weer ff lachen om 'mannen' in strakke broeken , mogen ook wel eens wat meer dames wat postenquote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef Luie-princes het volgende:
Tvp!
Ik zie vaak iedereen 'Tvp' zeggen, wat betekent het eigenlijk?quote:Op maandag 10 september 2007 22:30 schreef Luie-princes het volgende:
Tvp!
TerugVindPost , dus betekent dat je een topic in de gaten houdt/nog komt checke.quote:Op maandag 10 september 2007 22:37 schreef Je2oeN het volgende:
[..]
Ik zie vaak iedereen 'Tvp' zeggen, wat betekent het eigenlijk?![]()
Maar om ff ontopic te blijven dan,
G-star hemd
scotch & soda vest
G-star Broek
en All stars![]()
![]()
Helaas geen foto![]()
Oh oké, Dankjewel!quote:Op maandag 10 september 2007 22:40 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
TerugVindPost , dus betekent dat je een topic in de gaten houdt/nog komt checke.
die fiets is echt het uiterste van form over function.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:56 schreef Joran-Joran het volgende:
wat ik vandaag aan heb + tevens m'n nieuwe fiets![]()
[[url=http://fotoboek.fok.nl//userpics/60574/IMG_1798[1].JPG]afbeelding[/url]]
Het is een fiets dus dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Paran0id het volgende:
Ik snap het idee van die fiets niet helemaal? Je fietst met dat ding door de stad?
Die kat rechtsonder in beeld kijkt ook al zo naar dat ding van "wtf"quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef Paran0id het volgende:
Ik snap het idee van die fiets niet helemaal? Je fietst met dat ding door de stad?
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
alles 2de hands
overhemd: polo ralph lauren
broek: levi
hè, mooi?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:56 schreef jovink het volgende:
fiets zelf kon wel mooier maar die velgen zijn vies mooi
kost ook wel wat zeker
zoo echt sexy maynquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:14 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Jurk, vestje en schoenen van H&M, panty van American Apparel, sjaaltje zat ergens gratis bij en tas van Pieces.
Kun je wat foto's van die schoenen posten? Dankquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:29 schreef Wiilcoo het volgende:
Vandaag:
[afbeelding]
H&M
Nudie Masa
Lacoste
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kun je wat foto's van die schoenen posten? Dank.
Uhm een jaar geleden @ Chaussures Mondiales.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:23 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dank, coole schoen! Waar gekocht.
Probeer het eens uit!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:38 schreef znarch het volgende:
Mag je hier soms niet posten als je een normale kledingsmaak hebt ?
hahahah funnyquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef mitman het volgende:
ik ook maar weer eens een wivah'tje:
[afbeelding]
Cheap Monday broek
Levi's V-hals
Silver Creek giletje
Hoezo dat?quote:
Nou, dat is toch ook een compliment dan ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:16 schreef birdydontfly het volgende:
lol ik wou eigenlijk iemand complimenteren als tvp maar ik vind alleen dat van wiilcoo redelijk leuk
redelijk leuk kan wel beterquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:43 schreef Wiilcoo het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook een compliment dan ?![]()
De rest is gewoon pauper man, dat shirt van RL heb je ook enkel gekocht om het merk want wie loopt er nou rond met een dergelijke kleurencombinatie? En Huppelei draagt wel acceptabele kleding, maar waarom draagt iemand een gilet als je geen pak draagt? En waarom pronk je met een lowrider fiets? Daarop rijden naar mijn weten alleen paupere drugsdealers.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:16 schreef birdydontfly het volgende:
lol ik wou eigenlijk iemand complimenteren als tvp maar ik vind alleen dat van parselmouth redelijk leuk
Da ding is van de H&Mquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waar heb je die vest van? Ik zie hem echt overal
die RL is ook niet mijn smaak, maar ieder zn ding?quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:50 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
De rest is gewoon pauper man, dat shirt van RL heb je ook enkel gekocht om het merk want wie loopt er nou rond met een dergelijke kleurencombinatie? En Huppelei draagt wel acceptabele kleding, maar waarom draagt iemand een gilet als je geen pak draagt? En waarom pronk je met een lowrider fiets? Daarop rijden naar mijn weten alleen paupere drugsdealers.
Eindelijk iemand die zich weet te kledenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
Lekker simpel vandaag;
Lichtblauw shirt met streepjes.
Nieuwe RR Nudie, nadat m'n oude gaten kreeg
Captoe bruine oxfords.
iedreen zen smaak toch dus niet zo kansloos doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die zich weet te kleden(al is je riem wat lang
![]()
)
Zo gaat dat hierquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:07 schreef Jeltos het volgende:
[..]
iedreen zen smaak toch dus niet zo kansloos doennerd
![]()
na nee hoor vind alleen kansloos als mensen iets anders niet accepteren bedoel niet mooi vinden owkay maar kansloos afzeiken gewoon beetje triestquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zo gaat dat hierInternethelden allemaal, op straat durven ze het niet te roepen hoor...
Ik zou je op straat net zo min naroepen dat je een leuk schattig jurkje aan hebt, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:09 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Zo gaat dat hierInternethelden allemaal, op straat durven ze het niet te roepen hoor...
Dat viel mij ook al op ja.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:16 schreef mitman het volgende:
thundertje netjes! maar heb je grote voeten of lijkt dat maar zo?
mee eensquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:16 schreef mitman het volgende:
thundertje netjes! maar heb je grote voeten of lijkt dat maar zo?
en co-sign jeltos...zolang mensen er niet "ordinair, en dan bedoel ik ook egt ordinair" uitzien kan ik respect tonen voor de durf/kwaliteit van hun outfit
Haha, thanks!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:18 schreef Thundertje het volgende:
Voeten lijken groot, smalle broek, misleidende spiegel en ongunstige hoek voor de foto. Ze zijn een klein maatje 45.
[..]
Ik zou je op straat net zo min naroepen dat je een leuk schattig jurkje aan hebt, eerlijk gezegd.Bovendien hoort karig slecht onderbouwd geblaat gewoon bij fok
dat doe ik zo gauw hij korter isquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:49 schreef jovink het volgende:
noddie gekkewerk doe anders gewoon achter je tongue van je schoenen
juh..quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
mijn groene loafers![]()
mijn preppy overhemd
Ja, hier gaat mijn voorkeur toch wel naar uit, jammer van die plooien bij de wreef van je schoen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
Lekker simpel vandaag;
Captoe bruine oxfords.
Tof!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
mijn groene loafers![]()
mijn preppy overhemd
mooie clownschoenenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef Thundertje het volgende:
[afbeelding]
Lekker simpel vandaag;
Captoe bruine oxfords.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:59 schreef klark het volgende:
[afbeelding]
mijn groene loafers![]()
mijn preppy overhemd
Ik denk dat ie het over het formaat heeft , ze lijken nogal een een beetje groot op de foto , mooie jas Noddiequote:Op woensdag 12 september 2007 09:46 schreef Rutgerr het volgende:
Clownschoenen? Oxfords zijn de meest formele schoenen en bruin is een algemeen zeer geaccepteerde kleur.
marktkraampjequote:Op woensdag 12 september 2007 10:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar heb je die muts gehaald?
Nicequote:
Je bent vergeten de tongen van je schoenen goed te doen. Verdersquote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Paran0id het volgende:
Je bent vergeten de tongen van je schoenen goed te doen.
mooi littekenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:22 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_23362.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_2337.jpg]afbeelding][/url]
Sorry dat ik het zeg maar die schoenen passen niet echt bij de rest van de outfit (die ik overigens welquote:
hele oude replay, in de tijd dat replay nog geen foute pauperbroeken maakte, 2005 ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 15:06 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Nice![]()
[..]
Je bent vergeten de tongen van je schoenen goed te doen. Verders![]()
Welk merk/type broek is dat?
Ah die heb ik volgens mij ook, nu ik goed kijkquote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef Noddie het volgende:
[..]
hele oude replay, in de tijd dat replay nog geen foute pauperbroeken maakte, 2005 ofzo
vond ik een half jaar geleden in mijn kast terug![]()
ebay hongkongquote:Op woensdag 12 september 2007 16:44 schreef gent het volgende:
en nu we toch bezig zijn, waar heb je die leren jas gehaald ?
lang leve de coupeurquote:Op woensdag 12 september 2007 16:48 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Ah die heb ik volgens mij ook, nu ik goed kijk
Broek blijft lang goed, jammergenoeg is mijn kontzak helemaal uitgescheurd![]()
tof.. alleen die riem moet je echt dumpen dude..quote:Op woensdag 12 september 2007 15:22 schreef jovink het volgende:
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_23362.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07373/11-09-07_2337.jpg]afbeelding][/url]
Misschien Funkie house Rotterdam van cheap monday of dr denimquote:Op woensdag 12 september 2007 18:56 schreef De_Brandweer het volgende:
jovink jij geile slet. ik wil ook zon blauwe broek. maar de plaatselijke M@W (utrecht) heeft ze niet meer.
Waar zijn die nog meer te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |