quote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
9/11 is 100 keer meer dan alleen een aanslag. Het was het begin van de New World Order, oftewel de Afghanistan en Irak-oorlog en mogelijke Iran-oorlog, de controle over energiebronnen, de neerhalen van burgerrechten en privacy, enzovoorts.
Ik ben het eens met de TS. Who cares about a canadian historian, people. GET OVER IT!!!quote:Deaths:
- 9 November 2001 - Niels Jannasch, Canadian historian and museum curator (b. 1924)
quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
Wat ben je nu zelf aan het doen dan?
En ja, Amerika/ het Westen is belangrijker danAfrika
und so.
pleur dan op naar afrika en ga putten slaan (of help ze verhuizen naar de drink plasquote:
Jij kijkt teveel docu'squote:Op maandag 10 september 2007 22:16 schreef pberends het volgende:
9/11 is 100 keer meer dan alleen een aanslag. Het was het begin van de New World Order, oftewel de Afghanistan en Irak-oorlog en mogelijke Iran-oorlog, de controle over energiebronnen, de neerhalen van burgerrechten en privacy, enzovoorts.
Daar merken wij niks van dus boeit het ons ook nietquote:Op maandag 10 september 2007 22:00 schreef Allure_ het volgende:
Alwéér dat hoeren programma van 9/11 am fernseher! Nondeju het ís for Christ Sake nog niet eens 9/11 en ze beginnen nu al met die schijtzooi. Ja, het was een traumatische ervaring voor velen, en ja ik was er ook lichtelijk van onder de indruk. Maar jeez, er sterven elke dag duizenden kinderen aan AIDS, cholera, tyfus, hongersnood en oorlog. Wordt dáár iedere dag zoveel aandacht aan besteedt? Neeeeeee, want Amerika is véél belangrijker. Echt, sterf af met die grafzooi
. Kut.
Stelletje randdebielen![]()
![]()
![]()
.
hoe erg het ook klinkt : eenschquote:Op maandag 10 september 2007 22:53 schreef Elusive het volgende:
[..]
pleur dan op naar afrika en ga putten slaan (of help ze verhuizen naar de drink plas)
goedkope olie in mijn auto is mij belangerijker dan Taisha el ketabbi mohammed del mundo die sterfende is aan aids![]()
wij, de westerse wereld zijn zo rijk omdat wij de armen in verwegistan onderdrukken en goedkope tshirtjes laten naaien. dit wou ik ook graag zo houden en mijn kinderen moet later ook in rijkdom leven! dus aanpakken dat rebellend tuig dat een beter leven wil over onze lijken![]()
kom maar hier met die olie iran![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |