abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2007 @ 21:30:46 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53255697
Ook op Perez idd..

THIS is why we love Britney Spears!

Entertainment Tonight, a very reputable media outlet, has some shocking allegations that could rock the custody battle between the former pop star and Kevin Federline.

ET has several reliable sources that the FBI and LAPD are investigating legitimate leads on a contract hit on KEVIN FEDERLINE’s life.

Multiple sources tell ET that the FBI made attempts to contact Federline to inform him of the potential danger.

Sources within the FBI tell ET that this is the bureau’s standard operating procedure when someone’s life is threatened.

ET has been working this story for the past two months. When contacted, the FBI told us that the bureau cannot confirm or deny an investigation.

Damn! Damn! Damn!

Entertainment Tonight sounds like they are VERY certain of this information. And, you know what?

We wouldn’t put it past Britney or her camp!

Trying to kill your babydaddy????

Cold!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 17 september 2007 @ 21:32:45 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53255760
Britney’s Former Bodyguard To Testify In Court!!!!
Filed under: Britney Spears

His identity is revealed!

Gloria Allred’s “secret witness” in the ongoing baby drama between Kevin Federline and Britney Spears is a former bodyguard of the mother of two.

The obnoxious attorney arrived to court in Los Angeles on Monday with the big man, identified as Fat Tony by those close to Spears.

The bodyguard was reportedly fired by Britney some time in the spring.

It will be interesting to see what information he reveals in his testimony!
pi_53255966
quote:
Op maandag 17 september 2007 19:03 schreef Vogue het volgende:
Dat is hip. Hier in Mexico verkopen ze ook heel veel van dat soort spijkerbroeken, en gezien veel wordt overgenomen vanuit de US....

[edit] dit is dus een reactie op Nuna en Posdnous [/edit]
Lol... ik las het begin van je post en dacht... hip? huurmoordenaars inhuren... kun je die in Mexico kop....... oh wacht, het gaat over die broek
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 17 september 2007 @ 21:38:44 #104
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53255988

Is this the man Britney hired to kill KFed?! HA! That man couldn't chase a snail down.

This dude is apparently the secret witness that is testifying in this custody mess right now with Gloria Allred by his side. The dude's name is Tony and he used to be one of Britney's bodyguards a few months ago.

Brit probably did ask him to kill KFed! She probably saw on the news about that man who beat his father with a bag of Cheetos. It gave Brit some ideas, but she didn't want to be the one holding the cheese!

Seriously, some dude beat his daddy with a bag of Cheetos last month.
www.dlisted.com
pi_53256010
Hold on bitchez... there's more!
quote:
Britney Did Drugs After Rehab!
Filed under: Britney Spears

Details…coming up!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_53258362

pi_53264892
quote:
Manager en advocaat laten Britney zitten
LOS ANGELES - De manager en de advocaat van Britney Spears vertegenwoordigen de zangeres niet meer. „Wij betreuren het te moeten melden dat wij onze professionele relatie met Britney Spears hebben beëindigd”, aldus managementbureau The Firm in een officiële verklaring.

„We geloven dat Britney enorm getalenteerd is en een geweldige plaat heeft gemaakt, maar onder de huidige omstandigheden kunnen wij niet meer naar behoren ons werk doen. We wensen Britney het beste.”

Advocate Laura Wasser, die Spears bijstond in de voogdijzaak met ex-man Kevin Federline, gooide er ook het bijltje bij neer, aldus het Amerikaanse magazine People. Ze zei de artieste „in goede handen” achter te laten bij haar vervanger.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:43:57 #108
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53265248
Dit is toch zelfs allemaal erger dan je zou bedenken in een soap
pi_53265318
en wie is nu de grootste gemene deler in deze chain of ruzies, drama en gedoe

zou het dan zomaar aan die deler kunnen liggen , wat denk jij
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:58:37 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53265575
NEEEEEE
pi_53265902
oh dan is het haar moeder, die hebben het namelijk altijd gedaan, zijn de oorzaak van alles wat mis gaat in het leven van hun kroost volgens de psychs
  dinsdag 18 september 2007 @ 11:24:21 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53266215
Nou, ik had ook altijd drama maar ik vond niet echt dat het aan mij lag eigenlijk
pi_53266319
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef Vivi het volgende:
Nou, ik had ook altijd drama maar ik vond niet echt dat het aan mij lag eigenlijk
ik zeg lekker ff helemaal niets

Nou, BS doet echt alles om 'custody' te houden, zeg

Vraag me sowieso af, een moeder die 5 keer in de week de hort op lijkt te gaan, dan ws ook flink uitslaapt, driekwart vd tijd onder de invloed is van drank of daarvan herstellende , een nanny heeft die het gros vd taken overneemt, tig weken in rehab zat, d'r haar afscheert, en daarna om de haverklap van pruik cq suffe extensios wisselt, zouden de kids haar ueberhaupt wel (her) kennen als moeder, of krijgen we een variatie op de reclame "wie is toch die man die op zondag het vlees komt snijden"
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:10:20 #114
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53287277
Van Perez:

While the court documents are sealed and confidential for the protection of all parties involved and the children, sources close to the situation reveal exclusively to PerezHilton.com that Kevin Federline and his lawyer, Mark Vincent Kaplan, are “extremely grateful for the results of the court proceedings” Monday in the ongoing baby battle with Britney Spears.

Hmmm….why so grateful K-Fed????

Something went down yesterday, and we’re going to get to the bottom of it!
pi_53293309
quote:
Verplichte drugstests voor Britney
Uitgegeven: 19 september 2007 09:30

LOS ANGELES - Een Amerikaanse rechter heeft bevolen dat zangeres Britney Spears onaangekondigde drugstests moet ondergaan. Dat blijkt uit dinsdag vrijgegeven documenten van de rechtbank in Los Angeles.

Tijdens een hoorzitting achter gesloten zouden volgens rechter Scot Gordon bewijzen naar voren zijn gebracht dat Spears "nog steeds uit gewoonte geregeld verboden middelen en alcohol gebruikt".

Twee keer per week zal de artieste op onaangekondigde wisselende tijdstippen worden getest.

Gevecht

De uitspraak maakt deel uit van een juridisch gevecht tussen Spears en haar gewezen echtgenoot Kevin Federline over de voogdij over hun twee kinderen, Sean Preston (2) en Jayden James (1).
bron
pi_53319992
jemig wat een gedoe... het ergste nog is dat ik best wel medelijden met haa heb...
pi_53320086
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:27 schreef Logician het volgende:
jemig wat een gedoe... het ergste nog is dat ik best wel medelijden met haa heb...
Met haar? Ik echt niet hoor
Die kinderen, díe vind ik pas zielig Je zou maar zulke ouders hebben.
pi_53320106
ps: serieus wat een fucking moron die chris ... bah ...
pi_53320132
oops i did it again
underground forever baby
pi_53320143
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:32 schreef Nuna het volgende:

[..]

Met haar? Ik echt niet hoor
Die kinderen, díe vind ik pas zielig Je zou maar zulke ouders hebben.
Ja tuurlijk dat ook, maar ik denk dat alle media aandacht niet echt helpt.
En wij zijn er natuurlijk niet 24/7 bij he
pi_53322349
Ach, het meisje is gewoon volledig ontspoord. Ze kan nog geen scheet laten en het wordt breed in de pers uitgemeten.

Het is best sneu voor haar hoor.

Aan de andere kant geeft het ons wel de leuke plaatjes als leedvermaak...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53324672
Check al die paparazzi in deze TMZ video: Britney: Screw "The Man," I'm Ready to Rage!
quote:
Just hours after a judge warned the Britster about her problem with drug and alcohol abuse, Spears reacted like any irrepressible gal would -- and got her party on!
bron

Ze gaat gewoon op de oude voet verder. Een van paps vraagt ook nog 'how are the kids doing?'.

Deze video is ook triest, gaat ze een ijsje kopen: Britney's Cold Shoulder Ice Cream Weave

[ Bericht 8% gewijzigd door Mylene op 20-09-2007 23:36:43 ]
pi_53331053
Vindt haar optreden reuze mee vallen allemaal zo overtrokken je kunt zien dat ze niet de energie heeft als haar dansers en haar figuurtje is toch top?

http://video.yahoo.com/video/play?ei=UTF-8&gid=107460&vid=1101279&b=0
pi_53332322
quote:
Op donderdag 20 september 2007 16:38 schreef joanie het volgende:
Vindt haar optreden reuze mee vallen allemaal zo overtrokken je kunt zien dat ze niet de energie heeft als haar dansers en haar figuurtje is toch top?

http://video.yahoo.com/video/play?ei=UTF-8&gid=107460&vid=1101279&b=0
Wil je wat komma's en punten lenen?
  donderdag 20 september 2007 @ 17:44:10 #125
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_53332803
Gniffel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')