Ik had de vorige toch niet gewonnen? ow wacht, net gecheckt, had 3e, sorry. Zal deze ronde niet meedoen aangezien ik niet kan jureren op tijd. (ik zal wel jureren als dat om half 10 dus nog niet gebeurd is)quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
thunderdiz had wel moeten jureren, hij is gespot in het NWS foto onderschrift topic
bovendien heeft ie dat gaatje van mij gejat![]()
![]()
Hehequote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat jij morgen uitslag mag doen![]()
Beetje raar, volgens mij zijn de Poedel en de 3e plaats verwisseld. Frits komt nl met een zelfde soort grap, mag dat opeens weer?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat jij morgen uitslag mag doen![]()
Ik kan vanavond helaas ook niet jureren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:06 schreef thunderdiz het volgende:
Woohoo![]()
Daar gaat m'n gemiddelde wel van omhoog en ik vind het een goede nieuwe foto. Wel 1 probleem, morgen avond moet ik werken van 6 tot 9, dus ben ik pas om half 10 thuis. Ik wil dus aan de #2 vragen het jureren even over te nemen. Of jullie moeten het niet erg vinden zo laat? Of de uitslag om kwart over 5 niet erg vinden?
Frits doet langer mee!quote:Op woensdag 12 september 2007 07:51 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Beetje raar, volgens mij zijn de Poedel en de 3e plaats verwisseld. Frits komt nl met een zelfde soort grap, mag dat opeens weer?
Alles mag hier. Vriendjespolitiek ook.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:51 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Beetje raar, volgens mij zijn de Poedel en de 3e plaats verwisseld. Frits komt nl met een zelfde soort grap, mag dat opeens weer?
Zie, jatwerk kan ook al.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
"Vultures gesignaleerd op het voetbalveld"
Oh ja, en dat natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alles mag hier. Vriendjespolitiek ook.![]()
Binnenkort weer. Nog even sparen. De vorige keer hakte de rekening er nogal in.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, en dat natuurlijk
Beschouw, wanneer gaan we weer een biertje doen![]()
Hehequote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Binnenkort weer. Nog even sparen. De vorige keer hakte de rekening er nogal in.
Leuke smiley. Benadert de werkelijkheid zeerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
HeheI know, maar het was wel be-re gezellig! [afbeelding]
Ja goed hè! Waar FQR wel niet goed voor is!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Leuke smiley. Benadert de werkelijkheid zeer![]()
Eensch, hij heeft wel de nr 2 aangewezen om de uitslag te doen. Daarop wachten? Anders doe ik 'm.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef Thelonious het volgende:
Uitslag dus rond tienen. In andere topics pakken ze dat regelmatiger aan.
De nummer 2 kan dus niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:01 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik kan vanavond helaas ook niet jureren.![]()
Dan ga ik me er even over buigen. Hold on!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:47 schreef Thelonious het volgende:
[..]
De nummer 2 kan dus niet.
Dus officieel mag jij.
En als het jouw beurt is om de drank te betalen tijdens je uitstapje met Beschouw zou ik hem lekker de poedel geven. Scheelt geld.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan ga ik me er even over buigen. Hold on!
quote:Waaghals
Speler in het geel blaast zichzelf op in sprintje met tegenstander
quote:Beschouw
Gieren niet alleen in voetbalfoto-onderschriftcompetitie maar ook op voetbalveld gesignaleerd
quote:Blawh
Spelers verbeelden zich dat ze tegen een vrouwenteam spelen.
De opmaak is hier te vinden.quote:nuldertien.net
Het openingsduet vanavond bij Tangnight is gedanst door Engelsmannen, na de reclame ziet u of ze genoeg punten scoren om Patty Brard van de kop af te stoten. Dus blijf kijken naar: Sterren dansen!
Ja dat kan dus niet hè, als er een uitslag is, is deze bindend.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:09 schreef Thelonious het volgende:
Laten we bij nader inzien toch maar wachten op de nummer 1 van gisteren voor zijn jury-oordeel.
Die zou om half tien thuis zijn.
Je zat er deze keer dicht tegen aan!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef Thelonious het volgende:
Ik protesteer standaard als Beschouw in de top 3 staat.
Ik ben tevreden betreft mijzelf zolang ik de poedel maar niet heb.
Ga je nou zometeen weer inloggen als Beschouw?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je zat er deze keer dicht tegen aan!![]()
Kijk het topic even door, je zou toch een bepaalde overeenkomst moeten kunnen zien tussen alle poedelprijzen.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik doe ook mee
Wat houdt de Poedelprijs precies in?
Een foto van van Basten raad ik je aan.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:37 schreef Blawh het volgende:
Goede Jury
Is deze uitslag bindend? Zo ja, dan plaats ik een nieuwe foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |