abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 september 2007 @ 03:21:28 #1
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_53088144
Dat mens met annorexia dus die verneukt is door die nepmillionair en nu haar behandeling niet vergoed krijgt.

En terecht dat die onzin niet vergoed wordt. Ik betaal me al scheel elke maand aan me ziektekostenverzekering en dan moet dat wijf zo nodig naar zweden voor 150.000 euro om behandeld te worden. Donder toch een eind op je doet het jezelf aan, mens! Bind haar maar vast en stop maar een slang in dr neus.

Verder een heel sneu verhaal hoor van die millionair maar ga naar de politie en niet naar Hart van Nederland of waar het ook op was. Deze mensen kicken op aandacht en iedereen trapt er nog in ook. Dit is HAAR schuld en ze is tevens de enige die het op kan lossen. Jammer is, door dit sneue gedoe zal ze dat nooit inzien. Het ziekenhuis is goed bezig door te zeggen "eet maar of sterf maar", maar nog steeds zijn er mensen die haar vertellen hoe zielig ze wel niet is. En dit is precies wat ze wou, vanaf de eerste dag dat ze stopte met eten.

Conclusie: "Eet maar, of sterf zwelgend in zelfmedelijden, Saskia. Die 150.000 euro kan beter besteed worden aan 10 - 20 mensen die wel graag willen leven"

Mijn klacht: "Dit mens krijgt teveel media aandacht"
pi_53088163
Hart van Nederland
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_53088176
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 03:21 schreef aaipod het volgende:
ga naar de politie
Doing what?
  dinsdag 11 september 2007 @ 03:45:56 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_53088241
Eens.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_53088361
Eens. Hopelijk gaat ze snel dood, zijn we ervan af. Had gehoord dat er vanuit het hele land geld naar haar toekwam
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_53088389
Mja, ik vind het ook domme onzin. Ze heeft al voor zichzelf besloten dat in Nederland niks werkt voor d'r. Nou kunnen ze in Zweden heus niet toveren, daar zal ze ook gewoon aan de bak moeten. En ik betwijfel of het gaat aanslaan. Als er een wil is, dan kun je overal beter worden.
pi_53088398
quote:

Die 150.000 euro kan beter besteed worden aan 10 - 20 mensen die wel graag willen leven"
Of we sturen het naar Afrika, daar kunnen er misschien wel 100-200 mensen van leven.
Of nóg wel meer!
pi_53088409
TS, als het nu je bloedeigen zus zou zijn geweest, wat had je dan gezegd?

Je moet eens iets langer nadenken voordat je achterlijke posts plaatst, sukkel! Het is zo makkelijk om een mening klaar te hebben. Sterker nog, het is één van de lelijkste eigenschappen van Nederlanders.

Nederlanders leven volgens het motto 'Helpt elkander, eerst jezelf, en dan een ander!'
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_53088427
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:02 schreef AlphaOmega het volgende:

TS, als het nu je bloedeigen zus zou zijn geweest, wat had je dan gezegd?
Maar het is niet z'n bloedeigen zus.

Stel dat die arme negertjes in Afrika jouw broertjes en zusjes waren.
Ga je dan nu meteen je bankrekening plunderen om alles naar Afrika te sturen?
pi_53088488
Heerlijk TS! En dat is ook met hongerstakers en al dat andere tuig. Dat gelul, ze KAN gewoon eten en of je nou in Nederland of in Zweden zit ze zal MOETEN eten. Nou, geef mij 1,50 euro en ik zorg dat zij lekker een hamburger met joppie saus naar binnen werkt .
pi_53088579
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:08 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar het is niet z'n bloedeigen zus.

Stel dat die arme negertjes in Afrika jouw broertjes en zusjes waren.
Ga je dan nu meteen je bankrekening plunderen om alles naar Afrika te sturen?
Ik zie de vergelijking niet helemaal. Ben je nou gewoon echt zo dom, of lijkt het maar zo? Het verhaal gaat hier om een weldoener die niet bestaat, waarbij ik TS vraag hoe hij zou hebben gereageerd als het zijn eigen zus was geweest. En dan kom jij met de kindertjes in Afrika en wat ik zou doen als dat familie van mij was... maar goed, als antwoord, ja, familie probeer ik uit de problemen te helpen wanneer dat nodig is, en wanneer de problemen niet door hun zelf zijn gecreeerd. Tevreden? Loser!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_53088611
Alsof je je familie helpt door 150.000 euro tegen iets aan te gooien wat je familie uiteindelijk gewoon zelf moet doen.
pi_53088750
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:45 schreef AlphaOmega het volgende:

Ik zie de vergelijking niet helemaal. Ben je nou gewoon echt zo dom, of lijkt het maar zo? Het verhaal gaat hier om een weldoener die niet bestaat, waarbij ik TS vraag hoe hij zou hebben gereageerd als het zijn eigen zus was geweest. En dan kom jij met de kindertjes in Afrika en wat ik zou doen als dat familie van mij was... maar goed, als antwoord, ja, familie probeer ik uit de problemen te helpen wanneer dat nodig is, en wanneer de problemen niet door hun zelf zijn gecreeerd. Tevreden? Loser!
Je bent gewoon hypocriet bezig door TS te zeggen dat ie zich moet voorstellen dat het z'n eigen zus zou zijn, en dat ie daarom de behandeling van deze stoornis maar 150.000 euro waard moet vinden.
En dan hou ik jou heel eenvoudig even een spiegel voor: als jij vindt dat TS zich deze anorexia-patiënt voor moet stellen als eigen zus, als dat blijkbaar een criterium is, dan vind ik dat jij je al die arme negertjes in Afrika maar voor moet stellen als familie. En dan dezelfde conclusie trekken.

En dan beginnen te schelden... hoe sneu .
pi_53088757
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 07:45 schreef AlphaOmega het volgende:
en wanneer de problemen niet door hun zelf zijn gecreeerd. Tevreden? Loser!
Oh, je zou die zwéúdse anørexíávrouw dus øøk nøt hølpen?
pi_53088765
quote:
Dat mens met annorexia dus die verneukt is door die nepmillionair en nu haar behandeling niet vergoed krijgt.

En terecht dat die onzin niet vergoed wordt. Ik betaal me al scheel elke maand aan me ziektekostenverzekering en dan moet dat wijf zo nodig naar zweden voor 150.000 euro om behandeld te worden. Donder toch een eind op je doet het jezelf aan, mens! Bind haar maar vast en stop maar een slang in dr neus.

Verder een heel sneu verhaal hoor van die millionair maar ga naar de politie en niet naar Hart van Nederland of waar het ook op was. Deze mensen kicken op aandacht en iedereen trapt er nog in ook. Dit is HAAR schuld en ze is tevens de enige die het op kan lossen. Jammer is, door dit sneue gedoe zal ze dat nooit inzien. Het ziekenhuis is goed bezig door te zeggen "eet maar of sterf maar", maar nog steeds zijn er mensen die haar vertellen hoe zielig ze wel niet is. En dit is precies wat ze wou, vanaf de eerste dag dat ze stopte met eten.

Conclusie: "Eet maar, of sterf zwelgend in zelfmedelijden, Saskia. Die 150.000 euro kan beter besteed worden aan 10 - 20 mensen die wel graag willen leven"

Mijn klacht: "Dit mens krijgt teveel media aandacht"
helemaal mee eens annorexia is een ziekte die voornamelijk alleen in het westen voorkomt en dit omdat we liever mastruberen op mooie slanke dames dan 1 met een olifanten reet. dus niks anders dan een aangepraat beeld wat je van je zelf moet hebben om geaccepteerd te wezen.. besteed 1000 euro aan een paar goeie maaltijden en force feed het er maar in.. nergens voor nodig zo'n dure behandeling.
do you have the guts to smell my nuts?
pi_53088773
Het is welliswaar erg genoeg dat er wederom iemand gezwicht is voor t ideaal beeld, maar desondanks is dit een eigen keuze geweest op het moment dat Saskia er aan begon, dat ze hier na de controle er over kwijtgeraakt is is ook erg genoeg, maar om hier nou een behandeling van 150.000 euro tegen aan te gooien vind zelfs ik overdreven. In Nederland sterven ongeveer 1500 mensen aan de gevolgen van anorexia nervosa en bolumia, als de behandel methode uit zweden werkelijk geholpen had, had men deze ook wel naar Nederland gehaald of zat het in het vergoedingenpakket van de zorg-verzekeraar. Natuurlijk is het erg dat een of andere idioot ( )zich voor gedaan heeft als miljonair die zo graag de prins op het witte paard wilde uithangen, ik hoop dan ook oprecht dat hij straf-rechtelijk vervolgd wordt. Maar de ¤ 150.000 kan naar mijn mening beter besteed worden aan kinderen met kanker of iets dergelijks, deze kindjes hebben er niet voor gekozen om te sterven of het risico te lopen om te sterven en willen dolgraag leven al vanaf dag 1. En nee, ik zou het niet naar afrika sturen, in ons land is ook genoeg al dan niet zichtbare armoede met mensen die elke maand net wel of net niet rond komen, al is ¤ 150000 dan niet veel, alle beetjes helpen voor beide situatie's

Maar goed, dat is mijn mening uitteraard... en daar zit toch niemand op te wachten...

*edit* typo
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_53088920
Inlevingens vermogen is nogal moeilijk lijkt het wel voor velen in de maatschappij.

Survival of the fittest right?

Maar we leven niet meer in een jungle weet je.

Geestelijke problemen zijn mogelijk erger dan physieke problemen,
Maar goed ik ben bewust van het feit dat mensen alleen aan zichzelf willen denken.
En wat met een ander gebeurt doet er niet toe.. totdat het een geliefde betreft uiteraard.
Hypocrietjes.
pi_53088943
Was vanmorgen een nieuw stukje op tv gelderland

Haar biologische vader blijkt geld te hebben en gaat zijn eigen dochter steunen

Beetje laat lijkt me
aan de andere kant waarom steunt pappa har nu pas( zinloos geval misschien en heeft het geen zin meer) en waarom slaan de behandelingen die ze heeft gehad in Nederland niet aan?
Voor iedere ziekte moet de patient wel meewerken
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:52:10 #19
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53089180
Ga hamburgers eten .. mager scharminkeltje
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:52:54 #20
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_53089186
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 08:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Inlevingens vermogen is nogal moeilijk lijkt het wel voor velen in de maatschappij.

Maar goed ik ben bewust van het feit dat mensen alleen aan zichzelf willen denken.
En wat met een ander gebeurt doet er niet toe.. totdat het een geliefde betreft uiteraard.
Hypocrietjes.

Ik neem aan dat je ook jezelf daar onder schaart.

Zo ja, hypocriet!
Zo nee, hypocriet!
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 11 september 2007 @ 08:53:07 #21
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_53089191
En anders ... ja
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_53089194
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 08:29 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Hypocrietjes.

Ze heeft er toch zelf voor gekozen om te stoppen met eten? Kan ze er ook zelf voor kiezen om te beginnen. Als ze echt geholpen had willen worden waren de behandelingen in Nedeland ook wel aangeslagen.

Door naar de pers te stappen heeft ze zich zelf gewoon gedegradeerd tot een attention whore die ons medelijden niet waard is!

Geef dat geld aan Kika of aan onderzoek naar hardaandoeningen, alzheimer of whatever, niet aan zo'n aandacht zoekende jankert.
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:31:33 #23
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_53089803
Mensen die niet weten wat annorexia inhoud.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_53090056
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:31 schreef minkuukel het volgende:
Mensen die niet weten wat annorexia inhoud.
Leg het anders nog eens uit?

Enige wat ik tegenkom op internet is dat het een psychische eetstoornis betreft. Geestelijk dus niet lichamelijk, is dus eigenlijk gewoon een veslaving (net als heroine). Een verslaving aan niet eten, die mensen doen het zich zelf aan.

Maar misschien heb jij andere, medisch relevante informatie?
The sky has changed.... Can you smell the sun?!
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:49:27 #25
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_53090169
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef michiel5 het volgende:

[..]

Leg het anders nog eens uit?

Enige wat ik tegenkom op internet is dat het een psychische eetstoornis betreft. Geestelijk dus niet lichamelijk, is dus eigenlijk gewoon een veslaving (net als heroine). Een verslaving aan niet eten, die mensen doen het zich zelf aan.

Maar misschien heb jij andere, medisch relevante informatie?
Een verslaving is lichamelijk, een psychische storing is heel wat anders.
Mij mag je er voor wakker maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')