Maar hoe vervolgt De Telegraaf dit tragische artikel?quote:Rijke vader helpt anorexiameisje
AMSTERDAM - De biologische vader van anorexiapatient Saskia van Ruiten (32) blijkt een vermogend directeur te zijn van een vleesbedrijf in Leeuwarden, Van Ruiten Food. Directeur Eelco van Ruiten, die samen met zijn broer het miljoenenbedrijf runt, is geschrokken van de enorme publiciteit rondom de nepmiljonair Remon de B.
„Ik ben helemaal kapot. Ik hou van mijn dochter en ga haar helpen”, aldus Van Ruiten. „Alles wat in mijn vermogen ligt, zal ik nu aanwenden.” Van Ruiten heeft zaterdagavond zijn dochter bezocht toen bleek dat ze door de Apeldoornse miljonair was misleid.
Dames en heren, ik zou willen vragen, who gives a fuck of Van Ruiten Food zowel gepaneerde als ongepaneerde producten produceert?quote:Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.
Degene die het artikel geschreven heeft en een x aantal woorden moest halen.quote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef TNA het volgende:
Dames en heren, ik zou willen vragen, who gives a fuck of Van Ruiten Food zowel gepaneerde als ongepaneerde producten produceert?
hebben ze vast een bedrag met 5 nullen voor gekregenquote:Op maandag 10 september 2007 19:40 schreef Demon_Hunter het volgende:
Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.
Essentieel belang voor dit artikel jongeman !
Het arme zielige meisje kon zgnd niet in therapie omdat de verzekering niet dokte? Het verhaal word steeds gekkerquote:Op maandag 10 september 2007 19:37 schreef r3gi3boy het volgende:
wtf, die pa heeft dus altijd al dikke doekoe gehad, maar nu naar buiten komt dat zijn dochter de gratenpatient is, wilt hij zijn rijkdommen pas aanboren?
schande, ik zeg het je
Ik zag haar op TV en dat was in de modellenwereld nog niet eens mooi slankquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat "anorexiameisje" is 41 kilogram. Ik weet niet hoe lang zij is, maar 41 kilootjes is helemaal niet zo licht, dat is gewoon mooi slank.
Het is vel over been. Je moet er van houden.quote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat "anorexiameisje" is 41 kilogram. Ik weet niet hoe lang zij is, maar 41 kilootjes is helemaal niet zo licht, dat is gewoon mooi slank.
bij 1,50m jaquote:Op maandag 10 september 2007 21:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Als je de telegraaf leest en verwacht dat je geen tekortkomingen gaat tegenkomen ben je rijp voor het gestichtquote:Op maandag 10 september 2007 19:35 schreef TNA het volgende:
Op de website van De Telegraaf staat een artikel over de vader van de door de nepmiljonair opgelichte anorexiapatiënte.
[..]
Maar hoe vervolgt De Telegraaf dit tragische artikel?
[..]
Dames en heren, ik zou willen vragen, who gives a fuck of Van Ruiten Food zowel gepaneerde als ongepaneerde producten produceert?
Met dank aan jack4ya voor het opmerken, het hele artikel staat hier in NWS.
Of de Azijnbodequote:Op maandag 10 september 2007 21:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Als je de telegraaf leest en verwacht dat je geen tekortkomingen gaat tegenkomen ben je rijp voor het gesticht
Ga NRC lezen ofzo.
Eens. Ik verwacht het dan ook niet. En lees de Telegraaf niet.quote:Op maandag 10 september 2007 21:41 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Als je de telegraaf leest en verwacht dat je geen tekortkomingen gaat tegenkomen ben je rijp voor het gesticht
Ga NRC lezen ofzo.
Nee wat ik bedoel is dat het verhaal van die rijke pa ook niet blijkt te kloppen...quote:Op maandag 10 september 2007 20:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Amper, was het weer eens een Telegraafonzinverhaal?Anyway, de zin blijft wat overbodig
De hele Pauw & Wittemanuitzending blijkt straks ook een hoaxquote:Op maandag 10 september 2007 21:57 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee wat ik bedoel is dat het verhaal van die rijke pa ook niet blijkt te kloppen...
zou me niks verbazen...quote:Op maandag 10 september 2007 22:06 schreef TNA het volgende:
[..]
De hele Pauw & Wittemanuitzending blijkt straks ook een hoax
Omdat ze kickt op aandacht.quote:Op maandag 10 september 2007 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom eet dat stomme kutwijf niet gewoon een boterham, in plaats van al die geldverslindende therapieen erop los te laten!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |