abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53154274
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, weet je? Het verschil tussen de theorie en de praktijk is dat ze in theorie hetzelfde zijn en in de praktijk niet
Wat is hetzelfde?
pi_53154666
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Wat is hetzelfde?
In Theorie rijden er meer treinen dan ooit tevoren

in Praktijk vallen ze ook bij bosjes weer uit

Dat soort dingen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53154788
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef Brembo het volgende:

[..]

Het was vandaag de dag voor Connexxion , ze hebben vandaag net zoveel reizigers vervoerd dan 3 maanden op dat traject . Omdat er problemen waren bij Veenendaal de klomp . Dus ging iedereen met een enkele Plan V naar Amf toe...
Tja, dat krijg je als je een belangrijke omleidingsroute gaat aanbesteden, dan kan je daar zelf geen treinen meer via omleiden.
For great justice!
pi_53154863
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

In Theorie rijden er meer treinen dan ooit tevoren

in Praktijk vallen ze ook bij bosjes weer uit

Dat soort dingen
Nou, dat zijn toch echt tijdelijke dingen. Als je reiziger bent tussen Delfzijl en Roodeschool, ben je met Arriva beter af dan met de NS. In Goor zou je alleen nog met een bus kunnen komen en Winterswijk zou geen trien meer zien.
  donderdag 13 september 2007 @ 20:42:33 #280
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_53154881
Trouwens, ik reis nu dagelijks van delft naar amsterdam en terug, en bij haarlem is een rangeerterreintje met allemaal delen van dreinen, losse wagons van dd-ar, koplopers etc. zijn dit wagons van treinen die deels in de prak zijn gereden en ze de goede stukken eraf hebben gehaald?

ik zag ook de kapotte koploepr van schiphol van vorige week geloof ik
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_53154900
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:41 schreef en_door_slecht het volgende:
Winterswijk zou geen trien meer zien.
Boer'n deernkes zat mien jung
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53154915
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
Trouwens, ik reis nu dagelijks van delft naar amsterdam en terug, en bij haarlem is een rangeerterreintje met allemaal delen van dreinen, losse wagons van dd-ar, koplopers etc. zijn dit wagons van treinen die deels in de prak zijn gereden en ze de goede stukken eraf hebben gehaald?

ik zag ook de kapotte koploepr van schiphol van vorige week geloof ik
Opstelterrein van de werkplaats hmm

Moet je eens in Tilburg gaan kijken, ziet het er net zo uit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53155015
Ik hoorde laatst trouwens iets van een nieuw Internationale Euregio trein van Hengelo naar Bad Bentheim (en eventueel ook Nordhorn en Emlichheim). Het scheen handig te zijn ivm alle Nederlanders die over de grens (zoals in Gildehaus) zijn gaan wonen

Komt daar nog wat van?
Socialist in Mercedes
  donderdag 13 september 2007 @ 20:51:03 #284
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_53155125
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Opstelterrein van de werkplaats hmm

Moet je eens in Tilburg gaan kijken, ziet het er net zo uit
tilburg kom ik dan weer nooit opzich kijk me altijd de ogen uit als ik erlangs rijd, helaas niet altijd, soms rijd hij aan de andere kant van het terrein geloof ik en zie ik niks
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 13 september 2007 @ 20:52:38 #285
86072 thatsme
and That's you!
pi_53155168
quote:
Op donderdag 13 september 2007 19:21 schreef Wadloper het volgende:
NSR heeft wel een overschot momenteel aan DM90 dacht ik, aangezien er een aantal sowieso reserve staan in Zwolle.
Maar we zien het wel, stiekem hoop ik wel dat er weer wat wadjes hierheen komen
Nee de NS is ze aan het opsparen om te gebruiken voor de nieuwe trein tussen Wolvega en Leeuwarden. Alle vrijgekomen buffels gaan daar naartoe.
I never joke about my work!
1: Ik heb altijd gelijk
2: Zo niet dan treedt regel 1 vanzelf in werking.
pi_53155331
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:52 schreef thatsme het volgende:

[..]

Nee de NS is ze aan het opsparen om te gebruiken voor de nieuwe trein tussen Wolvega en Leeuwarden. Alle vrijgekomen buffels gaan daar naartoe.
ah dan kunnen we buffelen tussen wolvegat en leeuwarden

waarom rijden ze niet door naar meppel.. dan kan je nog aansluiting bieden op de stopper groningen vanuit zwolle
pi_53155364
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

ah dan kunnen we buffelen tussen wolvegat en leeuwarden

waarom rijden ze niet door naar meppel.. dan kan je nog aansluiting bieden op de stopper groningen vanuit zwolle
Andere provincie. Provincie Fryslan betaalt die gein naar Wolvega. En barst verder maar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53155560
Nog mensen die zaterdag naar de open dag van NedTrain gaan?

Onderandere is dit te zien:
- Plan V 419
- TEE
- Mat 46 273
- NS 1202
- Mat 54 Hondekop 766
- HIJSM Plan U 113
- NS / KLOK 1501
- NS / KLOK 1122
- NS 1315
- Blokkendoos Jaap C9002
- Motorpost 3030
- NS 2225
- NS 2278.

Pendelritten vanaf Amsterdam Centraal door de 766 (vertrek *.53) en de 113 (vertrek *.23)
Open vanaf 10u tot 16u
pi_53155609
Daartussen ligt toch ook nog Steenwijk. Ik heb volgens mij wel eens in een trein gezeten die daar stopte (mei 2006 of zo) terwijl de normale intercity toch doorcrosst tussen Zwolle en Heerenveen:S

Ik ben de draad kwijt:S


Gelukkig geeft de planner plus uitleg....

Er schijnt dus toch een soort sneltrein(107**) te rijden tussen Zwolle en Leeuwarden, waar stopt die stopper dan waar die sneltrein niet stopt?
Socialist in Mercedes
pi_53155720
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:06 schreef Charango het volgende:
Daartussen ligt toch ook nog Steenwijk. Ik heb volgens mij wel eens in een trein gezeten die daar stopte (mei 2006 of zo) terwijl de normale intercity toch doorcrosst tussen Zwolle en Heerenveen:S

Ik ben de draad kwijt:S


Gelukkig geeft de planner plus uitleg....

Er schijnt dus toch een soort sneltrein(107**) te rijden tussen Zwolle en Leeuwarden, waar stopt die stopper dan waar die sneltrein niet stopt?
Dat is toch best wel basiskennis eigenlijik
pi_53155760
IC 105** / 125** Lw - Zl stopt onderweg alleen te Hr en Swk, met uitzonderingen van enkele stops in de ochtendspits te Mp
IC 107** / 127** Lw - Zl stopt overal onderweg
pi_53155895
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Andere provincie. Provincie Fryslan betaalt die gein naar Wolvega. En barst verder maar
juist..

oftewel je hebt er eigenlijks nog geen moer aan
pi_53155940
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef Zug-Chef het volgende:
IC 105** / 125** Lw - Zl stopt onderweg alleen te Hr en Swk, met uitzonderingen van enkele stops in de ochtendspits te Mp
IC 107** / 127** Lw - Zl stopt overal onderweg
ja.. de 107/127 i snog steeds een InterCity volgens mij

maar de reistijd is is volgens mij gelijk ?
pi_53156474
Planner plus zegt dat de 107** er tien minuten langer over doet dan de 105**
Socialist in Mercedes
  Redactie Sport donderdag 13 september 2007 @ 21:33:37 #295
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_53156515
quote:
Op donderdag 13 september 2007 20:47 schreef Charango het volgende:
Ik hoorde laatst trouwens iets van een nieuw Internationale Euregio trein van Hengelo naar Bad Bentheim (en eventueel ook Nordhorn en Emlichheim). Het scheen handig te zijn ivm alle Nederlanders die over de grens (zoals in Gildehaus) zijn gaan wonen

Komt daar nog wat van?


mja, een tijdje geleden was er sprake van dat ze de lijn zutphen-oldenzaal door wouden trekken naar bentheim, met dan eventueel een nieuw station in de lutte

heb er al een tijdje niks meer over gehoord trouwens, dus dat zal wel niet doorgaan
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_53156659
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
1. Zwolle - Assen: 78 km
2. Amersfoort - Zwolle: 66 km

Wat hebben we nog meer?
Hm - Vl = 39
Ook mooi dat die twee langste stukken zonder stop ook achterelkaar zitten. Amerfoort - Assen één stop en voor de rest doorstoten.

Helmond - Venlo helaas niet meer hè. Net als dat je vroeger nog wat internationale treinen had die lang niet stopten. In het recente verleden Eindhoven - Maastricht (98 km.) en Amerfoort - Deventer (58 km.). Maar vroeger ook Heerenveen - Zwolle (66 km.) en Zwolle - Arnhem (76 km.) Verder dacht ik ook dat er een aantal Amersfoort - Hengelo (111 km.) in één keer aflegden, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
pi_53156719
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:37 schreef Socios het volgende:

[..]

Ook mooi dat die twee langste stukken zonder stop ook achterelkaar zitten. Amerfoort - Assen één stop en voor de rest doorstoten.

Helmond - Venlo helaas niet meer hè. Net als dat je vroeger nog wat internationale treinen had die lang niet stopten. In het recente verleden Eindhoven - Maastricht (98 km.) en Amerfoort - Deventer (58 km.). Maar vroeger ook Heerenveen - Zwolle (66 km.) en Zwolle - Arnhem (76 km.) Verder dacht ik ook dat er een aantal Amersfoort - Hengelo (111 km.) in één keer aflegden, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
De IC Berlijn stopte ook altijd nog in Deventer, alleen Almelo en Apeldoorn werden overgeslagen.
Socialist in Mercedes
pi_53156791
Socios heeft t over heel vroeger Niet over de afgelopen 5 jaar
pi_53156869
quote:
Op donderdag 13 september 2007 21:42 schreef Zug-Chef het volgende:
Socios heeft t over heel vroeger Niet over de afgelopen 5 jaar
Dat zal de Hoek-Moskou expres geweest zijn dan neem ik aan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_53156930
laat ze t maar weer in voeren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')