En gelijk heb jequote:Op woensdag 12 september 2007 14:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb wel iets beters te bediscussieren op Fok! dan hoe ik er uitzie.
Mijn familie in Marokko reageerde een stuk nuancer dan sommigen van mijn ooms hier in Nederland. Kijk de oude garde is stil blijven staan. Hebben een hang naar Marokko zoals die onder Koning Hassan was, maar die bestaat niet meer. Verder worden de "Marokkanen" hier gezien als Europeanen in plaats van land genoten. Kort om deze mensen hebben in de praktijk geen land meer. Het enige wat hun dan nog bind met Marokko is het geloof.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:45 schreef Reki het volgende:
Hoe reageerde je familie? (in Marokko)
Bestaan die echt?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:52 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
Hebben een hang naar Marokko zoals die onder Koning Hassan was, maar die bestaat niet meer.
Bedoel dat is wat ze kennen he. En bedoel het niet letterlijk, maar meer als van de goede oude tijd.quote:
Oh, gelukkig. Want dat zou ik verontrustender vinden dan alle islamisme bijelkaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Bedoel dat is wat ze kennen he. En bedoel het niet letterlijk, maar meer als van de goede oude tijd.
Nope,nooit iets tegen gehad.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:05 schreef cultheld het volgende:
@TS, is je mening over bijvoorbeeld joden en homoseksuelen veranderd nu je geen moslim meer bent?
Ik heb 'm nooit bewust mee gemakt. En bijna in mijn hele leven maar 3x naar Marokko geweest. Dus zo een binding met het land heb ik niet. Mijn vriendin wil voglende zomer op vakantie die kant op, en kan nu kiezen uit vier woningen aan het strandquote:Op woensdag 12 september 2007 15:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Want dat zou ik verontrustender vinden dan alle islamisme bijelkaar.
Wat is jouw mening over de koning?
Maar (hmmm....woningen aan het strand....nee, Floripas, bij de les blijven!) je hebt dus geen mening over de Marokkaanse politiek?quote:Op donderdag 13 september 2007 07:55 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit bewust mee gemakt. En bijna in mijn hele leven maar 3x naar Marokko geweest. Dus zo een binding met het land heb ik niet. Mijn vriendin wil voglende zomer op vakantie die kant op, en kan nu kiezen uit vier woningen aan het strand![]()
Uit welke gebied kom je uit Marokko eigenlijkquote:Op donderdag 13 september 2007 07:55 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Ik heb 'm nooit bewust mee gemakt. En bijna in mijn hele leven maar 3x naar Marokko geweest. Dus zo een binding met het land heb ik niet. Mijn vriendin wil voglende zomer op vakantie die kant op, en kan nu kiezen uit vier woningen aan het strand![]()
Ik zal niet de grap maken: "Westelijke Sahara, natuurlijk"quote:Op donderdag 13 september 2007 08:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Uit welke gebied kom je uit Marokko eigenlijk![]()
Nador.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Uit welke gebied kom je uit Marokko eigenlijk![]()
Nee volg het niet actief. Kan me er dan geen echte mening over formen. Alles wat ik een beetje weet van de politiek is via mijn vader. En dat is dat het goed gaat daar nu.quote:Op donderdag 13 september 2007 07:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar (hmmm....woningen aan het strand....nee, Floripas, bij de les blijven!) je hebt dus geen mening over de Marokkaanse politiek?
Ik neem aan dat je familie nog wel moslim is? Nodigen die je niet uit voor dergelijke feestdagen of hebben deze binnen de Islamitische cultuur alleen een religieuze betekenis en niet ook een grote sociale functie?quote:Op maandag 10 september 2007 18:44 schreef Double-Helix het volgende:
Zijn er wel culturele islamitische dingen die je doet? Suikerfeest, offerfeest? Als je wil trouwen, wil je dat dan taditioneel doen? Een beetje a la ex-christenen die wel in de kerk willen rouwen en kerst vieren?
nope niet echt alleen 12 januari vier ik maar dat is geen islamitische feest(12 januari begin van berber kalender)
eeuh?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:32 schreef Huppelei het volgende:
Waar was je heen toen je die lange tijd bij VDO weg was?
Edit: Filmpje dat weinig mensen zullen snappen
Als ik dat niet zelf door zou hebben gehad al, dan zou ik vrede mee hebben. Het geluk van mijn kind gaat voor eventuele ongemakken.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef SjonLok het volgende:
Vraagje aan de ex-moslims:
Stel je voor dat je een zoon hebt. Op een dag komt hij naar je toe en vertelt dat hij homo is. Hoe zou je dat vinden?
Ik zou hem vertellen dat hij zich nergens voor hoeft te schamen en klaar.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:40 schreef SjonLok het volgende:
Vraagje aan de ex-moslims:
Stel je voor dat je een zoon hebt. Op een dag komt hij naar je toe en vertelt dat hij homo is. Hoe zou je dat vinden?
Hoe moet ik dat weten....?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef s0k het volgende:
Waarom staan moslim-jongeren zovaak in een groepje te hangen in een winkelcentrum en proberen ze steeds te provoceren door zelfverzonnen woordjes te fluisteren naar voorbijgangers? En dan niet een keer, nee maar liefst zo vaak mogelijk zolang je binnen luister afstand bevind?
WTF is dat voor vraag aan ex-moslims?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef VjenneKloetn het volgende:
Is er een telefoonnummer waar je anoniem moslims kan aangeven die niet meedoen met de ramadam?
Wel allemaal huilen over een spotprentje van Mohammed, maar niet meedoen met de ramadam. T0tally n00b
moslimpje pesten?quote:Op woensdag 19 september 2007 11:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
WTF is dat voor vraag aan ex-moslims?
Zeiken als ze opkomen voor Mohammed, zeiken als ze niet mee doen aan een Islamitisch traditie, T0tally Noobquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef VjenneKloetn het volgende:
Is er een telefoonnummer waar je anoniem moslims kan aangeven die niet meedoen met de ramadam?
Wel allemaal huilen over een spotprentje van Mohammed, maar niet meedoen met de ramadam. T0tally n00b
Hangt er een beetje vanaf. Heb ex-moslims als vrienden en op familie feestjes wordt er altijd een discussie over Islam, mijn vriendin en mijn ex-moslim zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef Sgele het volgende:
Briljant topic dit..
Maar wat mij een beetje nieuwsgierig maakt...je vrienden (die nog moslim zijn?) die weten natuurlijk dat jij ' eruit gestapt ' (sorry voor de wat rare uitspraak?). Hebben die uberhaupt wel respect voor je beslissing? of negeren ze je finaal?
Mijn huisdieren? Dat is een grote rampquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoe gaat het met je huisdieren?
dat zijn dezelfde jongeren die alcohol drinken, neuken, nooit de moskee bezoeken, hun ouders niet met respect behandelen, diefstal/roof plegen en drugs gebruiken. nou niet echt een moslim eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:10 schreef s0k het volgende:
Waarom staan moslim-jongeren zovaak in een groepje te hangen in een winkelcentrum en proberen ze steeds te provoceren door zelfverzonnen woordjes te fluisteren naar voorbijgangers? En dan niet een keer, nee maar liefst zo vaak mogelijk zolang je binnen luister afstand bevind?
wel mooi hoe je de kracht van de redevoering van jan peter ziet. wilders wordt compleet in de hoek gezet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Floripas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enende_bangerik.html
Wat een zure zult, he? Zo'n bangige zeikerd, die Wilders.
Balkenende.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Floripas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enende_bangerik.html
Wat een zure zult, he? Zo'n bangige zeikerd, die Wilders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |