die van mij gaat wel 85/90quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:leuk altijd van die brommers/scooters die meer geluid maken dan een straaljager en niet harder dan 50 km/u gaan
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:leuk altijd van die brommers/scooters die meer geluid maken dan een straaljager en niet harder dan 50 km/u gaan
![]()
Da's ook niet zo hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s,
Mijn brommertje maakt wel herrie als ie 230km/h rijdt hoor!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mijn auto maakt nauwelijk lawaai als ik 180 rijd. Dus dat lawaai is nergens voor nodig. Optiefen met die kut-brommers
Mooiquote:
nope, me pa heeft naast me gereden met zijn motor.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
en in echte kilometers is dat 70 op zijn max
ik weet niet waar jij de afgelopen tijd hebt gezeten, maar dat is zeker niet op de weg? al die golfjes enzo met die kokers eronderquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:55 schreef Brupje het volgende:
waarom is het met auto's zo dat hoe stiller ze zijn hoe beter het s, maar met brommers hoe meer lawaai ze maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |