abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61517379
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef koffiegast het volgende:
wordt ook wel onderhand moe van dat WTC gehuil. Ik bedoel sure best heb verdriet en al, maar hoeveel mensen precies gaat het hierom? 5000? De mensen zijn gewoon hartstikke bang geworden ofzo (Bush zijn idee? het kan allemaal..). WO2 enzo kijk dat is pas iets wat we niet moeten vergeten, daar wil ik nog best elk jaar een paar minuten stil voor zijn.

Volledig eens met topicstarter
Ik heb ook zo iets, het zijn er "maar" 5000 hoor, door die oorlog zijn er al een tienvoud meer gevallen..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:03:57 #122
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_61527543
Ts heeft gelijk.

Die aanslagen waren inderdaad erg, maar op een keer moeten ze ophouden. Als ik 80 ben is het straks NOG op tv. amerikanen blazen alles op, ze moeten zonodig belangrijk lijken.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 10 september 2008 @ 17:09:32 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61527704
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef aychelle het volgende:
amerikanen blazen alles op,
hehehehehehh
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61527747
Vind het allemaal wel best.

Alleen de notie dat de mensen aan boord van United vlucht nr 93 helden zouden zijn steekt me nogal. Over de doden niets dan goeds, maar wie geen keuze heeft is geen held meer.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61540726
Wat heeft 9/11 ons gebracht:

pi_61541099
quote:
Op donderdag 11 september 2008 00:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat heeft 9/11 ons gebracht:
[ afbeelding ]

veel te saai en ingewikkeld dat ga ik niet lezen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')