Rijkaard heeft meer ervaring en is in mijn ogen toch meer een trainer dan een manager a la van Basten..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Wooldoor het volgende:
hm Rijkaard en van Basten zijn in mijn ogen zelfde type trainers. Ze managen meer dan echt trainen, af en toe raar selectie beleid. Rustige mensen. Waarin zien jij het verschil in die 2 dan?
Die krijg je niet, Scheringa zal hem meer betalen dan wat Ajax gaat neerleggen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef Nashje het volgende:
Doe mij maar een type Van Gaal.
Hij heeft contract tot medio 2010, met clausule dat hij in 2009 weg mag als hij bondscoach kan worden.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die krijg je niet, Scheringa zal hem meer betalen dan wat Ajax gaat neerleggen.
Die blijft t/m 2011 zitten!
quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef Lyzio het volgende:
Zie dat Wamberto nog altijd druk op zoek is naar een club..
Ik denk dat de wil van Van Gaal of geld geen enkel probleem is. Het feit dat Van Gaal er onder contract staat, en dat Louis een loyaal mens is, zal er meer toe bijdragen dat hij bij AZ zal blijven.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Die krijg je niet, Scheringa zal hem meer betalen dan wat Ajax gaat neerleggen.
Die blijft t/m 2011 zitten!
Er staat een filmpje op VI.nl dat ik hier (@ werk) niet kan zien..quote:Az en Ajax leggen bom onder Eredivisie
De Eredivisie staat op springen. VI heeft beslag gelegd op documenten waaruit blijkt dat Ajax en AZ hun tv-rechten niet langer delen.
Uitzendrechten ECV deel 3 - Van Tien naar RTLquote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een filmpje op VI.nl dat ik hier (@ werk) niet kan zien..
Kan iemand wat meer info geven?.
Ze vinden dat de tv-rechten nu oneerlijk worden verdeeld, dat de grote clubs te weinig krijgen. Nu dreigt Scheringa dat hij de rechten van AZ alleen wil verkopen (ipv nu de rechten van alle clubs samen). En er wordt gezegd dat Ajax daar misschien ook aan denkt.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er staat een filmpje op VI.nl dat ik hier (@ werk) niet kan zien..
Kan iemand wat meer info geven?.
Ach, als je echt bij de beste zestien van Europa wilt horen, mogen de TV-gelden best omhoog.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Zielig geneuzel in de marge lijkt me.... en kat in het nauw...
Incompentente eikels zijn het. Voer gewoon een goed beleid en je hebt die grijpstuiver niet nodig...
AZ is toch helemaal geen grote club?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ze vinden dat de tv-rechten nu oneerlijk worden verdeeld, dat de grote clubs te weinig krijgen. Nu dreigt Scheringa dat hij de rechten van AZ alleen wil verkopen (ipv nu de rechten van alle clubs samen). En er wordt gezegd dat Ajax daar misschien ook aan denkt.
Verander je avatar eens manquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van Ogararu. Ook vorig seizoen vond ik hem een goede rechtsback. Het lijkt me dat het dit seizoen alleen maar beter kan gaan. Ik heb wel vertrouwen in hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |