen twee tienersletjes die uitgebreid de bedprestaties van hun vriendjes gingen bespreken in de trein, met afmetingen en alles erbij. Op een gegeven moment was de hele coupe stil en zat iedereen alleen maar naar die grietjes te luisteren die zelf helemaal niets door hadden...
Ja kijk, dat is dan wel weer briljant
  woensdag 12 september 2007 @ 12:50:45 #49
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53118935
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:25 schreef imbaman het volgende:

[..]

Het is ironisch dat mensen zich om zulke kleine dingen wel druk maken, en om de belangrijke dingen in het leven niet.
Bizar hoe jij je asociale gedrag probeert te verdoezelen door er even een groot sociaal vraagstuk op los te laten.

Harde muziek in de trein is gewoon superasociaal, punt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 12 september 2007 @ 12:57:46 #50
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_53119067
OV

Goed, misschien werkt het om gewoon een dikke scheet te laten als ze je aanspreken?
Dan is het gelijk duidelijk dat je niks moet hebben van sociale correcties.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')