Ach ja, Piles doet alles voor Fok!, dus waarom nietquote:Op zaterdag 24 mei 2008 04:50 schreef nachtzuster het volgende:
Misschien ideetje voor Piles om een nieuwe te maken
Precies, dit kan er dan ook nog wel bijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach ja, Piles doet alles voor Fok!, dus waarom niet![]()
Maar van die foto's ken ik geen een username, dus die is al best oud
Eerst maar eens lijstje compleet makenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
Precies, dit kan er dan ook nog wel bij![]()
Sandman en Vava wel van naam, ParanoidEv komt niet bekend voorquote:Da_Sandman, ParanoidEv en Vava ken wel toch?
Is idd al enkele jaartjes geleden![]()
Dat kan gezien de snelheid van dit topic wel even duren danquote:
Dan moeten ze eerst hier langskomenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:02 schreef nachtzuster het volgende:
Maar misschien is het wel een reden om weer eens te posten hier voor de Zeeuwse Fokkertjes
ParanoidEv - Terneuzenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Precies, dit kan er dan ook nog wel bij![]()
Da_Sandman, ParanoidEv en Vava ken wel toch?
Is idd al enkele jaartjes geleden![]()
ParanoidEv - Terneuzen
Mascleta - Goes
Piles - Kerkwerve
Nachtzuster - Oostburg
?-?
etc.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Al lurk ik hier meer dan dat ik post.
Valt tegen hèquote:
Hm, ondertussen is de zon wel vanachter de wolken gekomen én de lucht is nu een stuk blauwer.quote:Op zondag 25 mei 2008 13:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Valt tegen hè![]()
*gaat korte broek maar weer uitdoen dan![]()
Ja, ik ben een zeeuw, maar ik voel me half zeeuw.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben eigenlijk maar een halve Zeeuw.Besefte dat pas onlangs.
Wat een tijd om op je werk aanwezig te zijn.quote:De twee bedreigden een medewerker van de strandtent op het Nollehoofd tussen 02.15 en 04.00 uur. Ze gebruikten daarbij een wapen. De overvallers vertrokken met een nog onbekend geldbedrag.
Ik heb echt geen idee wat voor dvd's dat zouden moeten zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:13 schreef Menn0 het volgende:
Ik zag bij de Music Store een aantal dezelfde dvd's staan over Zeeland, toepasselijk ganaamd 'Zeeland' ... Heeft iemand hier die toevallig en is er iets aan?
Hmm er staat me nog iets bij dat erop stond 'Zeeland zo natuurgetrouw mogelijk in beeld gebracht'quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat voor dvd's dat zouden moeten zijn
Jij ook Zeeuw trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |