abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53334198
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef joanie het volgende:
Vindt haar optreden reuze mee vallen allemaal zo overtrokken je kunt zien dat ze niet de energie heeft als haar dansers en haar figuurtje is toch top?

http://video.yahoo.com/video/play?ei=UTF-8&gid=107460&vid=1101279&b=0
Nee, ze is niet dik. Ze bewoog alleen log en plomp tijdens het 'dansen'.

Mensen die beweren dat ze dik is zijn niet goed wijs.
pi_53334303
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef schatje het volgende:

Deze video is ook triest, gaat ze een ijsje kopen: Britney's Cold Shoulder Ice Cream Weave
wat verschrikkelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 20 september 2007 @ 22:19:57 #128
84328 Lllaura
painting pictures
pi_53341407
quote:
Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

wat verschrikkelijk
Idd. Als ik dit zo zie vind ik het niet gek dat ze is doorgedraaid. Van het kijken ernaar alleen al krijg ik moordneigingen.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 20 september 2007 @ 22:21:56 #129
191651 YellowBanana
Hoe een banaan moet zijn
pi_53341482
Die video met die jankende gast is hilarisch...
Go bananas!
  donderdag 20 september 2007 @ 22:51:41 #130
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53342433
quote:
Op donderdag 20 september 2007 22:19 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Idd. Als ik dit zo zie vind ik het niet gek dat ze is doorgedraaid. Van het kijken ernaar alleen al krijg ik moordneigingen.

Maar zou het niet ook een beetje andersom zijn?
Als zij zich na de geboorte van de kinderen als een 'normale' moeder had gedragen, geloof ik dat 't niet zó bizar was geworden..

Door haar eigen bizarre gedrag is e.e.a. alleen maar erger geworden natuurlijk..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 20 september 2007 @ 23:02:45 #131
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_53342840
quote:
Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef schatje het volgende:
Deze video is ook triest, gaat ze een ijsje kopen: Britney's Cold Shoulder Ice Cream Weave
Dat is toch gewoon absurd . Maar zo gaat dat dus al jáárenlang. Oke, ze plukt er ook vruchten van, maar, als je toch al niet lekker in je vel zit en opgegroeid bent in zo'n surrealistische wereld, is dit genoeg om iemand helemaal gek te maken.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 20 september 2007 @ 23:42:43 #132
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53344154
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53345240
quote:
Op donderdag 20 september 2007 17:27 schreef Nuna het volgende:

[..]

Wil je wat komma's en punten lenen?
Vindt haar optreden reuze mee vallen, allemaal zo overtrokken. Je kunt zien dat ze niet de energie heeft als haar dansers en haar figuurtje is toch top?

pi_53353723
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 00:21 schreef joanie het volgende:

[..]

Vindt Ik vind haar optreden reuze mee vallen, allemaal zo overtrokken. Je kunt zien dat ze niet de energie heeft als haar dansers en haar figuurtje is toch top?

Als je het dan toch gaat verbeteren, doe het dan meteen goed
Sorry hoor, normaal ben ik niet zo taalpurist. Alleen dit vond ik toch wel een beetje erg, tenzij je in groep 6 zit ofzo.

Maar goed, om ontopic te blijven.
Ik vind haar figuur nou niet echt top. Dik is ze zeer zekers niet, maar om nou meteen in je ondergoed te gaan paraderen vind ik een beetje teveel van het goede. En ze stond er gewoon als een zoutzak bij, totaal anders dan haar vorige optredens.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nuna op 21-09-2007 12:55:53 ]
pi_53354162
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:02 schreef BVO het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon absurd . Maar zo gaat dat dus al jáárenlang. Oke, ze plukt er ook vruchten van, maar, als je toch al niet lekker in je vel zit en opgegroeid bent in zo'n surrealistische wereld, is dit genoeg om iemand helemaal gek te maken.
nou, volgens mij is deze gekte iets van de laatste jaren, hoor, sinds zij zich zo achterlijk gedraagt en zelf konstant de media opzoekt ook, pontificaal sliploos de benen wijd de auto in stappend, terwijl je weet dat er tig camera's op je gericht staan.

dat sterren gefotografeerd worden, zonder dat ze het willen, klopt, maar in deze mate overkomt toch echt alleen die, die het zelf er ook in zekere zin naar maken (en dan is het idd nog steeds bizar buiten proportioneel, toegegeven, maar toch)

er zijn legio sterren die gewoon hun ding kunnen doen, zonder dat fotografen zich verdringen en hen de weg versperren, en foto's die dan toch komen zijn vaak met telelens gemaakt.
waarom lukt dat zoveel sterren nu wel, incidentjes daargelaten, en BS nu nooit.

je zou bijna gaan denken dat ze zelf de pers belt om te zeggen dat ze een ijsje gaat halen, en nee, dat geloof ik niet, maar als je koud uit het gekkenhuis bent, en je weet iedere week de kranten te halen met je kale doos, ja, sorry, hoor, dan is het niet zo gek, dat die achterlijke fotografen op de loer blijven liggen, ze voedt hun honger zelf, keer op keer, al maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden lang

en nogmaals, begrijp me niet verkeerd, die gasten zijn ook onbeschaamd, maar hey dat is hun vak, hè, en wij kopen de bladen, of openen topics, of klikken op topics waar hun foto's te zien zijn, om dan ofwel "schande, Britney!!!!!!!!!" te roepen, of "ach dat arme kind, kijk dan, zo belaagd" .

BS bestaat, als produkt, bij de gratie van media aandacht, en die aandacht bestaat bij de gratie van ons, wij lezen het, met welke insteek doet er niet toe.

Ik heb geen medelijden met BS, wel met haar kids, wiens moeder het keer op keer zo ver laat komen dat ze als ordinaire dronken greppeldel vastgelegd KAN worden.... en de mediadruk, roem en geld als excuus, nee, sorry, legio artiesten kunnen dat prima aan, en heb je er meer moeite mee, dat kan, maar trek je dan terug , de poet is binnen, je hebt nu 2 kids, dus kan jou die sterrenstatus verrotten, zoek het dan zelf niet steeds op.

een verslaafde zonder geld en roem, vinden we een smerige of overlast bezorgende junk, maar als ze wel roem en geld hebben, dan ineens is er begrip, en medeleven?
die straatjunk heeft geen kids, geen geld, geen dak boven ze hoofd, degene die het meest last van hem heeft is hij zelf, deze dame heeft kinderen, en haar prioriteiten in deze flink verkeerd liggen.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53354500
Helemaal mee eens, milagro .
pi_53356261
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:49 schreef Nuna het volgende:

[..]

Als je het dan toch gaat verbeteren, doe het dan meteen goed
Sorry hoor, normaal ben ik niet zo taalpurist. Alleen dit vond ik toch wel een beetje erg, tenzij je in groep 6 zit ofzo.

Maar goed, om ontopic te blijven.
Ik vind haar figuur nou niet echt top. Dik is ze zeer zekers niet, maar om nou meteen in je ondergoed te gaan paraderen vind ik een beetje teveel van het goede. En ze stond er gewoon als een zoutzak bij, totaal anders dan haar vorige optredens.
Haha ja inderdaad je hebt gelijk ! Was me nog niet opgevallen, ik schrijf zoals ik praat -meestal- en aangezien dit een subforum is a la boulevard let ik niet op hoe ik mij het beste kan presenteren dmv van het fokschaap.

Ontopic maar weer:

Ik was vroeger anti britney en pro Christina maar door al die shit wat ze over haar heen krijgt voel ik wel medelijden met haar. IK hoop dieptriest dat 2008 haar eindelijk de goals geeft die ze nodig heeft.
pi_53356300
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:14 schreef joanie het volgende:

[..]

Ik was vroeger anti britney en pro Christina maar door al die shit wat ze over haar heen krijgt voel ik wel medelijden met haar. IK hoop dieptriest dat 2008 haar eindelijk de goals geeft die ze nodig heeft.
Ik heb het gevoel dat het alleen maar slechter gaat worden voor Brit... Haar kids worden van haar afgenomen... dat zal echt een klap in haar gezicht zijn
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:53:22 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53357195
Oh, moet je kiezen tussen Britney en Christina dan?

Maar goed, @MrO, haar kinderen worden niet zomaar weggehaald he, die zijn er tenslotte niet ter vermaeck van mevrouwtje Spears, het zijn échte mensjes namelijk, jaja!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_53357242
je kinderen worden volgens mij alleen van je afgenomen als je je langere tijd gedraagt als een onverantwoordelijke zuiplap/ oid...

dus dat heeft ze toch echt aan zichzelf te danken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_53360222
http://x17online.com/cele(...)almost_solo.php#more

Gistermiddag, echt erg al die fotografen om Britney en Sean... zie foto's en video
En Britney ziet er goed uit met een bril
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_53363889
Ik weet niet wie vermakelijkerder is, Vivi of Britney Spears.

Nu ik erover begin, heb al een tijdje geen Vivi-topic meer gezien?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:45:23 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53364250
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:31 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet wie vermakelijkerder is, Vivi of Britney Spears.

Nu ik erover begin, heb al een tijdje geen Vivi-topic meer gezien?
Nou, kom eens in OUD zou ik zeggen
pi_53364253
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef MisterO het volgende:
http://x17online.com/cele(...)almost_solo.php#more

Gistermiddag, echt erg al die fotografen om Britney en Sean... zie foto's en video
En Britney ziet er goed uit met een bril
Kan me voorstellen dat ze doordraait. Zelfs als ze een scheet laat staat het breed uitgemeten in de pers.
pi_53364280
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef Vivi het volgende:
Oh, moet je kiezen tussen Britney en Christina dan?

Maar goed, @MrO, haar kinderen worden niet zomaar weggehaald he, die zijn er tenslotte niet ter vermaeck van mevrouwtje Spears, het zijn échte mensjes namelijk, jaja!
Hoe kom je erbij dat ze ter vermaak zijn van Britney?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:46:41 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53364292
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ze ter vermaak zijn van Britney?
Lezen is moeilijk ofzo?
pi_53364351
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef Vivi het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk ofzo?
'

Heb je bewijzen aub?

Of moet je kind al van je afgenomen worden als je regelmatig uitgaat en het wel eens voorkomt dat je dan dronken in het nachtleven wordt gefotografeerd? Ja, is zelfs het uitgaan zonder een slipje aan te doen een reden je kinderen van je af te pakken?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:49:36 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53364378
Doeg he
pi_53364401
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:49 schreef Vivi het volgende:
Doeg he
Is het te moeilijk om er inhoudelijk op in te gaan?
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:51:34 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53364433
Nou nee, maar je zou ook bijvoorbeeld het topic kunnen lezen. Vind het een beetje overbodig om alles nog een keer op te lepelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')