abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 september 2008 @ 21:15:15 #101
862 Arcee
Look closer
pi_61483800
quote:
Op maandag 8 september 2008 20:58 schreef Allure_ het volgende:
Wat vinden we hier anno 2008 van?
Ik vind het jammer dat er niet meer wordt ingegaan op enkele vraagtekens die al dan niet terecht bij de aanslagen worden geplaatst.

Verder blijft 't een uitermate indrukwekkende gebeurtenis die nooit aan kracht zal inboeten, hoe vaak je er ook beelden van ziet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_61483814
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.
Toch nog iemand die het met me eens is
pi_61483850
Eens met TS.

Alles wat met Amerika te maken heeft is belangrijk . De rest van de wereld is er ook nog .
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_61483962
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Amerika probeert er straks nog geld aan te verdienen ook. Maken ze er weer iets commercieels van. En 9/11 wordt dan een heilige feestdag ofzo .
Dat is het al zo'n beetje.
pi_61483977
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Amerika probeert er straks nog geld aan te verdienen ook. Maken ze er weer iets commercieels van. En 9/11 wordt dan een heilige feestdag ofzo .
Spaar alle zelfmoordterroristen
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_61484044
En ground zero als enorme toeristische trekpleister uiteraard.
Oh, en natuurlijk is dit weer de uitstekende tijd om de Islam nog meer in twijfel te trekken. Thanks Amerika .
pi_61484098
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ben je nu zelf aan het doen dan?
En ja, Amerika/ het Westen is belangrijker dan Afrika und so.
Westen belangrijk, Amerika belangijk. Prima.
3000 doden waren er, toch?

Hoeveel mensen denk je dat er in het verkeer omkomen. Per jaar. Doe eens een gooi.
pi_61484143
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef mgerben het volgende:

[..]

Hoeveel mensen denk je dat er in het verkeer omkomen. Per jaar. Doe eens een gooi.
Die vergelijking gaat natuurlijk automatisch mank.
pi_61484199
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:20 schreef Fascination het volgende:

[..]

Spaar alle zelfmoordterroristen
Die krijg je gratis bij elk XL MacDonalds menu .
pi_61484285
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:24 schreef mgerben het volgende:

[..]

Waar haal je het vandaan om een terroristische aanslag met verkeersdoden te vergelijken? Sjezus
  maandag 8 september 2008 @ 21:36:17 #111
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_61484611
quote:
Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
9/11 is 100 keer meer dan alleen een aanslag. Het was het begin van de New World Order, oftewel de Afghanistan en Irak-oorlog en mogelijke Iran-oorlog, de controle over energiebronnen, de neerhalen van burgerrechten en privacy, enzovoorts.

Inderdaad. Triest maar waar
Jaarlijks moet 9/11 weer over opgeroepen worden bij de bevolking, de angst moet natuurlijk wel blijven bestaan. Het valt me ook op dat de laatste maand het spotje "Nederland tegen terrorisme" weer veelvuldig te horen is op de Radio

Angstzaaiers! en dat alles om onze vrijheden stukje bij beetje af te pakken en steun te werven voor nieuwe oorlogen.

Het ergste is dat de massa er nog in trapt ook
pi_61486332
die vergelijkingen die mensen hier trekken

het slechte weer

verkeersdoden per jaar

Wij krijgen ook al dat nieuws over Amerika omdat wij gewoon bij het rijke westen horen. In China (om maar even een land te noemen) zullen ze heus al die docu's niet uitzenden. Daar zul je dan weer wel meer zien van al die stormen.
pi_61488000
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeééééé
Mijn oude posts
  maandag 8 september 2008 @ 23:32:22 #114
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_61488109
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef Dibble het volgende:
raar dat er ook geen enkel jood was in het gebouw op de dag van de aanslagen
is niet raar, de joden konden die vliegtuigen van 10km al ruiken met hun jodenneuzen. vandaar
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_61488690
quote:
Op maandag 8 september 2008 23:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Mijn oude posts
Je hedendaagse posts
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61488696
wordt ook wel onderhand moe van dat WTC gehuil. Ik bedoel sure best heb verdriet en al, maar hoeveel mensen precies gaat het hierom? 5000? De mensen zijn gewoon hartstikke bang geworden ofzo (Bush zijn idee? het kan allemaal..). WO2 enzo kijk dat is pas iets wat we niet moeten vergeten, daar wil ik nog best elk jaar een paar minuten stil voor zijn.

Volledig eens met topicstarter
pi_61488740
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:06 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Je hedendaagse posts
Jouw moeder
  dinsdag 9 september 2008 @ 00:12:34 #118
168456 DaneV
chown -R us.us *yourbase
pi_61488790
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:12 schreef Vassili_Z het volgende:
9/11...de dag dat Amerika, als regering, niet als natie, haar verdiende loon kreeg.
Zielig voor de onschuldigen die zijn omgekomen. Maar ook zielig voor die ándere onschuldigen die voorheen door indirect en direct toedoen van Amerika zijn omgekomen.
Oog om oog, tand om tand.
Laat jezelf ff nakijken
pi_61489237
Al die vergelijkingen Ja, natuurlijk zijn doden door ziektes, honger, oorlog, verkeersongelukken erg! Daar wordt niet zo veel aandacht aan bested omdat het 'normaal' is. In een oorlog vallen onschuldige slachtoffers, in een derde wereldland sterven mensen door honger, door aids sterven ontzettend veel mensen. Maar dit zijn allemaal dingen die nou eenmaal zo zijn, dat valt te verwachten. Het feit dat er zoveel meer ophef wordt gemaakt over 9/11, is omdat er in een rijk land, waar op dat moment geen oorlog was zomaar ineens een aanslag werd gepleegd. Zoiets verwachten mensen niet, het past niet in het wereldbeeld. Natuurlijk zijn die doden niet erger dan andere doden, maar het is wel veel schokkender.

Dat het zo misbruikt is voor allerlei doeleinden is natuurlijk wel ontzettend fout.
pi_61495493
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:28 schreef stokbrood het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan om een terroristische aanslag met verkeersdoden te vergelijken? Sjezus
... simpel... Waarom was die aanslag erg? Vanwege de slachtoffers.

Wat ik bedoel is dat je leven niet om terroristische dreiging hoeft te draaien.
Mensen voelen zich onveilig vanwege terroristen, terwijl ze meer risico lopen als ze de straat oversteken.
Tegelijkertijd laten ze wel een heleboel emotie-wetgeving en emotie-oorlogen (Irak, Afghanistan) toe.
Mensen worden dus gewoon bespeeld.

Het is erg voor de slachtoffers en de nabestaanden. Die moet je herdenken. De vraag is: hoe ver moet je toelaten dat politici die aanslag opblazen (sorry voor de woordspeling) om hun stokpaardjes erdoor te jassen?
Daarom kan het helpen als mensen zeggen '3000 doden, erg erg, ramp ramp' om dat een beetje te relativeren met een veel groter aantal doden, die elk jaar vallen, en waar niemand zich druk om maakt.
pi_61517379
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:07 schreef koffiegast het volgende:
wordt ook wel onderhand moe van dat WTC gehuil. Ik bedoel sure best heb verdriet en al, maar hoeveel mensen precies gaat het hierom? 5000? De mensen zijn gewoon hartstikke bang geworden ofzo (Bush zijn idee? het kan allemaal..). WO2 enzo kijk dat is pas iets wat we niet moeten vergeten, daar wil ik nog best elk jaar een paar minuten stil voor zijn.

Volledig eens met topicstarter
Ik heb ook zo iets, het zijn er "maar" 5000 hoor, door die oorlog zijn er al een tienvoud meer gevallen..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  woensdag 10 september 2008 @ 17:03:57 #122
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_61527543
Ts heeft gelijk.

Die aanslagen waren inderdaad erg, maar op een keer moeten ze ophouden. Als ik 80 ben is het straks NOG op tv. amerikanen blazen alles op, ze moeten zonodig belangrijk lijken.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 10 september 2008 @ 17:09:32 #123
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_61527704
quote:
Op woensdag 10 september 2008 17:03 schreef aychelle het volgende:
amerikanen blazen alles op,
hehehehehehh
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_61527747
Vind het allemaal wel best.

Alleen de notie dat de mensen aan boord van United vlucht nr 93 helden zouden zijn steekt me nogal. Over de doden niets dan goeds, maar wie geen keuze heeft is geen held meer.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61540726
Wat heeft 9/11 ons gebracht:

pi_61541099
quote:
Op donderdag 11 september 2008 00:08 schreef Revolution-NL het volgende:
Wat heeft 9/11 ons gebracht:
[ afbeelding ]

veel te saai en ingewikkeld dat ga ik niet lezen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')