Of we sturen het naar Afrika, daar kunnen er misschien wel 100-200 mensen van leven.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:21 schreef aaipod het volgende:
Die 150.000 euro kan beter besteed worden aan 10 - 20 mensen die wel graag willen leven"
Maar het is niet z'n bloedeigen zus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:02 schreef AlphaOmega het volgende:
TS, als het nu je bloedeigen zus zou zijn geweest, wat had je dan gezegd?
Ik zie de vergelijking niet helemaal. Ben je nou gewoon echt zo dom, of lijkt het maar zo? Het verhaal gaat hier om een weldoener die niet bestaat, waarbij ik TS vraag hoe hij zou hebben gereageerd als het zijn eigen zus was geweest. En dan kom jij met de kindertjes in Afrika en wat ik zou doen als dat familie van mij was... maar goed, als antwoord, ja, familie probeer ik uit de problemen te helpen wanneer dat nodig is, en wanneer de problemen niet door hun zelf zijn gecreeerd. Tevreden? Loser!quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar het is niet z'n bloedeigen zus.
Stel dat die arme negertjes in Afrika jouw broertjes en zusjes waren.
Ga je dan nu meteen je bankrekening plunderen om alles naar Afrika te sturen?
Je bent gewoon hypocriet bezig door TS te zeggen dat ie zich moet voorstellen dat het z'n eigen zus zou zijn, en dat ie daarom de behandeling van deze stoornis maar 150.000 euro waard moet vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:45 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik zie de vergelijking niet helemaal. Ben je nou gewoon echt zo dom, of lijkt het maar zo? Het verhaal gaat hier om een weldoener die niet bestaat, waarbij ik TS vraag hoe hij zou hebben gereageerd als het zijn eigen zus was geweest. En dan kom jij met de kindertjes in Afrika en wat ik zou doen als dat familie van mij was... maar goed, als antwoord, ja, familie probeer ik uit de problemen te helpen wanneer dat nodig is, en wanneer de problemen niet door hun zelf zijn gecreeerd. Tevreden? Loser!
Oh, je zou die zwéúdse anørexíávrouw dus øøk nøt hølpen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 07:45 schreef AlphaOmega het volgende:
en wanneer de problemen niet door hun zelf zijn gecreeerd. Tevreden? Loser!
helemaal mee eens annorexia is een ziekte die voornamelijk alleen in het westen voorkomt en dit omdat we liever mastruberen op mooie slanke dames dan 1 met een olifanten reet. dus niks anders dan een aangepraat beeld wat je van je zelf moet hebben om geaccepteerd te wezen.. besteed 1000 euro aan een paar goeie maaltijden en force feed het er maar in.. nergens voor nodig zo'n dure behandeling.quote:Op dinsdag 11 september 2007 03:21 schreef aaipod het volgende:
Dat mens met annorexia dus die verneukt is door die nepmillionair en nu haar behandeling niet vergoed krijgt.
En terecht dat die onzin niet vergoed wordt. Ik betaal me al scheel elke maand aan me ziektekostenverzekering en dan moet dat wijf zo nodig naar zweden voor 150.000 euro om behandeld te worden. Donder toch een eind op je doet het jezelf aan, mens! Bind haar maar vast en stop maar een slang in dr neus.
Verder een heel sneu verhaal hoor van die millionair maar ga naar de politie en niet naar Hart van Nederland of waar het ook op was. Deze mensen kicken op aandacht en iedereen trapt er nog in ook. Dit is HAAR schuld en ze is tevens de enige die het op kan lossen. Jammer is, door dit sneue gedoe zal ze dat nooit inzien. Het ziekenhuis is goed bezig door te zeggen "eet maar of sterf maar", maar nog steeds zijn er mensen die haar vertellen hoe zielig ze wel niet is. En dit is precies wat ze wou, vanaf de eerste dag dat ze stopte met eten.
Conclusie: "Eet maar, of sterf zwelgend in zelfmedelijden, Saskia. Die 150.000 euro kan beter besteed worden aan 10 - 20 mensen die wel graag willen leven"
Mijn klacht: "Dit mens krijgt teveel media aandacht"
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inlevingens vermogen is nogal moeilijk lijkt het wel voor velen in de maatschappij.
Survival of the fittest right?![]()
Maar we leven niet meer in een jungle weet je.
Geestelijke problemen zijn mogelijk erger dan physieke problemen,
Maar goed ik ben bewust van het feit dat mensen alleen aan zichzelf willen denken.
En wat met een ander gebeurt doet er niet toe.. totdat het een geliefde betreft uiteraard.
Hypocrietjes.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inlevingens vermogen is nogal moeilijk lijkt het wel voor velen in de maatschappij.
Survival of the fittest right?![]()
Maar we leven niet meer in een jungle weet je.
Geestelijke problemen zijn mogelijk erger dan physieke problemen,
Maar goed ik ben bewust van het feit dat mensen alleen aan zichzelf willen denken.
En wat met een ander gebeurt doet er niet toe.. totdat het een geliefde betreft uiteraard.
Hypocrietjes.
Leg het anders nog eens uit?quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:31 schreef minkuukel het volgende:
Mensen die niet weten wat annorexia inhoud.![]()
Een verslaving is lichamelijk, een psychische storing is heel wat anders.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Leg het anders nog eens uit?
Enige wat ik tegenkom op internet is dat het een psychische eetstoornis betreft. Geestelijk dus niet lichamelijk, is dus eigenlijk gewoon een veslaving (net als heroine). Een verslaving aan niet eten, die mensen doen het zich zelf aan.
Maar misschien heb jij andere, medisch relevante informatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |