Jup, en onder de tafel. Ze wou in de krantenbak, maar die stond er nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:37 schreef Ticootje het volgende:
Poekie heeft echt zoiets, "zit ze weer met dat ding".
Poekie is lief!
Is ze zelf op de stoel gesprongen??
onzekerheid is niet erg, maar ze moet toch eens leren dat ik niks ergs met dr doe. Telkens gebeten worden is niet stoerquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat was het vermoeden al wat he?
Kun je voorstellen hoe rot dat voelt als alles plotseling tolt en draait.Daarom was ze ws. ook zo in paniek in het begin. Dat miauwen en hijjgen ed. En het is ws. ook waarom ze wat bijterig is, uit onzekerheid.
Maar evenwichtsstoornissen hetstellen sneller dan verlamming dus dat is goed nieuws voor Poekie. Dat het alweer een stuk beter gaat geeft goede hoop.
edit: O kijk die filmpjes. Komt best goed met Poekie.
Poek heeft verschillende miauwtjesquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Oh, das niet zo lief nee.
Klopt het dat poekie een heel hoog mauwtje heeft?? Ik dacht het te horen op het filmpje.
Doen jouw ouders ook zo goed verzorgen als jij doet. Ik denk namelijk wel dat de goede verzorging mede bijdraagt aan het herstel van Poekie.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:00 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Wat heb jij een dappere kat. Go Poekie!
Hoewel Poekie me niet echt een tuigjes-kat lijkt, best wel eigenwijs...
Beter in een kooi dan in een lijkenkistquote:Op woensdag 26 september 2007 09:19 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme. Stoppen ze je op je oude dag in een kooitje.
Liever op een schutting dan in een kooi.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter in een kooi dan in een lijkenkist
En als ze van die schutting dondert mag ik een kist halenquote:Op woensdag 26 september 2007 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Liever op een schutting dan in een kooi.
Da's goed nieuws Qwea.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:23 schreef Qwea het volgende:
Ze waggelt al wat minder trouwens.
Stoelen mag ze gewoon op. Als ze de bench uitgaat jumpt ze of op de stoel, of de vensterbank of in het krantenbakmandjes ding.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Toch zou ik haar wat meer haar gang laten gaan, bijvoorbeeld stoelen laten beklimmen enzo(als ze dat voorheen ook mocht). Ik denk zelf dat het wel goed is voor haar herstel als ze kan 'trainen', zo leert ze haar eigen grenzen kennen en kan ze die gaan verleggen.
Al is de schutting misschien net iets teveel op het moment...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |