Het tweede artikel betreft een paar huilende terroristen betreffende vliegtaxquote:In en rondom de Gerrit van der Veenstraat werden afgelopen week, net als eerder in Berlijn, tal van Landrovers, Mercedessen en BMW’s beklad. Bovendien deinsden de vandalen er niet voor terug om de uitlaten van sommige ’P.C.
Hooft-tractoren’ met purschuim vol te spuiten. ’Vandalisme met een ideologisch oogmerk’ noemt men zoiets wel eens haast vergoelijkend. Maar het is puur crimineel gedrag. Je hebt gewoon met je vieze gore poten van andermans spullen af te blijven.
Nee purschuim is millieu vriendelijkquote:
Binnenland
ma 10 sep 2007, 13:16 | 39 reacties
Milieudefensie wil hogere vliegtaks
AMSTERDAM - Milieudefensie vindt dat de milieuboetes op vliegen veel hoger moeten zijn dan de 25 euro die het CDA/PvdA/Christenunie-kabinet voorstellen.
Dat de reisorganisaties actie voeren tegen vliegtaks is onverantwoordelijk, zegt de milieu-organisatie die mede op de been wordt gehouden met 15.7 miljoen euro subsidies van de (deelnemers van de) Postcodeloterij. Milieudefensie vindt dat de reisbranche met de campagne tegen de 'ticketheffing' 'de kop in het zand steekt voor het klimaatprobleem'.
Deze akkefietjes zijn MI wederom een indicatie van het morele verval in de VS. Het gemak waarmee mensen zich vergrijpen aan andermans lichaam is weerzinwekkend. De naar de VS geėmigreerde postbode van de ouders van de kapper van de buren van mijn ouders heeft ook constant met dit soort geweld te maken. Het zou snel over zijn als de hebzuchtige, kapitalistische oudertjes weer tijd maken om hun kinderen op te voeden.quote:Op maandag 10 september 2007 17:40 schreef Lyrebird het volgende:
Deze akkefietjes zijn MI wederom een indicatie van het morele verval in Nederland. Het gemak waarmee mensen zich vergrijpen aan andermans eigendommen is weerzinwekkend. De buren van mijn ouders hebben ook constant met dit soort vandalisme te maken. Het zou snel over zijn als de politie haar werk deed.
Flauw. Ben je zelf wel eens in de VS geweest?quote:Op maandag 10 september 2007 17:53 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]
Deze akkefietjes zijn MI wederom een indicatie van het morele verval in de VS. Het gemak waarmee mensen zich vergrijpen aan andermans lichaam is weerzinwekkend. De naar de VS geėmigreerde postbode van de ouders van de kapper van de buren van mijn ouders heeft ook constant met dit soort geweld te maken. Het zou snel over zijn als de hebzuchtige, kapitalistische oudertjes weer tijd maken om hun kinderen op te voeden.
In de VS is het vangen van boeven nog steeds een prioriteit voor de politie.quote:Het viertal werd door middel van camerabeelden getraceerd en moet nog officieel worden aangeklaagd.
is dat relevant? jij bent ongetwijfeld wel eens in NL geweest, maar gezien je post heb je toch een erg vervormd, onrealistisch beeld van NL.quote:Op maandag 10 september 2007 18:48 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Flauw. Ben je zelf wel eens in de VS geweest?
ja, nou, super, bijna 1 op de 100 Amerikanen in de bak (wat niet zo moeilijk is, gezien het feit dat je in veel staten al crimineel bent als je een joint rookt of een klomp cellen uit je eigen lichaam verwijdertquote:Van de front page:
[..]
In de VS is het vangen van boeven nog steeds een prioriteit voor de politie.
Ik ben er trots op. Vanaf begin mei staat bij mij de serredeur dag en nacht open (ik leef wel op de 1e verdieping), en ik mis nog niets.quote:Op maandag 10 september 2007 19:07 schreef Tarantallegra het volgende:
ja, nou, super, bijna 1 op de 100 Amerikanen in de bak (wat niet zo moeilijk is, gezien het feit dat je in veel staten al crimineel bent als je een joint rookt of een klomp cellen uit je eigen lichaam verwijdert), wees er trots op joh.
* Lyrebird mompelt iets over gemiddelde en standaarddeviatie...quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:31 schreef sneakypete het volgende:
Maargoed ik denk niet dat in de VS de gemiddelde misdaadcijfers zoveel lager liggen eigenlijk.
In 99% van Nederland heb je echt helemaal niets te vrezen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:43 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
* Lyrebird mompelt iets over gemiddelde en standaarddeviatie...
Er zijn ghetto's in de VS waar je niet terecht wil komen. Maar in 99% van de VS ben je beter af dan in Nederland.
Er zullen vast SUV's zijn die minder milieubelastend zijn dan kadetjes. Andersom is het ook zeker het geval. Beetje kansloze vergelijking overigens.quote:Op maandag 10 september 2007 17:36 schreef desiredbard het volgende:
Zoals al eerder vele malen is aangevoerd is een SUV millieuvrienbdelijker dan een kadetje.
En dan te bedenken dat de door mij aangehaalde suv op plantenolie reed...
Het gaat om het constante gejank en gejammer van wat boomaanrandend tuig in NLquote:Op maandag 10 september 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
Wat heeft die vliegtax met het vernielen van auto's te maken?
Een flink stuk:quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
In 99% van Nederland heb je echt helemaal niets te vrezen.
Is net zo'n uitspraak als die van jou en net zo slecht te onderbouwen. De moordcijfers en misdaadcijfers per 100.000 inwoners liggen in de VS nu eenmaal een flink stuk hoger.
Omdat je een keurige opvoeding hebt gehad ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:45 schreef JohnDope het volgende:
Geef mij als brave burger 1 reden waarom ik niet asociaal zou worden
Dat is natuurlijk geen reden en dat is nog buiten het feit dat die corruptelingen binnen de overheid ook een keurige opvoeding hebben gehad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Omdat je een keurige opvoeding hebt gehad ?
Als er ook maar 1 iemand dom is ben jij het, zou het zelfs liever willen benoemen als achterlijk.. Fascisme is rechts niet links, JOUW KAMP DUS, klootzak wie noem je hier nou nazi dan..quote:
en dan de moordcijfers:quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Een flink stuk:![]()
![]()
http://www.nationmaster.c(...)al-crimes-per-capita![]()
Wat ben je toch een enorme sukkel
![]()
Robberies (per capita)quote:Op maandag 10 september 2007 17:40 schreef Lyrebird het volgende:
Deze akkefietjes zijn MI wederom een indicatie van het morele verval in Nederland. Het gemak waarmee mensen zich vergrijpen aan andermans eigendommen is weerzinwekkend.
quote:#8 United States: 80.0645 per 1,000 people
#9 Netherlands: 79.5779 per 1,000 people
quote:Milieuheffing op biefstukje'
door Edwin Timmer
DEN HAAG - Twee belangrijke adviesbureaus van de regering geven het groene licht voor een milieuheffing op vlees van 85 cent per kilo. Dat iseen dubbeltje per kipfilet of karbonaadje.
Het Centraal Planbureau en het Milieu- en Natuurplanbureau rekenden de plannen van het burgerinitiatief 'Stop fout vlees' door en presenteren de uitkomsten vandaag aan de Tweede Kamer.
Volgens Milieudefensie, één van de trekkers van het initiatief, is een heffing nodig omdat de productie van vlees enorm veel CO2-uitstoot veroorzaakt, onder meer door oerwoudkap voor de verbouw van veevoer. Die milieukosten, net als de schade door ammoniakuitstoot uit mest, zitten niet in de karbonadeprijs.
Rompslomp
Het burgerinitiatief Stop fout vlees haalde eerder dit jaar 106.975 handtekeningen op om zijn onvrede over de intensieve veehouderij op de politieke agenda te plaatsen.
Een vleesheffing kan, concluderen CPB en MNP, maar het brengt wel enorme administratieve rompslomp met zich mee. Want een biologische kip verdient minder taks dan een gewoon snelgroeiend haantje, gevoed met Braziliaanse soja.
In de Kamer geven de PvdA en de SP de critici gelijk dat veel vleeseigenlijk te goedkoop is. Maar dat betekent niet dat de linkse meerderheid een kale vleesheffing gelijk omarmt.
CPB en MNP zijn wel kritisch over het plan om de heffing te verdelen onder boeren die omschakelen naar duurzame houderij. Die subsidie zou een oneerlijk voordeel zijn ten opzichte van andere Europese boeren, en dus botst het met internationale handelsregels.
woeiquote:
Nou! Zoals in Jena.quote:Op maandag 10 september 2007 18:48 schreef Lyrebird het volgende:
In de VS is het vangen van boeven nog steeds een prioriteit voor de politie.
Daar betaal ik idd de kostprijs voorquote:Op woensdag 26 september 2007 16:48 schreef Tarantallegra het volgende:
[..]
schandalig hoor, dat je nu moet betalen voor de kosten die je met je consumptie maakt.
Dat is best wel nieuws. Welke terroristische groeperingen worden gefinanciėerd door dķt belastinggeld?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef desiredbard het volgende:
dit is bedacht als financiering van wat terroristische groeperingen
http://www.milieudefensie.nl/ natuurlijk. Je begrijpt er weer helemaal niks van, terrorisme betekent "alles wat ik niet leuk vind."quote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is best wel nieuws. Welke terroristische groeperingen worden gefinanciėerd door dķt belastinggeld?
idd het werkschuwe stinkende reetkevers (vrouwen naaien is niet geemancipeerd en zeep is millieuonvriendelijk) Die beesten die niet gehuisvest zijn in een riante vila met 30Ha grond en een Talpa aansluiting komen ontzetten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:10 schreef Jan_Klaassen het volgende:
[..]
http://www.milieudefensie.nl/ natuurlijk. Je begrijpt er weer helemaal niks van, terrorisme betekent "alles wat ik niet leuk vind."
Ja, dat zijn dus meningen en geen terrorisme.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het gaat om het constante gejank en gejammer van wat boomaanrandend tuig in NL
Ik heb het over het schade toebrengen door herbisexuelenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:49 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dus meningen en geen terrorisme.
WTF heeft dat dan met die purschuim te maken.
Zo werkt democratie.quote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb het over het schade toebrengen door herbisexuelen
Of dat iemand zijn PC hoofdtractor danwel landbouwtractor betreft danwel iemands bontjas danwel veestapel, of de mogenlijkhand zijn kost te VERDIENEN.
Deze tax gaat op aan de eigen zak van deze opportunisten... het komt niet tengoede aan de boer die al niet genoeg krijgt voor zijn handel.
met geweldquote:
Ik heb het over die belasting in dat tweede bericht natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
met geweld![]()
apart idee van democratie heb jij![]()
Purschuim staat hier los van... TT versus dit bericht....had je de lagere school maar af moeten makenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:54 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ik heb het over die belasting in dat tweede bericht natuurlijk.
Daarom snap ik de relatie met dat purschuimbericht niet zo.
Hallo, bron graag.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:18 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Purschuim staat hier los van... TT versus dit bericht....had je de lagere school maar af moeten maken
? Bron waarvan ...die vleesbelasting of dat purschuim...die zijn allebei vermeldquote:
Ik zie ze niet staan in je OP.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
? Bron waarvan ...die vleesbelasting of dat purschuim...die zijn allebei vermeld
Ik weet niet waarover je lult...en wat erger is aan je posts te zien weet je dat zelf ook niet in 90% van de gevallenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie ze niet staan in je OP.
Ik zal het ze vragen als ik ze betrap, samen met mijn bijlsteelquote:Op maandag 10 september 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
Wat heeft die vliegtax met het vernielen van auto's te maken?
Gewoon een linkje, in de OP!quote:Op donderdag 27 september 2007 17:02 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik weet niet waarover je lult...en wat erger is aan je posts te zien weet je dat zelf ook niet in 90% van de gevallen
Mag ik jullie twee ook ontmoeten?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zal het ze vragen als ik ze betrap, samen met mijn bijlsteel
Als je je haar kort knipt..quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik jullie twee ook ontmoeten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |