Lol... ik las het begin van je post en dacht... hip? huurmoordenaars inhuren... kun je die in Mexico kop....... oh wacht, het gaat over die broekquote:Op maandag 17 september 2007 19:03 schreef Vogue het volgende:
Dat is hip. Hier in Mexico verkopen ze ook heel veel van dat soort spijkerbroeken, en gezien veel wordt overgenomen vanuit de US....
[edit] dit is dus een reactie op Nuna en Posdnous [/edit]
quote:Britney Did Drugs After Rehab!
Filed under: Britney Spears
Details…coming up!
quote:Manager en advocaat laten Britney zitten
LOS ANGELES - De manager en de advocaat van Britney Spears vertegenwoordigen de zangeres niet meer. „Wij betreuren het te moeten melden dat wij onze professionele relatie met Britney Spears hebben beëindigd”, aldus managementbureau The Firm in een officiële verklaring.
„We geloven dat Britney enorm getalenteerd is en een geweldige plaat heeft gemaakt, maar onder de huidige omstandigheden kunnen wij niet meer naar behoren ons werk doen. We wensen Britney het beste.”
Advocate Laura Wasser, die Spears bijstond in de voogdijzaak met ex-man Kevin Federline, gooide er ook het bijltje bij neer, aldus het Amerikaanse magazine People. Ze zei de artieste „in goede handen” achter te laten bij haar vervanger.
ik zeg lekker ff helemaal nietsquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik had ook altijd drama maar ik vond niet echt dat het aan mij lag eigenlijk![]()
bronquote:Verplichte drugstests voor Britney
Uitgegeven: 19 september 2007 09:30
LOS ANGELES - Een Amerikaanse rechter heeft bevolen dat zangeres Britney Spears onaangekondigde drugstests moet ondergaan. Dat blijkt uit dinsdag vrijgegeven documenten van de rechtbank in Los Angeles.
Tijdens een hoorzitting achter gesloten zouden volgens rechter Scot Gordon bewijzen naar voren zijn gebracht dat Spears "nog steeds uit gewoonte geregeld verboden middelen en alcohol gebruikt".
Twee keer per week zal de artieste op onaangekondigde wisselende tijdstippen worden getest.
Gevecht
De uitspraak maakt deel uit van een juridisch gevecht tussen Spears en haar gewezen echtgenoot Kevin Federline over de voogdij over hun twee kinderen, Sean Preston (2) en Jayden James (1).
Met haar? Ik echt niet hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef Logician het volgende:jemig wat een gedoe... het ergste nog is dat ik best wel medelijden met haa heb...
Ja tuurlijk dat ook, maar ik denk dat alle media aandacht niet echt helpt.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:32 schreef Nuna het volgende:
[..]
Met haar? Ik echt niet hoor![]()
Die kinderen, díe vind ik pas zieligJe zou maar zulke ouders hebben.
bronquote:Just hours after a judge warned the Britster about her problem with drug and alcohol abuse, Spears reacted like any irrepressible gal would -- and got her party on!
Wil je wat komma's en punten lenen?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef joanie het volgende:
Vindt haar optreden reuze mee vallen allemaal zo overtrokken je kunt zien dat ze niet de energie heeft als haar dansers en haar figuurtje is toch top?
http://video.yahoo.com/video/play?ei=UTF-8&gid=107460&vid=1101279&b=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |