Heb jij wel eens een Dubbeldeks Plan V zien rijden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:25 schreef ghizzer het volgende:
en.. is dit echt? (ziet er hoe dan ook wel erg cool uit)
[afbeelding]
die dat sowieso niet, maar goed.. ik zie ook niet alles. denk dat ook menigeen nog nooit die amerikaanse trein heeft gezien die al jarenlang bij station zwolle staat.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een Dubbeldeks Plan V zien rijden?
Bordjes schieten is pure hobby jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:22 schreef ghizzer het volgende:
is dat pure hobby en zo ja.. hoeveel kost je zo´n geintje?
mooie hobby! ik heb zelf een OV en heb (met name in het verleden) zonder echt doel kilometers getreind. Vaak met een vriend, maar soms ook wel alleen. Mensen keken me daar regelmatig vreemd voor aan. Ik vind het fantastisch nieuwe stations - en ook steden - te zien. Maar die dagkaart van 24,20 euro.. kun je daar onbeperkt in Nederland mee reizen en zo'n NRW-ticket.. hoe ver en hoe vaak kun je daar mee reizen? ben benieuwd!quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bordjes schieten is pure hobby jaMestal is zo'n dagje een euro of 60-70:
Dagkaart NL 2e klas korting: ¤ 24,20
NRW Ticket met 2 man: ¤ 15 p.p.
en dan nog Bier en Bratwurst onderweg, en vaak nog wel wat voor mee naar huis
Ja, tot 4:00 de volgende ochtend zelfs. Maar: dit is de prijs met korting, dus alleen als je een vorm van kortingkaart hebt, en dan niet door de week voor 9:00 etc. In het weekend wel de hele dagquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:53 schreef ghizzer het volgende:
Maar die dagkaart van 24,20 euro.. kun je daar onbeperkt in Nederland mee reizen
Dan kun je de hele dag door heel Nordrhein-Westfalen rijden met alle treinen BEHALVE IC, EC en ICE en Thalys. Dus S-bahn, RB, RE, en ik geloof dat je er ook de bus mee in mag, maar dat boeit maar zelden natuurlijkquote:en zo'n NRW-ticket.. hoe ver en hoe vaak kun je daar mee reizen? ben benieuwd!
dan waren het andere ICR's.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:08 schreef JDude het volgende:
Hm, ten tijde van de 1300 was ICRm nog gewoon ICR denk ik.
Op Venlo-Den Haag rijdt Duitse meuk (ICK), dat was er toen ook nog niet?
Dat is er al heel lang, ondanks waar de K voor staatquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:08 schreef JDude het volgende:
Hm, ten tijde van de 1300 was ICRm nog gewoon ICR denk ik.
Op Venlo-Den Haag rijdt Duitse meuk (ICK), dat was er toen ook nog niet?
Gast, bejje leip?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:14 schreef ghizzer het volgende:
heerlijk in een IRM zitten. fantastisch
Ja, gehuurde Belgische M2 rijtuigen waren dat, getrokken door 1100, 1200 of 1300. Inmiddels vrijwel allemaal gesloopt. Mat54 reed daar ook veel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:21 schreef JDude het volgende:
ICK al heel lang? 2002 ofzo toch ergens dat ze daar mee begonnen?
Op Gvc-Vl heb ik ook niet het idee dat het er minder worden, eigenlijk.
Herinner me nog wel van langer geleden dat er van die geheel rood/paarse karren reden, o.a. op de IJssellijn.
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:25 schreef ghizzer het volgende:
en.. is dit echt? (ziet er hoe dan ook wel erg cool uit)
[afbeelding]
Om te zorgen dat de rijpaden Utrecht-Baarn en Amersfoort-Amsterdam elkaar niet meer kruisen. Minder vertragingsgevoeligheid dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:11 schreef Dichterbijer het volgende:
Het zijn goede soepen... maar om terug te komen op het station verhaal van Baarn: waarom een derde perron? :S
ja heb inmiddels die hele site gezien. zitten inderdaad een paar hele vette exemplaren tussen (ik vind het wel knap geshopt!!!)quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
Maar het ziet er idd best cool uit jaZo heeft hij ook eens een Virm gesoept met 3 verdiepingen
Het vreet ook een boel capaciteit zoals het nu is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om te zorgen dat de rijpaden Utrecht-Baarn en Amersfoort-Amsterdam elkaar niet meer kruisen. Minder vertragingsgevoeligheid dus
Als dat extra perron open is, gaat het huidige zijperron wel dicht begreep ik hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Het vreet ook een boel capaciteit zoals het nu is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |