abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53078274
quote:
Rijke vader helpt anorexiameisje
door Harrie Nijen Twilhaar
AMSTERDAM - De biologische vader van anorexiapatient Saskia van Ruiten (32) blijkt een vermogend directeur te zijn van een vleesbedrijf in Leeuwarden, Van Ruiten Food.

Directeur Eelco van Ruiten, die samen met zijn broer het miljoenenbedrijf runt, is geschrokken van de enorme publiciteit rondom de nepmiljonair Remon de B.

„Ik ben helemaal kapot. Ik hou van mijn dochter en ga haar helpen”, aldus Van Ruiten. „Alles wat in mijn vermogen ligt, zal ik nu aanwenden.”

Van Ruiten heeft zaterdagavond zijn dochter bezocht toen bleek dat ze door de Apeldoornse miljonair was misleid.

Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.

Van Ruiten heeft zaterdagavond zijn dochter bezocht toen bleek dat ze door de Apeldoornse miljonair was misleid.

„Ik help mijn dochter al 32 jaar. En dat is niet gelogen. Ik heb iedere dag telefonisch contact met haar.”

De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen.

„Daar wil ik niet over praten. Ik ben haar vader en het doet mij enorm veel verdriet.”
http://www.telegraaf.nl/b(...)iameisje.html?p=11,1

WTF?
pi_53078379
Ik krijg zin in vlees.
Now my death is more than just a sad song.
  maandag 10 september 2007 @ 19:07:51 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53078397
Ja, daar komt hij nu mee. Wat een gelul zeg, je dochter rustig dood laten gaan totdat ze wordt opgelicht. Oh, misschien kan ik daarna opeens wél wat doen!

Natuurlijk fantastisch als ze die behandeling alsnog krijgt, maar voor de manier waarop heb ik geen goed woord over.
pi_53078531
eens met TNA
quote:
Van Ruiten Food produceert vlug- en panklare producten van varkens-, runder- en kalfsvlees. De producten worden zowel gepaneerd als ongepaneerd en veelal op klantspecificatie geproduceerd.
dit slaat werkelijk nergens op
Telegraaf
pi_53078602
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef TNA het volgende:
Ja, daar komt hij nu mee. Wat een gelul zeg, je dochter rustig dood laten gaan totdat ze wordt opgelicht. Oh, misschien kan ik daarna opeens wél wat doen!

Natuurlijk fantastisch als ze die behandeling alsnog krijgt, maar voor de manier waarop heb ik geen goed woord over.
Waar komt hij mee?
Hij wil NIET zeggen of hij gaat helpen!
pi_53078649
http://www.vanruitenvlees.nl/fs-ned.html

Mwah, als je zo'n pand kunt betalen/huren, kun je vast ook wel je dochter helpen...
  maandag 10 september 2007 @ 19:21:06 #7
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53078693
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Waar komt hij mee?
Hij wil NIET zeggen of hij gaat helpen!
Hij zegt, volgens het artikel:
quote:
„Ik ben helemaal kapot. Ik hou van mijn dochter en ga haar helpen”, aldus Van Ruiten. „Alles wat in mijn vermogen ligt, zal ik nu aanwenden.”
In zijn vermogen ligt vast wel 150.000 euro.
  maandag 10 september 2007 @ 19:22:50 #8
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53078724
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:12 schreef ruud_fr het volgende:
eens met TNA
[..]

Telegraaf
Wtf, daar heb ik in mijn -stemming ondanks het dikgedrukte gewoon overheen gelezen. Wat een dramatisch droge zinnen!
  maandag 10 september 2007 @ 19:27:05 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_53078832
Wat ik niet snap aan dit hele verhaal.... Anorexia is toch nergens voor nodig?

Met de gebalanceerde ontbijtkornflakes van Special K kan je namelijk uitgebreid de dag beginnen op een goede basis van proteinen en vitaminen. En wat nog meer, Special K van Kellogstm is tegenwoordig bij de betere supermarkten extra in prijs verlaagd!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 10 september 2007 @ 19:27:43 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53078847
Is NWS trouwens niet bedoeld om serieus over het artikel te praten? Die vetgedrukte zinnen zijn wel een apart topic waard
pi_53078890
Wacht, ik snap het niet. Dat meisje gaat binnen 2 maanden dood aan anorexia? En omdat ze opgelicht is door een nepmultimiljonair gaat die pa haar misschien 150K geven? Wtf?
Vivre
pi_53078929
Hij hélpt d'r toch?
Aangezien zij nog maar een maand of twee te leven heeft kan hij daar nauwelijks van genieten, logisch dus dat hij op deze manier reclame maakt voor zijn bedrijf. Houd hij er in ieder geval iets aan over.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53078955
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:27 schreef SpecialK het volgende:
Wat ik niet snap aan dit hele verhaal.... Anorexia is toch nergens voor nodig?

Met de gebalanceerde ontbijtkornflakes van Special K kan je namelijk uitgebreid de dag beginnen op een goede basis van proteinen en vitaminen. En wat nog meer, Special K van Kellogstm is tegenwoordig bij de betere supermarkten extra in prijs verlaagd!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53078958
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:27 schreef TNA het volgende:
Is NWS trouwens niet bedoeld om serieus over het artikel te praten? Die vetgedrukte zinnen zijn wel een apart topic waard
Dat is ook de reden dat ik een apart topic opende (er is al een topic over deze kwestie)

Ik vind het bizar dat de Telegraaf meent dat dit zinnige info is... Kay, het is een bagger krant maar dan nog!
pi_53078978
Voor anderhalve ton wil ik dat mokkel ook wel driemaal daags een trechter in d'r strot rammen en opvullen met voedsel hoor...

Dat gezeik altijd. Anorexia-"patienten" zijn NIET zielig, ze hebben het er zelf naar gemaakt met hun dieetwaanzin.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_53078981
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:21 schreef TNA het volgende:

[..]

Hij zegt, volgens het artikel:
[..]

In zijn vermogen ligt vast wel 150.000 euro.
Ja... maar las je ook dit :"De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen."
  maandag 10 september 2007 @ 19:35:59 #17
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53079052
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Dat is ook de reden dat ik een apart topic opende (er is al een topic over deze kwestie)

Ik vind het bizar dat de Telegraaf meent dat dit zinnige info is... Kay, het is een bagger krant maar dan nog!
Oh, ik open er net een KLB-topic over
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ja... maar las je ook dit :"De vermogende Van Ruiten wil niet zeggen of hij nu met 150.000 euro over de brug komt om zijn bloedeigen dochter, die na verwachting nog twee maanden te leven heeft, zal helpen."
Idd, dat is wel een bizarre opmerking als hij eerst meldt "alles te doen wat in zijn vermogen ligt".
pi_53079132
Een friet speciaal door haar strot duwen is goedkoper...
pi_53080451
een paar van deze a 25 euro en ze is weer helemaal normaal.

althans nog net zo lelijk als dat ze vroeger mager was
  maandag 10 september 2007 @ 20:39:24 #20
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53080530
Gewoon een paar lekkere varkenslapjes voeren!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53081844
Gaat hij het eten door haar strot duwen, net als hij met zijn ganzen voor ganzenlever doet?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_53082057
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:12 schreef ruud_fr het volgende:
eens met TNA
[..]

Telegraaf
hahaha
pi_53085784
Tsss.... als hij nau zo rijk was waar was hij de hele tijd? In de bericht zegt hij niks over een financiele hulp. Het lijkt meer op een reclame ten bhoeve van die man
Arashi - Waratte motto saikou no Lady
Kitto sotto omoi todoku
Shinjiru koto ga subete
Akenai yoru wa nai yo
pi_53085938
quote:
Op maandag 10 september 2007 19:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Voor anderhalve ton wil ik dat mokkel ook wel driemaal daags een trechter in d'r strot rammen en opvullen met voedsel hoor...

Dat gezeik altijd. Anorexia-"patienten" zijn NIET zielig, ze hebben het er zelf naar gemaakt met hun dieetwaanzin.
Dat is nou het probleem je weet niet hoe die meisjes aan die ziektes komen. je weet niet precies wat ze voelen als ze anorexia hebben.
Ik geloof dat een maag het niet aan kan om lange tijd bijna niks te eten en dan weer helemaal volgestopt te worden. Die ouders en de dokters zijn geloof ik niet helemaal achterlijk. Als het douwen van eten door haar strot echt zou helpen dan hadden ze het al gedaan.
Arashi - Waratte motto saikou no Lady
Kitto sotto omoi todoku
Shinjiru koto ga subete
Akenai yoru wa nai yo
pi_53086512
Wat is het achtergrondverhaal hier dan?
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')