Nee, 1 onderschrift per foto per persoon.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:02 schreef DeHovenier het volgende:
[afbeelding]
Van Basten presenteert nieuw jeugdtalent.
Mag je meerdere bijschriften verzinnen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Jongetje: "Toen ze zeiden dat Bassie kwam dacht ik dat ze die clown bedoelden, maar om uw rare fratsen bij het maken van de opstelling kan ik gelukkig nog harder lachen"
Dan laat maarquote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]Door jou weet ik nu een hele leuke. Maar dat zou wel een beetje gejat zijn...
in welke tijdzone zit jij danquote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef Rumille het volgende:
Uitslag?
quote:-Gordon_Shumway-
-Geheim Van Basten ontrafeld; Hij laat een basisschool de opstelling maken.-
quote:-TheVulture-
Jongetje: "Toen ze zeiden dat Bassie kwam dacht ik dat ze die clown bedoelden, maar om uw rare fratsen bij het maken van de opstelling kan ik gelukkig nog harder lachen"
quote:-thunderdiz-
-Van Basten feliciteert tegenstander 'Slimmer dan een kind van 10?' met de overwinning.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-Van Basten denkt Sneijder te herkennen tussen basisschool-leerlingen-
3e plaats kwamen eigenlijk meer mensen voor in aanmerking: jij, dat onderschrift over capabele coach als hij ging bukken, niet alleen het niveau van het nederlands elftal is laag en nog een.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef Rumille het volgende:
Thunderdiz is goed
Had gehoopt op een 3e plaats maar ik vergeet steeds dat andere mensen ook meedoen.
Zal ik wel geweest zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
3e plaats kwamen eigenlijk meer mensen voor in aanmerking: jij, dat onderschrift over capabele coach als hij ging bukken, niet alleen het niveau van het nederlands elftal is laag en nog een.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:40 schreef Blawh het volgende:
Nummer 3: Best of the rest, net iets beter. Niet gekozen op het podium vanwege de veren in de reet.
Thunderdiz echt een aanwinst.
Jij hebt dat geslijm toch niet nodigquote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Punten
Complimenten aan Thunderdiz...
Ik woon dan ook niet in Spijkenisse dus ik moet andere bronnen aanborenquote:Op donderdag 13 september 2007 21:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Levert vast punten op, zo'n zinnetje
Zet maar een foto weg hier, kunnen we weer verderquote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik woon dan ook niet in Spijkenisse dus ik moet andere bronnen aanboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |