Wat is hetzelfde?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, weet je? Het verschil tussen de theorie en de praktijk is dat ze in theorie hetzelfde zijn en in de praktijk niet
In Theorie rijden er meer treinen dan ooit tevorenquote:
Tja, dat krijg je als je een belangrijke omleidingsroute gaat aanbesteden, dan kan je daar zelf geen treinen meer via omleiden.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het was vandaag de dag voor Connexxion, ze hebben vandaag net zoveel reizigers vervoerd dan 3 maanden op dat traject
. Omdat er problemen waren bij Veenendaal de klomp
. Dus ging iedereen met een enkele Plan V naar Amf toe...
Nou, dat zijn toch echt tijdelijke dingen. Als je reiziger bent tussen Delfzijl en Roodeschool, ben je met Arriva beter af dan met de NS. In Goor zou je alleen nog met een bus kunnen komen en Winterswijk zou geen trien meer zien.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Theorie rijden er meer treinen dan ooit tevoren
in Praktijk vallen ze ook bij bosjes weer uit
Dat soort dingen
Boer'n deernkes zat mien jungquote:Op donderdag 13 september 2007 20:41 schreef en_door_slecht het volgende:
Winterswijk zou geen trien meer zien.
Opstelterrein van de werkplaats hmmquote:Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
Trouwens, ik reis nu dagelijks van delft naar amsterdam en terug, en bij haarlem is een rangeerterreintje met allemaal delen van dreinen, losse wagons van dd-ar, koplopers etc. zijn dit wagons van treinen die deels in de prak zijn gereden en ze de goede stukken eraf hebben gehaald?
ik zag ook de kapotte koploepr van schiphol van vorige week geloof ik
tilburg kom ik dan weer nooit opzichquote:Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opstelterrein van de werkplaats hmm
Moet je eens in Tilburg gaan kijken, ziet het er net zo uit
Nee de NS is ze aan het opsparen om te gebruiken voor de nieuwe trein tussen Wolvega en Leeuwarden. Alle vrijgekomen buffels gaan daar naartoe.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef Wadloper het volgende:
NSR heeft wel een overschot momenteel aan DM90 dacht ik, aangezien er een aantal sowieso reserve staan in Zwolle.
Maar we zien het wel, stiekem hoop ik wel dat er weer wat wadjes hierheen komen![]()
ah dan kunnen we buffelen tussen wolvegat en leeuwardenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:52 schreef thatsme het volgende:
[..]
Nee de NS is ze aan het opsparen om te gebruiken voor de nieuwe trein tussen Wolvega en Leeuwarden. Alle vrijgekomen buffels gaan daar naartoe.
Andere provincie. Provincie Fryslan betaalt die gein naar Wolvega. En barst verder maarquote:Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ah dan kunnen we buffelen tussen wolvegat en leeuwarden
waarom rijden ze niet door naar meppel.. dan kan je nog aansluiting bieden op de stopper groningen vanuit zwolle
Dat is toch best wel basiskennis eigenlijikquote:Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef Charango het volgende:
Daartussen ligt toch ook nog Steenwijk. Ik heb volgens mij wel eens in een trein gezeten die daar stopte (mei 2006 of zo) terwijl de normale intercity toch doorcrosst tussen Zwolle en Heerenveen:S
Ik ben de draad kwijt:S
Gelukkig geeft de planner plus uitleg....
Er schijnt dus toch een soort sneltrein(107**) te rijden tussen Zwolle en Leeuwarden, waar stopt die stopper dan waar die sneltrein niet stopt?
juist..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere provincie. Provincie Fryslan betaalt die gein naar Wolvega. En barst verder maar
ja.. de 107/127 i snog steeds een InterCity volgens mijquote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Zug-Chef het volgende:
IC 105** / 125** Lw - Zl stopt onderweg alleen te Hr en Swk, met uitzonderingen van enkele stops in de ochtendspits te Mp
IC 107** / 127** Lw - Zl stopt overal onderweg
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Charango het volgende:
Ik hoorde laatst trouwens iets van een nieuw Internationale Euregio trein van Hengelo naar Bad Bentheim (en eventueel ook Nordhorn en Emlichheim). Het scheen handig te zijn ivm alle Nederlanders die over de grens (zoals in Gildehaus) zijn gaan wonen
Komt daar nog wat van?
Ook mooi dat die twee langste stukken zonder stop ook achterelkaar zitten. Amerfoort - Assen één stop en voor de rest doorstoten.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
1. Zwolle - Assen: 78 km
2. Amersfoort - Zwolle: 66 km
Wat hebben we nog meer?
Hm - Vl = 39
De IC Berlijn stopte ook altijd nog in Deventer, alleen Almelo en Apeldoorn werden overgeslagen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Ook mooi dat die twee langste stukken zonder stop ook achterelkaar zitten. Amerfoort - Assen één stop en voor de rest doorstoten.![]()
Helmond - Venlo helaas niet meer hè.Net als dat je vroeger nog wat internationale treinen had die lang niet stopten. In het recente verleden Eindhoven - Maastricht (98 km.) en Amerfoort - Deventer (58 km.). Maar vroeger ook Heerenveen - Zwolle (66 km.) en Zwolle - Arnhem (76 km.) Verder dacht ik ook dat er een aantal Amersfoort - Hengelo (111 km.) in één keer aflegden, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Dat zal de Hoek-Moskou expres geweest zijn dan neem ik aan?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Socios heeft t over heel vroegerNiet over de afgelopen 5 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |