quote:
Zweden bevalt goed. De vrouwen zijn mooi, het bier is duur en het weer is nog onvoorspelbaarder dan in Nederland..quote:Op donderdag 13 september 2007 11:46 schreef Deansensitized het volgende:
Hey PB! Hoe bevalt het in Zweden??
En dankjewel![]()
Nee, werken tegen fatsoenlijk loon hierquote:Op donderdag 13 september 2007 11:49 schreef leolinedance het volgende:
Lekker aan het stagieriën allemaal?
Ennuuh feli Dean!
Ah jij woont ook in van die studenten-neukhollen?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef PieterBas het volgende:
Even het uitzicht van mijn "ghetto"
[afbeelding]
[afbeelding]
yepquote:Op donderdag 13 september 2007 12:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah jij woont ook in van die studenten-neukhollen?
Als ik de voordeur uitstap van mijn studentenflat kan ik zo het bos in (hard-)lopen.. De eerste keer toen ik daar ging hardlopen.. kwam ik na 20 minuten verrot terug... wat een paar klote heuvels liggen daarquote:Op donderdag 13 september 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Als dat in een ghetto wonen is wil ik dat ook wel
Ziet er super uit man!
Mijn slaapkamer thuis is 20m2, dus was ff wennen een kleinere slaapkamer :quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef Damzkieee het volgende:
Jezus 13m2. Zo groot is onze keuken thuis man
Omgeving is trouwens wel ok
Mijn kamertje is ook 13m2. Maar wel met gezamelijke woonkamer en keuken. Best goed te doen,groot zatquote:Op donderdag 13 september 2007 14:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer thuis is 20m2, dus was ff wennen een kleinere slaapkamer :![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |