http://frietmetstoofvlees.blogspot.com/2005/11/neger.htmlquote:Op maandag 10 september 2007 15:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel weer een mooi verhaaltje om heen bedenken, maar Buys is gewoon gezwicht voor de druk van de BlankeIntellectuelen![]()
Bron? Bewijs?quote:Op maandag 10 september 2007 15:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kunnen er wel weer een mooi verhaaltje om heen bedenken, maar Buys is gewoon gezwicht voor de druk van de BlankeIntellectuelen![]()
doch dochquote:Op maandag 10 september 2007 15:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onzin. Die double entendre wordt dus ook door de liberalen gezien.
Overigens ben ik nog geen persericht tegengekomen waarin de Volkspartij zegt: "We bedoelen het anders, hoor."
Het bewijs lijkt me vrij duidelijk. De NegerZoen heet nu de BuysZoen. What do i have 2 say more.quote:
quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef CANARIS het volgende:
[..]
doch doch
Kijk maar óp mijn geplaatste link
Ze hebben de poster aangepast. Nu ( erg subtiel als je het mij vraagt) ligt er een schaap op zijn rug met een mes in zijn borst.
Het was dus gewoon een reclame stunt, dank u welquote:Op maandag 10 september 2007 15:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het bewijs lijkt me vrij duidelijk. De NegerZoen heet nu de BuysZoen. What do i have 2 say more.![]()
Als het een reclame stunt was geweest, dan hadden ze nu nog Negerzoenen geheten.quote:Op maandag 10 september 2007 15:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een reclame stunt, dank u wel![]()
Onzin. Het waren gewoon kapitalistische propagandisten die misbruik maakten van racistische sentimenten.quote:Op maandag 10 september 2007 15:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het een reclame stunt was geweest, dan hadden ze nu nog Negerzoenen geheten.
Heel interessant...ik weet niet of dit het nu beter maakt of raarder.quote:Op maandag 10 september 2007 15:22 schreef CANARIS het volgende:
[..]
doch doch
Kijk maar óp mijn geplaatste link
Ze hebben de poster aangepast. Nu ( erg subtiel als je het mij vraagt) ligt er een schaap op zijn rug met een mes in zijn borst.
Als je het nog een paar keer zegt, ga je het misschien wel geloven.quote:Op maandag 10 september 2007 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onzin. Het waren gewoon kapitalistische propagandisten die misbruik maakten van racistische sentimenten.
Ik wil het nog wel een paar keer quoten, maar Fok! is zo traag. Kan je het niet gewoon voor jezelf uitprinten?quote:Op maandag 10 september 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je het nog een paar keer zegt, ga je het misschien wel geloven.
Heb jij nog een bron om die claim van je te onderbouwen?quote:Op maandag 10 september 2007 15:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als je het nog een paar keer zegt, ga je het misschien wel geloven.
Er zijn BlankeIntellectuelen die sinterklaas wilden afschaffen vanwege de zwartepieten en zo waren er in de geschiedenis nog zat andere gerelateerde acties, waaronder de kwestie Negerzoen.quote:Op maandag 10 september 2007 16:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Heb jij nog een bron om die claim van je te onderbouwen?
Dat hoeft niet. Het is goed voor de firma om de fimanaam aan het product te koppelen, zoals Phillips deed met de Phillishave. Vroeger waren er alleen negerzoenen, nou kent iedereen Buys en kunnen ze veel succesvoller andere producten op de markt zetten.quote:Op maandag 10 september 2007 16:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn BlankeIntellectuelen die sinterklaas wilden afschaffen vanwege de zwartepieten en zo waren er in de geschiedenis nog zat andere gerelateerde acties, waaronder de kwestie Negerzoen.
Ik hoef hier dus geen bron voor te geven, want als het een reclamestunt was geweest, dan hadden de Zoenen gewoon nog NegerZoenen geheten ipv BuysZoenen.
De verkoop van negerzoenen ging al maanden gestaat achteruit. Dit heeft de verkoop een impuls gegeven. Dat is de definitie van reclamestunt.quote:Op maandag 10 september 2007 16:10 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er zijn BlankeIntellectuelen die sinterklaas wilden afschaffen vanwege de zwartepieten en zo waren er in de geschiedenis nog zat andere gerelateerde acties, waaronder de kwestie Negerzoen.
Ik hoef hier dus geen bron voor te geven, want als het een reclamestunt was geweest, dan hadden de Zoenen gewoon nog NegerZoenen geheten ipv BuysZoenen.
Ik ben niet links, ik ben niet rechts....quote:Op maandag 10 september 2007 16:18 schreef Bommenlegger het volgende:
Papierversnipperaar en Floripas zijn links extreem, dus heeft het geen zin om daar een discussie mee aan te gaan.
(en ja flori nu zoek ik je wel op hehe)
Zo heeft iedereen zijn taak hier op Fok.quote:Op maandag 10 september 2007 16:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben niet links, ik ben niet rechts....
Als ik extreem was, was ik kraker of zat ik bij de FARC. Als er iemand extreem is zijn het wel bommenleggers.
En toen hetzelfde clubje intellectuelen Sinterklaas hadden afgeschaft in hun eigen bekrompen wereldje, kreeg intertoys ook een verkoop boost en was dat ook een marketingtruc?quote:Op maandag 10 september 2007 16:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
De verkoop van negerzoenen ging al maanden gestaat achteruit. Dit heeft de verkoop een impuls gegeven. Dat is de definitie van reclamestunt.
Niemand heeft Sinterklaas afgeschaft, mallerd.quote:Op maandag 10 september 2007 16:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En toen hetzelfde clubje intellectuelen Sinterklaas hadden afgeschaft in hun eigen bekrompen wereldje, kreeg intertoys ook een verkoop boost en was dat ook een marketingtruc?
Omdat ik niet communistisch genoeg ben?quote:Op maandag 10 september 2007 16:28 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn taak hier op Fok.
Kraker zie ik wel zitten voor je.
FARC strijder niet, en je weet zelf wel waarom snippie....
Nee omdat daar niet genoeg draagvlak voor was, maar ze hebben het wel geprobeerd.quote:Op maandag 10 september 2007 16:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Niemand heeft Sinterklaas afgeschaft, mallerd.
Omdat je teveel doorgslagen bent naar links.quote:Op maandag 10 september 2007 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat ik niet communistisch genoeg ben?
Hoe dan?quote:Op maandag 10 september 2007 16:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee omdat daar niet genoeg draagvlak voor was, maar ze hebben het wel geprobeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |