Ik zit voor 10 euro meer per maand op mn stage. Vandaag weer bijna de hele dag doelloos geinternet omdat mn begeleider het te druk had met de storingsdienst bellen (handig dat je geen artiesten kan bellen, als bureau zijnde). Moest een filmpje van een cd-rom halen en een stukje knippen, loopt de hele prul vast en de cd zit tot nu toe nog steeds vast in de computerquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
190 euro per maand..
omgerekend 1 euro en een beetje per uur..![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef Etcetera het volgende:
nice Dean![]()
ik denk dat de kans bij mij ook wel aanwezig is dat ik uiteindelijk bij DvhN terecht kom, want in het begin zei mijn begeleider al dat ze in die afdeling jong bloed willen hebben. daar komt bij dat ik er nu een week zit en samen met een andere stagair (die er nu 2 weken zit) met ons tweeen de site moesten onderhouden vanmorgen, want hij was er zelf niet. dat lijkt mij een goed teken
Ook goed bezigquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Moest een filmpje van een cd-rom halen en een stukje knippen, loopt de hele prul vast en de cd zit tot nu toe nog steeds vast in de computer![]()
ik woon in Stadskanaalquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Maaruh, DvhN als in Dagblad van het Noorden? Waar woon je dan ergens?
[...]
En ik hoorde gister dat ze het programma van mn opleiding aan het aanpassen zijn, zodat ik waarschijnlijk volgend studiejaar misschien nog maar 10 week in NL ben en 30-35 week stage moet lopen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:42 schreef ETA het volgende:
zooo, wat mis ik het rondhangen in dit topiclekker alle avonturen van me afschrijven..... serieus, mijn leventje is nu gigantisch saai........... zo jaloers op Kuno, dat hij nog een jaartje buitenland mag doen....
Goed bezig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En ik hoorde gister dat ze het programma van mn opleiding aan het aanpassen zijn, zodat ik waarschijnlijk volgend studiejaar misschien nog maar 10 week in NL ben en 30-35 week stage moet lopen!HEEEEEL VERVELEND....!
![]()
heb je mijn felicitatie wel gelezenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
190 euro per maand..
omgerekend 1 euro en een beetje per uur..![]()
Als het zo doorgaat zijn er helemaal geen stagiairs meer in Nederlandquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:39 schreef Deansensitized het volgende:
Spanje, damn. Ze gaan tegenwoordig ook overal heen. Denemarken, Zweden, Duitsland, Taiwan, Spanje...
Nederlandquote:
Maandag zal ik her even foto's plaatsen van een feestje waar ik vanavond heen ga!quote:
Dat is nog een flink stukje rijdenquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maandag zal ik her even foto's plaatsen van een feestje waar ik vanavond heen ga!Bij halmstad in de buurt, dus ik rij nog even langs de getto van PieterBas!
(more or less)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |