abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53633353
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:00 schreef Niek. het volgende:
Kan je niet pinnen in engeland?? Toch wel gewoon geld uit de pinautomaat halen??
Ja dat wel maar niet pinnen als in betalen in winkels.
pi_53639935
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 23:39 schreef Niek. het volgende:

[..]

Maar het kan dus niet in restaurants en winkels?
je kan met een credit card pinnen hier in de winkels, geen enkel probleem. Met een gewone bankpas lukt het niet, maar geld tappen uit de automaat is altijd mogelijk. probeer wel een van een echte bank, sommige andere automaten pakken geen buitenlandse passen...
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 14:08:55 #103
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_53640022
Ik kon met m'n postbankpas wel gewoon betalen in winkels.
Jawel, je keek.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:14:24 #104
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53641752
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef jna het volgende:
Ik kon met m'n postbankpas wel gewoon betalen in winkels.
Frappant, zou toch denken dat het alleen maar Solo debitcards waren? Ik kon iig niet pinnen met mijn postbankpas. Ik zou trouwens sowieso niet pinnen met een CC in het buitenland, zijn volgens mij ook kosten aan verbonden. (zeker als je geld gaat opnemen van een automaat)
Je kan uiteraard wel gewoon het bonnetje tekenen van je CC...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:33:34 #105
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_53642328
Met een CC moet je inderdaad niet bij een winkel of ATM gaan pinnen. Betaal je dik voor aan kosten.

Ik heb gewoon 1 keer bij de ATM geld opgehaald en een paar keer met CC betaald.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 17:44:15 #106
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_53645579
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 15:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Frappant, zou toch denken dat het alleen maar Solo debitcards waren? Ik kon iig niet pinnen met mijn postbankpas. Ik zou trouwens sowieso niet pinnen met een CC in het buitenland, zijn volgens mij ook kosten aan verbonden. (zeker als je geld gaat opnemen van een automaat)
Je kan uiteraard wel gewoon het bonnetje tekenen van je CC...
Ik had eerder een HSBC Switch card, die nu een Maestro kaart is. Mijn Rabobank kaart is trouwens ook een Meastro, dus eens kijken of ik daar hier mee kan pinnen.

Ik weet dat Solo en Visa Electeron niet overal geaccepteerd worden, mijn Switch/Maestro kaart wel.

Bonnetjes tekenen mag nog maar in heel weinig plaatsen; je moet nu je pin intoetsen voor beide debit en credit card.

Cash opnemen met je CC is nooit een goed idée, behalve waar het echt niet anders kan. (zoals Cuba...)
reset
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:33:28 #107
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53646790
Hmm, dat van die CC en PIN had ik laatst al bij de ANWB gelezen. Toen ik in April in London was kon ik nog gewoon een bonnetje tekenen. (en ook in Juni in Schotland) Ik heb anders nl. wel een probleem, want ik zou echt niet weten wat mijn pin is van mijn CC
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_53647926
Heb je Rabo? Dan kan je je eigen pin instellen bij de pinautomaat.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:40:43 #109
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53654889
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:11 schreef Dizzee het volgende:
Heb je Rabo? Dan kan je je eigen pin instellen bij de pinautomaat.
Nee Postbank helaas...
pi_53666576
Gewoon bellen met Visa binnen een week wordt de pincode thuis afgeleverd! probleem opgelost
pi_53667836
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee Postbank helaas...
Gewoon even klantenservice bellen, en ze sturen je pincode op.
pi_53668797
Zo net een battle gehad met ons reisbureau ze hadden een fout gemaakt bij het boeken van onze terug vlucht (die was niet beschikbaar meer voor die prijs oeps) en wilde ons op de blaren laten zitten. Of door eerder uit london te vertrekken (om elf uur s'ochtens vertrekken) of 40 euro extra te laten betalen voor een duurdere plaatsop de orignele vlucht en dat omdat zij een verkeerde boeking gemaakt hadden. Gisteren persoonlijk ff langs geweest en dat deed wonderen we zijn geupgrade naar een luxere terug vlucht op dezelfde tijd zonder bij te betalen. Waarom moest dat toch zo veel moeite kosten ???? rare reisbureau's Als ze het nu gisteren gelijk gedaan hadden dat had ik niet zo boos hoeven worden.

Maar de chicago kaartjes zijn binnen nu de oyster kaarten nog en we hebben alles compleet voor de reis Ik kan niet wachten tot 21 oktober! leuk naar londen met mijn vrouw
  woensdag 3 oktober 2007 @ 15:56:21 #113
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53669968
Het is bijna zo ver 8-10 ga ik met een paar vrienden naar Londen. Nou ben ik aan het uitzoeken wat ik allemaal wil gaan doen aangezien we er maar kort zijn (iets meer dan 48 uur, van ongeveer 12.00 uur op de 8e t/m 15.00 uur op de 10e in de stad). Voor mij is het de eerste keer (op een dagje na toen ik 11 was)

Als ik ga zoeken naar leuke dingen kom ik allemaal van die standaard toeristen dingen tegen maar wat zijn nou tips voor echt leuke dingen? Ik ben gek op architectuur (zowel oud als nieuw) Wat moet ik echt gaan zien? Wat zijn de tips qua musea. Ik las dat er veel gratis musea zijn, zitten daar ook leuke tussen?

Hoe zit het met het openbaar vervoer, moet je zo'n Oyster kaart kopen of kan het ook anders of wordt het dan duurder. Kan het uit om dag kaarten te kopen ofzo?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_53683010
Wilton Crescent.
pi_53683596
Hoe moeilijk is het eigenlijk kaartjes te regelen voor een voetbal wedstrijd van bijv. arsenal/chelsea? Iemand hier ervaring mee?
pi_53686528
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 00:36 schreef Niek. het volgende:
Hoe moeilijk is het eigenlijk kaartjes te regelen voor een voetbal wedstrijd van bijv. arsenal/chelsea? Iemand hier ervaring mee?
http://www.keithprowse.co(...)ership_Football.html <- hier kan je je zelf bestellen meestal de volgende dag thuis bezorgd
pi_53688335
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:56 schreef maok het volgende:
Het is bijna zo ver 8-10 ga ik met een paar vrienden naar Londen. Nou ben ik aan het uitzoeken wat ik allemaal wil gaan doen aangezien we er maar kort zijn (iets meer dan 48 uur, van ongeveer 12.00 uur op de 8e t/m 15.00 uur op de 10e in de stad). Voor mij is het de eerste keer (op een dagje na toen ik 11 was)

Als ik ga zoeken naar leuke dingen kom ik allemaal van die standaard toeristen dingen tegen maar wat zijn nou tips voor echt leuke dingen? Ik ben gek op architectuur (zowel oud als nieuw) Wat moet ik echt gaan zien? Wat zijn de tips qua musea. Ik las dat er veel gratis musea zijn, zitten daar ook leuke tussen?

Hoe zit het met het openbaar vervoer, moet je zo'n Oyster kaart kopen of kan het ook anders of wordt het dan duurder. Kan het uit om dag kaarten te kopen ofzo?
Wikitravel heeft best goede info over Londen. http://wikitravel.org/en/London

Voor architectuur... er is echt heel wat te zien, van ultramodern tot erg oud. Canary Wharf is een must, en daarnaast is de City ook erg interessant qua moderne architectuur. Voor oudere gebouwen is Kensington een heel mooi gebied om eens te gaan kijken. Greenwich is ook erg historisch.
pi_53689184
Anders had ik nu in London gezeten maar heb mn 1ct tickets toch maar laten verlopen
  donderdag 4 oktober 2007 @ 12:00:35 #119
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_53689394
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 15:56 schreef maok het volgende:

Ik ben gek op architectuur (zowel oud als nieuw) Wat moet ik echt gaan zien? Wat zijn de tips qua musea. Ik las dat er veel gratis musea zijn, zitten daar ook leuke tussen?
Een goede architectuur route;

Begin bij London Eye > Houses of Parliament > Whitehall > Trafalgar Square > tube naar St Pauls > Bank DLR > Canary Wharf DLR > Cutty Sark DLR > Royal Naval College > Greenwich Park Observatory.

Vanaf Trafalgar Square als je naar de rivier loopt kan je ipv de tube (Enbankment) ook per boot naar de Tower of London gaan en dan van daar naar Bank lopen.

Onderweg kom je idd een aantal gratis musea tegen zoals de National Gallery op Trafalgar Square of de Royal Observatory in Greenwich Park waar je tegelijkertijd op het westerlijk en oosterlijk halfrond kan staan.

Loop ff rond bij Bank station als je van architectuur houdt; oud en nieuw door elkaar heen. De Lloyds building is een van mijn favorieten.

Vanaf Greenwich kan je een boot, trein of de DLR terug naar Centraal London nemen. Ligt eraan hoe snel je loopt en kijkt, maar dit duurt tussen de 2 uur en een hele dag.
reset
pi_53735854
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 13:43 schreef Individual het volgende:

[..]

Earl's Court is idd niet het makkelijkste station. Je moet naar het District eastbound perron en wachten tot er een Edgeware trein langkomt. Er staat op die grote oude borden waar de volgende trein heengaat en aan welke kant van het perron je moet instappen.

Circle en District zijn idd kutlijnen. Victoria is nog erger trouwens.
Wat een grote onzin zeg! Voor mensen in SW en W Londen is vooral de District line juist fantastisch. Als je als domme kut toerist niet begrijpt hoe e.e.a. werkt betekend dat uiteraard niet dat de diensten slecht zijn. En Earl's Court is een vrij simpel station. Er wordt zeer duidelijk aangegeven waar de District lines naartoe gaan. Tenzij je niet snapt dat Richmond niet dezelfde kant uit is als High Street Kensington bijvoorbeeld
pi_53738442
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 11:51 schreef Erasmusch het volgende:
Anders had ik nu in London gezeten maar heb mn 1ct tickets toch maar laten verlopen

1ct tickets?
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 10:50:24 #122
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53739100
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 09:21 schreef Timmai het volgende:

[..]

1ct tickets?

Ryanair enzo. (nu weer 1ct actie vanaf Brussel-Charleroi)
pi_53743342
Maar da's weer wat lastiger te bereiken. Jammer dat ze die actie niet voor Eindhoven-Madrid ofzo hebben
pi_53743677
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 15:02 schreef Erasmusch het volgende:
Maar da's weer wat lastiger te bereiken. Jammer dat ze die actie niet voor Eindhoven-Madrid ofzo hebben

Eindhoven - Madrid en Marseille zijn vaak genoeg voor 10 euro incl tax enkele reis te krijgen.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 15:53:50 #125
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53744124
Maandag ga ik ook met zo'n 1ct ticket naar Londen
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:52:45 #126
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_53774577
Misschien iemand die het hier weet.

In wat voor soort winkel kan ik het beste vuurwerk kopen voor bonfire night? Moet wel redelijk assortiment hebben (hebben ze uberhaupt wel grondvuurwerk of alleen maar siervuurwerk?), en de prijzen mogen wel hoog uitvallen.

Weet iemand wat goede winkels te noemen?
World Wrestling Entertainment
  maandag 8 oktober 2007 @ 22:59:46 #127
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_53802252
Ik ben nu bezig om een massaal uitstapje van ons voetbalteam te organiseren.
Beetje op zoek naar hostels die kamers vrij hebben voor 16 man, maar schiet niet echt op.
  maandag 8 oktober 2007 @ 23:09:46 #128
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_53802526
YHA Holland Park heeft wel dergelijke grote dorms.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 23:45:56 #129
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53853136
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 22:59 schreef Professional het volgende:
Ik ben nu bezig om een massaal uitstapje van ons voetbalteam te organiseren.
Beetje op zoek naar hostels die kamers vrij hebben voor 16 man, maar schiet niet echt op.
Ik ben net terug uit Londen, ik zat in de Generator, daar hebben ze genoeg kamers voor 16 man (verschillende kamers bij elkaar dan)

Londen was btw erg leuk, ik was er alleen veel te kort (3 dagen) dus nu moet ik nog een keertje terug .
pi_53856172
Iemand ervaring met de dagtours van BBA Tours naar Londen (Kerstshoppen)?

's Nachts om 02.45 uur opstappen, 08.30 uur aankomst Londen (locale tijd), 19.30 uur (locale tijd) vertrek terug, 04.30 uur weer aankomst. En dat alles voor slechts ¤ 52,50

Elf uur in Londen is voor een dagtrip erg veel. Uiteraard afhankelijk van het feit of je wel of niet exact om 08.30 uur aankomt. Maar ik ben vorig jaar met Muys geweest en die kwamen én anderhalf uur later dan gepland aan in Londen en het was een vreselijke busreis (chemisch toilet waarvan de deur halverwege de rit niet meer dicht kon en ook niet echt werkte, zal ik maar zeggen).

Desondanks is elf uur in Londen voor die prijs een mooie aanbieding. Onder die prijs kom je nooit uit als je met het vliegtuig of de trein zou gaan, toch?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 13:07:46 #131
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53861659
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 09:11 schreef Fargo het volgende:
Iemand ervaring met de dagtours van BBA Tours naar Londen (Kerstshoppen)?

's Nachts om 02.45 uur opstappen, 08.30 uur aankomst Londen (locale tijd), 19.30 uur (locale tijd) vertrek terug, 04.30 uur weer aankomst. En dat alles voor slechts ¤ 52,50

Elf uur in Londen is voor een dagtrip erg veel. Uiteraard afhankelijk van het feit of je wel of niet exact om 08.30 uur aankomt. Maar ik ben vorig jaar met Muys geweest en die kwamen én anderhalf uur later dan gepland aan in Londen en het was een vreselijke busreis (chemisch toilet waarvan de deur halverwege de rit niet meer dicht kon en ook niet echt werkte, zal ik maar zeggen).

Desondanks is elf uur in Londen voor die prijs een mooie aanbieding. Onder die prijs kom je nooit uit als je met het vliegtuig of de trein zou gaan, toch?
Ik vloog voor 2 ct retour, maar dat was een aanbieding van rayanair die er nu dacht ik niet is.
Je moet dan nog wel van het vliegveld naar Londen en dat koste bij ons ongeveer ¤11,- pp retour met de easybus.
pi_53862104
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:07 schreef maok het volgende:

[..]

Ik vloog voor 2 ct retour, maar dat was een aanbieding van rayanair die er nu dacht ik niet is.
Je moet dan nog wel van het vliegveld naar Londen en dat koste bij ons ongeveer ¤11,- pp retour met de easybus.
Via Ryanair kom je nu qua tickets niet uit onder de 60 euro. Plus dat je dan nog een hotelovernachting erbij moet boeken, inclusief vervoer naar hartje centrum. En weer bijtijds vanuit het centrum richting de luchthaven.

Met de bus reizen is niet alles, maar voor een dagje Kerstshoppen, om mijn vakantie in te luiden, vind ik het eerlijk gezegd wel prima. Qua prijs- en tijdsverhouding is (buiten de 1- en 2 cent aanbiedingen) niets goedkoper dan de bus, denk ik. Rond die periode althans...

Dank voor je reply trouwens, Maok.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fargo op 11-10-2007 13:36:17 ]
  donderdag 11 oktober 2007 @ 16:56:44 #133
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_53866164
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:52 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien iemand die het hier weet.

In wat voor soort winkel kan ik het beste vuurwerk kopen voor bonfire night? Moet wel redelijk assortiment hebben (hebben ze uberhaupt wel grondvuurwerk of alleen maar siervuurwerk?), en de prijzen mogen wel hoog uitvallen.

Weet iemand wat goede winkels te noemen?
Je kan vuurwerk in allerlei soorten winkels kopen zoals fopwinkels, off licenses, news stands. Vooral rond bonfire night wordt het op veel plaatsen verkocht. Vuurwerk kan je hier het hele jaar door kopen en afsteken, maar er zitten natuurlijk wel regels aan. Welke dat zijn weet ik niet maar google is je vriend.

Kijk voor 'officiele' verkooppunten op: Yell.co.uk
reset
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:59:18 #134
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_53867427
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 16:56 schreef Individual het volgende:

[..]

Je kan vuurwerk in allerlei soorten winkels kopen zoals fopwinkels, off licenses, news stands. Vooral rond bonfire night wordt het op veel plaatsen verkocht. Vuurwerk kan je hier het hele jaar door kopen en afsteken, maar er zitten natuurlijk wel regels aan. Welke dat zijn weet ik niet maar google is je vriend.

Kijk voor 'officiele' verkooppunten op: Yell.co.uk
Ah merci

Vorig jaar ging ik namelijk op pad in Croydon, maar er was maar weinig te vinden. Dus nu wil ik eigenlijk iets zoeken met een wat uitgebreider assortiment
World Wrestling Entertainment
pi_53868626
Bedankt, ik zal YHA eens meenemen in mijn onderzoek.

Ben wat aan het rondneuzen en tot nu toe komt Central Hostel het goedkoopste uit de bus. Maar of dat wat is.......
pi_53871375
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 13:30 schreef Fargo het volgende:

[..]
Met de bus reizen is niet alles, maar voor een dagje Kerstshoppen, om mijn vakantie in te luiden, vind ik het eerlijk gezegd wel prima. Qua prijs- en tijdsverhouding is (buiten de 1- en 2 cent aanbiedingen) niets goedkoper dan de bus, denk ik. Rond die periode althans...
De bus is makkelijk omdat je dan ook niet zo aan gewichtslimieten zit. Ik vond de bus vreselijk vermoeiend.
  Admin vrijdag 12 oktober 2007 @ 23:33:26 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53898235
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef maok het volgende:

[..]

Ik ben net terug uit Londen, ik zat in de Generator,
Is het daar nog steeds gezellig?

* Breuls checkt er maandag weer voor twee nachten in
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_53906732
Vlucht is eindelijk geboekt.
Van 7 tot 9 maart zitten we met 16 man in London.

Ben nu ook beetje aan het zoeken naar goedkope manieren om naar centrum te komen.
Uit eigen ervaring weet ik dat je de trein en bus kunt pakken, maar vooral de trein is prijzig.
Ik zag net dat je een Easybus kunt boeken, iemand hier ervaring mee, en een redelijke prijs?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:26:29 #139
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53910716
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 23:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

Is het daar nog steeds gezellig?

* Breuls checkt er maandag weer voor twee nachten in
In de bar voelde ik me er alleen wat oud. Er liepen daar vooral veel mensen van een jaar of 18 rond. Ik ben eigenlijk ook vrij weinig in het hostel geweest, alleen om te slapen .
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:23 schreef Professional het volgende:
Vlucht is eindelijk geboekt.
Van 7 tot 9 maart zitten we met 16 man in London.

Ben nu ook beetje aan het zoeken naar goedkope manieren om naar centrum te komen.
Uit eigen ervaring weet ik dat je de trein en bus kunt pakken, maar vooral de trein is prijzig.
Ik zag net dat je een Easybus kunt boeken, iemand hier ervaring mee, en een redelijke prijs?
Wij haddden ook de easybus genomen. Omgerekend voor ongeveer ¤11,- pp maar volgens mij kun je het best even op de site kijken wat je kwijt bent want de prijzen worden steeds hoger hoe later je boekt, net als met vliegen.
Bij ons kwam trouwens het busje van de terug weg niet opdagen en die daarna kwam ook 20 minuten te laat waardoor we uiteindelijk bijna een uur later dan gepland op het vliegveld waren (busjes rijden normaal elke 30 minuten). We hadden ook nergens een telefoonnummer wat we konden bellen, alleen een ingeproken bandje dat zei dat er geen vertragingen waren . Op de heen weg hadden ze gezegd dat we waarschijnlijk wat later weg gingen omdat het busje waarmee wij moesten nog vast in het verkeer zat ofzo. Maar die is uiteindelijk keurig op tijd weg gereden en kwam zelfs iets vroeger aan . Als je de easybus neemt zou ik dus maar heel ruim boeken.
pi_53911308
Gecopy/pasted van een ander forum, misschien iets voor de openingspost:

Prijzen van vervoer van/naar Londen:

Heathrow: Piccadilly line (45 min.., £3.50/£2.00*), Heathrow Express (15 min, £15.50), Heathrow Connect (25 min., £6.90), plus heel wat bussen (£1*).

Gatwick: Gatwick Express (30 min., £14.90), Southern Trains (35-40 min, £8.90), Thameslink (35-40 min, £8.90), coaches (lange afstandsbussen, ~ £8-10)

Stansted: Stansted Express (45 min, £14.50), coaches (~ £10), Easybus (vanaf ~£2)

Luton: Thameslink (25-35 min, £11), Easybus (vanaf ~£2)

City Airport: DLR metro (15 min, £2.50/£2), bussen (£1*)

* Met een Oyster card, piek/buiten de piek
Al die prijzen zijn voor een single. Een dagretour is meestal maar een pond of twee duurder. Een open retour is ongeveer prijs + 50%. Thameslink en Southern kunnen wel eens duurder zijn voor 9u30 op weekdagen.
  Admin zaterdag 13 oktober 2007 @ 19:16:34 #141
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53911658
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:26 schreef maok het volgende:

[..]

In de bar voelde ik me er alleen wat oud. Er liepen daar vooral veel mensen van een jaar of 18 rond. Ik ben eigenlijk ook vrij weinig in het hostel geweest, alleen om te slapen .
Hm, dat ken ik. De bar is inderdaad niet altijd even leuk, maar ik ga altijd wel effe kijken om te zien hoe het op dat moment is. Verder is the Generator voornamelijk een bed en een dak boven je hoofd.
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:57 schreef MonopolyMan het volgende:

City Airport: DLR metro (15 min, £2.50/£2), bussen (£1*)
Omdat het niet helemaal blijkt uit je quote een aanvulling: de DLR sluit aan op de Tube. Je kunt in 1 ruk door naar Bank en vanaf daar kiezen uit vijf metrolijnen (Bank/Monument is een soort van gecombineerd station). En overstappen van DLR naar Tube is hetzelfde als overstappen tussen twee metrolijnen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_53913462
Ja die tijden zijn allemaal naar de central terminal. Vandaaruit kun je met de DLR / Underground gewoon verder door Londen reizen. Met normale treintickets moet je dan weer extra betalen voor de metro.
Thameslink is een lijn die midden door Londen gaat, met verschillende stops in het centrum (London Bridge, Blackfriars, City Thameslink, Farringdon en King's Cross)
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:42:24 #143
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53959984
Net geboekt voor kerst.
Ik ga van de 17e tot de 27e. slaap 17e-20e bij vriendin en vanaf 21 t/m 27 dec in een hotel
En met de trein heen.
Ohja, ik ga naar de Spice Girls in de O2 arena
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_53960090
Wat kostte de trein?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:49:56 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53960108
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef Jaguarized het volgende:
Wat kostte de trein?
99¤
pi_53960135
Valt mee. Ik heb een paar keer gezocht naar dat tarief maar kwam steeds hoger uit. Retour he?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:02:54 #147
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53960275
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Jaguarized het volgende:
Valt mee. Ik heb een paar keer gezocht naar dat tarief maar kwam steeds hoger uit. Retour he?
yup. En niet omboekbaar en jongere..
pi_53960371
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Net geboekt voor kerst.
Ik ga van de 17e tot de 27e. slaap 17e-20e bij vriendin en vanaf 21 t/m 27 dec in een hotel
En met de trein heen.
Ohja, ik ga naar de Spice Girls in de O2 arena
Dat was toch in 38 seconden uitverkocht? Hoe ben je ooit aan kaarten gekomen?
pi_53960405
Goed geregeld idd *je kan ze ook met dikke winst doorverkopen. Dan heb je je hele trip al betaald* maar jou kennende zal je dat niet doen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:14:31 #150
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53960409
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:10 schreef Niek. het volgende:
Dat was toch in 38 seconden uitverkocht? Hoe ben je ooit aan kaarten gekomen?
Engels vriendinnetje heeft 3 kaartjes gekocht, ga met haar zus en haar heen
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:13 schreef jmac het volgende:
Goed geregeld idd *je kan ze ook met dikke winst doorverkopen. Dan heb je je hele trip al betaald* maar jou kennende zal je dat niet doen
Hell no! Ik wou juist naar London omdat ik Keulen HAAT. En ik zit keigoed
pi_53964497
Vraag waar in london is de straat waarbij er o.a. mega grote spijkerbroeken / model vliegtuigjes aan de gevel hangen. (vraag van mijn vrouw vandaar de iets wazige omschrijving) tnx voor jullie reacties
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:06:23 #152
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_53964639
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef MeZZiN het volgende:
Vraag waar in london is de straat waarbij er o.a. mega grote spijkerbroeken / model vliegtuigjes aan de gevel hangen. (vraag van mijn vrouw vandaar de iets wazige omschrijving) tnx voor jullie reacties
Ik neem aan dat ze Camden Town bedoelt

reset
pi_53968752
ja ik denk dat ze dat bedoel tnx voor de super snele reactie!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:14:56 #154
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53968853
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef MeZZiN het volgende:
ja ik denk dat ze dat bedoel tnx voor de super snele reactie!
Is daar in de zomer best wel leuk, alleen wel erg druk...
pi_53970921
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Is daar in de zomer best wel leuk, alleen wel erg druk...
We gaan volgende week heen dus heen dus misschien is het wat rustiger
pi_53972707
Advies voor CrazyDutchPunk: eet ergens anders dan in de Dome (sorry, ik kan het nog steeds niet O2 Arena noemen) of ga er vroeg heen. Ik was er laatst voor een concert van Prince, en we hebben ruim een half uur in de rij gestaan om een eettentje binnen te komen. Er zijn er ontzettend veel daar, maar als het druk is...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:15:28 #157
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_53972839
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:09 schreef lushfemke het volgende:
Advies voor CrazyDutchPunk: eet ergens anders dan in de Dome (sorry, ik kan het nog steeds niet O2 Arena noemen) of ga er vroeg heen. Ik was er laatst voor een concert van Prince, en we hebben ruim een half uur in de rij gestaan om een eettentje binnen te komen. Er zijn er ontzettend veel daar, maar als het druk is...
I know. Ben zelf ook al in de O2 geweest voor de premiere van High School Musical 2 ( ) en heb er ook al een keer gegeten. Maar thnx voor de tip!
pi_53974487
Whoehoe! Morgen zit ik in het vliegtuig richting Londen!
Maar we zien de binnenstad pas echt op donderdag..... Ik heb er zin in!
Find your prince, before you start kissing frogs
  Admin dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:52:53 #159
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_53976825
vanuit the Generator
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:50:07 #160
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_53977850
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 21:52 schreef Breuls het volgende:
vanuit the Generator
Lekker pints laden?
pi_53985059
Ik ben op zoek naar een hotel of iets dergelijks voor 30/12/07 tot en met 01/01/08 ... jaja oud-en-nieuw in London vieren We gaan met 10 man, en met voorkeur voor 5 2-persoonskamer (want ach, er moet wel geneukt kunnen worden ) ..

zo centraal en goedkoop mogelijk als het kan! Iemand tips??
pi_53986275
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:06 schreef Retarded het volgende:
jaja oud-en-nieuw in London vieren
Weet je het zeker??? Oud en nieuw in London en goedkoop gaan niet samen hoor,

www.lastminute.com
pi_53989888
Ik ga met kerst waarscijnlijk naar Londen verhuizen.. Ik heb een huis in greenwhich aangeboden gekregen, maar ga in Knightsbridge werken. Is dit een beetje goed te doen qua reistijden? En is greenwhich een leuke plek om te wonen? Heeft e rverder nog iemand tips voor eventuele andere woonplekken!?
pi_53990621
Toch ook maar even tvp Ik wil net na nieuwjaar naar Londen hoorde dat er dan grote sale is en hoop ook een beetje de feestdrukte dan te vermijden

Ik zat eens te kijken voor vliegtickets, maar ik weet nou nooit welk vliegveld het makkelijkste/dichtste bij is...

Ben vorige keer op Luton gevlogen volgens mij en toen was ik tegen de 40 euro kwijt aan treinkaartjes op en neer en je bent een uur ofzo onderweg, dat moet toch wel beter kunnen? Zag dat het bij Easyjet qua prijs vrij weinig uitmaakt, dus daar hoef ik dan ook niet op te letten
pi_53990742
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:15 schreef steve2003 het volgende:
Ik ga met kerst waarscijnlijk naar Londen verhuizen.. Ik heb een huis in greenwhich aangeboden gekregen, maar ga in Knightsbridge werken. Is dit een beetje goed te doen qua reistijden? En is greenwhich een leuke plek om te wonen? Heeft e rverder nog iemand tips voor eventuele andere woonplekken!?
Greenwich is 'suburban', een mooie, groene buitenwijk in het zuid-oosten. Het is een vrij populair gebied - en duur gebied - als je in Knightsbridge werkt heb je een redelijke route naar je werk. Het ligt er aan waar in Greenwich je zou wonen. Oftewel Greenwich station >National Rail> London Bridge >Jubilee Line> Green Park >Piccadilly Line> Knightsbridge (een 35 minuten), of misschien iets makkelijker vanuit North Greenwich, waar je meteen op de Jubilee line kan komen.

Inclusief lopen/bussen van en naar de stations kom je als het goed is nog onder het uur uit, wat voor Londen redelijk is.

[ Bericht 21% gewijzigd door MonopolyMan op 17-10-2007 16:20:36 ]
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:01:44 #166
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_53991474
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:15 schreef steve2003 het volgende:
Waar in Greenwich? Oost, west, noord of zuid? Dat maakt wel uit voor reistijden. Vanaf oost en noord kan je naar North Greenwich tube voor de Jubilee line, dan overstappen op de Picadilly line naar Knightsbridge. Vanaf west en zuid kan je per Cutty Sark DLR naar Canary Wharf tube voor de Jubilee line en dan ook overstappen op de Picadilly line. Vergeet de District lijn want die gaat veel langzamer en is onbetrouwbaarder. 40-60 min reistijd zou ik zeggen.

Ik woon in Blackheath, ten zuid-oosten van Greenwich (wel Greenwich borough), en werk in Kensington; iets verder dan Knightsbridge. West Greenwich/Blackheath is mijn favoriete gebied van London!
reset
pi_53991667
ik wil ook naar Londen, al is het maar voor het Hard Rock Café London T-shirt
Brutal. Fucking. Metal.
pi_53991950
Greenwich is leuk, maar ik ben en blijf fan van SW. Brixton heeft mijn hart Iedereen heeft z'n favoriete plekken. West London is aardig, een vriendin van mij woont in Acton, en da's niet slecht. Ook rondom Baron's Court kan het goed toeven zijn, maar overal kan het per straat verschillen.
pi_53998075
Okay, een uurtje moet ik wel op rekenen dus... Op zich prima dus, vooral omdat ik er voor een stage zit en waarschijnlijk gratis in een 4 kamer woning terecht kom Kennen jullie het Berkeley Hotel?
  Admin donderdag 18 oktober 2007 @ 08:09:41 #170
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54003990
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:50 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Lekker pints laden?
Nee ik was aan het werk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:33:41 #171
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54017230
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 11:06 schreef Retarded het volgende:
Ik ben op zoek naar een hotel of iets dergelijks voor 30/12/07 tot en met 01/01/08 ... jaja oud-en-nieuw in London vieren We gaan met 10 man, en met voorkeur voor 5 2-persoonskamer (want ach, er moet wel geneukt kunnen worden ) ..

zo centraal en goedkoop mogelijk als het kan! Iemand tips??
Ga zelf ook weer oud en nieuw vieren uiteraard in London van 28-12 t/m 02-01, en dit keer niet in Bayswater.

Zou Tavistock (370 kamers) of Royal National (1630 kamers, hotelbar tot 2.00 elke avond open) nemen in Bloomsbury. Allebei 40 euro per persoon per nacht incl matig ontbijt maar dat haal je toch meestal niet (voor 10.00). Goedkoper vind je het niet en allebei prima kamers. Daarbij zit het meeste al aardig vol.

Bloomsbury is ideaal tav Covent Garden/Leicester square, daarbij ligt Russel square op 150 meter (Picadilly Line)

Vliegen met BMI gewoon op Heathrow (Stansted/Gatwick is allemaal flink reizen), mooie vliegtijden, vrij goedkoop
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Admin donderdag 18 oktober 2007 @ 20:53:19 #172
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54017669
Royal National is wel okay. Niet teveel van verwachten enzo, maar het is goed gelegen. Niet alleen is Russen Sq (het plein en de Tube) in de buurt, het is ook nog eens op loopafstand van Leicester Square (althans, dat vind ik ).
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 20:58:08 #173
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54017792
Weet iemand trouwens leuke dingen om te doen in december met kids van 13 en 8?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 21:07:03 #174
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_54017963
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet iemand trouwens leuke dingen om te doen in december met kids van 13 en 8?
Transport Museum bij Covent Garden gaat 22 november na 2 jaar verbouwen weer open (gratis onder 16), Imperial War Museum bij Lambert North (Waterloo) maar daar is 8 net te jong voor denk ik hoewel er ook veel groot materiaal staat (onderzeeer, tank). Alle museums zijn gratis btw, behalve transport museum voor ouderen dus.
Iets buiten Londen heb je Legoland bij Windsor.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 18 oktober 2007 @ 23:15:22 #175
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_54020906
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 21:07 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Transport Museum bij Covent Garden gaat 22 november na 2 jaar verbouwen weer open (gratis onder 16), Imperial War Museum bij Lambert North (Waterloo) maar daar is 8 net te jong voor denk ik hoewel er ook veel groot materiaal staat (onderzeeer, tank). Alle museums zijn gratis btw, behalve transport museum voor ouderen dus.
Iets buiten Londen heb je Legoland bij Windsor.
Science museum is ook wel aardig.
pi_54048023
Ik ben weer terug van het enorm korte tripje! We hebben heel even op de towerbridge gestaan en verder
hebben we oxford street helemaal leeggekocht! Ik zag trouwens nog aan het eind van oxford street dat
gigantische theater waar 'We will rock you' speelt, die heb ik 5 jaar geleden gezien!! Die musical draait dus nog steeds.....
Anyway, we hebben lekker Lilt ingeslagen, marsdrankjes en marsmuffins gegeten, bij elk broodje een zakje
chips gegeten (zoals het hoort) en lekker getourd met de underground! Binnenkort maar weer heen...:P
Find your prince, before you start kissing frogs
  Admin zaterdag 20 oktober 2007 @ 10:28:21 #177
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54048407
De meeste musicals draaien spelen jaaaaaaren achtereen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_54052964
Ik ga 27-31 december weer!

Na een drukke periode ga ik even 5 dagen weg van alles en iedereen, lekker feesten, sightseeën en shoppen in London Voor 250 joero vlieg ik heen met EasyJet, terug met BMI en zit ik vier nachten in St. Christopher's (Village). Het kan natuurlijk (iets) goedkoper, maar ik heb geen zin om de eerste dag pas s'avonds aan te komen, de laatste dag om 6.30 te vertrekken en tussen 15 dronken engelsen te liggen. 5 vind ik zat
pi_54083240
15 december gaan we voor een dagje shoppen. De vrouw wil graag London meemaken met de kerstsfeer!

Eerst vliegen naar Stansted en dan richting Liverpool Street. Weet iemand misshcien wat de reistijd is met de express? Want er is nu schijnbaar een Bus waarvoor je voor 2 pond met een enkele richting Liverpool street komt. Alleen is wel 1,30 uur in de trein zitten.

En waar moet je tijdens / rondom kerst heen??? Individual nog goede tips nog als de 1e keer
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_54087204
Trein doet er 40 minuten over, de bus 1u30 of meer, afhankelijk van het verkeer. Het ligt er ook erg aan waar in Londen je moet zijn; vaak is het handiger om in Tottenham Hale uit de Express te gaan en op de metro te stappen dan helemaal naar Liverpool Street te gaan.
pi_54087844
De volgende keer ga ik vanaf LHR eens de Heathrow Express proberen. LHR - Paddington in 15 minuten.
pi_54104715
Joepieeeeeeeee, gisteren 3 vliegtickets geboekt bij ryanair voor het totaal bedrag van 35,88!!!!!!!!!! Londen here we come!
pi_54106245
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 13:18 schreef Jaguarized het volgende:
De volgende keer ga ik vanaf LHR eens de Heathrow Express proberen. LHR - Paddington in 15 minuten.
Veel plezier. Het zijn leuke en mooie treinen, alleen belachelijk duur. Ik ken echt niemand die er echt gebruik van maakt. Het is vooral onhandig omdat je op Paddington aankomt, wat zon' beetje de slechtst gelegen terminal in Londen is. Als je dan bijvoorbeeld in Holborn verblijft mag je nog twee metro's nemen met al je bagage, en opnieuw betalen.

Met Crossrail komen er snelle treinen van Heathrow naar Paddington die daarna dwars door Londen gaan; en dus wel nuttig zijn.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:43:59 #184
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_54108857
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 07:51 schreef stevengerrard het volgende:

En waar moet je tijdens / rondom kerst heen??? Individual nog goede tips nog als de 1e keer
Voor kerst ga ik naar harrods.com, ebay.co.uk, kelkoo.co.uk en cd-wow.co.uk. Ik blijf zo ver mogelijk van de overdrukke winkelstraten weg.

Daarnaast als je het niet over winkelen hebt kan je naar Somerset house of een van de andere ice rinks om te 'schaatsen' (met z'n 50en op een postzegel) Harrods heeft christmas world, lampjes op Regent Street, er is een grote Duitse kerstmarkt in Hyde Park en voor de rest zou ik ff op timeout.com/london kijken.

Behalve kerstfeestjes en borreltjes heb ik geen plannen om iets speciaals in december te doen. Ik ga ws naar het platteland voor kerst. Oud en nieuw is voor mij altijd veel belangrijker!
reset
pi_54113050
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:43 schreef Individual het volgende:

[..]

Voor kerst ga ik naar harrods.com, ebay.co.uk, kelkoo.co.uk en cd-wow.co.uk. Ik blijf zo ver mogelijk van de overdrukke winkelstraten weg.

Daarnaast als je het niet over winkelen hebt kan je naar Somerset house of een van de andere ice rinks om te 'schaatsen' (met z'n 50en op een postzegel) Harrods heeft christmas world, lampjes op Regent Street, er is een grote Duitse kerstmarkt in Hyde Park en voor de rest zou ik ff op timeout.com/london kijken.

Behalve kerstfeestjes en borreltjes heb ik geen plannen om iets speciaals in december te doen. Ik ga ws naar het platteland voor kerst. Oud en nieuw is voor mij altijd veel belangrijker!
Volg dit advies op. London in december = rampzalig.

Ik ontvlucht de stad met Kerst en Oud en Nieuw en ga naar vrienden in Somerset. Rust!
pi_54114714
Hoi,

Ik wil graag een keer naar Londen toe tijdens de kerstsfeer. Helaas heb ik geen idee vanaf wanneer dit begint in Londen en wat de leukste shopplekken zijn. Met de kerstdagen wil ik weer in nederland zijn om het te vieren dus het moet ergens daarvoor gebeuren.

Zoals ik lees in dit forum is het niet verstandig om een dagje londen te doen omdat er teveel is om te zien/doen qua shops (hoef/wil geen musea's zien wel bijzondere bezienswaardigheden).

Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaring met goedkope hotels, tickets of combinatie.

Mijn dank
pi_54117610
Ik heb gisteren 3 vliegtickets geboekt voor 12 euro pp retour. Eindhoven/Londen. Wij gaan op 4/5/6 dec. Wij slapen in the generator, een simpel hostel.
pi_54120336
Waar heb je geboekt? Lijkt mij ook een leuk, goedkoop hostel!

Overigens, ben nog wel erg benieuwd wanneer het al echt zo`n kerstsfeertje daar is!
pi_54120523
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:43 schreef Individual het volgende:

[..]

hahahha dus een vervolg rond tour zit er deze keer niet in

nou ws gaan we richting Picadilly circus om idd rond de winkelstraten te kijken. Die duitse kerstmarkt lijkt me wel erg interessant
You'll never walk alone.
pi_54127560
Gisteren drie dagen Londen geboekt!
Ik ga eind november, hopelijk is er dan al wat kerstsfeer zonder de afschuwelijke drukte. Slaapplek bij een kennis is ook al geregeld.

Iemand nog tips over dingen die ik echt moet doen/zien? Musicals en Camden Market doe ik al.
En wat is het handigste om aan te schaffen qua vervoersbewijs? Ik logeer in zone 4 (metro), en het leek me het goedkoopste een Oyster card aan te schaffen voor de dagelijkse trip in en uit de stad en een 3 day travel card voor zone 1 en 2 voor overdag. Goed plan?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_54127606
Ik ben vorig jaar het weekend voor kerst geweest, en het was super hoor. Helemala niet te druk enzo, dus ik zou het er zeker niet om laten
  woensdag 24 oktober 2007 @ 12:16:37 #192
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_54131897
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 22:02 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

hahahha dus een vervolg rond tour zit er deze keer niet in

nou ws gaan we richting Picadilly circus om idd rond de winkelstraten te kijken. Die duitse kerstmarkt lijkt me wel erg interessant
Met kerst ben ik weg uit London en daarvoor ben ik nog hard aan het werk, dus denk niet dat het gaat lukken. Sinds die tour heb ik het rondje alweer 2 keer meer gedaan met een neefje en een nichtje die allebij nog nooit in London waren geweest en elke keer weer een net iets andere route.

In de hele West End zijn er genoeg winkels idd. Je zou ook naar Bluewater, MetroCentre of Westfield kunnen gaan of een van de vele markten of winkelparken buiten het centrum. Camden is ook een aanrader natuurlijk als je van bohemian/alternatief houdt.
reset
pi_54132377
nou ik denk dat we vooral winkels als KT- mart, poundschop etc willen gaan bekijken aangezien mijn kameraad daar leuke spullen koopt.

En verder zoveel mogelijk kerstsfeer proeven en meestal kan dat beter buiten dan in de stad.
You'll never walk alone.
pi_54134857
In mijn optiek moet je niet naar Londen gaan om de kerstsfeer te proeven.
  Admin woensdag 24 oktober 2007 @ 18:09:20 #195
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_54139524
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef mouse86 het volgende:
Waar heb je geboekt? Lijkt mij ook een leuk, goedkoop hostel!

Overigens, ben nog wel erg benieuwd wanneer het al echt zo`n kerstsfeertje daar is!
The Generator boek je via generatorhostels.com. Da's hun eigen site en je klikt daar meteen door naar het boekingsysteem van powerhostels.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:31:25 #196
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_54139980
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:31 schreef Jaguarized het volgende:
In mijn optiek moet je niet naar Londen gaan om de kerstsfeer te proeven.
Er zijn idd betere plaatsen voor het ultieme kerstgevoel (Duitsland en Amerika), maar Engeland doet het ook niet slecht. Zeker naar de Weihnachtsmarkt in Dusseldorf geweest?
reset
pi_54140890
In mijn optiek is London DE stad om het kerstgevoel mee te maken.
Ga lekker tussen die achterlijke duitsers staan op een lokaal kerstmarktje.
Nee dan loop ik toch liever door Oxfordstreet met de Pracht en Praal die je dan ziet.
pi_54144251
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:31 schreef Individual het volgende:

[..]

Zeker naar de Weihnachtsmarkt in Dusseldorf geweest?
Nope. Misschien dit jaar eens kijken in Düsseldorf.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 14:00:40 #199
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_54158921
Kort vraagje voor een weekendje shoppen in London: Als de prijs van het ticket niet uit maakt, wat is dan het makkelijkste/voordeligste vliegveld om aan te komen en te vertrekken: Luton, Stansted of Gatwick?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_54159318
Gatwick is het dichtste bij (London centrum, Victoria Station) , volgens mij, of bedoel je dat niet?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')