Ik vind het jammer dat er niet meer wordt ingegaan op enkele vraagtekens die al dan niet terecht bij de aanslagen worden geplaatst.quote:Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden we hier anno 2008 van?
Toch nog iemand die het met me eens isquote:Op maandag 8 september 2008 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
Dat is het al zo'n beetje.quote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Amerika probeert er straks nog geld aan te verdienen ook. Maken ze er weer iets commercieels van. En 9/11 wordt dan een heilige feestdag ofzo.
Spaar alle zelfmoordterroristenquote:Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Amerika probeert er straks nog geld aan te verdienen ook. Maken ze er weer iets commercieels van. En 9/11 wordt dan een heilige feestdag ofzo.
Westen belangrijk, Amerika belangijk. Prima.quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ben je nu zelf aan het doen dan?
En ja, Amerika/ het Westen is belangrijker danAfrika
und so.
Die vergelijking gaat natuurlijk automatisch mank.quote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Westen belangrijk, Amerika belangijk. Prima.
3000 doden waren er, toch?
Hoeveel mensen denk je dat er in het verkeer omkomen. Per jaar. Doe eens een gooi.
Die krijg je gratis bij elk XL MacDonalds menuquote:Op maandag 8 september 2008 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spaar alle zelfmoordterroristen
Waar haal je het vandaan om een terroristische aanslag met verkeersdoden te vergelijken? Sjezusquote:Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef mgerben het volgende:
[..]
Westen belangrijk, Amerika belangijk. Prima.
3000 doden waren er, toch?
Hoeveel mensen denk je dat er in het verkeer omkomen. Per jaar. Doe eens een gooi.
quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
9/11 is 100 keer meer dan alleen een aanslag. Het was het begin van de New World Order, oftewel de Afghanistan en Irak-oorlog en mogelijke Iran-oorlog, de controle over energiebronnen, de neerhalen van burgerrechten en privacy, enzovoorts.
is niet raar, de joden konden die vliegtuigen van 10km al ruiken met hun jodenneuzen. vandaarquote:Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef Dibble het volgende:
raar dat er ook geen enkel jood was in het gebouw op de dag van de aanslagen![]()
Laat jezelf ff nakijkenquote:Op maandag 10 september 2007 23:12 schreef Vassili_Z het volgende:
9/11...de dag dat Amerika, als regering, niet als natie, haar verdiende loon kreeg.
Zielig voor de onschuldigen die zijn omgekomen. Maar ook zielig voor die ándere onschuldigen die voorheen door indirect en direct toedoen van Amerika zijn omgekomen.
Oog om oog, tand om tand.
... simpel... Waarom was die aanslag erg? Vanwege de slachtoffers.quote:Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef stokbrood het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan om een terroristische aanslag met verkeersdoden te vergelijken? Sjezus
Ik heb ook zo iets, het zijn er "maar" 5000 hoor, door die oorlog zijn er al een tienvoud meer gevallen..quote:Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef koffiegast het volgende:
wordt ook wel onderhand moe van dat WTC gehuil. Ik bedoel sure best heb verdriet en al, maar hoeveel mensen precies gaat het hierom? 5000? De mensen zijn gewoon hartstikke bang geworden ofzo (Bush zijn idee? het kan allemaal..). WO2 enzo kijk dat is pas iets wat we niet moeten vergeten, daar wil ik nog best elk jaar een paar minuten stil voor zijn.
Volledig eens met topicstarter
hehehehehehhquote:Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef aychelle het volgende:
amerikanen blazen alles op,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |