http://www.telegraaf.nl/b(...)iameisje.html?p=11,1quote:Rijke vader helpt anorexiameisje
door Harrie Nijen Twilhaar
AMSTERDAM - De biologische vader van anorexiapatient Saskia van Ruiten (32) blijkt een vermogend directeur te zijn van een vleesbedrijf in Leeuwarden, Van Ruiten Food.
Directeur Eelco van Ruiten, die samen met zijn broer het miljoenenbedrijf runt, is geschrokken van de enorme publiciteit rondom de nepmiljonair Remon de B.
„Ik ben helemaal kapot. Ik hou van mijn dochter en ga haar helpen”, aldus Van Ruiten. „Alles wat in mijn vermogen ligt, zal ik nu aanwenden.”
Van Ruiten heeft zaterdagavond zijn dochter bezocht toen bleek dat ze door de Apeldoornse miljonair was misleid.
Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.
Van Ruiten heeft zaterdagavond zijn dochter bezocht toen bleek dat ze door de Apeldoornse miljonair was misleid.
„Ik help mijn dochter al 32 jaar. En dat is niet gelogen. Ik heb iedere dag telefonisch contact met haar.”
De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen.
„Daar wil ik niet over praten. Ik ben haar vader en het doet mij enorm veel verdriet.”
dit slaat werkelijk nergens opquote:Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.
Waar komt hij mee?quote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef TNA het volgende:
Ja, daar komt hij nu mee. Wat een gelul zeg, je dochter rustig dood laten gaan totdat ze wordt opgelicht. Oh, misschien kan ik daarna opeens wél wat doen!
Natuurlijk fantastisch als ze die behandeling alsnog krijgt, maar voor de manier waarop heb ik geen goed woord over.
Hij zegt, volgens het artikel:quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Waar komt hij mee?
Hij wil NIET zeggen of hij gaat helpen!
In zijn vermogen ligt vast wel 150.000 euro.quote:„Ik ben helemaal kapot. Ik hou van mijn dochter en ga haar helpen”, aldus Van Ruiten. „Alles wat in mijn vermogen ligt, zal ik nu aanwenden.”
Wtf, daar heb ik in mijnquote:Op maandag 10 september 2007 19:12 schreef ruud_fr het volgende:
eens met TNA
[..]
dit slaat werkelijk nergens op
Telegraaf
quote:Op maandag 10 september 2007 19:27 schreef SpecialK het volgende:
Wat ik niet snap aan dit hele verhaal.... Anorexia is toch nergens voor nodig?
Met de gebalanceerde ontbijtkornflakes van Special K kan je namelijk uitgebreid de dag beginnen op een goede basis van proteinen en vitaminen. En wat nog meer, Special K van Kellogstm is tegenwoordig bij de betere supermarkten extra in prijs verlaagd!
Dat is ook de reden dat ik een apart topic opende (er is al een topic over deze kwestie)quote:Op maandag 10 september 2007 19:27 schreef TNA het volgende:
Is NWS trouwens niet bedoeld om serieus over het artikel te praten? Die vetgedrukte zinnen zijn wel een apart topic waard
Ja... maar las je ook dit :"De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen."quote:Op maandag 10 september 2007 19:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij zegt, volgens het artikel:
[..]
In zijn vermogen ligt vast wel 150.000 euro.
Oh, ik open er net een KLB-topic overquote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik een apart topic opende (er is al een topic over deze kwestie)
Ik vind het bizar dat de Telegraaf meent dat dit zinnige info is... Kay, het is een bagger krant maar dan nog!![]()
Idd, dat is wel een bizarre opmerking als hij eerst meldt "alles te doen wat in zijn vermogen ligt".quote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ja... maar las je ook dit :"De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen."
hahahaquote:Op maandag 10 september 2007 19:12 schreef ruud_fr het volgende:
eens met TNA
[..]
dit slaat werkelijk nergens op
Telegraaf
Dat is nou het probleem je weet niet hoe die meisjes aan die ziektes komen. je weet niet precies wat ze voelen als ze anorexia hebben.quote:Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor anderhalve ton wil ik dat mokkel ook wel driemaal daags een trechter in d'r strot rammen en opvullen met voedsel hoor...
Dat gezeik altijd. Anorexia-"patienten" zijn NIET zielig, ze hebben het er zelf naar gemaakt met hun dieetwaanzin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |