Ach iedereen mag af en toe wel eens feesten. Als hij maar gewoon op komt dagen op de training. Het is niet dat hij moest spelen ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:26 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat hij zo'n onprofessionele lul is!
Daar mogen ze dan wel eens een videootje van schieten, want dat lijkt me vrij onmogelijk.quote:Henk ten Cate liet aan het eind van de training nog even zien over een uitstekende traptechniek te beschikken. Van ongeveer twee meter achter de achterlijn krulde hij de bal het doel in.
Jürgen "het kanon" Colinquote:De andere zeven voetballers hielden zich vooral bezig met afwerken op doelmannen Gentenaar en Heijblok. Het keepersduo werd zwaar op de proef gesteld door hun voetballende collega’s. Keiharde schoten van Maduro, geplaatste balletjes van Laurent Delorge en vernietigende uithalen van Jürgen Colin.
Hij had dinsdag en woensdag zelfs vrij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef stefmans het volgende:
Ach iedereen mag af en toe wel eens feesten. Als hij maar gewoon op komt dagen op de training. Het is niet dat hij moest spelen ofzo![]()
Ik heb er geen problemen mee als KJH zich doordeweeks klem zuipt. Zolang hij tijdens de wedstrijden maar doet waarvoor hij betaald wordt, scoren.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:15 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach iedereen mag af en toe wel eens feesten. Als hij maar gewoon op komt dagen op de training. Het is niet dat hij moest spelen ofzo![]()
Dat kan ík zelfs, dus onmogelijk is het zeker nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:16 schreef BobbyHill het volgende:
Ze hebben wel veel fantasie op Ajax.nl:
[..]
Daar mogen ze dan wel eens een videootje van schieten, want dat lijkt me vrij onmogelijk.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als KJH zich doordeweeks klem zuipt. Zolang hij tijdens de wedstrijden maar doet waarvoor hij betaald wordt, scoren.
Hoe krijg je een bal nou vanaf 2 meter achter de achterlijn nog in de goal? Ja, als je van 100 meter afstand schiet misschien. Het is al een hele klus om vanaf de cornervlag in het doel te schieten, laat staan nog eens 2 meter achteruit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat kan ík zelfs, dus onmogelijk is het zeker niet
Als je de bal twee meter achter de hoekvlag legt, kan je die bal echt wel het doel in krullen hoor. Dat is niet zo heel moeilijk. Probeer het maar eensquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hoe krijg je een bal nou vanaf 2 meter achter de achterlijn nog in de goal? Ja, als je van 100 meter afstand schiet misschien. Het is al een hele klus om vanaf de cornervlag in het doel te schieten, laat staan nog eens 2 meter achteruit.
Nee, ik ben een aanvallende middenvelder / linkermiddenvelder die zijn rechterbeen alleen gebruikt om mee te lopen. Mij rechtsback zetten is vragen om problemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:34 schreef BonJovi het volgende:
Ik stel voor om HeinekenAFCA op te stellen ipv Collin
Het maakt mij niet uit hoor. Ik neem morgen mijn spullen wel mee richting Almelo. Als Henkie me nodig heeft, kan ik vanuit het uitvak zo het veld op en mee doenquote:
precies het zelfde als mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, ik ben een aanvallende middenvelder / linkermiddenvelder die zijn rechterbeen alleen gebruikt om mee te lopen. Mij rechtsback zetten is vragen om problemen
Aangebrand Nashje..? FF chill.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Huilen doe je maar in het FC DSB topic.
Dat Davids maar snel terug komt. Eindelijk wat stabiliteit in het team.
Das meten met twee maten Dani mocht ook niet snuiven van Ajax.....quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee als KJH zich doordeweeks klem zuipt. Zolang hij tijdens de wedstrijden maar doet waarvoor hij betaald wordt, scoren.
Van Ajax misschien niet, maar van mij wel hoor ___//quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Das meten met twee maten Dani mocht ook niet snuiven van Ajax.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |