weer ff lachen om 'mannen' in strakke broeken , mogen ook wel eens wat meer dames wat postenquote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef Luie-princes het volgende:
Tvp!
Ik zie vaak iedereen 'Tvp' zeggen, wat betekent het eigenlijk?quote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef Luie-princes het volgende:
Tvp!
TerugVindPost , dus betekent dat je een topic in de gaten houdt/nog komt checke.quote:Op maandag 10 september 2007 22:37 schreef Je2oeN het volgende:
[..]
Ik zie vaak iedereen 'Tvp' zeggen, wat betekent het eigenlijk?![]()
Maar om ff ontopic te blijven dan,
G-star hemd
scotch & soda vest
G-star Broek
en All stars![]()
![]()
Helaas geen foto![]()
Oh oké, Dankjewel!quote:Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
TerugVindPost , dus betekent dat je een topic in de gaten houdt/nog komt checke.
die fiets is echt het uiterste van form over function.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:56 schreef Joran-Joran het volgende:
wat ik vandaag aan heb + tevens m'n nieuwe fiets![]()
[[url=http://fotoboek.fok.nl//userpics/60574/IMG_1798[1].JPG]afbeelding[/url]]
Het is een fiets dus dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Paran0id het volgende:
Ik snap het idee van die fiets niet helemaal? Je fietst met dat ding door de stad?
Die kat rechtsonder in beeld kijkt ook al zo naar dat ding van "wtf"quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Paran0id het volgende:
Ik snap het idee van die fiets niet helemaal? Je fietst met dat ding door de stad?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
alles 2de hands
overhemd: polo ralph lauren
broek: levi
hè, mooi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:56 schreef jovink het volgende:
fiets zelf kon wel mooier maar die velgen zijn vies mooi
kost ook wel wat zeker
zoo echt sexy maynquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:14 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Jurk, vestje en schoenen van H&M, panty van American Apparel, sjaaltje zat ergens gratis bij en tas van Pieces.
Kun je wat foto's van die schoenen posten? Dankquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:29 schreef Wiilcoo het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
H&M
Nudie Masa
Lacoste
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je wat foto's van die schoenen posten? Dank.
Uhm een jaar geleden @ Chaussures Mondiales.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dank, coole schoen! Waar gekocht.
Probeer het eens uit!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:38 schreef znarch het volgende:
Mag je hier soms niet posten als je een normale kledingsmaak hebt ?
hahahah funnyquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef mitman het volgende:
ik ook maar weer eens een wivah'tje:
[afbeelding]
Cheap Monday broek
Levi's V-hals
Silver Creek giletje
Hoezo dat?quote:
Nou, dat is toch ook een compliment dan ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:16 schreef birdydontfly het volgende:
lol ik wou eigenlijk iemand complimenteren als tvp maar ik vind alleen dat van wiilcoo redelijk leuk
redelijk leuk kan wel beterquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:43 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook een compliment dan ?![]()
De rest is gewoon pauper man, dat shirt van RL heb je ook enkel gekocht om het merk want wie loopt er nou rond met een dergelijke kleurencombinatie? En Huppelei draagt wel acceptabele kleding, maar waarom draagt iemand een gilet als je geen pak draagt? En waarom pronk je met een lowrider fiets? Daarop rijden naar mijn weten alleen paupere drugsdealers.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:16 schreef birdydontfly het volgende:
lol ik wou eigenlijk iemand complimenteren als tvp maar ik vind alleen dat van parselmouth redelijk leuk
Da ding is van de H&Mquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar heb je die vest van? Ik zie hem echt overal
die RL is ook niet mijn smaak, maar ieder zn ding?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:50 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
De rest is gewoon pauper man, dat shirt van RL heb je ook enkel gekocht om het merk want wie loopt er nou rond met een dergelijke kleurencombinatie? En Huppelei draagt wel acceptabele kleding, maar waarom draagt iemand een gilet als je geen pak draagt? En waarom pronk je met een lowrider fiets? Daarop rijden naar mijn weten alleen paupere drugsdealers.
Eindelijk iemand die zich weet te kledenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
Lekker simpel vandaag;
Lichtblauw shirt met streepjes.
Nieuwe RR Nudie, nadat m'n oude gaten kreeg
Captoe bruine oxfords.
iedreen zen smaak toch dus niet zo kansloos doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zich weet te kleden(al is je riem wat lang
![]()
)
Zo gaat dat hierquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Jeltos het volgende:
[..]
iedreen zen smaak toch dus niet zo kansloos doennerd
![]()
na nee hoor vind alleen kansloos als mensen iets anders niet accepteren bedoel niet mooi vinden owkay maar kansloos afzeiken gewoon beetje triestquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zo gaat dat hierInternethelden allemaal, op straat durven ze het niet te roepen hoor...
Ik zou je op straat net zo min naroepen dat je een leuk schattig jurkje aan hebt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zo gaat dat hierInternethelden allemaal, op straat durven ze het niet te roepen hoor...
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:16 schreef mitman het volgende:
thundertje netjes! maar heb je grote voeten of lijkt dat maar zo?
mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:16 schreef mitman het volgende:
thundertje netjes! maar heb je grote voeten of lijkt dat maar zo?
en co-sign jeltos...zolang mensen er niet "ordinair, en dan bedoel ik ook egt ordinair" uitzien kan ik respect tonen voor de durf/kwaliteit van hun outfit
Haha, thanks!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:18 schreef Thundertje het volgende:
Voeten lijken groot, smalle broek, misleidende spiegel en ongunstige hoek voor de foto. Ze zijn een klein maatje 45.
[..]
Ik zou je op straat net zo min naroepen dat je een leuk schattig jurkje aan hebt, eerlijk gezegd.Bovendien hoort karig slecht onderbouwd geblaat gewoon bij fok
dat doe ik zo gauw hij korter isquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef jovink het volgende:
noddie gekkewerk doe anders gewoon achter je tongue van je schoenen
juh..quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
mijn groene loafers![]()
mijn preppy overhemd
Ja, hier gaat mijn voorkeur toch wel naar uit, jammer van die plooien bij de wreef van je schoen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
Lekker simpel vandaag;
Captoe bruine oxfords.
Tof!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
mijn groene loafers![]()
mijn preppy overhemd
mooie clownschoenenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
Lekker simpel vandaag;
Captoe bruine oxfords.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
mijn groene loafers![]()
mijn preppy overhemd
Ik denk dat ie het over het formaat heeft , ze lijken nogal een een beetje groot op de foto , mooie jas Noddiequote:Op woensdag 12 september 2007 09:46 schreef Rutgerr het volgende:
Clownschoenen? Oxfords zijn de meest formele schoenen en bruin is een algemeen zeer geaccepteerde kleur.
marktkraampjequote:Op woensdag 12 september 2007 10:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar heb je die muts gehaald?
Nicequote:
Je bent vergeten de tongen van je schoenen goed te doen. Verdersquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Paran0id het volgende:
Je bent vergeten de tongen van je schoenen goed te doen.
mooi littekenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:22 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_23362.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_2337.jpg]afbeelding][/url]
Sorry dat ik het zeg maar die schoenen passen niet echt bij de rest van de outfit (die ik overigens welquote:
hele oude replay, in de tijd dat replay nog geen foute pauperbroeken maakte, 2005 ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Nice![]()
[..]
Je bent vergeten de tongen van je schoenen goed te doen. Verders![]()
Welk merk/type broek is dat?
Ah die heb ik volgens mij ook, nu ik goed kijkquote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef Noddie het volgende:
[..]
hele oude replay, in de tijd dat replay nog geen foute pauperbroeken maakte, 2005 ofzo
vond ik een half jaar geleden in mijn kast terug![]()
ebay hongkongquote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef gent het volgende:
en nu we toch bezig zijn, waar heb je die leren jas gehaald ?
lang leve de coupeurquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ah die heb ik volgens mij ook, nu ik goed kijk
Broek blijft lang goed, jammergenoeg is mijn kontzak helemaal uitgescheurd![]()
tof.. alleen die riem moet je echt dumpen dude..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:22 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_23362.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_2337.jpg]afbeelding][/url]
Misschien Funkie house Rotterdam van cheap monday of dr denimquote:Op woensdag 12 september 2007 18:56 schreef De_Brandweer het volgende:
jovink jij geile slet. ik wil ook zon blauwe broek. maar de plaatselijke M@W (utrecht) heeft ze niet meer.
Waar zijn die nog meer te halen?
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef jovink het volgende:
en de riem blijft (L) (L) (L) dikke tjik megnet
Ik wou het net zeggen ja, Ze hebben ze ook in het rood.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:23 schreef Stansfield het volgende:
ik zag in de heavens playground in amersfoort dat gsus nu ook vandie hele felle blauwe broeken heeft.
Sneakers in Den Haagquote:Op woensdag 12 september 2007 15:27 schreef Stinkywinky het volgende:
[..]
in welke winkel en waar heb je die vans gekocht?
Ja waar in amsterdam zijn die dan te halen? ik moet binnenkort weer eens naar amsterdam, al te lang niet geweest. afgelopen weekend was ik er nogquote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef jovink het volgende:
hahah pie cr heeft $$$$$ in de ogen
geen flauw idee waar ze verder te halen zijn ik heb ze uit emsterdem hier int hoge noorden zal t nog wel ff duren en dat vind ik heul niet erg
en de riem blijft (L) (L) (L) dikke tjik megnet
Die zijn van Cheap Monday, niet van Gsus. En jaaa, ik heb ze zelf aangehadquote:Op woensdag 12 september 2007 22:15 schreef Pie.cr het volgende:
lol gsus aapt serieus alles na. Triest bedrijfje.
Die hebben ze ook maar gsus ook. Heb ze zelf zien liggen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die zijn van Cheap Monday, niet van Gsus. En jaaa, ik heb ze zelf aangehad.
super sexy.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
*bijt*quote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
ik heb niets tegen h&m, het gaat allemaal om de combinaties die je maakt...quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef parselmouth het volgende:
Thanks
Veel mensen gaan over de rooie als je zegt dat je daar vrijwel alles koopt
een jeans die niet je kont bedenkt.. gast.. in welke gaybars kom jij?quote:Op donderdag 13 september 2007 17:59 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, dat kan ik me ook wel voorstellen hoor, als ze jou tenminste niet hebben gezien. Bij de H&M denk ik toch aan jongens met een jeans die niet eens hun kont bedekt en rare shirts, maar ik haal er zelf wel graag truien weg.
Is die broek stretch? Zoja dan moet ik em ook maar ff halen. Ik skate graag maar strakke niet stretch broeken zitten voor geen meter bij me. En wijde broeken vind ik lomp.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:08 schreef grasmat het volgende:
[afbeelding]
vintage, vintage, h&m broek, winklepickers
jaaa gast.. hier gaat het om de kleren! en niet om mijn verpauperde hoofdquote:Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef Dirkmaat het volgende:
[..]
Is die broek stretch? Zoja dan moet ik em ook maar ff halen. Ik skate graag maar strakke niet stretch broeken zitten voor geen meter bij me. En wijde broeken vind ik lomp.
en trouwens wel lollig dat je je hoofd censureert terwijl je myspees in je sig staat.
Van die pauperlage broeken bedoel ik ja. Zie het in het algemene straatbeeld hoor. Kijk ook maar naar winkels als Jack and Jones (welke toch het straatbeeld beinvloeden/bepalen) waar de broeken vaak maar tot halverwege komen.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:18 schreef grasmat het volgende:
[..]
een jeans die niet je kont bedenkt.. gast.. in welke gaybars kom jij?
geile kikkerquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:07 schreef Rutgerr het volgende:
Totaal niet aansluitende bij het gros hier (sneakers, t-shirts, jeans), maar ik had het beloofd dus bij deze:
Pochetje steekt er wat te ver uit, maar ik ben niet zo van al die gecompliceerde vouwen en dump 'm er altijd in zonder er echt veel aandacht aan te besteden.
[afbeelding]
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:07 schreef Rutgerr het volgende:
Totaal niet aansluitende bij het gros hier (sneakers, t-shirts, jeans), maar ik had het beloofd dus bij deze:
Pochetje steekt er wat te ver uit, maar ik ben niet zo van al die gecompliceerde vouwen en dump 'm er altijd in zonder er echt veel aandacht aan te besteden.
edit: blijkbaar werkt imageshack niet, uploaden doe ik wel ergens anders als ik een alternief heb.
Ik vind het super, maar misschien kun je er beter hogere hakken onder doen, als ik eerlijk ben maakt dit je benen onnodig kortquote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
Staat je erg leuk! Met zo'n lint er omheen op die hoogte vind ik leuker dat die dingen bij meisjes die bovenaan wat strakker zitten en dan los zoals je op pagina 1 aan hebt. Hier komt je figuur beter in uit en aangezien je een mooi figuur hebt hoef je dat niet te verbergenquote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:13 schreef De_Brandweer het volgende:
je moet gewoon minder eten dikzak!!!1111
niks mis met dikke vrouwenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef parselmouth het volgende:
Snap wat je bedoeltMaar het ligt ook aan de hoek van de foto (van bovenaf), die laat m'n benen korter en dikker lijker dan ze echt zijn.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:38 schreef Pie.cr het volgende:
Op de broek na, vind ik het dope hoor Rutger.
jasje is wat aan de lange kant, het geheel is het trouwens net niet, maar de poging is topquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef Rutgerr het volgende:
Tinypic dan maar. Hierbij mijn dikke lijf parselmouth.
[afbeelding]
- Santoni monks.
- Mabitex ribbroek.
- Boss shirt.
- H&M trui.
- Wit zijde pochetje.
- Alveare jasje.
- Dood beest.
Helemaal niet slecht! Alleen dat ding in borstzak vind ik net iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
- Santoni monks.
- Mabitex ribbroek.
- Boss shirt.
- H&M trui.
- Wit zijde pochetje.
- Alveare jasje.
- Dood beest.
Wat mij betreft wel twee maten kleiner, maar dat is het nadeel van internetshoppen nietwaar?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef grasmat het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht! Alleen dat ding in borstzak vind ik net iets te veel van het goede
Klassiek op een hele goede manier, had ik niet verwacht Rutger![]()
Oja en de broek had wat mij betreft een maatje kleiner gemogen.
in studenten steden ziet iedereen er zo uitquote:Op zondag 16 september 2007 11:13 schreef Viper88 het volgende:
niet flauw bedoelt rutger, maar loop je serieus in deze kleren gewoon rond? Bv als je naar de winkel moet?
VVDer hequote:Op zondag 16 september 2007 11:13 schreef Viper88 het volgende:
niet flauw bedoelt rutger, maar loop je serieus in deze kleren gewoon rond? Bv als je naar de winkel moet?
Ik houd wel rekening met de situatie. Als ik naar een college of vrienden ga trek ik gewoon jeans, sneakers, shirt en een trui aan. En Rutte heeft de juiste beslissing genomen, die had-ie van mij al vele malen eerder mogen nemen.quote:Op zondag 16 september 2007 11:13 schreef Viper88 het volgende:
LOL. Wat 'n wannabe.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:24 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
- Santoni monks.
- Mabitex ribbroek.
- Boss shirt.
- H&M trui.
- Wit zijde pochetje.
- Alveare jasje.
- Dood beest.
Neuh, met dat stukkie over studentensteden reageerde ik meer op iets wat 'roburt' zei.quote:Op zondag 16 september 2007 13:00 schreef Rutgerr het volgende:
Ik heb je tot nu toe enkel nog ongegronde kritiek zien spuien. Het is niet eens mijn intentie om eruit te zien als een stereotype student, anders had ik wel alles van Ralph Lauren aangetrokken + Van Bommels. En met mijn handjes typ, schrijf en schud ik handen over het algemeen.Maar geef eens het juiste voorbeeld, want we doen het hier allemaal zo verkeerd.
![]()
Ziet er goed uitquote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Beauregard het volgende:
afbeelding]
Dit droeg ik vandaag, hier kunnen jullie nog wat van leren.
henkbenzine tank is vuilnis man HAAHAH!quote:Op zondag 16 september 2007 18:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07370/DSC00733.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jongennnnns ik match zelfs met de vuilniszakken op mn werk
Dat zijn wel heul geile schoenen ook!quote:Op zondag 16 september 2007 18:34 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07370/DSC00733.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Jongennnnns ik match zelfs met de vuilniszakken op mn werk
sexehquote:Op donderdag 13 september 2007 14:25 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Alles H&M (bite me).
waarom koop je in godsnaam een shirt met een dikke tokkie die een vis vasthoudt eropquote:Op maandag 17 september 2007 08:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik ook dan maar een keer (fear my strijkijzer)
[afbeelding]
Shirt : Custo Barcelona
Broek : Levi's 527
Om nog maar te zwijgen over die verschrikkelijk irritante cirkels er op. Wil je iedereen tegenover je hypnotiseren met je shirt of zo?quote:Op maandag 17 september 2007 08:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom koop je in godsnaam een shirt met een dikke tokkie die een vis vasthoudt erop![]()
Vind het wel goed als men discussieert over kleding in Nederland, gebeurt al niet zovaak. En als mensen mijn foto printen, boven hun bed hangen en er op dagen vol tegenslagen naar kijken om zich te realiseren dat ze er in ieder geval niet zo debiel uitzien als ik, tja so be it.quote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef Viper88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen hier nog posten, aangezien dit toch echt het nummer 1 afkraak topic is.
ziet dr puik uitquote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
En Van Bommel schoenen, maar die trek ik straks wel aan als ik naar buiten ga.
[..]
Vind het wel goed als men discussieert over kleding in Nederland, gebeurt al niet zovaak. En als mensen mijn foto printen, boven hun bed hangen en er op dagen vol tegenslagen naar kijken om zich te realiseren dat ze er in ieder geval niet zo debiel uitzien als ik, tja so be it.
stuk beterquote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
[..]
Vind het wel goed als men discussieert over kleding in Nederland, gebeurt al niet zovaak. En als mensen mijn foto printen, boven hun bed hangen en er op dagen vol tegenslagen naar kijken om zich te realiseren dat ze er in ieder geval niet zo debiel uitzien als ik, tja so be it.
Vet shirt! Waar gekocht?quote:Op maandag 17 september 2007 08:24 schreef Enchanter het volgende:
Ik ook dan maar een keer (fear my strijkijzer)
[afbeelding]
Shirt : Custo Barcelona
Broek : Levi's 527
En wat te kort is?quote:Op maandag 17 september 2007 08:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
waarom koop je in godsnaam een shirt met een dikke tokkie die een vis vasthoudt erop![]()
Ach, je doet je best. Er zijn maar weinig Nederlanders die dit durven, meeste lopen er allemaal hetzelfde bij...quote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
[..]
Die heb ik bij de H&M zien hangen! of iig zo'n soortquote:
Allemaal reeds bekend hier...The Sartorialist is leuk om te lachen, d'r staat eigenlijk nooit iets op wat serieus van aard is, rare kleurcombinaties, korte broek + jasje, extreem hoogwater/Thom Browne.quote:Op maandag 17 september 2007 12:12 schreef unkki het volgende:
[..]
Ach, je doet je best. Er zijn maar weinig Nederlanders die dit durven, meeste lopen er allemaal hetzelfde bij...
Ook heel handig is in bladen kijken en veel op internet, hier leer je veel van qua combinaties. Want echt heel erg goed vind ik je combinaties (nog) niet.
Ik kan je overigens wel "Nieuwenhuis van Nimwegen" aanraden, zéér goede overhemden en dat voor weinig geld. RTW: 80+ Euro, MTM: 120-180+ Euro (Frans en Italiaans maatwerk).
Enkele websites:
The Sartorialist
The Sartorialist @ Menstyle
Immanuel 1970
Menco @ HEERLIJK by NVN
Stijlforum
Hoop dat je er iets aan hebt...
haha precies. alleen snappen sommige mensen dat niet.quote:Op maandag 17 september 2007 17:05 schreef Lonewolf2003 het volgende:dat Backstreet Boys is zo slecht, dat het gewaagde coole camp wordt.
Mwoah, soms krijg je er weleens ideeën van die best leuk zijn. Kopieren hoeft natuurlijk niet, maar bij sommigen dingen denk ik toch weleens: Hé, dat is leuk!quote:Op maandag 17 september 2007 17:31 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
The Sartorialist is leuk om te lachen, d'r staat eigenlijk nooit iets op wat serieus van aard is, rare kleurcombinaties, korte broek + jasje, extreem hoogwater/Thom Browne.
haha zo fout dat het tof isquote:Op maandag 17 september 2007 16:47 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
shirt: back street boys
riem: h&m
broek-met-zakjes: zara
schoenen: leather all stars
Dat is toch de bedoeling van dit topic , lekker elkaar afzeiken , wat de een mooi vindt , vindt de ander niet mooi.quote:Op maandag 17 september 2007 09:19 schreef Viper88 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begrijp eigenlijk niet waarom mensen hier nog posten, aangezien dit toch echt het nummer 1 afkraak topic is.
nee blijf posten!!quote:Op maandag 17 september 2007 09:33 schreef Rutgerr het volgende:
[afbeelding]
[..]
quote:Op woensdag 19 september 2007 08:59 schreef Viper88 het volgende:
^ klopt het dat nudie echt de nieuwe replay/g-star wordt? Echt serieus iedereen loopt in die broeken van studentjes tot scholieren, van zakenmannen tot winkelmedewerkers. Ik zie ze echt overal.
Ik vind dat je daar nog wel een verschil in hebt. Je hebt zeg maar de pauper merken replay, g-star en chasin. En dan de wat betere merken Nudie en diesel.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:59 schreef Viper88 het volgende:
^ klopt het dat nudie echt de nieuwe replay/g-star wordt? Echt serieus iedereen loopt in die broeken van studentjes tot scholieren, van zakenmannen tot winkelmedewerkers. Ik zie ze echt overal.
mooi, en wat ik van de riem vindt weet je al.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:43 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07382/18-09-07_1533.jpg]afbeelding][/url]
sterfff
waar staaat tommy hilfiger? ik heb net een overzware donkerblauwe uberkwaliteitsbroek gekochtd van TH en damn die zit lekker!!! en dat voor 90 euro!!! met een overmooi accent op de achterzakken!!quote:Op woensdag 19 september 2007 13:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar nog wel een verschil in hebt. Je hebt zeg maar de pauper merken replay, g-star en chasin. En dan de wat betere merken Nudie en diesel.
ik hou van mijn vage jurkenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Erotica_ het volgende:
Ziet er erg goed uit [afbeelding]
Beter dan die vage jurken die je altijd aan hebt![]()
![]()
dat dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef Erotica_ het volgende:
Ziet er erg goed uit [afbeelding]
Beter dan die vage jurken die je altijd aan hebt![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 23:36 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
dat dus.
in die jurken lijk je veel dikker. nu zie je der best lekker uit![]()
![]()
![]()
![]()
maar daar heb ik weinig mee te makenquote:Op woensdag 19 september 2007 23:31 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Tja, de rest van Nederland niet![]()
tover een glimlach op je gezicht. (je kijkt een beetje.. tja hoe noem ik het?) en hoppa tjakka flopsakee.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:15 schreef Miss_S het volgende:
[afbeelding]
niets bijzonders, behalve dat het een nieuwe broek is
die vest? die vest?>quote:Op donderdag 20 september 2007 21:21 schreef Erotica_ het volgende:
Ee die vest heb ik ook gisteren gekocht!
jup en ze staan bijna niemandquote:Op donderdag 20 september 2007 23:31 schreef Pie.cr het volgende:
Die cardigans zijn al minstens 2 jaar verkrijgbaar, en al veel eerder gepost.
Mischien een model met 1 of 2 knoopjes minder....anyway
ja maar hij is een mooiboy, chickaaz jeweetquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef roburt het volgende:
is die V hals niet een beetje te diep
ja dat shirt vind ik ook niks. wel mooie broek is dat, heb hem zelf ook gekocht vorige week.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[afbeelding]
V-hals shirt: American apeal![]()
Riem: H&M shit![]()
Cheap monday broek regular denim in green![]()
Adidas point guard low![]()
Die veters danquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:53 schreef Bananenman het volgende:
Dat shirt
Ik dacht eerst dat je een chick was met beginnende tietjes ofzo man![]()
Ik vind het vet. Je ziet er lekker uit jewaidsquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[afbeelding]
gekkewerk ziet dr goed uit die CM heeft wel wat weg van een nudiequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[afbeelding]
Sexy hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:52 schreef Jeltos het volgende:
Today![]()
[afbeelding]
okquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:42 schreef De_Brandweer het volgende:
neuh heul niet. ik ga niet van die veul te strakke shirts dragen alsof 1 homo. gewoon zo vind ik he best
yessur alleen stukje goedkoperquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:36 schreef jovink het volgende:
[..]
gekkewerk ziet dr goed uit die CM heeft wel wat weg van een nudie
Cardigan van H&M vind ik niet mooi. Deze wel, van America Apparel:quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:33 schreef faithjez het volgende:
en toch ga ik er 1 kopen zaterdag.
ja pakm beet halfweg de helft ofgniet. waar heb je die v hals vandaan dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:35 schreef Jeltos het volgende:
[..]
yessur alleen stukje goedkoper![]()
hahahah @ v hals shirt normaal heb ik nog wit hempje onderaan maar was vandaag beetje warmmooiboyz stylo jeweetz he
![]()
Onder de 100 euro betaal je 8 euro verzendkosten, boven de 100 euro is het gratis.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:39 schreef D.zire het volgende:
het word wss wel een cardigan van de h&m. American Apparel zit hier in Groningen niet. En online bestellen is geen optie denk ik. Ps ik ben faithjez
american apparel Rotterdam 16 euro heb er stuk of 3quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:40 schreef jovink het volgende:
[..]
ja pakm beet halfweg de helft ofgniet. waar heb je die v hals vandaan dan?
Omdat het van de H&M is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:51 schreef Erotica_ het volgende:
Waarom heeft iedereen opeens dezelfde jack die ik laatst gekocht heb?
whehehehequote:
Moet je vanaf A'dam CS tram 13-14-17 nemen en uitstappen bij de Westermarkt. En dan rechts blijven lopen langs de linkerkant van de Prinsengracht. Vervolgens zie je dan vanzelf de Westerstraat. American Apparel zit aan de linkerkant.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef grasmat het volgende:
wie o wie kan mij uitleggen waar American Apparel ongeveer in Amsterdam zit? Ik weet wel dat het aan de westerstraat zit, maar weet alleen de kalverstraat te vinden.
Oja aanstaande vrijdag naar Amsterdam, shoppen sjeweetniet!
Das inderdaad m'n Masa jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:02 schreef kookie_monster het volgende:
nee, das wss die Masa. Waar heb je dat vest vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |