sorryquote:
Noem jij vrouwen 'filmpje'?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb afgesproken om met een stel vrienden naar de kroeg te gaan, maar eigenlijk zou ik veel liever op de bank gaan liggen met een filmpje
2x goed bezig dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hiephoi, net lekker mosselen gegeten. Ennehhh...deze jongen gaat dit weekend zeilen in Barcelona![]()
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nog ff op de kermis geweest
@ red: waarom bak je dan zoveel? nogal wiedes ben je moe om 21.00 als je continu bezig bent
Oh, dan mag hetquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Red is aan het oefenen zodat we op de volgende AKQ meet nóg smakelijker koekjes krijgen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hiephoi, net lekker mosselen gegeten. Ennehhh...deze jongen gaat dit weekend zeilen in Barcelona![]()
ok, ik ben jaloers. Ik hou dan wel niet van Mosselen, maar zeilenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:44 schreef RoofingBurner het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-8BkfLQBFSAquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Zal wel paella worden dit weekend. We slapen aan boord, dat lijkt me wel apart, daar ben ik niet aan gewend. Als ik maar niet zeeziek wordt.
Ik wou zeggen: "Erger", maar volgens mij is dat bijna niet mogelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Net zo verknipt als het kind in kwestie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |