Was mijne ook niet, das maar goed ook. Nu kun je straks gaan showen wat je verbeterd hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 15:27 schreef Trigalti het volgende:
Vanochtend mijn tussentijdse toets gehad.. Nja was geen 100% succes..
Hhm... ik moet eerder reageren op dingen die ik zie..quote:Op donderdag 13 september 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Was mijne ook niet, das maar goed ook. Nu kun je straks gaan showen wat je verbeterd hebt
ja, wij hebben ook een gezamelijk woonkamer, keuken en saunaquote:Op donderdag 13 september 2007 15:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn kamertje is ook 13m2. Maar wel met gezamelijke woonkamer en keuken. Best goed te doen,groot zat![]()
en dan in de winter.. in plaats van een koude douche... de sneeuw inquote:Op donderdag 13 september 2007 15:43 schreef HostiMeister het volgende:
dan nog, sauna is wel heel pimp
Nou, om een of andere reden klinkt dat niet heel erg, euhm... aantrekkelijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan in de winter.. in plaats van een koude douche... de sneeuw in![]()
Hallo Missquote:
Het is niet veel (67brutto per week) maar toch beter als niets. Ben allang blij dat ze die mbo stage betalen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:02 schreef Etcetera het volgende:
oh ja looneind van de maand denk ik
heb vandaag m'n eerste officiele opdracht gekregen
Wow sorry ik zeg het verkeerd... 230 per maand...67 per week brutoquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:17 schreef Etcetera het volgende:
wauw dat is gaaf sethjeen 230 per week
![]()
![]()
ik krijg 375 per maand brutto
ja precies,daarom ben ik er al blij mee. en het is toch wel fijn dat je iets krijgt want een bijbaantje is haast niet te combineren met een fulltime stage.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Etcetera het volgende:
hahaha ik denk almaar dan nog is het best netjes geloof ik
sommige mensen krijgen helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |